Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Lenka M. (foglik) ID 117199

Lenka M. (foglik) ID 117199
mimibazar.cz/foglik
Oblast: Ústí nad Labem
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 5. 3. 2008
Naposledy: 28. 11. 2022, 9:31
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1174
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 9 negativních hodnocení
Marcela B. (Marci-2) ID 65452 (9. 6. 2019, 20:23)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) Objednává, ale neplatí :-( :-( :-( Marcela (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Terezia K. (teres) ID 29964 , mimibazar.cz/teres (17. 7. 2017, 11:09)
(N) NEDOPORUČUJI (N)

NEUHRAZENÁ OBJEDNÁVKA :^) BLOKACE ZBOŽÍ |-) ZA MNE PALEC (N) JAKO NESPOLEHLIVÝ NAKUPUJÍCÍ

TERES
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MajklaM) ID 30256 , mimibazar.cz/majklam (1. 11. 2016, 19:01)
NEDOPROUČUJI
Objednala jsem zboží před týdnem-plyšového Orla a letadlo.
Čekala 3 dny na odpověď. Dozvěděla jsem se jen,že mi budou zaslány podklady ráno následující den. Bohužel jsem se jich nedočkala do dnešního dne. Proto palec dolů.
www.pohadkovepanenky.cz
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (foglik) ID 117199 , mimibazar.cz/foglik (2. 11. 2016, 9:20)
Miso nevyprdla jsem na vás jen jsem vám zapomněla napsat ve skladu uz jsem ho neměla ale sehnala jsem ho na naši prodejně chtěla jsem vám dnes napsat až bych ho měla fyzicky u sebe. Nechtěla jsem vám psát podklady a zbozi nemít u sebe
ODPOVĚDĚT
Michaela H. (MajklaM) ID 30256 , mimibazar.cz/majklam (3. 11. 2016, 7:07)
Stačila by komunikace,že mám vyčkat a ne psát,že ráno pošlete podklady k platbě a nic se dalších x dnů neděje.Týden mi přišlo celkem jako dlouhá doba ke komunikaci,poučení pro mně pro příště.. Sehnala jsem jinde. Přeji hezký den. M.
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (foglik) ID 117199 , mimibazar.cz/foglik (4. 11. 2016, 17:00)
Ano to jsem mohla bohužel jsem vám zapomněla napsat a vy jste se mi uz nepřipomněla a dala mi rovnou špatně hodnoceni což si myslím že určitě to nebyla taková chyba na špatné hodnocení kdybych to měla pokaždé tímto způsobem řešit nedělám tu nic jiného.Bohužel se každému snažím vyhovět ale někdy se chyba vloudí.chodím do práce mam 2 děti tak toho mám někdy také dost tak se tedy omlouvám (pirko)
ODPOVĚDĚT
Svatava G. (modroocka) ID 1491 , mimibazar.cz/modroocka (upraveno 26. 10. 2015, 12:59)
Paní Lenku jako kupující NEDOPORUČUJI... 10.10. objednány šaty, 19.10. přislíbena platba(ten den).. od té doby bez reakce..Zboží vracím zpět do prodeje a vám radím nakupovat jen tehdy,kdy máte na zaplacení nebo se domluvit na počkání. Mrtvého brouka nesnáším.. 16 dnů zbytečná blokace! (N)
ODPOVĚDĚT
Jarmila B. (jarunanka) ID 307646 (14. 8. 2014, 15:54)
Bohužel musím dát negativ, :-@
4 krát jsem paní psala o rozměry tašky, jednou mi napsala,
že zašle a nic,19.7,4.8.,7.8,10.8.nové žádosti - měsíc pryč
a není ochotna odpovědět. Jarka
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (foglik) ID 117199 , mimibazar.cz/foglik (11. 9. 2014, 10:36)
Jarko,
bohužel jsem v tu dobu byla na dovolené 5 týdnu psala jsem kolegovi ať to na náš druhý web doplní doplnil a mail jsem vám přeposlala to že nedorazil to to nemohu L
ODPOVĚDĚT
Pavlína V. (pacek) ID 215533 (4. 12. 2013, 11:22)
Tak bohužel musím napsat své první negativní hodnocení, Objednané zboží z 18.11. stále nezaplaceno,sice jste psala o 4 dny později že jsem vám asi napsala špatné číslo účtu, že vám nejde zadat v bance, po kontrole že je správné, jsem vám ho napsala i tak znovu, 29.11 jsme vás urgovala meilem, 2.12 přes vzkazy, Stačilo včas napsat , že jste si to rozmyslela a ne se odmlčet a nereagovat, tohle se opravdu nedělá
(N) (N) (N) (N) (N)Pavla
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (foglik) ID 117199 , mimibazar.cz/foglik (5. 12. 2013, 19:44)
Ano neposlala protože jste mi nenapsala správný formát cu pokud ho neumíte poslat bohuzel nemohu odeslat internetové bankovnictví tento formát neakceptuje bohuzel o 300 Kč mi opravdu nejde Pokud vy mate potřebu si tu stěžovat okL
ODPOVĚDĚT
Pavlína V. (pacek) ID 215533 (6. 12. 2013, 12:57)
je mi líto, ale zasílám stejné číslo denně a ještě s tím nikdo problém neměl, a kdyby jste mi odpověděla na meil nebo vzkaz, nemusela jsem psát sem.Mějte se fajn. (hello)
ODPOVĚDĚT
Lucka J. (luccisss) ID 254095 , mimibazar.cz/luccisss (7. 12. 2013, 22:25)
Lenko, Lenko, kdybyste radši mlčela než vyplodit tenhle nesmysl (N)
ODPOVĚDĚT
Petra P. (PPetraP) ID 198400 (upraveno 3. 12. 2012, 21:42)
Skoro před měsícem jsem učinila u paní Lenky objednávku na pět knih. Vyúčtování mi přišlo na čtyři knihy s tím, že jedna není. V balíku mi dorazily, ale jenom tři knihy. Nějdřív to vypadalo, že se nějak domluvíme, ale posledních 14 dní paní Lenka nereaguje a ani peníze mi nevrátila. Potřebné kontakty na mě pani Lenka samozřejmě má. Ještě jsem se tady s tímhle jednáním nesetkala !!! :-@
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (foglik) ID 117199 , mimibazar.cz/foglik (17. 12. 2012, 20:26)
Petro omlouvám se ale zapomněla jsem na vás pošlete mi cu peníze samozřejmě pošlu myslím si ze nemám zapotřebí se na někom obohacovat takovoudle částkou !
ODPOVĚDĚT
Simona L. (Lennderka) ID 309357 (8. 1. 2011, 9:21)
Paní Lence jsem na její objednání zaslala základnu Easy Fix, bohužel mi udala špatnou adresu a musela jsem balík reklamovat na poště !!!! I přesto jsme jí s na základě dohody zaslala peníze zpět, protože reklamace trvala díky svátkům dlouho !!!!! A baliček zpět nemám, takže nyní nemám ani peníze ani zboží !!!!! :-@ :-@ :-@ (N) a když jsem jí včera požádala o adresu pro kontrolu, již na moji zprávu nereagovala, nevím co si tedy mám o tomto myslet !!!!!
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (foglik) ID 117199 , mimibazar.cz/foglik (8. 1. 2011, 20:24)
Paní Simono, nevím co to na mně tady zkoušíte?! (6)Adresu jsem Vám udala správnou na MMB jsem žádnou zmněnu nedělala a vždy žboží, které jsem si kdy u někoho objednala vždy přišlo v pořádku nikdy za 3 roky se mi toto nestalo to co s Vámi!Pokud vím tak jsem Vám několikrát psala ať mi pošlete č.balíku nikdy jste mi ho neodeslala.Pak jste mi psala, že jdete balíček reklamovat a ani od toho jste mi neposlala papír i když jste mi řekla, že mi ho odešlete a nehle
ODPOVĚDĚT
Tereza B. (Scamp) ID 19482 , mimibazar.cz/Scamp (8. 1. 2011, 21:08)
Dobry den, do Vaseho sporu nevidim, ale mohu Vam poskytnout pro kontrolu adresu, kterou ma pani Lenka uvedenou na MMB (objednavka ze dne 25.12.), na tuto adresu jsem balicek odesilala a on v naprostem poradku dorazil, viz me hodnoceni nize. (F)
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (michaela1978) ID 87963 , mimibazar.cz/michaela1978 (23. 12. 2009, 20:13)
(N)Dobrý den,je mi líto,ale balíček stále nedorazil. Již jsem vám psala dva maily aby jste mi zaslala číslo balíčku,abych si jej mohla na poště dohledat. Ani na třetí email, dnes vám poslaný jste nereagovala..Na poště se snažili ochotně hledat a také bohužel nic..Jelikož by do čtrnácti dnů určitě dorazil,i se zpožděním ze strany pošty,mám za to,že jste uvedený balíček vůbec neodeslala.A stvrzujete to tím,že nereagujete na mé maily.Tak vám tímto děkuji
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu