Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Renáta P. (Renica) ID 45255

Renáta P. (Renica) ID 45255
mimibazar.cz/renica
Oblast: Brno - venkov
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 2. 3. 2007
Naposledy: 10. 6. 2022, 14:22
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 74
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 1 neutrálních hodnocení
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (upraveno 30. 1. 2013, 18:03)
Dobrý den,moc nerozumím Vašemu chování.Napíšete si o svetřík 16.1. že máte zájem.Já Vám poslala hned podklady a 17.1. jsem svetřík poslala(moje chyba,že jsem nečekala na platbu).Po dvou urgencích se mi,až dnes svetřík vrátil :-S.Pokud nemáte zájem nakupovat,tak nevím proč si o něco píšete a já tím zbytečně tratím 40 korun na poštovném a balném.Bohužel mě poštovné také na poště účtují a neposílají mi to zadarmo.Rozhodně Vás nedoporučuji a mému obchůdku se vyhněte.
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Renica) ID 45255 , mimibazar.cz/renica (30. 1. 2013, 13:37)
Dobrý den, také Vašemu chování nerozumím, zkopírováno z Vašich obchodních podmínek: " Možno vrátit zboží i bez udání důvodů do 14dnů od uzavření kupní smlouvy (tj. od fyzického převzetí zboží na poště). " Navíc je toto snad běžnou součástí obchodních podmínek každého provozovatele e-shopu.
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Noteda) ID 182989 (30. 1. 2013, 13:52)
Pokud jste svetřík vrátila bez udání důvodu, tak to znamená, že ještě paní Evě dlužíte 40Kč za poštovné *-)... Takto jste jen zbytečně Vy utratila za dvojí poštovné a bohužel nemáte nic :-(....
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (upraveno 30. 1. 2013, 14:22)
Pavlínko,moc děkuji za podporu.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73869 (30. 1. 2013, 14:23)
Děláte si srandu ? Jako komerční prodejce by jste měla vědět, že nakupujcí má právo vrátit zboží, bez doplatku Vám poštovného.
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Noteda) ID 182989 (30. 1. 2013, 14:29)
No já nevím, ale já si myslím, že pokud si paní nechá něco zaslat jen tak na vyzkoušení a vrátí to bez udání důvodu, tak by poštovné měla hradit kupující........ Jak by pak asi prodávající mohl vydělávat, kdyby jen tak posílal, pak se mu vracelo :^)? Neřeknu, kdyby zboží mělo vadu nebo omylem zaslaná jiná velikost, to je jiná :-$...
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73869 (30. 1. 2013, 14:30)
Prodávající poslala dříve zboží než měla peníze, co na to napsat ?
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (upraveno 30. 1. 2013, 14:52)
Moniko,nekomentujte něco co se Vás netýká.Napsala jsem: SLUŠNOST BY BYLA ZAPLATIT POŠTOVNÉ.Nepotřebuji,aby jste mi psala co bych měla.Prodejce si peníze netiskne,jestli to nevíte a nevím proč prodejce má vždy být ten špatný.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73869 (30. 1. 2013, 14:35)
jen tak dál a máte spoustu nakupujících :-p
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (30. 1. 2013, 14:36)
Mám,děkuju :-) a jsem za ně ráda.Myslím,že jaký jsem prodejce o mě mluví mé hodnocení a moje spokojené zákaznice.
ODPOVĚDĚT
Marie S. (merza) ID 128401 (30. 1. 2013, 15:20)
Evi, máte naprostou mou podporu, obě paní jsou trochu mimo, nechat si zaslat balíček a ten nepřevzít a dělat, jako by se nechumelilo je naprosto neseriozní, samozřejmě po řádném zaplacení a převzetí a následné domluvě na vrácení myslím, že určitě z Vaší strany by nebyl rozhodně problém, určitě si každý kdo je normální udělá obrázek sám, že jste naprosto slušná a dobrá prodejkyně Maruška.
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Renica) ID 45255 , mimibazar.cz/renica (30. 1. 2013, 15:22)
Paní Marie, balíček jsem převzala, zboží jsem neměla zaplaceno a protože se mi nelíbilo, paní Evě jsem ho odeslala zpět.
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (30. 1. 2013, 17:40)
Milá Maruško i Péťo,děkuji a jsem moc ráda,že tu jsou rozumné maminky.
Renáto,néchápu co to tu píšete?Chtěla jste svetřík?Chtěla,tak co totu píšete.Moje dobrá vůle byla,že jsem Vám ho hned zaslala a ještě se nestydíte tady psát,že jsme Vám ho poslala bez zaplecení?Obratem u mě neni po 12 dnech,tak piště aspoň pravdu.Kdyby jste se nad tím zamyslela,tak tu raději nic nepíšete a uznáte,že asi neni vše v pořádku.Tímto končím a u mě,už nikdy.
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (30. 1. 2013, 18:04)
Pani Renáta se mi ozvala a celou věc jsme dořešily.
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Renica) ID 45255 , mimibazar.cz/renica (30. 1. 2013, 19:19)
Paní Evě děkuji za vstřícnost a ochotu k dialogu. Jako prodejkyni ji můžu jen doporučit.
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Pet293) ID 74298 , mimibazar.cz/jordanpetra (30. 1. 2013, 16:41)
Nic si z ní Evi nedělejte.Ona se paní totiž strašně ráda plete do všeho a vždy jen negativně. (F) a co týká Renaty,stačí si projet její hodnocení.Ona ráda nakupuje bez placení.
ODPOVĚDĚT
Renáta P. (Renica) ID 45255 , mimibazar.cz/renica (30. 1. 2013, 17:11)
Paní Petro, važte prosím slova. Mohla bych to brát tak, že mne nazýváte zlodějkou. Paní Eva mi poslala zboží, aniž by ho měla zaplacené, já jí ho obratem poslala zpět.
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Pet293) ID 74298 , mimibazar.cz/jordanpetra (30. 1. 2013, 19:54)
Já Vás tak nenazvala. Jen při čtení vašich hodnocení jsem si všimla,že objednáváte a neplatíte. V tomto případě bohužel Eva poslala zboží,aniž by počkala na platbu.A to jsem také napsala,nic víc,nic míň. *-)
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (30. 1. 2013, 20:14)
Péťo,myslím,že každý má právo napsat svůj názor a já jsem ráda,že se vždy da nějak domluvit.
Děkuji Eva
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Pet293) ID 74298 , mimibazar.cz/jordanpetra (30. 1. 2013, 20:23)
Také si myslím.Mějte se hezky a přeji jen samé pohodové obchůdky. (L)
ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603 , mimibazar.cz/eva567 (31. 1. 2013, 19:36)
Proboha Moniko běžte za roh a dejte si facku!!!!! 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-| 8-|
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (1. 2. 2013, 20:01)
Evičko,děkuji za podporu.
ODPOVĚDĚT
Pavlína L. (Noteda) ID 182989 (30. 1. 2013, 15:21)
K tomu lze napsat jen to, že hned vidíte, jak je paní Eva spolehlivá (C). Třeba si to paní Renáta jen neuvědomila, ale paní Eva kvůli ní přišla o 40Kč. Sice je to malá částka, ale kdyby měla takových obchůdků více *-).... Ne nadarmo se říká pro dobrotu na žebrotu ,-)....
ODPOVĚDĚT
Eva L. (eva567) ID 296603 , mimibazar.cz/eva567 (31. 1. 2013, 19:34)
Moniko a vy si děláte legraci 8-| 8-| 8-| pokuď by svetřík měla dotyčná zaplacený a chtěla ho reklamovat tak ho může vrátit a má nárok na vrácení peněz,ale dotyčná ho nezaplatila a ještě tady vyskakuje... 8-| 8-| 8-| to tak to je síla,doufám,že už se paní prodávající ponaučila a bude zasílat balíčky až po zaplacení!!!! (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Eva P. (Eva 80) ID 152022 (30. 1. 2013, 14:02)
Renáto,ale zboží si zadarmo můžete přeci chodit zkoušet do obchodu.Proč já bych to měla hradit ze svého???Kopírovat obchodní podmínky můžete,ale ještě dodejte,že poštovné nikomu neplatím.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu