Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Andrea F. (wanwa) ID 323083

ÚČET BYL POZASTAVEN
Negativní hodnocení
Andrea F. (wanwa) ID 323083
Andy a Paja Nextack
mimibazar.cz/wanwa
Oblast: VELKÁ BRITÁNIE
Registrace: 16. 9. 2010
Naposledy: 11. 11. 2011, 14:51
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 278
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 35 neutrálních hodnocení
Celkem: 35 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Zuzana S. (Salsa) ID 11515 (21. 1. 2012, 13:03)
Dobrý den, balíček po několika měsících dorazil. Tímto je to u mně vyřešené. Jsem ráda, ale už nikdy více. (sampus)
ODPOVĚDĚT
Katka J. (Katka1612) ID 16591 , mimibazar.cz/katka1612 (2. 12. 2011, 10:05)
Dobrý den, hlásím peníze nazpět, dala jsem paní lhůtu do pátku, jinak jdu na policiï a peníze se dnes připsaly. Všem přeji ať se dočkají svých peněz (kocka)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kač:kač) ID 328047 (2. 12. 2011, 11:51)
Dobrý den Katko, taktéž jsem dala paní lhůtu do pátku a i mně naběhly dnes peníze na účet. Myslím, že jsme byly mezi posledními a tomu zbytku( jestli někdo je) také moc přeji dobrý konec. (flower). Katka
ODPOVĚDĚT
eva h. (snezi) ID 97585 , mimibazar.cz/snezi (3. 12. 2011, 13:15)
já už penízky na účtě mám a jsem moc ráda..a těm co ještě nedorazili tak přeji aby brzo měli taky na účtě penízky (L)Evča
ODPOVĚDĚT
Milena B. (MilBo) ID 69355 , mimibazar.cz/milbo (upraveno 1. 12. 2011, 10:08)
Peníze mám nazpět, dnes jsem o tom dostala dodatečně zprávu na mail, u mě tedy v pořádku...
ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Cácorinka) ID 84389 (29. 11. 2011, 9:30)
Já jsem 23.11. zrušila objednávku z půlky září a chtěla obratem zpět peníze. Bez reakce. Dne 27.11. jsem avízovala trestní oznámení. Včera - 28.11. došel mail od té Pavly a současně mi peníze vložila pokladnou na účet. Mám zprávu od paní Renaty (Kalajča), že také včera dostala mail i peníze. Jinak z MMB mi pouze sdělili, že o TO nic neví a že se musíme domluvit přes Hodnocení. Já to mám tedy s Froncovou vyřízené, ale pokud bych chtěla TO podat, pokusil
ODPOVĚDĚT
Pavla M. (Cácorinka) ID 84389 (29. 11. 2011, 9:37)
...pokusila bych se přes MMB zjistit adresu Froncové a poslala bych TO na OOPČR příslušné k vyřízení, a to podle místa jejího bydliště. Pokud by se mi adresu nepodařilo zjistit, podala bych TO na OOPČR v místě svého bydliště. Pak bych informovala MMB (černá listina) a zde v Hodnocení, aby se další mohli připojovat k TO, je důležité, aby řízení bylo vedeno společně. Hodně štěstí. Pavla
ODPOVĚDĚT
Andrea Milotová (ájušinka) ID 192610 (28. 11. 2011, 19:41)
Pavlo nebo Andreo 8o| 8o|jak to vypadá s vrácením peněz!už by měly být peníze dávno na mém učtě!!!!!!!!!!ANDREA
ODPOVĚDĚT
Eva Z. (evza18) ID 206355 , mimibazar.cz/evza18 (28. 11. 2011, 22:05)
Andreo,
písněte na tento mail: andrea.froncova@seznam.cz , napište tam č.ú. a částku pro kontrolu.
ODPOVĚDĚT
Eva J. (kamenč) ID 129037 , mimibazar.cz/kamenc (25. 11. 2011, 13:19)
Milé maminky, já mám také poslední vzkaz ze 16.11, že zboží určitě bude a že mám psát na email nextack@seznam.cz, psala jsem na něj 2x a žádná odpověď, nečekám a objednala jsem jinde, takže, kdo chcete mít next na tyto Vánoce a máte zpět peníze, na nic nečekejte a objednávejte jinde, těch termínů už moc nebude.
ODPOVĚDĚT
Zuzana L. (zuzlau) ID 213451 , mimibazar.cz/zuzlau (25. 11. 2011, 16:40)
Zdravim, tiez nemam ziadne spravy, objednavku som zrusila a objednala u inej pani. Skoda, bola som s pani Andreou spokojna, ale ked viazne komunikacia, nic sa neda robit......
ODPOVĚDĚT
Lucie H. (lebedos) ID 35632 (upraveno 25. 11. 2011, 15:53)
holky,, já jsem na tom podobně, ve středu jsem paní andree psala, jak je to se zbožím, ale do dnešního dne mi nepřišla žádná odpověď. peníze ode mě má. děsím se, co bude, co že zboží nemám, ale hlavně aby se mi vrátily peníze. samozřejmě, že mě štve, že věci ze zimní kolekce nemám, vždyť jsem si je objednávala hned na začátku, kdy všechny věci skladem byly :-(
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kač:kač) ID 328047 (25. 11. 2011, 11:14)
Holky já dnes zase nic.kdyby byly aspoň ty peníze. No a taky nechápu, jak se bude postupovat dal, az ty peníze dostaneme.pani nám pošle mail, ze ma pro me balíček, ale bude chtít zase poslat penize na účet? Já nevím nevím, ale to zboží si nechám poslat jedine na dobírku. Čekat 2 mesice, posledních 14 dni se nervovat kvůli pozastavenemu účtu a potom ji ty peníze opět poslat? Po těchto zkušenostech? To tady uz asi neudělá nikdo, nebo se pletu?
ODPOVĚDĚT
Petra A. (SimVer) ID 354299 (26. 11. 2011, 18:23)
Já jsem taky bez peněz. Doufám, že tentokrát zboží přišlo (čekám taky cca 2 měsíce a už jej nutně potřebuju). Co mně teda dost vadí je, že týden nemáme žádné informace. Jestli něco přišlo, nepřišlo, třídí, netřídí, nebo já nevím co. Chápu, že je zablokovaný účet a že nestíhají odepisovat všem maminkám. Ale nevidím problém průběžně informovat alespoň jednu z nás, která by to sem zkopírovala. Mohli bysme se podle toho zařídit.
ODPOVĚDĚT
Klára P. (Panenkla) ID 206505 , mimibazar.cz/panenkla (26. 11. 2011, 21:04)
My jsme také čeklaly - na objednávku jseme se skládaly, abychom měly levnější poštovné, první objednávku jsme učinili v září, druhou v říjnu. Po dotazech, zda je vůbec zboží a neustálém mlčení ze strany prodávajících, kamarádka napsala dost drsný email, pohorozila trestním oznámením, dala ultimátum a peníze dorazily ihned druhý den na účet. A přitom bylo tak jednoduché napsat email, že zboží je, třídíme a my bychom další týden opravdu počkaly, mo
ODPOVĚDĚT
Klára P. (Panenkla) ID 206505 , mimibazar.cz/panenkla (26. 11. 2011, 21:07)
moc jsme se na obečky těšily... Že se stane, že objednávka nepřijde, dobrá. Ale tahle nejistota byla fakt ubíjející!!! Zboží jsem proto objednala pro jistotu v kamenném obchodě. Sice dráž, ale mám jistotu že opravdu přijde!!!! Hezký den všem a pevné nervy. K. [A]
ODPOVĚDĚT
Petra R. (koala28) ID 296683 (24. 11. 2011, 20:18)
Podle mě žádné zboží není, jinak to nechápu. Píšu jim na email už tři dny a bez odpovědi. Mně se stát takovýhle průšvih a měla bych zboží tak nad tím sedím od rána do večera a snažím se co nejvíc prodat aby se mi aspoň nějaký peníze vrátily po těch zrušených objednávkách. Achjo je to otrava, čekám do zítra a taky ruším objednávku a zkusím to stihnout u někoho jinýho. Peníze jsem teda dostala mezi prvníma a zdálo se, že se snaží s tím něco dělat, ale opět mě zklamaly.
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kač:kač) ID 328047 (23. 11. 2011, 11:34)
Dobrý den, mate někdo nejake info? Já stále nic, ani peníze na účtu :-S
ODPOVĚDĚT
Gabriela N. (bronsas) ID 44375 , mimibazar.cz/bronsas (23. 11. 2011, 12:06)
Bohužel také zatím nemám vrácené peníze. Včera jsem psala e-mail, tak uvidíme.
Hezký den všem.
Gábina
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Jana333) ID 273274 , mimibazar.cz/jana333 (23. 11. 2011, 12:10)
Jsem na tom stejně- peníze nemám a ani žádná odpověď :´(
ODPOVĚDĚT
Katka J. (Katka1612) ID 16591 , mimibazar.cz/katka1612 (23. 11. 2011, 16:41)
Já také peníze žádné ani odpověď na mail...
ODPOVĚDĚT
IVA K. (CLEIRA) ID 19982 , mimibazar.cz/cleira (23. 11. 2011, 17:53)
Přidávám se,já teké ne :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
IVA K. (CLEIRA) ID 19982 , mimibazar.cz/cleira (28. 11. 2011, 15:28)
Konečně,penízky už mám :-)
ODPOVĚDĚT
Jaroslava N. (Jarka Neu) ID 247625 , mimibazar.cz/jarkaneu (22. 11. 2011, 19:39)
Já peníze na účtu zpět nemám,
možná je to ale tím, že jsem napsala, že mám o zboží velký zájem a ještě počkám.
Věci jsem objednávala 2.9., ale předčasně až k Vánocům, tak snad to klapne, zatím je listopad :-$
ODPOVĚDĚT
Lenka G. (LenkaG) ID 3976 (22. 11. 2011, 16:28)
Dobrý den, 23.000,- Kč mi bylo vráceno na účet. Došel mi také mail, že zboží má přijít 19.11. a po roztřídění se ozvou maminkám, zda budou mít o zboží ještě zájem. Od té doby více nevím. Díky Bohu mám alespoň peníze na účtě, ael přesně tak jak píší ostatní maminky, každé z nás šlo o zboží, které jsme s předstihem objednávaly. Ataky ze strany paní Lenky D (Lenka 77) na nakupující, které zde vložily negativní hodnocení jsou doslova nechutné.
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (Elgera) ID 234194 , mimibazar.cz/elgera (22. 11. 2011, 17:19)
Také mi dnes byly konečně vrácené peníze na účet ale stále žádná zpráva o dodávce 19.11. Tak nevím jestli čekat a hlavně do kdy nebo objednat zboží jinde, přeci jen už je to 4. den od údajného dodání a nic.. Neozvala se někomu z Vás některá z paní a nemáte někdo jakékoliv info?
ODPOVĚDĚT
Jana B. (jbrab) ID 96785 (22. 11. 2011, 17:36)
Peníze dorazily na účet, ale žádné info o zboží nemám. Jana
ODPOVĚDĚT
Lenka D. (Lenka77) ID 16529 , mimibazar.cz/lenka77 (22. 11. 2011, 17:54)
nějak tomu nerozumím proč tu píšete o mě a o negativním hodnocení, já naopak paní Andreu chválím, co je nechutné? *-) *-)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kač:kač) ID 328047 (22. 11. 2011, 20:17)
Přečtěte si to ještě jednou :-). Pani Lence vadilo, ze zde kritizujete maminky, které se proste jen dozadovaly svého prava, v tomto případe peněz. Nedostáváme nic zadarmo, tohle je proste obchod a my se podle toho chováme. Chováme se korektně a vyžadujeme korektní chování i od prodejce. Zvlášť pokud se jedna o velké sumy peněz. Já například své peníze na účtu ještě nemám a je to 8500 Kč. Všichni zde opakuji totéž, stačí komunikovat.
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Jana333) ID 273274 , mimibazar.cz/jana333 (22. 11. 2011, 23:37)
Asi jste hloupá Lenko a neuvědumujete si závažnost situace (6). Já například čekám na zboží necelé 3 měsíce- komunikace skoro žádná a peníze na účtu taky nejsou, tak nevím že nechápete maminky, které sem dávají negativní hodnocení a vysmíváte se jim, že jde jenom o hadry!!! 8o| Oblečení nestálo korunu, abysme nad tím mohli mávnout rukou. Je to, to jediné, co můžem dělat! A to že mají zablokovaný účet je naprosto správné- vždyť by se nachytali dal
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Jana333) ID 273274 , mimibazar.cz/jana333 (22. 11. 2011, 23:40)
nachytali další! A to že mají zablokovaný účet je vůbec neomlouvá- komunikovat s námi můžou i po mailu!!! Je to naprosto strašný co tu předvedli!!!
ODPOVĚDĚT
Lenka G. (LenkaG) ID 3976 (23. 11. 2011, 0:30)
Paní Lenko, stačí si přečíst reakce maminek týkající se Vaší odpovědi na mou pznámku vůči Vašemu vyjadřování. Přesně tak jak píší, musíte si pořádně můj vzkaz přečíst, v klidu si sedněte a soustřeďte se, pak to snad pochopíte, co jsem tím chtěla říct. Vaše urážky a inteligentní rady, kdo měl kde nakupovat, za kolik a o co tady komu jde....o hadry..atd. jsou nechutné a mimochodem myslím, že pokud se Vás to nijak netýká, buďte ráda a ostatní se
ODPOVĚDĚT
Lenka G. (LenkaG) ID 3976 (23. 11. 2011, 0:32)
a ostatní se nestarejte. Někdy je potřeba si uvědomit, že pro některé maminky i 1.000 kč je mnoho a tím pádem se dožadují svého. Slušné chování se má odměnit slušným jednáním a to je základní věc, kterou běžně rodiče učí již své děti. Samozřejmě jsou mezi náma také lidé, kterým něco takového nic neříká, že. paní Lenko D.
ODPOVĚDĚT
Iva M. (ivka38) ID 327562 , mimibazar.cz/ivka38 (22. 11. 2011, 10:19)
Peníze mi opravdu byly vráceny na účet sice jsem teď bez zboží ale alespoň mám za co nakoupit jinde. Některé z Vás mají s paní Andrejou dobré zkušenosti jak tady píší a mají nás ostatní za nedočkavé ženské ale být 2měsíce bez zboží a peněz není žádný dobrý obchod navíc komunikace byla opravdu špatná né-li žádná.
Nechala jsem se zlákat lepším kurzem ale nestálo to za to, příště si radši jako dřív připlatím za dražší kurz.
ODPOVĚDĚT
Helena Š. (miarei) ID 304102 (22. 11. 2011, 9:21)
Peníze mám na úctě....ale proč proboha není nikdo schopen komunikace???
Registrace na MMB je jednoduchá,stačil vložit jednoduchý vzkaz ... Případně poslat e-mail jedné z nás o situaci.Chápu,že má člověk dost práce kolem dětí a práce do toho,ale tohle je otázka pěti minut!
ODPOVĚDĚT
Eva Š. (Evulina08) ID 169515 , mimibazar.cz/evulina08 (upraveno 21. 11. 2011, 20:09)
Zdravím,

také stále čekám na odpověď a peníze a nic. Doufám, že vše bude v pořádku...., jinak nevím, nevím...
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (Elgera) ID 234194 , mimibazar.cz/elgera (22. 11. 2011, 9:12)
Taky stále čekám na peníze nebo info o zboží,zatím ani jedno :-S Určitě by nebyl problém přes někoho vložit sem vzkaz jak to vypadá, stačí sdělit: zboží došlo, je roztříděno, rozesíláme dnes a zítra... Proč ale nemám peníze na účtě když mi psala paní A. už minulou středu že je poslala...Taky nevidím jako dobré řešení posílat peníze maminkám zpět a poté co zboží přijde si je nechat posílat znovu.Už i tak je velké zpoždění se zbožím a ješt
ODPOVĚDĚT
Zuzana M. (Elgera) ID 234194 , mimibazar.cz/elgera (22. 11. 2011, 9:15)
ještě se to prodlužuje tím, že bude odesláno až po opětovném zaslání peněz :( Což dělá dalších pár dní. Objednávala jsem zboží 11.10 a říkala si, že je to napořízení zimní výbavy akorát. To, že na něj budu čekat ještě na konci listopadu a nevědět na čem jsem mě fakt nenapadlo.Paní Andrejko, jestli tohle čtete, prosím napište nám všem jak se věci mají... Děkuji!
ODPOVĚDĚT
Jana B. (jbrab) ID 96785 (22. 11. 2011, 9:37)
Taky nic :-S. Jana
ODPOVĚDĚT
IVA K. (CLEIRA) ID 19982 , mimibazar.cz/cleira (21. 11. 2011, 17:13)
Maminky,také se připojuji :-S nikdo mi na maily nereaguje a už se bojím že nebudu mít nic :-(Nemáte někdo na ně třeba telefon? :-S
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (Salsa) ID 11515 (upraveno 22. 11. 2011, 18:04)
Také mi nikdo na mail neodpověďel. Nevím co si mám myslet. *-) U mě se nejedná o nijak závratnou částku, ale protože jsem si objednala zboží, které mám k Vánocům, tak mě to celkem mrzí. :-S :-S :-S Paní psala, že je zboží skladem. Navíc jsem měla problém s pc,nedostala se k podkladům k platbě a hned neposlala peníze a paní mě hned kontaktovala, zda si věci vezmu, že mají zájem jiné maminky. Peníze jsem poslala a zboží nikde.Když jsem se ptala jestli zboží poslala, tak bez reakce. Pak tu vidím takovéto hodnocení. Maminkám se nedivím. Je to strašné jednání!
ODPOVĚDĚT
Jana S. (Janinka.Sk) ID 23135 , mimibazar.cz/janinkask (20. 11. 2011, 9:29)
Já taky čekám na odpověď, ale od čtvrtka marně. Potřebovala jsem se domluvit, protože odjíždím ve středu ráno na dovolenou na 9 dní a potřebovala bych do té doby balíček nebo změnit příjemce. S věcmi stále počítám, ale fakt už nevím, na který mail bych měla psát. Problém je v tomhle zablokovaném účtu. Fungují ty původní maily nebo ten nextack??? Mluvil jste někdo s nimi v posledních dnech? Včera by mělo být zboži v ČR, je tomu tak?
ODPOVĚDĚT
Eva Z. (evza18) ID 206355 , mimibazar.cz/evza18 (20. 11. 2011, 13:38)
Dobrý den Jani, zkuste tento mailík: andrea.froncova@seznam.cz
paní Pavla mi na něj v pohodě hned druhý nebo další den odpověděla, jen jim teď o víkendu mělo přijít zboží, tak asi třídí, je škoda toho zablokovaného účtu, že se teď nic nedozvíme.
Eva
ODPOVĚDĚT
Jana S. (Janinka.Sk) ID 23135 , mimibazar.cz/janinkask (20. 11. 2011, 14:56)
Díky, zkusila jsem ještě napsat Andrei, snad se někdo ozve. Janča
ODPOVĚDĚT
Jana S. (Janinka.Sk) ID 23135 , mimibazar.cz/janinkask (21. 11. 2011, 8:10)
Tak i tam bez odezvy, nevím. *-)
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (JarinaP) ID 356565 (21. 11. 2011, 9:35)
Dobrý den,
od středy čekám na slíbené peníze, v pátek jsem posílala mail na oba e-maily, bez jakkékoliv odezvy. Počkám do konce týdne a pak budu muset bohužel přistoupit k podání TO. Andreo, Pavlo, můžete tuto situaci vysvětlit?
Jarka Poddaná
ODPOVĚDĚT
Gabriela N. (bronsas) ID 44375 , mimibazar.cz/bronsas (20. 11. 2011, 13:43)
Jani, 16.11.2011 se mnou komunikovali přes mail nextack@seznam.cz.
Hezký den.
Gábina
ODPOVĚDĚT
Jana B. (jbrab) ID 96785 (21. 11. 2011, 14:48)
U mě taky nic, žádná odpověď, balíček ani peníze nemám. Fakt nevím. :-S Jana
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kač:kač) ID 328047 (21. 11. 2011, 15:54)
Ach jo, doufala jsem stále, ze je to nedorozumění, také nemám ani peníze, ani balíček, ani informaci. Stačilo poslat mail, jestli to zboží 19.11. došlo nebo ne a hromadně to rozeslat. Je mi z toho smutno.
ODPOVĚDĚT
Klára P. (Panenkla) ID 206505 , mimibazar.cz/panenkla (21. 11. 2011, 12:35)
Jak to tu čtu - myslím, že nám jde především o komunikaci. O to, aby nás někdo ujistil, že vše proběhne tak jak má, i když s malým spožděním. Přece není tak složité napsat email, udělat ctl+c a jednotlivým maminkám ho poslat - těžko se totiž dozví, že všechny ostatní obdržely email stejný, budou mít totiž pocit osobní komunikace. Rozhodně bych tuhle cestu preferovala před necháváním vzkazu na mmbazaru... Rozzlobeným maminkám rozumím, chápu je, soucí
ODPOVĚDĚT
Klára P. (Panenkla) ID 206505 , mimibazar.cz/panenkla (21. 11. 2011, 19:24)
soucítím....Já díky dvojitému zpoždění prošvihla synovy narozeniny a babičky a dědečkové mu neměli co dát :-o No, jen doufám, že provozovatelky nerezignovaly a vše dotáhnou do zdárného konce. Nemáme zatím ani jedno, spíš bych chtěla to oblečení, než vrátit peníze!!!! A komunikovat!!!!!!!!! (hadka)
ODPOVĚDĚT
Mirka O. (Emilka27) ID 325412 , mimibazar.cz/emilka27 (upraveno 16. 11. 2011, 16:46)
Dnes mi přistály penízky za zboží na účtu?? Proč??? Ještě minulý týden jsem se s paní domluvila že mi zboží do příšzího týdne pošle a teď tohle? Kdyby mi alespoň někdo dal vědět že se peníze budou vracet a zboží definitivně nebude ale nekouknout se dnes náhodou sem, o ničem ani nevím!! No toto!! :-o :^) :^) Myslím si že když už se někdo do takového obchodu pouští, první a poslední je KOMUNIKACE, nemuselo by na ty negativní komentáře třeba vůbec dojít!!!
ODPOVĚDĚT
Veronika S. (Tracyyy) ID 8653 , mimibazar.cz/tracyyy (16. 11. 2011, 16:33)
vracejí peníze automaticky všem a platit se bude až budou mít zboží u sebe,tak jsem to já pochopila
ODPOVĚDĚT
Zdenka B. (bachmi) ID 78302 (16. 11. 2011, 10:49)
Zpráva od paní Pavly:
Platby budou do pátku rozeslány a zboží bude k případnému odběru v pondělí nebo v úterý, jak se mi to podaří dotřídit. Platby jsou však vráceny všem.
nextack@seznam.cz
ODPOVĚDĚT
Helena Š. (miarei) ID 304102 (16. 11. 2011, 12:26)
Mám tu samou zprávu od Pavly.
A opravdu věřím,že tohle všechno byla jen souhra náhod a nedorozumění (Y)
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (Dita0209) ID 299337 , mimibazar.cz/dita0209 (16. 11. 2011, 12:34)
Také mi pani Pavla psala, že se nemusím bát a že platba bude vrácena a zboží mohu obebrat až dorazí a pak zaplatit.
Věřím, že tohle všechno je jen nedorozumění! A myslím, že by jste s těma negativníma hodnoceníma měli počkat až bude opravdu důvod. Takhle jste jim zbytečně zablokovaly účet a nemohou na zprávy odepisovat a ani na hodnocení! Pak si stěžujte sami sobě že tu nedostanete odpověď :-(
Verča
ODPOVĚDĚT
Renata K. (Kalajča) ID 180578 , mimibazar.cz/kalajca (16. 11. 2011, 13:09)
Dobrý den, Veroniko,
vy jste nějako velkorysá!!! Od paní Andrey jsem naposledy dostala mail 2.11. a od té doby na mé maily nereagovala, 5.10. jsem jí poslala 6 500Kč / někdo i 23 000!!!!/, tak to byste byla v klidu? I kdybych pominula, že mi nekde visí 6,5 litru, tak mě velmi štve, že mi děti mrznou a já nevím, zda mám shánět neco jiného / v obchodech už některé velikosti nejsou!/. Takže si myslím, že naše reakce byly adekvátní a paní Andrea Froncová nebo paní
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (Dita0209) ID 299337 , mimibazar.cz/dita0209 (16. 11. 2011, 14:17)
Se mnou obě komunikovaly normálně, vždy jsme měla druhý maximálně třetí den odpověď . Ted mám i peníze na účtě zpět přesně jak mi pani Pavla slíbila. A také jsme vtom byla za necelé 4 tisíce.
Ale to že napíše každý negativ není řešení.....Hodně nakupuji přes net a kolikrát jsme se setkala se zpožděním zásilky a nebo s jinými komplikacemi ale vždy se to vyřešilo v klidu a bez negativního hodnocení.
Chápu, že to každého naštvalo, netvrdím že m
ODPOVĚDĚT
Lenka G. (LenkaG) ID 3976 (16. 11. 2011, 19:19)
Já jsem právě ta, která v tom zatím stále má přes 23. 000,- Kč a naprosto ve všem souhlasím s paní Renatou. Pakliže s edám na podnikání,musímumět kominukovat a ikdybych ráda chtěla uvěřit něčemu, čemu se nyní říká "vysvětlení", považuji to jako obrovsképrofesní selhání. Všichni jsme lidé a všichni chybujeme, avšak je potřeba komunikovat a nečekat, než nastane to, co v tom případě přišlo!!!
ODPOVĚDĚT
Lenka G. (LenkaG) ID 3976 (16. 11. 2011, 19:23)
Další věc je ta, že pokud pominu peníze (jakož to tuto stránku pominout nelze!!!), především mě štve, že na zboží čekám já i ostatní maminky cca 2-3 měsíce a nic, mezitím si všechny mohly objednat zboží jinde, být spokojenéa děti v teple. Mám zcela stejný problém!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Raději nebudu hodnotit, jak bych tento stav klasifiovala dle trestního práva. Já jsem zaplatila 23. tis, některé maminky třeba "jen" 2 tis., ale fakt, že jsou to peníz
ODPOVĚDĚT
Lenka G. (LenkaG) ID 3976 (16. 11. 2011, 19:25)
peníze a pro mnohé vleképeníze, je stále stejný. Tak, jak se slušně chovaly všechny maminky, stejně tak se měly chovat "dámy" prodávající. Nekárejte zde nakupující za to, že píšou negativní hodnocení, je to jejich názor a právo. OPRÁVNĚNÉ PRÁVO!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (Dita0209) ID 299337 , mimibazar.cz/dita0209 (16. 11. 2011, 20:24)
Tohle nemá cenu řešit, já také čekám na zboží ale jen ze své vůle! Když mi pani Andrea řekla, že se zboží zpozdí zeptala se mi, zda ho budu chtít a nebo zda objednávku má zrušit a vrátit mi peníze.
Každý má právo na názor, to je fakt ale jsme zvědavá zda až ty maminky budou mít zpět peníze či zboží zda to sem také napíšou......
ODPOVĚDĚT
Renata K. (Kalajča) ID 180578 , mimibazar.cz/kalajca (18. 11. 2011, 23:17)
Dobrý den, Veroniko, peníze měly být vráceny všem do pátku, já je ještě ve 23 30 nemám a ostatní u ČS je mají, tak snad v pondělí napíšu, že peníze došly.
Renata
ODPOVĚDĚT
Jaroslava P. (JarinaP) ID 356565 (22. 11. 2011, 14:08)
dobrý den,

také mám účet u ČS, ale peníze mi do teď nedorazili.
Jarka
ODPOVĚDĚT
Petra R. (koala28) ID 296683 (16. 11. 2011, 13:27)
Já už mám peníze na účtě takže klid opravdu se snaží s tím něco udělat.
ODPOVĚDĚT
Kristýna B. (dragonfly) ID 60593 , mimibazar.cz/dragonfly (upraveno 17. 11. 2011, 11:31)
:-S peníze mi byly vráceny ale i tak považuji komunikaci ze strany prodávající za nedostatečnou. :-( Pokud by písla mail že se něco zpozdí, nebo cokoli, nepředpokládám, že by sem někdo negativní hodnocení napsal! (tudledudle).
Mě to každopádně vyléčilo z toho posílat jakékoli peníze dopředu (pirko) takže s prodávajícím na této úrovni komunikace žádné obchody sjednávat nechci - tím také ruším objednané zboží. +o(
Kristýna
p.s. své negativní hodnocení jsem smazala
ODPOVĚDĚT
Petra R. (koala28) ID 296683 (16. 11. 2011, 10:00)
Dobrý den, pro všechny maminky vkládám zprávu od paní Pavly.

Peti, dobrý den. Věci jsou už na cestě, chtěla jsem tam vložit vzkaz s
informací, ale účet máme zablokovaný. Nemohu ani reagovat na hodnocení. Zboží
bude k převzetí cca v pondělí až v úterý, jak to stihnu roztřídit. Většina
maminek objednávky zrušila. Mohla bych vás ještě požádat, zda by jste do
hodnocení (našeho) vložila vzkaz, že jsem na e-mailu: nextack@seznam.cz. Dnes
jedu do b
ODPOVĚDĚT
Petra R. (koala28) ID 296683 (16. 11. 2011, 10:00)
Dnes
> > jedu do banky dávat další příkazy, pak ještě v pátek. Část odesílá Andrea z
> > účtu. Já vkládám. Děkuji a ještě jednou se omlouvám. Maminky jsou vyděšené,
> ale
> > opravdu nemají důvod. Nemám možnost s nimi na mimibazaru komunikovat. Jde
> > především o ten mail. Moc a moc děkuji. Pavla
ODPOVĚDĚT
Petra P. (fesi) ID 95448 , mimibazar.cz/fesi (upraveno 16. 11. 2011, 20:58)
Tak toto mi vyrazilo dech. Čekám na balíček také od konce září, ale přisuzovala jsem to záměně velikosti botek, jak vysvětlovala paní Andrea. Vzhledem k tomu, že od minulého týdne mi nikdo neodpovídá na email, tak jsem nahlédla sem a nestačím se divit :-o. Mám objednány pouze jedny zimní botky a když vidím ty sumy, o kterých zde píšete, tak mi běhá mráz po zádech. Petra
ODPOVĚDĚT
Helena P. (analeh99) ID 253939 (15. 11. 2011, 12:58)
...zdravím všechny maminky, jenom chci upozornit, že nechápu, proč čekáte na zboží déle než měsíc, když next se zaručuje, že dodá zboží do 2! dní od objednávky, já objednávám přes známou, která má kamarádku v anglii, když ji zašle objednávku, do 2 dnů má balík doma a do týdne přepravkou v čechách, takto je schopná udělat i 3objednávky do měsíce!!!nejdražší je doprava... neobjednává veřejně, nemá na to živnosťák, jen mi vysvětlila princip, k
ODPOVĚDĚT
Helena P. (analeh99) ID 253939 (15. 11. 2011, 13:01)
když jsem já objednávala u Andrey už před prázdninama, dopadla jsem stejně, po měsíci čekání mi nedorazilo nic, jenom omluvy a výmluvy a peníze po několika prosbách výmluvách a výhružkách, nechápu, že vydržela takto podnikat až doposud!!!... no výhodný kurz je opravdu výhodný!
ODPOVĚDĚT
Celkem: 35 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu