Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297

Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297
Iveta Hadkova
mimibazar.cz/HAPPYKIDS
Oblast: Praha
Ověřená adresa
Telefon: jen SMS 603 198 237
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 11. 2005
Naposledy: 12. 12. 2022, 21:34
Aktualizace: 1. 5. 2020, 11:12
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
62462261
HODNOCENÍ 2802
VŠECHNY FOTOGRAFIE 30
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Prodej noveho i bazaroveho zbozi.Odesilame cca 2x v tydnu. Odpovidam do 48 hodin. Pokud ne - piste prosim znovu. Zbozi je skladem jen NEKTERE. Vetsinu beru z velkoskladu az po Vaši objednavce. Neni tedy 100% zaruka, ze vždy vše seženu. Hádková
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získal 7 neutrálních hodnocení
Lenka M. (Leníček Leníků) ID 569434 (4. 2. 2017, 22:27)
Peníze za Vánoční dárky jsem poslala 16.12.2016. Až 31. 1. 2017 mi od paní přišla platba zpět. Nejdříve, že v komunikaci nebyla adresa, což adresa v komunikaci ode mne uvedená byla a pak paní kvůli dlouhodobému pobytu na horách balík neposlala, údajně zapomněla...!!!
Paní mohla napsat alespoň omluvu, že zboží nemá a nebo mohla alespoň komunikovat. Takový přístup při obchodování se mi naprosto nelíbí a proto uděluji negativní komentář.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (6. 2. 2017, 20:16)
Dobry den, bohuzel nemluvite uplnou pravdu. Jako naprosty novacek na MMB si myslite, ze to nevadi?
Adresu jste mi bohuzel nenapsala a tak balik nemojl byt odeslan. O adresu jsem Vas urgovala behem 14 dnu v lednu celkem 2x !!! Pak jsme na tyden jeli cela rodina na tyden na hory ( o tom jsem Vas informovala) a potom od Vas prisel rovnou výhružný mail. Ackoliv zbozi mam - radeji jsem Vam hned vratila platbu na ucet. Myslim, ze vina neni na mé strane.
Pekny den
Hadkova
ODPOVĚDĚT
Oksana P. (oxit) ID 414521 (upraveno 16. 2. 2016, 7:27)
Kocarek byl nejspis vice pouzivany, stale tahne na jednu stranu, na rovine obtizne se ridi, hodbne rozvyklany. Na muj dotaz zda konstrukce byla nejak servisovana mi prisla slohova prace o tom jak pani prodavajici s kocarkem byla spokojena, ale nic k memu dotazu.
Stejny typ kocarku vlastnim jiz podruhe, takze vim ze to nebude vlastnosti kocarku.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (9. 2. 2016, 16:28)
Kocarek jste si vyzvedávala osobne a zkousela jste si tu s nim jezdit.V E-mailu jste se me ptala, zda byl kocar v servisu a ze se Vam zda rozviklany.Ja Vam nepsala slohovou praci, ale jen slusne odpověděla, ze v servisu nebyl, ze jsem pro to nemela zadny důvod a ze ja jsem s nim byla spokojena, protože se mi s nim jezdilo dobře, měkce a ze to nebyl zadny "kostitřas".Opravdu nevim,co se Vam na me odpovedi zdalo nevhodne a co jste po me vlastne chtěla?Ja kocar používala a byla spokojena.
ODPOVĚDĚT
Oksana P. (oxit) ID 414521 (16. 2. 2016, 7:30)
Kocarek se doslova rozpada. To zkousenim na chodniku tim ze popojedu pul metru dozadu a pak do predu se malo co pozna..... Kocarek tedy nebyl ve velmi dobrem stavu, a pouzivany byl opravdu ale opravdu hodne.
ODPOVĚDĚT
Ing. Eva W. (berusenka76) ID 150708 , mimibazar.cz/berusenka76 (22. 5. 2014, 20:23)
Jsem opravdu rozčarovaná z chování této paní. Pokud je to navíc někdo, kdo má e-shop, tak to je fakt tragedie.
Zkuste se paní Iveto zamyslet nad svým chováním a mluvou se zákazníkem. Zázanický servis u Vás je opravdu nedostatečný. Nebo jste jen neměla svůj štastný den ??? (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (22. 5. 2014, 21:21)
Vážená paní - o jakem mluvite zakaznickem servisu? Vy jste si u me před mesicem zamluvila auto za 4000,- korun a psaly jsme si o tomto "obchode" asi 20 mailu ...Vždy jsem odpověděla jak by slo poslat, zda se Vam vejde do auta, atd .Manzel po telefonu zodpovedel Vase dotazy a pak jste si napsala o podklady k platbe .. Pote, co jste je dostala - bylo 14 dni z Vasi strany absolutni ticho ...Když se mi to zdalo uz dlouho - volala jsem Vam a jake bylo me prekvapeni - když jste jakoby
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (22. 5. 2014, 21:22)
"najednou" zjistila, ze je to vlastne jina znacka, jiné auto atd ...a ze ho nechcete ...Ja Vam na to jen rekla ( neštěkala - jak lživě pisete), jen jsem řekla, že se toto nedela, ze jsem to auto mohla mit uz 14 dni prodane jinému zajemci. VAŠE CHOVANÍ NENÍ FER A ZVLAST, KDYZ SAMA PRODAVATE ...Tak si laskave nevymýšlejte něco o nasem servisu atd ...nase E-maily vcetne datumu mam k nahlednuti Adminum a budu to pripadne resit přes ne - nenecham na sebe házet špinu ...
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (22. 5. 2014, 21:25)
... to Vy se neumite chovat normalne - když mi nejste 14 dni schopna napsat, ze objednanou věc uz nechcete a mesic mi tu zbytecne blokujete zboží za 4000,- ... pro me to neni mala castka ... A také nejak nechapu - proc po tydnu, co jsem Vam ja dala neutral - mate potrebu se k tomu lživě a nejasne vyjadřovat v mem hodnoceni .... Trochu mimo misu - ne?
ODPOVĚDĚT
Nikola M. (chicquitto) ID 236018 (upraveno 9. 1. 2013, 13:51)
Garáž od prodávající přišla rozbitá (poštovní balík nepoškozen), a hlavně BEZ VÝTAHU, který měl být podle inzerátu součástí. Je mi líto vyhozených peněz za nekvalitní nekompletní a rozbité zboží. Za poštovné nebudeme utrácet další peníze, abychom v rámci reklamace dostali další kus téhle garáže, která nedrží pohromadě, obsahuje malé části a "velkou" bych ji rozhodně nenazvala. Zboží rozhodně nedoporučuju ačkoli prodávající je milá.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (2. 1. 2013, 14:26)
Dnes je pro me po svatcich 1. pracovni den. Skoda, ze toto nedokazete pochopit. Na MMB jsem od 23.12. ani nebyla prihlasena - az dnes. Prosim o prehodnoceni hodnoceni - myslim, ze je od vas velmi ukvapene.
Hadkova
ODPOVĚDĚT
Nikola M. (chicquitto) ID 236018 (2. 1. 2013, 15:48)
Škoda, že jste nikde neměla ovedeno, že jste na dovolené. Hodnocení přehodnotím, až se záležitost vyřeší. Zítra zasílám zpět. Děkuji!
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (23. 1. 2013, 10:39)
*-) Takze po me nabidce - ze mi mate garaze poslat zpet a ze Vam za ne vratim platbu - jste mi dnes napsala - ze jste je o Vanocich vyhodila? Potom tedy celou tuto zalezitost nejak nechapu ... na reklamaci jste narok mela a ja se jí nijak nebranila ...Ovšem bez zaslanych garazi zpet - Vam nemam jak a co reklamovat. prominte
Hadkova
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73125 (upraveno 30. 11. 2010, 14:17)
balíček s panenkou dorazil v pořádku,děkuji
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (29. 11. 2010, 19:38)
Balík vam snad dorazil dneska !! Viz. info z pošty
Zásilka podána dne 19.11.2010 na poště 252 63 - Roztoky u Prahy.
Zásilka přepravována k dodací poště.
Zásilka připravována na dodací poště 293 01 - Mladá Boleslav 1 k doručení.
Zásilka doručována dne 25.11.2010 poštou 293 01 - Mladá Boleslav 1.
Po neúspěšném pokusu o doručení zásilka dne 26.11.2010 uložena na poště 294 31 - Krnsko.
Zásilka dodána dne 29.11.2010 poštou 294 31 - Krnsko.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (29. 11. 2010, 19:41)
A za dnešek od Vas NEMÁM ANI 1 E-mail ....!! proč si vymýšlíte a lžete?? Docela bych také napsala Adminum - ať po Vás chtějí kopii těch OPAKOVANYCH E-mailů!!! Protože jinak je toto hodnocení LŽIVÉ a tedy by postih hrozil spíš Vám ...... Proč jste mi NORMÁLNĚ DNESKA nenapsala????
Samozřejme se v tom Vanočnim navalu chybka může vloudit a garáže Vam normálně dopošlu ...
...docela by mě zajímalo - proč si vymýšlíte, že mě od pátku opakovaně kontaktujete - když to není pravda a v patek u vas balík jeste ani nebyl? Chcete být nějak zajímava? nebo co za tím je???

Klídek - prosím (D)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 73125 (30. 11. 2010, 22:15)
milé paní,děkuji za úžasné hodnocení,jen neví jestli jste se nespletla, ja jsem vam poslala peníze obratem a tak jako každý zákazník očekavám, že za ně dostanu své zboží a jelikož jste jako prodejce pochybila vy a neposlala to co jsem zaplatila,mám právo se ozvat .A o tom lhaní,nepsala jsem ,o psaní po pátku,ale o tom zda jsou problémy,protože balíček dlouho nepřicházel.Neodepsala jste a nenechám se od vás napadat a urážet,měla by jste se jako prodejce zamysl
ODPOVĚDĚT
Renáta K. (Kristýnka K) ID 132828 , mimibazar.cz/renatakralova (9. 3. 2010, 17:11)
DOBRÝ DEN IVETO, VČERA DORAZIL (G) S MALOU DOKTORKOU, KRISTÝNKA JE ALE ZKLAMANÁ :-S, PŘIŠLA NÁM ÚPLNĚ JINÁ SADA, MALÁ TAM CHTĚLA MÍT TEPLOMĚR A JINÉ JAK BYLO POPSÁNO V INZERÁTU, VRACET VÁM JI ALE ASI NEMÁ CENU, PO PŘEČTENÍ VAŠICH PODMÍNEK PRODEJE BYCH PRODĚLA MNOHEM VÍC NEŽ KDYŽ SI JI PRODÁM SAMA, PROTOŽE JSEM SI MYSLELA ŽE TY DALŠÍ VĚCI BUDOU NĚKDE UVNITŘ KRABICE A KRABICI OTEVŘELA :-(, TAK SI PROSÍM PŘÍSTĚ NA TO DEJTE POZOR RENATA A KRISTÝNKA
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (9. 3. 2010, 18:55)
...pokud se divam spravne - zaškrtla jste si inzerat presne s tou sadou - ktera Vam dosla ....takze si spis asi priste dejte pozor - jak vypada sada - ktera je NAFOCENA na hlavnim fotu .....v tech ostatnich fotkach jsou vyobrazeny sady, ktere mam TAKÉ na prodej ...ale Vy jste si koupila tu s bilou kabelou a prislo Vam PRESNE TO - CO BYLO NA HLAVNI FOTCE ....A CO JSTE SI ZAPLATILA ...
ODPOVĚDĚT
Alice B. (Sppring) ID 93493 , mimibazar.cz/sppring (17. 12. 2009, 21:29)
Dobrý den,

zebra dorazila v pořádku, ale jelikož to mám jako dárek pod (banky) tak jsem byla nemile překvapená -

1. obal - špinavý sáček bez krabice,
2. kvalita potisku zebry - po celé zebře černé šmouhance,jakoby byla od něčeho špinavá (nejspíš otištěný potisk) - v reálu zebra neodpovídá vaší krásné nafocené v albu.

Jinka obchod proběhl v pořádku.

Alice B.
ODPOVĚDĚT
Stanislav Kulhánek (HAPPYKIDS) ID 7297 , mimibazar.cz/HAPPYKIDS (18. 12. 2009, 9:57)
Dobry den, zbozi mi muzete vratit - nemusite si nechavat neco, co se Vam nelibi. Ozvete se pres E-mail
Iveta
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu