Renáta P. (Renica) ID 45255
|
|
mimibazar.cz/renica
|
Oblast: Brno - venkov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 2. 3. 2007 |
Naposledy: 10. 6. 2022, 14:22
|
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(upraveno 30. 1. 2013, 18:03)
|
Dobrý den,moc nerozumím Vašemu chování.Napíšete si o svetřík 16.1. že máte zájem.Já Vám poslala hned podklady a 17.1. jsem svetřík poslala(moje chyba,že jsem nečekala na platbu).Po dvou urgencích se mi,až dnes svetřík vrátil .Pokud nemáte zájem nakupovat,tak nevím proč si o něco píšete a já tím zbytečně tratím 40 korun na poštovném a balném.Bohužel mě poštovné také na poště účtují a neposílají mi to zadarmo.Rozhodně Vás nedoporučuji a mému obchůdku se vyhněte. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(30. 1. 2013, 13:37)
|
Dobrý den, také Vašemu chování nerozumím, zkopírováno z Vašich obchodních podmínek: " Možno vrátit zboží i bez udání důvodů do 14dnů od uzavření kupní smlouvy (tj. od fyzického převzetí zboží na poště). " Navíc je toto snad běžnou součástí obchodních podmínek každého provozovatele e-shopu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Pavlína L. (Noteda)
ID 182989
(30. 1. 2013, 13:52)
|
Pokud jste svetřík vrátila bez udání důvodu, tak to znamená, že ještě paní Evě dlužíte 40Kč za poštovné ... Takto jste jen zbytečně Vy utratila za dvojí poštovné a bohužel nemáte nic .... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(upraveno 30. 1. 2013, 14:22)
|
Pavlínko,moc děkuji za podporu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(30. 1. 2013, 14:23)
|
Děláte si srandu ? Jako komerční prodejce by jste měla vědět, že nakupujcí má právo vrátit zboží, bez doplatku Vám poštovného. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Pavlína L. (Noteda)
ID 182989
(30. 1. 2013, 14:29)
|
No já nevím, ale já si myslím, že pokud si paní nechá něco zaslat jen tak na vyzkoušení a vrátí to bez udání důvodu, tak by poštovné měla hradit kupující........ Jak by pak asi prodávající mohl vydělávat, kdyby jen tak posílal, pak se mu vracelo ? Neřeknu, kdyby zboží mělo vadu nebo omylem zaslaná jiná velikost, to je jiná ... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(30. 1. 2013, 14:30)
|
Prodávající poslala dříve zboží než měla peníze, co na to napsat ? |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(upraveno 30. 1. 2013, 14:52)
|
Moniko,nekomentujte něco co se Vás netýká.Napsala jsem: SLUŠNOST BY BYLA ZAPLATIT POŠTOVNÉ.Nepotřebuji,aby jste mi psala co bych měla.Prodejce si peníze netiskne,jestli to nevíte a nevím proč prodejce má vždy být ten špatný. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 73869
(30. 1. 2013, 14:35)
|
jen tak dál a máte spoustu nakupujících  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(30. 1. 2013, 14:36)
|
Mám,děkuju a jsem za ně ráda.Myslím,že jaký jsem prodejce o mě mluví mé hodnocení a moje spokojené zákaznice. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marie S. (merza)
ID 128401
(30. 1. 2013, 15:20)
|
Evi, máte naprostou mou podporu, obě paní jsou trochu mimo, nechat si zaslat balíček a ten nepřevzít a dělat, jako by se nechumelilo je naprosto neseriozní, samozřejmě po řádném zaplacení a převzetí a následné domluvě na vrácení myslím, že určitě z Vaší strany by nebyl rozhodně problém, určitě si každý kdo je normální udělá obrázek sám, že jste naprosto slušná a dobrá prodejkyně Maruška. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(30. 1. 2013, 15:22)
|
Paní Marie, balíček jsem převzala, zboží jsem neměla zaplaceno a protože se mi nelíbilo, paní Evě jsem ho odeslala zpět. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(30. 1. 2013, 17:40)
|
Milá Maruško i Péťo,děkuji a jsem moc ráda,že tu jsou rozumné maminky. Renáto,néchápu co to tu píšete?Chtěla jste svetřík?Chtěla,tak co totu píšete.Moje dobrá vůle byla,že jsem Vám ho hned zaslala a ještě se nestydíte tady psát,že jsme Vám ho poslala bez zaplecení?Obratem u mě neni po 12 dnech,tak piště aspoň pravdu.Kdyby jste se nad tím zamyslela,tak tu raději nic nepíšete a uznáte,že asi neni vše v pořádku.Tímto končím a u mě,už nikdy. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(30. 1. 2013, 18:04)
|
Pani Renáta se mi ozvala a celou věc jsme dořešily. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(30. 1. 2013, 19:19)
|
Paní Evě děkuji za vstřícnost a ochotu k dialogu. Jako prodejkyni ji můžu jen doporučit. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra J. (Pet293)
ID 74298
, mimibazar.cz/jordanpetra
(30. 1. 2013, 16:41)
|
Nic si z ní Evi nedělejte.Ona se paní totiž strašně ráda plete do všeho a vždy jen negativně. a co týká Renaty,stačí si projet její hodnocení.Ona ráda nakupuje bez placení. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Renáta P. (Renica)
ID 45255
, mimibazar.cz/renica
(30. 1. 2013, 17:11)
|
Paní Petro, važte prosím slova. Mohla bych to brát tak, že mne nazýváte zlodějkou. Paní Eva mi poslala zboží, aniž by ho měla zaplacené, já jí ho obratem poslala zpět. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra J. (Pet293)
ID 74298
, mimibazar.cz/jordanpetra
(30. 1. 2013, 19:54)
|
Já Vás tak nenazvala. Jen při čtení vašich hodnocení jsem si všimla,že objednáváte a neplatíte. V tomto případě bohužel Eva poslala zboží,aniž by počkala na platbu.A to jsem také napsala,nic víc,nic míň.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(30. 1. 2013, 20:14)
|
Péťo,myslím,že každý má právo napsat svůj názor a já jsem ráda,že se vždy da nějak domluvit. Děkuji Eva |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Petra J. (Pet293)
ID 74298
, mimibazar.cz/jordanpetra
(30. 1. 2013, 20:23)
|
Také si myslím.Mějte se hezky a přeji jen samé pohodové obchůdky.  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva L. (eva567)
ID 296603
, mimibazar.cz/eva567
(31. 1. 2013, 19:36)
|
Proboha Moniko běžte za roh a dejte si facku!!!!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(1. 2. 2013, 20:01)
|
Evičko,děkuji za podporu. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pavlína L. (Noteda)
ID 182989
(30. 1. 2013, 15:21)
|
K tomu lze napsat jen to, že hned vidíte, jak je paní Eva spolehlivá . Třeba si to paní Renáta jen neuvědomila, ale paní Eva kvůli ní přišla o 40Kč. Sice je to malá částka, ale kdyby měla takových obchůdků více .... Ne nadarmo se říká pro dobrotu na žebrotu .... |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
|
|
|
Eva L. (eva567)
ID 296603
, mimibazar.cz/eva567
(31. 1. 2013, 19:34)
|
Moniko a vy si děláte legraci pokuď by svetřík měla dotyčná zaplacený a chtěla ho reklamovat tak ho může vrátit a má nárok na vrácení peněz,ale dotyčná ho nezaplatila a ještě tady vyskakuje... to tak to je síla,doufám,že už se paní prodávající ponaučila a bude zasílat balíčky až po zaplacení!!!!  |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|
|
|
|
Eva P. (Eva 80)
ID 152022
(30. 1. 2013, 14:02)
|
Renáto,ale zboží si zadarmo můžete přeci chodit zkoušet do obchodu.Proč já bych to měla hradit ze svého???Kopírovat obchodní podmínky můžete,ale ještě dodejte,že poštovné nikomu neplatím. |
ODPOVĚDĚT
nahlásit
|