Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Markéta N. (marketa 1) ID 100425

Markéta N. (marketa 1) ID 100425
mimibazar.cz/marketa1
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 12. 2007
Naposledy: 23. 3. 2021, 17:06
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 299
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
VĚCI NEMĚNÍM A OSOBNÍ ODBĚR NENÍ MOŽNÝ, DĚKUJI ZA POCHOPENÍ
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 299 hodnocení
Celkem: 299 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,15 další >>
Jana Č. (Brazilka 78) ID 233338 , mimibazar.cz/brazilka78 (12. 9. 2019, 11:05)
Milá Markéto, moc děkuji za super botky!!!! Velmi ráda doporučuji a přeji prima den... Jana a holky (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (30. 9. 2019, 14:25)
Dobrý den Jano, jsem moc ráda, že jste spokojená (Y) :-)
Moc děkuji za obchůdek
Markéta (hello)
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (kacice) ID 47911 , mimibazar.cz/kacice (14. 4. 2019, 20:51)
Děkuji a doporučuji všem (Y)
ODPOVĚDĚT
Gabriela M. (Gabance) ID 95258 , mimibazar.cz/gabance (17. 12. 2018, 22:55)
Dobrý večer Markéto, moc děkujeme za balíček (G), který dnes bleskovou rychlostí dorazil. Věcičky jsou moc krásné (Y) (Y) :-) :-). Moc děkuji za skvělý obchůdek (clamp) (clamp) |:o) |:o). Mějte se krásně a přeji pohodové Vánoce (banky). Gábina s Viktorkou (F) (stromecek)
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (Grifi) ID 287695 (1. 6. 2018, 20:12)
Dobrý den (F)děkuji za obchůdek (Y)
ODPOVĚDĚT
Alena S. (ajinka2) ID 268673 (19. 4. 2018, 23:04)
Mila Markétko,balíček dorazil v pořádku a botičky jsou úžasný |:o) |:o)..Dcerka je nadšená (X) (balicek)..Moc děkuji za obchůdek,jsem maximálně spokojená a všem doporučuji (Y) (Y) (clamp) (clamp)..Mějte se krásně..Alena S. (hello) (L)
ODPOVĚDĚT
Hana H. (hajanek1) ID 221113 , mimibazar.cz/hajanek1 (21. 3. 2018, 20:01)
Dobrý den Market, (balicek) s rifličkama v pořádku dorazil (F) (L). Chceme moc poděkovat za skvělou komunikaci, ochotu a rychlé odeslání (objimam) (L). Ještě jednou moc děkujeme a přejeme krásné a pohodové dny (F) (C). Hanka a Nelda (hello) (X) (L)
ODPOVĚDĚT
Ivana P. (vanusaa) ID 413988 (23. 2. 2018, 11:42)
Dobrý den Markétko, moc děkuji za krásnou bundičku a budu se těšit zase třeba někdy příště. (Y) Ivana
ODPOVĚDĚT
Pavla Stýskalíková (pavla_active_woman) ID 163411 , mimibazar.cz/pavlaactivewoman (20. 2. 2018, 18:55)
Dobrý den Markétko :-) :-) :-)
(G) je na cestě k Vám domů. Ještě jednou děkuji za prima obchůdek (clamp) (clamp) (clamp) mohu Vás jen a jen doporučit (Y) (Y) (Y) (Y)
Mějte se krásně a třeba někdy příště (hello) (hello) (hello) Pavla
ODPOVĚDĚT
Alena Š. (štička) ID 77368 (4. 2. 2018, 22:17)
Děkuji za oteplovačky a ráda Vás doporučuji. Alena (Y) (balicek) (Y) (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Jana D. (zibulka) ID 496190 (27. 11. 2017, 9:19)
Děkuji Vám za všestranně povedený obchůdek a ostatní DOPORUČUJI!!! |:o) |:o) |:o) |:o) Jana
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (Katerinka123) ID 18310 , mimibazar.cz/katerinka123 (5. 10. 2017, 9:25)
Děkuji za bezva obchůdek (clamp) (L) (clamp), mějte se moc hezky a třeba zase příště ..... :-) |:o) :-). Katka M. (hello)
ODPOVĚDĚT
Petra N. (FANI) ID 15372 , mimibazar.cz/fani (2. 10. 2017, 16:45)
(balicek) (balicek) (balicek) (balicek) (balicek)
děkujeme za obchůdek (G) (G) (G) (G) (G)
všem doporučujeme (L) (L) (L) (L) (L)
(balicek) (balicek) (balicek) (balicek) (balicek)
ODPOVĚDĚT
Zanetka G. (wonass) ID 310534 (16. 9. 2017, 13:59)
Dobrý den,moc děkuji za rychlý obchůdek, (Y) (Y) bunda je krásná :-) :-) .Jsem moc spokojena. (F) (F) (F)Mějte se hezky. (hello) Gřesíková
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 195646 (14. 6. 2017, 20:58)
(pack) (G)zítra odejde (Y) (Y)děkuji za spolehlivý obchod |:o) |:o)a ostatním Vás doporučuji (clamp) (clamp) (clamp)mějte se pěkně (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Denisa T. (mufíček) ID 60129 (12. 6. 2017, 17:40)
(Y) rychlý a bezproblémový obchůdek (G) milá komunikace (palice) děkuji a přeji krásné léto Denisa (plaz)
ODPOVĚDĚT
URSULA H. (toll1) ID 72330 , mimibazar.cz/toll1 (23. 5. 2017, 17:53)
Dobry den Marketko, teplaky jsem dnes vyzvedla na poste a jsou naprosto paradni (Y) (Y) moc dekujeme a vsem doporucuji (clamp) (clamp) (F)
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (3. 6. 2017, 11:33)
Jsem moc ráda a děkuji za obchůdek :-) (Y)
ODPOVĚDĚT
Vanda Š. (vanad-v1) ID 150178 (28. 4. 2017, 12:43)
Dobrý den Markéto (F)
boty dorazily. Díky, jsem spokojená. Ráda Vás doporučuji ostatním. (Y) (Y) (Y)
Vanda
ODPOVĚDĚT
Iva Svobodová (ivasvo) ID 104285 , mimibazar.cz/ivasvo (17. 4. 2017, 19:05)
Moc děkuji.❤❤ :)
ODPOVĚDĚT
Eva M. (Evik Liberec) ID 439000 (24. 3. 2017, 20:56)
Dobrý den, chci moc poděkovat za krásné botky. Jsou jako nové. (Y) (Y) (Y) (F) (F) (F) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (3. 3. 2017, 14:37)
Klamavý inzerát!!! koupě kočárku PEG PEREGO PLIKO P3 Completo-super stav.Po mém dotazu ,zda je kočárek bez vad ,mě bylo oznámeno ,že ANO.Kočárek přišel rozvrzaný ,košík prodřený a špinavá boudička.Pokud dám inzerát super stav a ještě potvrdím v email.komunikaci ,že je bez vad,tak si nejprve kočárek pořádně prohlédnu!!!NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (upraveno 5. 3. 2017, 20:57)
V tomto případě musím uvést věci na pravou míru a ukázat na charakter paní Petry D. a varovat ostatní prodávající před touto paní, která se pokusila podvést mou manželku a vymámit z ní peníze pod záminkou opravy viz komunikace níže.
Po celou dobu co zde manželka prodává a nakupuje neměla problémy s žádnou jinou prodávající či kupující viz hodnocení / nikdy žádné negativní/.
Viz výše si může každý udělat svůj obrázek o paní Petře D.
ODPOVĚDĚT
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (5. 3. 2017, 20:18)
Opravdu ubohé (Y) mám vše naskenované ,emailovu komunikaci ,kdyby měl někdo zájem ,ráda předám .Kdyby byl inzerát pravdivý a byly uvedeny vady na kočárku,tak ani k obchodu nedojde.mějte se krásně a hodně štěstí v životě
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:41)
strana 1
Vážená paní D, já viz výše otiskuji pouze přesnou emailovou komunikaci a pokud máte problém opět Vám nabízíme vrácení peněz oproti kočárku. Pravděpodobně si ho chcete nechat a pouze očerňovat a věřit, že z nás podvodem vylákáte peníze. Vraťte kočárek a rádi Vám zašleme peníze. Pokud budete nadále pokračovat v této komunikaci obrátím se na provozovatele tohoto webového portálu. Počítejte s tím, že doložím i fakturu, kterou jste nám zaslala
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:43)
strana 2
a chtěla díky ní vylákat z mé manželky peníze. Dobře zvažte zda chcete v této formě komunikace pokračovat a lhát. Naskenované můžete mít co chcete a inzerát je neustále na stránkách mé manželky naprosto nepozměněný.
Novák
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:50)
strana 3 pokračování
...není normální si koupit použitou věc za 3000,-Kč , rozbalit jí a v případě jak píšete, že jste zjistila, že je tak strašná, jít do servisu a nechat kočárek opravit za další 2000 Kč a pak čekat, že Vám je dá prodávající.
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:53)
strana 4 pokračování
.....nota bene, když jste mě sama potvrdila v telefonu, že kočárek ještě neopravují a přesto jste ho odmítla vyzvednout a vrátit. Servis, pokud tam kočárek opravdu je, máte ve vedlejším vchodě na stejné ulici. Opravdu zvláštní.
Novák
ODPOVĚDĚT
Petra D. (Petronilla1) ID 563326 , mimibazar.cz/petronilla1 (upraveno 6. 3. 2017, 6:22)
Pro pravdu se člověk zlobí ....servis ve vedlejší ulici je dávno zrušený!!!znovu opakuji ,že kdyby nebyl inzerát lživý ,tak k obchodu ani nedojde.Kočárek jsem dala do servisu ve čtvrtek navečer a v pátek neměla čas tam zajít a mezitím oni mohli už dát čistit apod.Nikdo nechtěl z manželky vylákat peníze ,jen jsem slušně napsala o co jde a jestli bychom se nemohly domluvit na podílení ,když kočárek nebyl v super stavu ,jak inzeruje,takže to nepřekrucujte!!!negativní hodnocení bylo díky lživému inzerátu! já si dám kočárek do kupy a vám přeji hodně štěstí a lásky v životě
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:15)
2. 3. 2017, 16:58:14
strana 1
Dobrý den ,dnes přišel kočárek a docela jsem se po rozbalení zalekla.Psala jste ,že kočárek nemá vady ...dole je košík celý prodřený,špinavá boudička a žlutý flíček na polstrování ,kočárek celý vrže a přední kolečka se špatně otáčejí.Nechtěla jsem vám hned psát jako nějaká hysterka a zavolala si do servisu ,který dělá a prodává Perego a pán ať s tím přijedu,že na to mrkne.Pán zjistil ,že musí seřídit konstrukci ,
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:16)
pokračování strana 2
...do koleček dát nějaké těsnění ,košík bude přešívat švadlena (je to levnější jak originál) a samozřejmě vyčistit.Fakturu zasílám v příloze.Byla bych ráda ,aby jsme se nějak slušně domluvily a vrátila mi část peněz ,protože stav kočárku neodpovídá vašemu popisu .
Děkuji za vyjádření .Petra Dudková
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:17)
odpověď Marketa N:
2. 3. 2017, 17:27:58
Dobrý den,

omlouvám se, ale kočárek je po jednom dítěti a tomu stavu z mého pohledu odpovídá. Je mi líto, že jste s tím měla starosti a vidím, že i další budete mít a proto bude nejlepší pokud ho pošlete na mé náklady zpět. Poštovné stálo 176,-Kč a já Vám samozřejmě zašlu obratem zpět 3000,-Kč včetně poštovného, které Vás to bude stát. Bude to tak nejlepší.

Děkuji za pochopení

Markéta N
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:18)
odpověď Petra D:
2. 3. 2017, 18:02:09
kočárek je již v servise,a ten stav neodpovídá nezlobte se,viděli to i v servise ,nevymýšlím si
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:20)
odpověď Marketa N / prodávající
2. 3. 2017, 18:06:08
Zavolejte prosím na telefoní číslo xxxxxxxxx
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:21)
odpověď Jaroslav N. manžel prodávající/ na základě telefonického rozhovoru
2. 3. 2017, 18:36:32

strana 1
Dobrý večer,
na základě telefonického rozhovoru Vám opětovně nabízím, aby jste kočárek ze servisu vyzvedla a poslala zpět na naší adresu, obratem Vám zašleme peníze včetně poštovného a nákladu na ocenění údajných závad. Nechápu jak můžete dát opravit kočárek, který po rozbalení nechcete a nelíbi se Vám.
Nemůžete přeci čekat, že Vám zaplatíme
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:23)
strana 2 pokračování

opravu ve výši 2000,-Kč a cena používaného kočárku byla 3000,-Kč včetně poštovného. Logicky přeci věc, kterou nechci, nedám opravit a pak požadovat po prodejci uhradit opravu. První mělo být kontaktování prodejce tj. mé manželky a po vzájemné dohodě se bavit o možné adekvátní kompenzaci.

S pozdravem

Jaroslav N
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:25)
odpověď Petra D
strana 1
2. 3. 2017, 19:06:54

Dobrý den ,nechápu proč to řešíte za manželku .Nečekala jsem ,že uhradíte 2000,-Kč opravu kočárku ,ale ,že by jsme se mohli domluvit na podílení té částky,když mě manželka poslala s vědomím kočárek ,který měl vady.Tento typ kočárku jsem chtěla ,ale vaše žena má v inzerátu nepravdivé informace a po opakovaném dotazu, zda je kočárek bez vad napsala ,že ANO .Musela vidět děravý košík ,
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:26)
strana 2 pokračování
,čmouhy na bundě a že je rozvrzaný.Po rozhovoru s vámi ,kde jste se projevoval jako majetný člověk a jednal povýšeně ,myslím ,že by jste toto neměl zapotřebí.Mějte se hezky a ta karma v životě funguje báječně.Ať se vám hezky spí .S pozdravem Petra D
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:27)
odpověď Jaroslav N / manžel prodávající
2. 3. 2017, 21:09:51
strana 1

Dobrý večer,
rovnou podotýkám, že budu v této komunikaci pokračovat naposledy. Manželka Vám neposlala vědomě vadný kočárek! Ihned po obdržení Vaší e-mailové zprávy o údajných vadách, Vám nabídla po navrácení kočárku okamžité zaslání peněz zpět na Váš účet včetně poštovného v plné výši, které by jste hradila (ona sama Vám účtovala poštovné k ceně kočárku....
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:29)
strana 2 pokračování
....kočárku pouze 50,-Kč).

Proto zrekapituluji naposledy dnešní komunikaci:

Dnes Vám byl doručen kočárek, který jste rozbalila a jak píšete, cituji: docela jsem se po rozbalení zalekla.
Místo toho, aby jste kontaktovala manželku, tak jste šla s kočárkem do servisu a k večeru zaslala manželce e-mail včetně faktury s vyčíslením částky, kterou bude stát oprava údajných závad, ve výši 2040,-Kč.
Logicky jste měla po zjištění,
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:30)
strana 3 pokračování
....že se Vám kočárek nelíbi kontaktovat prodávající, uvést důvody a požadovat navrácení peněz a odstoupení od obchodu nebo případně řešit možnost servisu, ale pouze, po vzájemné oboustranné dohodě. To jste však neučinila a rovnou vyrazila do servisu, kde Vám opravu ocenili částkou viz výše a Vy jste kočárek v opravně nepochopitelně zanechala.
Poté jste kontaktovala prodávající (mou manželku) a požadovala podílení .......
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:31)
strana 4 pokračování
se na budoucí opravě. Manželka Vám okamžitě nabídla navrácení celé částky včetně nákladů s tím spojených. Později Vám zaslala na mé přání telefonní číslo na mou osobu/ svého manžela/. V telefonu jsem Vám nabídl znovu navrácení celé částky včetně poštovného s tím, že můžete zaslat kočárek zpět .
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:32)
strana 5 pokračování
Také jsem se Vám několikrát omluvil. V žádném případě, jsem se nechoval povýšeně a naopak jsem po Vašem ujištění, že si chcete kočárek nechat nabídl z naší strany kompenzaci ve výši 400,-Kč za Vámi vyčíslenou opravu košíku a to jen proto, že nebyl v inzerátu košík vyfocen zespodu a tím Vám vyjít vstříc. Vaší odpovědí byla výhružka špatným hodnocením a ukončením, bouchnutím telefonu. Volal jsem Vám opětovně a .........
ODPOVĚDĚT
Markéta N. (marketa 1) ID 100425 , mimibazar.cz/marketa1 (5. 3. 2017, 20:34)
strana 6 pokračování
....a znova nabídl vrácení kočárku zpět mé manželce a vrácení peněz na Váš účet. Odpovědí z Vaší strany bylo oznámení, že nemáte čas pro kočárek do servisu zítra jít a opětovné položení telefonu.
Proto Vám naposledy nabízím i přes Vaše výhružky karmou níže /neskutečný hnus/ vrácení peněz po zaslání kočárku zpět.
S pozdravem

Jaroslav N
ODPOVĚDĚT
Celkem: 299 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,15 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu