Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694

Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694
mimibazar.cz/ObchodFrozen
Oblast: Rožnov pod Radhoštěm
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 8. 2005
Naposledy: 17. 2. 2023, 0:26
Aktualizace: 22. 4. 2021, 11:37
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
76375251
HODNOCENÍ 6334
VŠECHNY FOTOGRAFIE 744
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 53 neutrálních hodnocení
Celkem: 53 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3 další >>
Petra P. (Petik013) ID 341287 , mimibazar.cz/petik013 (upraveno 3. 3. 2015, 8:47)
Poprvé dávám neutrální hodnocení, šaty dodány pozdě i přes ujištění že šaty jsou. Měly být skladem...... A nakonec mi došly úplně jiné šaty ve špatné velikosti a až po mašarním, na které byly šaty určeny. Od začátku jsem avizovala, na kdy šaty potřebuju. Sháněla jsem někoho, kdo ty šaty bude mít skladem. Asi skladem nebyly, jinak si nedokážu vysvětlit, proč mi paní šaty neposlala dříve. Rozhodně jsme se domluvily na vrácení penez za šaty. Takže nakonec krom toho, že jsem musela shánět den před maškarním náhradní šaty vše dopadlo "v pohode".
ODPOVĚDĚT
Pavlína V. (juici113) ID 315800 , mimibazar.cz/juici113 (18. 3. 2015, 20:16)
také jsem byla ujištěna, že budou šaty do datumu, který jsem potřebovala na maškarní. Nakonec nedorazily a také jsme sháněla náhradní kostým. a stále ještě uháním doplňky (skoro 2 měsíce)
ODPOVĚDĚT
Monika M. (mona007) ID 135677 (5. 2. 2015, 6:22)
Dobry den, dekuji za balicek, který dorazil v poradku.Saty jsou krasne , ale neodpovidaji tomu fotu, podle kterého jsem se ridila. Saty mají visačku s jedinym udajem a to cislem 140, delka ale neodpovida ani velikosti 116, tudiz je ma dcera tak trochu kratke. Zklamani. Nevim, jestli by nebylo lepsi davat fota realnych satu, vyzehlenych ,neb na detskych modelkách vypadaji uplne jinak. Monika s Majou
ODPOVĚDĚT
Zuzana V. (zuza26) ID 114125 (23. 7. 2013, 12:14)
Bohužel musím udělit minimálně neutrál, v pondělí jsem zaplatila zboží, poslala potvrzení z banky, s tím že softshellová bunda má být dárek a potřebuji ji do pátku, ve středu jsem se informovala jak je to s balíčkem , bylo mi odpovězeno, že ve čtvrtek bude odeslán a ve čtvrtek mi přišel k večeru e-mail, že bohužel to p.Alena nestihla :-S Balíček přišel v pondělí v průhledném rozlepeném sáčku, softshellová bunda ušmudlaná :-o navíc se nejednalo o k
ODPOVĚDĚT
Michaela S. (Myska16) ID 237957 (28. 4. 2013, 11:03)
Je mi to líto, ale paní Aleně musím udělit negativní komentář!
Po třech týdnech jsme tedy objednanou bundu obdrželi...ale po tom, co mě to stálo e-mailů a stresu, už v tomto obchodě nikdy nic objednávat nebudu!Paní Aleně jsem po odeslání peněz ještě poslala informativní e-mail a posléze ještě potvrzení o platbě přímo z internetového bankovnictví. A když si někdo není schopen překontrolovat přišlou platbu, nebo ji dokonce najít mezi jinými, tak tady ja
ODPOVĚDĚT
Martina V. (beruska2x) ID 112742 (upraveno 27. 2. 2013, 14:52)
Uz i ja mam svuj balicek, po trosku zmatcich, nicmene zbozi je jako vzdy pekne, doufam ze priste to uz bude na 1* jako vzdy v predchozich nakupech.. diky M.
ODPOVĚDĚT
Adriana K. (Haccek) ID 115560 , mimibazar.cz/haccek (28. 11. 2012, 9:16)
Bohužel se musím zařadit mezi nespokojené zákaznice. Celý obchod trval měsíc a byl plný neustálého dohadování, omlouvání a nabízení. Negativní hodnocení neuděluji jenom proto, že jsem nepřišla o peníze a zboží nakonec dostala. Nicméně u této prodávající již rozhodně nakupovat nebudu.
ODPOVĚDĚT
Markéta T. (lubar) ID 1350 (8. 11. 2012, 23:12)
Ač mi bylo po mé objednávce ze strany prodávající potvrzeno, že bunda je skladem, tak tomu tak nebylo... a nakonec jsem si jí koupila jinde. Peníze jsem zpět dostala, ale dobrý pocit z toho rozhodně nemám, poprvé za ty léta, co tu nakupuji říkám "nedoporučuji".
ODPOVĚDĚT
Lucie D. (Lucije86) ID 124399 , mimibazar.cz/lucije86 (upraveno 13. 11. 2012, 9:00)
Děkuji za obchůdek...
ODPOVĚDĚT
Lucie D. (Lucije86) ID 124399 , mimibazar.cz/lucije86 (upraveno 13. 11. 2012, 8:59)
Komplety jsou krásné...
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 81941 (17. 4. 2012, 13:49)
Tak bohužel náš obchůdek se nezdařil. Negativní je pro mne hlavně neaktuální nabídka obchodu. Tzn. že nabízené zboží buď to nebylo ve velikosti i když na MMB bylo uvedeno, nebo v barvě. Moc mi to mrzí byla to veliká obj., nyní musím shánět jinde. :-S
Komunikace je však bez problémů. Paní ihned o všem informovala, psala. A dobře jsme se domluvily. Nyni čekám na načtení peněz na účet.
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (17. 4. 2012, 13:58)
Dobrý den, barvičky a velikosti neustále dobíráme z velkoskladu, tak se nezlobte.
ODPOVĚDĚT
Dana F. (Firstovka) ID 24287 (20. 2. 2012, 23:53)
Je mi líto, že musím napsat negativní hodnocení, ještě se mi to nestalo :-(. Balíček dorazil pozdě a to přestože jsem se paní předem před objednáním zboží zeptala, zda je mi schopná ho poslat tak aby mi přišel do konce týdne (odjížděli jsme na hory a zboží jsem potřebovala) a objednávala jsem v neděli ale balíček paní poslala až ve čtvrtek, takže samořejmě do pátku nepřišel 8o|. Odjezd na hory jsme museli o pár hodin opozdit kvůli čekání na poštu.
ODPOVĚDĚT
Dagmar F. (Dadude) ID 75280 (upraveno 2. 12. 2011, 23:40)
Po počátečním nedorozumění se nakonec vše zdárně vyřešilo a objednané věci dorazily tak, jak měly. Děkuji
ODPOVĚDĚT
Dagmar F. (Dadude) ID 75280 (upraveno 2. 12. 2011, 23:40)
:-)
ODPOVĚDĚT
Ivana B. (Ivča06) ID 90489 , mimibazar.cz/ivca06 (upraveno 11. 1. 2011, 10:11)
Dobrý den, bohužel patřím mezi nespokojené zákazníky. Balíček mi i přes několik ujištění, že byl poslán, nepřišel, číslo balíčku jsem ani po několika telefonátech na moje náklady a poslaných SMS s urgencemi nedostala, pí Alena ho nenašla. Vrácené peníze mi přišly až 8. pracovní den od toho, kdy mi psala, že je posílá. Vadil mi neaktivní přístup a komunikace, pí Alena pouze reagovala na moje urgence, ještě ne vždy a většinou bez slůvka omluvy. Nakonec jsem omluvu i peníze zpět dostala.
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (17. 1. 2011, 22:27)
P. Ivano, balíček Vám byl odeslán, byla jste o tom informována i v hodnocení, když jsme zjistili, že balíček k Vám bohužel nedošel, nabídla jsem Vám jinou barvu, alechtěla jste jen černé oteplovačky, nabídla jsem Vám vrácení peněz, či další objednání oteplovaček ve skladu, chtěla jste novou objendávku, bohužel nové zb.přišlo až po Vánocích, dřívější dodání jsem ovlivnit nemohla, po Vánocích jste chtěla peníze, byly Vám vráceny.
ODPOVĚDĚT
Eva M. (hezoun) ID 74189 , mimibazar.cz/hezoun (15. 12. 2010, 16:56)
Krásný večer Aleno (G) s kombinézkou konečně dorazil :-S :-S :-Sale bohužel patřím mezi nespokojené zákazníčky :^) :^)Tři týdny čekání mě přijde dost dlouho.Jináč je kombinézka super Eva
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (15. 12. 2010, 19:52)
Dobrý večer Evo, ano za zpoždění se omlouvám, nechtěla jsem Vám posílat špatnou kombinézku, proto se dodání o pár dní opozdilo, nezlobte se :-) a krásné Vánoce (banky).
ODPOVĚDĚT
Markéta S. (Markétako) ID 221267 (11. 12. 2010, 23:07)
Dobrý den Aleno, kombinéza dnes tedy konečně na druhý pokus dorazila. Oceňuji při výměně původní nižší cenu,děkuji, ale měsíc čekání je opravdu dlouho :-( Máte mnoho spokojených zákaznic, takže jsem asi měla holt smůlu. Budu doufat, že při dalším obchodování s Vámi to bude lepší :-) Přeji pohodové Vánoce a spokojené zákazníky. Markéta a Amelie
ODPOVĚDĚT
Monika H. (bezovka) ID 156214 (upraveno 10. 11. 2010, 21:26)
Aleno, nedá se říci, že bych byla spokojená, ale alespoň po několika urgencích mám na účtě zpět peníze, jak jsme se dohodly. Ocenila bych větší spolehlivost,ale asi jsem měla prostě smůlu, vy zase přicházíte o jednoho zákazníka. Na shledanou . Monika Horáková
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (9. 11. 2010, 22:50)
Dobrý večer, nemáte důvod, telefonovaly jsme si spolu, balíček jsem bohužel poslala na jinou adresu, za to jsem se omluvila, peníze mám dávno odečteny z účtu, vrátila jsem je na účet ze kterého přišly.
ODPOVĚDĚT
Lucie B. (Lbruch) ID 24217 (upraveno 26. 10. 2010, 8:53)
23.9.2010 jsem si objednala tepláky a teplákovou soupravu pro dceru. Do dnešního dne jsem neodržela požadované číslo z pošty, ani zboží! Nevím, co si o tom všem mám myslet....... :-@

26.10.2010 - balík došel. Ale měl původně špatně napsanou adresu, takže se to ani k nám na poštu nedostalo. Nicméně tepláky i souprava jsou hezké.
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (20. 10. 2010, 8:47)
Dobrý den, bohužel mi neodpovídáte na meily a balíček se vrátil zpět, tak se mi prosím ozvěte, mohu i balíček vyfotit a poslat Vám fotku na meil.
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (Mirpa) ID 165483 (19. 10. 2010, 12:17)
Dobrý den,
dnes došel (G) s punčoškama. Dva kusy jsou ve stejné velikosti a jeden je o velikost větší, vcelku nevadí - dorosteme :-) . Jen to čekání na balíček bylo dlouhé, ale nakonec jsme se dočkali. Děkuji. Mirka
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (Lucinka30) ID 37301 , mimibazar.cz/lucinka30 (15. 10. 2010, 9:44)
Tedy tak dlouho jsem na zboží na mimibazaru ještě nečekala.Abych se po 14 dnech dozvěděla,že zboží neni,to se mi opravdu ještě nestalo,hodnocení nepíši,mám většinou super zkušenosti,ale teď udělám vyjímku.Velké zklamání,i z komunikace.
Lucie
ODPOVĚDĚT
Petra J. (Petruschka) ID 43585 , mimibazar.cz/petruschka (13. 10. 2010, 14:06)
Děkujeme paní Aleně za bundičky,obě už máme i přes menší komplikace doma,jsou bezva.

Petra J.
ODPOVĚDĚT
Martina D. (martulad) ID 149010 (11. 10. 2010, 15:53)
Bohužel ani já nejsem nijak nadšená z obchůdku s paní Alenou. I přes to, že několikrát psala, že balíček dávno odeslala, došel až dnes po 12ti dnech. Byl tedy odeslán až po několika mých emailech, na které paní Alena ne vždy reagovala. Je mi to líto, ale i když má spoustu hezkých věcí, už neobjednám. Martina
ODPOVĚDĚT
Alena P. (Obchod Frozen) ID 4694 , mimibazar.cz/ObchodFrozen (11. 10. 2010, 17:31)
Dobrý den, bohužel máme ted moc objednávek a jsou tedy i delší čekací lhůty na dodání, děláme co je v našich silách.
ODPOVĚDĚT
MILENA E. (PASKO) ID 275781 , mimibazar.cz/pasko (7. 10. 2010, 12:45)
po měsíci čekání mi dorazil (G) bohužel s jinou velikostí ,tak nejsem nadšená :-|
ODPOVĚDĚT
Celkem: 53 (zobrazuje se 21-40) << předchozí 1, 2, 3 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu