Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Johana P. (jožka) ID 12142

ÚČET BYL POZASTAVEN
ukončení prodeje na Mimibazaru
Johana P. (jožka) ID 12142
mimibazar.cz/jozka
Oblast: Ostrava
Registrace: 13. 3. 2006
Naposledy: 11. 4. 2015, 21:35
Aktualizace: 11. 4. 2015, 21:35
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1142
VŠECHNY FOTOGRAFIE 228
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 32
NÁVODY 1
nejsem z Ostravy ale adresa skladu je Rychvald !!!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 24 negativních hodnocení
Celkem: 24 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (25. 3. 2015, 14:45)
Dobrý den, připadá mi, že Vás baví provokovat a odesílat částku za reklamované zboží po částech. Nerozumím tomu, ale každý má nějakého koníčka. Asi nevíte co s časem, jinak si to nedovedu vysvětit. jJak už jsem napsala zaplatila jsem 1002,- Kč. Při reklamaci jsem vrátila všechny - opakuji všechny položky objednávky - na což mám svědka - balila jsem a poslílala s kamarádkou, takže máte ze zákona povinnost pokud jste nebyla schopna mi zaslat opravené zboží, mi zaslat celou zaplacenou částku. Nevidím jediný důvod, vašeho vymýšlení a posílání mi peněz po částkách. Takovéhle jednání jsem opravdu ještě nezažila. Místo toho než zde zase začnete psát nějaké lži, tak se raději zastyďte a uveďte vše do pořádku. Již jsem celou situaci popslala na zákaznickou podporu, tak věřím, že konečně dojde k nápravě, když vy jste to doposud neučinila. chybí mi sice od Vás již méně. než 200,- Kč, ale jde o princip a lhaní by lidem procházet nemělo.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (25. 3. 2015, 17:47)
Opakovaně hodnoceni opět jednim uživatelem. Zákaznice reklamovala jednu položku objednávky. Za tu ji byla vrácena kupní cena a náklady reklamace. Druha položka navrácena. Lze doložit i vahovym rozdílem cele objednávky a vracenou zasilkou. Když. Vas pět bude psát dokola nova a nova hodnoceni,je jisté ze jich bude houfně přibývat.
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (26. 3. 2015, 14:57)
Paní lže a lže a je smutné, že jí to lhaní prochází, ale nic netrvá milá paní věčně, Však ono na Vás také časem dojde - vrátila jsem obě položky na což mám svědky. Problém jsem konzultovala i s centrem podpory mmb. - doporučili mi set obrátit na policii - jste pěkně vyčůraná - Směji se váhovýmu rozdílu - pravda pár deka být rozdíl za nevrácené všechny tvrdé kartóny v krabici. Jak vidím už nevíte co byste si vymyslela. Varuji všechny kupující - jak jsem se dozvěděla z mmb paní už nebude prodlouženo členství, takže si nákup dobře rozmýslejte - v případě reklamace neuvidíte již ani zboží, ani peníze a zbydou vám jen oči pro pláč (zurim) (zurim) Tak než naletíte podvodnici, dobře rozmášlejte. Zboží bám ráda rychle pošle a v případě problému Vám máte pouze starosti.
ODPOVĚDĚT
ALENA B. (BABI) ID 23306 (27. 3. 2015, 22:09)
To je svatá pravda, já jsem taky tak dopadla, pořád trapné lživé odpovědi, arogance a urážení, už mi sní bylo nepříjemné pokračovat a dál něco řešit, ale věřím, že boží mlýny melou........
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Knopka) ID 41974 (30. 3. 2015, 9:38)
Žádné boží mlýny, ale pořádný BIČ!!!!
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:11)
(L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:14)
Ano melou a nepoctivce jako vy semelou, stále je vás jen jedno procento,čili to hovoří za vše. Nenárokujte si něco co není v legislativě a nebudete muset bojovat za své křivdy bezprávně (zurim)krásný den (zurim) (L)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:10)
Jaké kartony lhářko myslíte?????? Od nás zboží v černé folii a od vás zpét v potravinové (zurim)ano obraťte se na pčr alespoň bude opet stvrzena naše poctivost. A nebojte mlýny melou a ikdyž to může trvat mesíce,vždy se pravda a lež,pomsta a zášt prokáže. Krásný den johanka + tři malí miláčci
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 9:57)
Reakce na opakované negativní hodnocení od p. Plavinové - ano, na ČOI nereagujete, fa jste mi neposlala, tak co od vás můžu očekávat, že? Čím více nás bude, tím líp. Kdyby jste plnila své povinnosti, není toto nutné. Nejsem zdaleka jediná, kdo s vámi má problém. Neposíláte faktury, neposíláte návody, nic. To, co jste mi poslala, jakože "fakturu", nemělo číslo, mělo chybnou částku, chyběla cena za dopravu a chybný způsob úhrady. Patrně už vůbec nevíte
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 9:59)
Patrně už vůbec nevíte co a za kolik jste prodala. Byl to naprosto neplatný doklad!!! Z ČOI mám informace, že se jim vyhýbáte!!! Asi víte proč, že...
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (16. 3. 2015, 15:10)
Opakovane hodnoceni jednim uzivatelem
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:18)
ano, jen reakce na prvně opakované od VÁS (H)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:40)
Opakovane hodnoceni,podklady zdokumentovany
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:35)
Neříkejte, nic smazaného nemám (H)
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:38)
a budu psát stále dál, dokud nedostanu platnou fakturu, návod a potvrzení o bezpečnosti hraček. Záleží jen a jen na vás, jak dlouho to bude trvat.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 7. 4. 2015, 22:18)
Doklad o koupi po vyzadani radne zaslan,navod na kocarek taktez, na kocarku Ce coz hovori za vse
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (17. 3. 2015, 18:45)
Mě stačí poslat, o co jsem vás několikrát žádala, tj. faktura, český návod a prohlášení že je výrobek bezpečný pro malé děti. Pokud je návod ke stažení (jak jste psala), pošlete mi link. Splňte své povinnosti a budeme mít všichni klid. Od vás jen stálé výmluvy a lži, že jste vše odeslala a že jsem o to vlastně ani nikdy nežádala.
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (26. 3. 2015, 0:38)
Stále jen lež za lží...
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:42)
kontrola se bohužel neuskutečnila, jak mě ČOI informovala, jelikož jste tam radši ani nebyla (N)
ODPOVĚDĚT
Ivana F. (Šemberka) ID 169168 (15. 3. 2015, 15:21)
Opakovaně žádám o fakturu, ale stále mi ji paní nezaslala. Na emaily nereaguje, na telefony také ne /pouze hlasová schránka/. Kupovala jsem klávesy za 1300,- NEDOPORUČUJI. Kontaktuji ČOI
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 7:56)
Já opravdu nechápu, jak tu ještě někdo může nakoupit :-o Určitě ČOI kontaktujte, už tam mají mnoho podnětů od dalších zákazníků, viz. hodnocení na Heuréce.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:15)
(L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Petra Ž. (Petruska Beruska) ID 271747 (16. 3. 2015, 10:22)
Dobrý den, já jsem objednávku po přečtení recenzí zrušila strhla se lavina nadávek, ponižování a urážení se strany obchodu, nehledě na to, že všechna má hodnocení a recenze byla smazána!!! ČOI jsem také kontaktovala!!! stačí se podívat na Heuréku http://obchody.heureka.cz/utricertiku-cz/recenze/ a na http://obchody.heureka.cz/utricertiku-cz/diskuse/ !!!
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 16:43)
Pan Žabenský,který u nás nenakoupil, pise receze ze ano, je vulgarni a maily jsou mimo obchodni ramec, zaslal udani na neexistujici nakup
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 11:00)
Fa se pravděpodobně ani nedočkáte, já na ní čekám už od prosince a NIC (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (16. 3. 2015, 15:09)
Opakovane hodnoceni jednin uzivatelem
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (upraveno 13. 3. 2015, 12:29)
Dobrý den, jelikož se mnou nekomunikujete, ač velice nerada, ale momentálně nemám jinou možnost, píši negativní hodnocení.
Dne 26.10. 2014 jsem si od Vás jako vánoční dárek zakoupila za částku 917,- Kč vláčkodráhu (749,.- Kč, náhradní autíčko 79,- Kč + poštovné - viz objednávka. O vánocích hračka přestala fungovat a tak jsem Vám ji dne 26.1.2015 - po konzultaci s Vámi zaslala za 85,. Kč (s pojištěním) na reklamaci. Po uplynutí reklamační doby 30 dnů jsem Vám napsala několik mailů s prosbou o informaci jak reklamaci vyřešíte, ale bohužel dodnes jsem tuto informaci od Vás nedostala. Dnes jsem objevila na účtu částku 749,- Kč - čemuž nerozumím - proč mi posíláte pouze 3/4 částky, kterou jsem zaplatila? Celková částka, kterou jsem zaplatila činí 1002,- Kč a tuto částku od Vás požaduji zpět. Už mě unavuje Vám neustále psát a ztrácet s Vámi čas. Nechápu, že Vám zákazník nestojí ani za odpověď. Velice si přeji, aby tato nepříjemnost byla urychleně dořešena a já už jsem neměla s Vámi nic společného. Pavlína
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:48)
Vse viz nize
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (14. 3. 2015, 21:50)
Nechápu jak můžete mít tu drzost a toto mi odepsat - takovou nechoráznou lež - odeslala jsem Vám všechny části objednávky tj - vláčkodráhu + poškozené autíčko, na což mám svědky - balila jsem ze sousedkou. Všechny položky jsem poslala i proto, že jste nebyla jste schopna mi po té, co jsem vám oznámila, že je poškozené trafo a autíčko zda mám poslat na reklamaci jen vadné části nebo celou objednávku, seriézně odpovědět - napsala jste pouze - dle reklamačního řádu, jiné odpovědi jsem se nedočkala a tak jsem raději poslala celou vláčkodráhu + poškozené autíčko, což jsou všechny položky objednávky. Od té doby jsem od Vás nedostala žádnou odpověď jak reklamaci řešíte a najednou takováhle lež. Zaplatila jsem částku 1002,-Kč a tuto částku - respektivě nyní její zbytek 253,- Kč požaduji zaslat na můj účet. Ráda bych viděla ty maily, ve kterých mi sdělujete jak řešíte reklamaci, ale ty mi nejste schopna poslat, neboť neexistují. Škoda že jsem si nepřečetla dříve Vaše reference - to bych si od Vás nikdy nic neobjednala a náš malej by nemusel být tak zklamaný - stále čekal, že mu vrátíte opravenou hračku, ze které měl radost. Nejen že nemá hračku, ale ani peníze na novou. Věřím, že pokud máte v sobě máte alespoň trochu slušnosti,vše napravíte.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (15. 3. 2015, 16:09)
Ano poslala jste dráhu a veškeré její příslušenství to je snad samozřejmostí když chcete nějaký produkt vrátit. A za tento produkt vám byla vrácena kupní cena. Za nic jiného co bylo ještě dalšími položkami objednávky,jelikož jinou položku jste nevrátila. Mylně se asi domníváte že když přinesete reklamaci výrobku a na paragonu figuruje mnoho položek,že vám bude vrácena celková cena uvedena na prodejním dokladu i za položky které máte. Doma. To jste troch
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (15. 3. 2015, 16:10)
To jste trochu na omylu. Dále vám nebylo uhrazeno poštovné k nám v rámci reklamace,jelikož jste ani po výzvách nedoložila Pl. A bylo vám sděleno,že až kopii dodáte,bude řádně doplaceno. A nelžete- jelikoz kopii výzev jsme vám zaslali dne 14.3. 05:13 a součátí jsou dva fotoprintscreeny!!!!
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (21. 3. 2015, 15:07)
Prošla jsem si znovu celou postu . včetně spamu, ale bohužel jsem od Vás žádný žádný mail nedostala - a tak moc viděla, komu jste mail odelala
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 16:45)
Pl jste vcera dodala,doplatek postovneho uhrazen,reklamace byla radne vyresena vracenim kupni ceny,kterou mate jiz davno pred uvedenim prispevku na ucte, v rodinnych foto vkladame kopii komunikace k objednavce
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 13:40)
Doplňte si informace, p. Plavinová...než napíšete, že paní nemá nárok na poštovné při reklamaci. https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklamujete-vyrobek-pozaduj

Úprava kupní smlouvy v občanském zákoníku má své speciální ustanovení, které říká, že máte právo na úhradu nutných nákladů, které vám vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Náklady musí být u prodejce uplatněny bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejpozději však do konce záruční doby.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:49)
Pokud se chcete plest do sporu kterych nejste ucastna,poradne nastudujte prispevky
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (upraveno 17. 3. 2015, 13:52)
Dobrý den co si dovolujete psát takové lži - doklad o poštovném jste zatím nechtěla poslat - samozřejmě mám a hned Vám ho naskenuji - jsem zvědavá zda mi tedy obratem pošlete těch 253,- Kč - tj - 2 krát úhrada poštovného + 79,- Kč za autíčko, které bylo součástí objdenávky a které jsem Vám poslala s reklamovanou vláčkodráhou na což mám samozřejmě svědka - balila jsem a posílala s kamarádkou. A stále čekám na ty maily jak jste slibovala :-) :-) Z vašich odpovědí to vypadá, že vůbec nevíte co komu v maielch píšete. Jdu skenovat doklad a jsem zvědavá na ten výsledek - nezapomeňete postupovat dle reklamačního rádu - jak jste mi radila.
PS. Dnes ve 13.50 hod jsem paní doklad naskenovala - tak jsem zvědavá na ten zázrak
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Sculpture) ID 287535 (10. 3. 2015, 17:08)
Uděluji absolutně negativní hodnocení!!!!!!!! Koupila jsem si kabelku, která byla nositelná cca 1 měsíc. Šílený šmejd, který vypadá dobře jen na fotce. Kůže začala praskat, trhaly se uši... Reklamovala jsem ji , kabelka mi po měsíci přišla nazpět bez jakéhokoliv vyjádření a ve stejném stavu, jak jsem ji odeslala. V tomto obchodě už nikdy nakupovat nebudu!!! (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 16:55)
Kabelka ma utzene obe dost masivni usi, vec byla posouzena jako neadekvatni zatezovani ci nasilne odtrzeni coz lze snadno posudkem prokazat´ v jinem pripade k utrzeni dojit nemohlo. Navic byla na mnoha mistech znacne potrhana jakoby pokousana. Reklamacni narok z dovudu mechanickeho poskozeni byl zamitnut.
ODPOVĚDĚT
Hana B. (hanibaros) ID 29568 , mimibazar.cz/hanibaros (6. 3. 2015, 19:46)
(N) (N) (N) (N)
I já udělují zatím negat. hodnoceni za zakoupenou autodrahu. Výrobek je totální šmejd. Autodraha nejde sestavit, rozpada se pod rukama.Navic neobsahuje návod na sestaveni. Požaduji vrácení peněz. Pote své hodnoceni změním. Ale prodejce musí uznat, ze toto není absolutně vhodné jako hračku prodávat. Jestli ne, budu nucena informovat ČOI.
(N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (6. 3. 2015, 21:06)
Pokud neumíte výrobek ovládat a udržovat,tak se poraďte,jeliož jinak nadêláte více škody než užitku.Ale néjakou žadost o pomoc neregistrujeme jen nízkou řeťezovou kritiku!!!!!!!! Ani jeden zákazník za 8 let dráhu nekritizoval,čili není důvod stahovat z prodeje kvůlu vám co řádně neprovádíte údržbu
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (6. 3. 2015, 21:11)
Autodráhu jste měla řádně sestavenu již před 3- mi měsíci. Poté jste ji reklamovala že přestala fungovat. Reklamace byla zamítnuta jelikož dráha byla předána do servisu a po kontrole bylo zjišťěno,že je zceka funkční.
Jediný důvod proč autíčko nejelo,byla tuna prachu a vlasů ve sběrnicích,ale náklady servisu jsme museli uhradit za vás i zpétné odeslání (N) (N) (N) (N)¡!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (9. 3. 2015, 9:15)
Kontaktujte ČOI, tady se vyřízení nedočkáte ani po několika měsících (bohužel vlastní zkušenost).
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:56)
Opet hra na soudce bez ucasti
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:56)
Totez
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 17:01)
Zapopmneli jsme dodat vy i my,ze reklamovana autodraha vam byla plne funkcni po protisteni servisem na nase naklady zaslana taktez na nase naklady zpet. Bezna udrzba hracky nespada do zákonne zaruky,tam musite provadet cisteni sama. Presto i tak byla z nasi strany draha bezplatne vycistena a zaslana bezplatne k vam zpet. Cena drahy odpovida vyrobku a pokud vyzadujete masivnejsi konstrukci-nunto se pohlizet ve vyssi cenove relaci. Od nas draha vracena zcela bezvadna a fukcni
ODPOVĚDĚT
ivana h. (IVHOL) ID 40739 , mimibazar.cz/himna (6. 2. 2015, 18:05)
(N) (N) (N) I JÁ UDĚLUJI NEGAT.HODNOCENÍ,OBDRŽELA JSEM BANKOMAT BEZ NÁVODU A PANÍ MI SE SE MNOU JEŠTĚ HÁDÁ,ŽE U ZBOŽÍ BYL,ALE JAK ČTU HODNOCENÍ JINÝCH MAMINEK,NEJSEM JEDINÁ (zurim) (zurim)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 17:10)
Vse po vyzadani zaslano na mail. Bakomat je zcela snadne ovladat,je to stejne jako u opravdoveho. Vyrobek jste ani nereklamovala,ani neodstoupila od smlouvy. Zakon nenarizuje doklad o koupi zasilat automaticky a tedy tak necinime. Pi vyzvani ihned zasilame. Vse v historii komunikace u objednavky
ODPOVĚDĚT
Ivana F. (Šemberka) ID 169168 (23. 1. 2015, 19:29)
(zurim) I po žádosti o zaslání faktury mi ji prodejce nedodal, nekomunikuje, na email neodepisuje, na telefon nereaguje. Zboží je bez návodu. Nedoporučuji. :-@
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 17:12)
Vse po vyzadani zaslano na mail. HODNOCENI OD PANI DVAKRAT ABY SE MNOZILI NEGATIVY.Zakon nenarizuje doklad o koupi zasilat automaticky a tedy tak necinime. Pi vyzvani ihned zasilame. Vse v historii komunikace u objednavky
ODPOVĚDĚT
Jana K. (kulisekmartinek) ID 48628 (9. 1. 2015, 10:08)
NEDOPORUČUJI, objednala jsem bankomat na baterie, který je bez CZ návodu a navíc vykazuje nesprávnou funkčnost . Malý ho dostal pod stromeček a byl hodně zklamaný, když vložil baterie a pořád to jen vydávalo vysoký a protivný zvuk. Už jsem psala paní po několikáté, ale není schopna se mi ozvat a dořešit to. Fuj už nikdy více a Vám ostatním radím totéž. Jistě se toto všechno dá koupit jinde a u solidních prodejců i s CZ návody a výměnou za vadné. Ať si mi
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (upraveno 8. 1. 2015, 22:12)
Zboží jsme objednala v celkové hodnotě cca 2300Kč. Od 17.12. opakovaně žádám o doklad, který mi stále nebyl zaslán. Nejprve mi paní odepsala, že o doklad musím vyloženě žádat, takže stále žádám a žádám a nic. Prý ho k ničemu nepotřebuji...no, divné praktiky od paní podnikatelky. Pokud obchodujete a máte ŽL jste ze zákona povinna mi doklad vystavit!!!
Začetla jsem se do hodnocení na Heuréce a velice doporučuji přečíst i tu výživnou diskuzi...opravdu lituju, že jsem to nečetla dřív, mohla jsem si mnohé ušetřit. A to požaduju jen fakturu.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (16. 3. 2015, 9:06)
Doklad jste obržela po vaši žadosti řádně a ihned dle zákona. Vaše udání již máme za sebou stejně tak i od vašich nasbíraných uživatelů a nikde nebylo shledáno pochybení jak vy jste si myslela,jelikož jsme nic neporušili. Čili doklad i výrobek máte,funguje, děti jsou spokojené a tak to má být. Váš hyenismus ovšem nemá mezí. Obíráte nás o drahocenný čas z vlastní nudy. Příště budeme chytřejší. Žádné šla by dobírečka,slevička,..Přejeme abyste
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 17:19)
Dve hodnoceni jednou zakaznici ABY BYLO VICE NEGATIVU a neustale komentare situaci,kterych neni jako treti strana ucast
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:24)
mých nasbíraných uživatelů? já někomu něco prodávám? Nebo prodávám nekvalitní věci, či nedávám faktury, záruční listy, návody k sestavení atd. atd...nene, to je vaše záležitost, nikoliv moje. Ale...nebojte, taky na vás dojde (N) Doklad nemám do dnešního dne, tu neplatnou "fakturu" skutečně nepočítám, jelikož vy ani neumíte sečíst dvě částky dohromady, zřejmě velká absence na základní škole, jak je vidět.
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:27)
dobírka je běžný způsob úhrady, při nákupu na internetu. O slevu jsem nikdy nežádala, zase další LEŽ (H)
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Knopka) ID 41974 (29. 12. 2014, 18:37)
Paní prodává nekvalitní, kazové, polské hračky - šmejdy! Úplně chybí český návod, apod. Všechny důvěřivé maminky (které chtějí ušetřit) varuji před nákupem v tomto obchodě. Přečtěte si hodnocení tohoto obchodu na Heuréce - mnoho negativů!!!!! Věra Knoppová
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 17:16)
Zakaznik neuplatnil ani reklamaci ani odstoupni od smlouvy,apeluje na nevyreseni reklamace ale nic k reklamaci nezaslal. Panenka neni nijak draha jak tvrdi,jde o levnejsi tridu,panenku s mnoha funkcemi za pouhych 599kc. Panence samovolne nemohla upadnout ruka. Je na zavit. Cili mohla byt jen mechanicky vytrzena,a lze snadno nasroubovat zpet. Nicmene zadna reklamace nevyrizena nebyla,jelikoz zadna nebyla zaslana. Panenka neni zadny smejd,ma oznaceni Ce
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Knopka) ID 41974 (upraveno 30. 12. 2014, 13:23)
Miminku hned po rozbalení upadla ruka - předpokládám, že by se na to měla vztahovat záruka!!!!! O tom, že ke každému prodávanému výrobku patří český návod a doklad asi nevíte :). Nebudu se s vámi dohadovat. Na Heuréce desítky podvedených, nespokojených zákazníků!!! Spojím se s ostatními zákazníky, myslím, že byste potřebovala kontolu z ČOI. Knoppová
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Knopka) ID 41974 (29. 3. 2015, 22:40)
Mě panenka 599+poštovné přijde dost drahá, zvlášť když se jedná o polský "šmejd". O tom že jsem neobdržela návod a doklad jste se zapomněla zmínit. Říkat mi, že jsem panence urvala ruku schválně mi přijde směšné a trapné.
ODPOVĚDĚT
ALENA B. (BABI) ID 23306 (upraveno 9. 1. 2015, 19:23)
Dobrý den (F)
(G) dnes v pořádku dorazil (Y) děkuji za pohodový obchůdek (clamp) jsem moc spokojená a mám krásný (darecek) pod (stromecek) Krásné (vanoce) (andel) (banky) Alena (hello)
No tak to jsam si myslela, ale po rozbalení dárků, jsme zjistili, že chybí melod. hračka, paní jsem hned psala, ale pořád jen arogantní odpovědi a výmluvu j
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 17:24)
Povinnosti zakaznika je zkontrolovat obsah a pripadne poskozeni zasilky na coz nabizime tri dny. Pote je automaticky na vec pohlizeno jako doruceni bez vyhrady a v poradku. Pokud zakaznik vznese namitku napr.za tyden ze je vyrobek nekompletni,neni na toto jiz bran zretel,jelikoz neni prukazne zda se tvrzeni zaklada na pravde kdyz radne neohlasil vcas. Stat se muze cokoliv,a 3 dny je dostetecna doba. Pokud ovsem zakaznik nema zajem zbozi zkontrolovat,nemuze se divit ze jeho namitku po uplynuti do
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Knopka) ID 41974 (upraveno 4. 3. 2015, 17:39)
:(
ODPOVĚDĚT
Olga R. (Rauerka) ID 282595 (9. 9. 2014, 15:25)
Ano,věřím kladnému hodnocení,pokud vše probíhá,jak má.Ale v případě nějakého problému obrovská arogance,povyšování a urážení Také jsem se s tím ještě nesetkala.Už nikdy víc
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (10. 9. 2014, 10:13)
U vás něco neprobéíhá jak má? Zboží jste objednala na objednávku s termínem dodání 15.9. což ještě zdaleka není a již od 1.9. zasíláte takové maily, že kdejaký dělník by se nemusel stydět.Začněte u sebe,nejsem váš hromosvod a nijak nekorektně jsem se k vám nechovala,spíše naopak. A jakmile jste nás začala napadat,jen jsem se chovala k Vám tak,jako vy ke mě,Ale hrubě jako vy a arogantně jak píšete rozhodně ne. Maily byly obsahem stále jen informativní
ODPOVĚDĚT
Alena H. (Avalis) ID 459526 (18. 8. 2014, 23:02)
!!!VELKÉ VAROVÁNÍ!!! před nákupem u této paní Plavinové,nebo v jejím e-shopu "U TŘÍ ČERTÍKŮ". Otřesný zážitek, jednání katastrofa, bez úrovně se silnou dávkou arogance, s něčím podobným jsem se dosud nesetkala! Maminky a tatínkové vyhněte se případným nepříjemnostem a přečtěte si pár negativních hodnocení pod tímto e-shopem na Heuréce. Po vlastní zkušenosti věřím, že jsou všechna pravdivá. Vždy podobný scénář. Nakoupit, zaplatit ok, ale b
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (19. 8. 2014, 9:52)
POZOOOOOR NA VELKÉ VAROVÁNÍ !! :-) Ano přečtěte si ,,pár,, negativů od klientů co okolo sebe koupou když mazaně nedosáhly toho nač neměli právo a nečtěte si stovky pozitivů abyste mohli souhlasit s těmito slovy :-) Vše k této paní na její straně.Opravu síla (N) Stále stejné typy lidí,co si myslí,že prodejce je povinnen vše a zodpovídá i za dětmi polámané hračky,stejný postup,stejné texty,stejnéchování-nejspíš bude pro nás vedena nová několikaměsí
ODPOVĚDĚT
Radomíra S. (poča) ID 103352 , mimibazar.cz/poca (31. 7. 2014, 8:33)
Pozor na tento e-shop. Jednou se prezentují jako e-shop u tří čertíků, jednou jako Moda a doplňky. Hlavně si musíte přečíst jejich Obchodní podmínky. (Musíte je chvíli hledat.). Když mi přišlo jiné zboží a hned jsem jim to napsala jako odpověď na adresu: MODA a DOPLŇKY , tak mi z adresy "utricertiku@email.cz" přišel mail, že neví, o co se jedná, ale ať si přečtu OP.
8.7. mi přišlo jiné zboží (jiná ruleta), a
ODPOVĚDĚT
Radomíra S. (poča) ID 103352 , mimibazar.cz/poca (1. 8. 2014, 5:58)
POZOR NA NĚ!!! Lžou!!! Zboží bylo objednáno 5.7. Náhrdelník (jiný) z této objednávky přišel bez jejich kontroly z jakéhosi kontejneru!! 26.7. Špatná 10cm hra Ruleta byla reklamována hned poté, co dorazila 8.7. Žádná reakce. Až přes VZKAZY zde na mmb. Budou vám psát sprosté maily: Můžete se dál ukájet na netu svou kritikou za 100 kč....kdo ví od koho se nám snažíte zboží nyní vrátit...Co je vám do toho kdo vyřizuje maily?...pohrát si můžete,ale jen 14
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (2. 8. 2014, 10:40)
lžete klidně dále, ruleta za 40 kč pokud byla omylem jiná,mohla jste ji okamžitě vrátit cž jste do dnešního dne neučinila. A sprosté maily myslíte,, že vám po měsíci zboží zět již nevezmeme,když na to máte 14 dní,, ? Myslela jste asi Vaše nemístné maily,plné urážek a poučování co a jak máme konat,když vy sama jste měsíc nebyla schopna zboží vrátit když jste jej nechtěla .
ODPOVĚDĚT
Radomíra S. (poča) ID 103352 , mimibazar.cz/poca (3. 8. 2014, 19:37)
Johano, matko Terezo, brigádníku, či kdo jste. Kromě toho, že se nepodepíšete, píšete lživé a urážlivé maily vám doporučuji: Přečtěte si své obchodní podmínky, kterými stále operujete. 14 dní je na ODSTOUPENÍ od smlouvy. JÁ jsem chtěla zboží vyměnit. Na reklamaci mám ze zákona právo 2 roky. Takže se proberte, pokud nemáte zboží, které jsem si objednala, tak mi vraťte mé peníze.
ODPOVĚDĚT
Radomíra S. (poča) ID 103352 , mimibazar.cz/poca (12. 8. 2014, 7:43)
PODVODNÝ obchůdek. Nenakupujte u nich!! Vaše peníze sbalí, za 3 týdny přijde něco jiného, než jste zaplatili rovnou z Čínského kontejneru bez CLA jako gift, prodávající netuší co, nejsou schopni vyřídit v Číně reklamaci, tudíž vaši reklamaci ignorují. Neznají zákony. Na reklamaci jiného či poškozeného zboží je dle zákona 2 letá záruka. Ne 14 denní lhůta pro odstoupení od smlouvy. "Gift" dorazil z Číny 26.7., 31.7. jsem odeslala doporučeně zpět, to je 5 dnů. Už ho máte!!!!
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (15. 8. 2014, 18:34)
nejsme OBCHŮDEK, to možná Vy jste z MŠ ,ale my ne
KLIKNĚTE SI NA STRANU TÉTO DÁMY BEZ ÚROVNĚ,DOČTETE SE VŠE,NEJEN JEJÍ JEDNOSTRANNÉ LŽI
CHCE PENÍZE ZPĚT ZA 6 TÝDNŮ POUŽÍVANÉ obehrané ZBOŽÍ A JEŠTĚ BEZ TOHO ANIŽ BY JEJ VRÁTILA !!!!
Tvrdí,že jej vrátila,ale podací lístek není schopna doložit ani nám ani ostatním +o( +o( +o( +o( +o( +o( (L)A ještě bychom rádi objasnit co je REKLAMACE JINÉHO (L) *-)
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Hely) ID 21617 , mimibazar.cz/hely (24. 4. 2014, 6:19)
Chtěla bych varovat ostatní nakupující před srážkou s touto nepoctivou prodejkyní. Po dvouměsíčním čekání na peníze za zboží v zákonné 14 denní lhůtě jsem se dověděla, že se se mnou paní nebude bavit, neboť si neplním své povinnosti. Těmi mělo podle ní být zaslání dokladu z pošty o odeslání balíčku a odstoupení od smlouvy. To, kromě papírové formy proběhlo i v e-mailové komunikaci, balíček došel, nicméně paní se evidentně rozhodla dělat co n
ODPOVĚDĚT
Helena K. (Hely) ID 21617 , mimibazar.cz/hely (24. 4. 2014, 6:22)
největší problémy nakupující, která si jí dovolila zboží vrátit. Navíc je paní neskutečně arogantní a inzerovaná kabelka měla být z "kvalitní pravé kůže,", což rozhodně nebyla. Já nazývám tuto obchodnici spíše podvodnicí
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (24. 4. 2014, 11:37)
Byla jste 4x vyzvána k doložení čísla účtu a odstoupení od smlouvy,V balíku jak víte nic nebylo,nokontaktovala bych Vás ihned po doručení sama!.Obepisovala jsem Vás pravidelně a nic.Dokonce ani včera po Vašich výhrůžkách jste opět nedodala vše. V OP máte jasně uvedeno,že je nutno doložit písemné odstoupení a že stačí jen mailem. Jako prodejce jen)j vyžaduji,potřebuji doložit k dobropisu. Ale namísto toho,děláte vše ostatní než byste toto doložila.Nemá
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (24. 4. 2014, 11:53)
a zde má paní stejný problém-přijde mi to,že záměrně maříte rychlost a zdárnost řešení a místo toho prodejce urážíte do podvodníků,jaký je problém když vás někdo vyzve,doložit to co požaduje?
Lucie K. (Lucciáš) ID 117770, mimibazar.cz/luccias (11.6.2012, 14:58)
Tuto paní NEDOPORUČUJI !!!!!!!!! Nebyla spokojená se zbožím nabídla jsem jí ať pošle zpět což zaslala zpět skoro až po 14 dnech, a nebyla schopná zaslat č.ú. , peníze bych samozřejmě za
ODPOVĚDĚT
Martina S. (CAMSVÁČA) ID 310005 (1. 11. 2013, 14:07)
Otřesný zážitek. Jedná se ve skutečnosti o obchod "U tří čertíků". Jak se paní ztrapnila svou zřetelně lživou reakcí na můj negativní komentář v rámci recenze na Heureka.cz z 29.10.2013 si můžete najít sami,ostatně jako další negativní komentáře ostatních nakupujících. Vcelku si tam obchod vede prozatím dobře, ale nespokojených přibývá. Peníze mám po boji zpátky, ale znechucení z této osoby a způsobu jejího jednání zůstává. Pamatujte : "SKLADEM" neznamená skladem, bohužel.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (1. 11. 2013, 17:33)
1.POPIS BOJE: K obchodu nedošlo.Objednáno 17.10.-platba připsána 21.10.,obchod zrušen 29.10. 29.10 kupující informována ,že platba bude převedena do konce týdne platebním příkazem mé účetní.Platba připsána na účet kupující 1.11.2013. +o( :^)
2. SPOJITOST MÉ OSOBY A MÉ FIRMY U TŘÍ ČERTÍKŮ:vystupuji i na MMB jako U tří čertíků /jak logo,tak ikona/ čili nejde o žádnou NOVINKU
ODPOVĚDĚT
Martina S. (CAMSVÁČA) ID 310005 (6. 11. 2013, 11:58)
Boj trval i dále, ale dokázala jsem vrátit na Heureka.cz zpět smazaný můj negativní komentář, nepřeju nikomu "setkání" s touto paní a jejími praktikami. Končím diskuzi, ať už si napíše jaké chce bláboly. Hlavně zdraví.

http://obchody.heureka.cz/utricertiku-cz/recenze/
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (9. 11. 2013, 11:44)
,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)jste nemocná,že by závist? Komentář tam vrátili až po mém souhlasu ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ať si každý počte |:o) |:o) |:o) |:o) NO DAJÍ VÁM ZA PRAVDU (L) (L) (L) (L) JEN JEDNA H..A ZA MĚSÍC CO SE VŽDY Z 200 NAJDE (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Dagmar Ř. (nekup to) ID 158914 , mimibazar.cz/dagmarrihova (1. 11. 2013, 20:19)
Asi bych smazala to, že nespokojených přibývá, evidentně je opak pravdou :-D :-D
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (21. 12. 2011, 14:09)
Paní Jana mi dodala nefunkční hračky.Obratem jsem jí hračky odeslala zpět a požádla o reklamci.Paní Jana mi zde začala špinit a urážet.Jak koukám negativní hodnocení jí stále přibývá a za to samé i já měla čest stím,že hračky vlastně byli v pořádku ,ale přesto je zničili na depu PPL. :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 27. 12. 2011, 11:19)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 27. 12. 2011, 11:20)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (upraveno 25. 12. 2011, 19:38)
Paní Jana mi dodala nefunkční hračky.Obratem jsem jí hračky odeslala zpět a požádala o reklamaci.Paní Jana mi zde začala špinit a urážet a napadat,že jsem poškodila jejich firmu zřejmě tím ,že jsem hračky vrátila.Peníze mi od paní Jany došly až po 4 dnech i když paní Jana mi psala ,že je odeslala hned .Banky připisují převody peněz do 24 h nejpozději do 48 h. Hračky byly špinavé,rozbité ,zabalené v originál krabici a ještě k tomu přepravní krabici takže ušpinění a rozbití na depu jak zde popisuje paní Jana je nemožné . Jak koukám negativní hodnocení jí stále přibývá a za to samé i já měla čest stým,že hračky vlastně byly v pořádku ,ale přesto je zničily na depu PPL.Asi si tam přepravci si s hračkami hrají pak je zabalí a odešlou na příslušnou adresu ! Můžete se přesvědčit na jejím hodnocení ! Každý ví,že hodnocení na Heureka se dá psát pouze jednou .Pokud jde o trestní oznámení ať je paní klidně podá ! VAŠE NEGATIVNÍ HODNOCENÍ NA VAŠÍ STRÁNCE HOVOŘÍ ZA VŠE!
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (27. 12. 2011, 11:49)
To trestné oznámení si klidně podejte .Za co to opravdu nevím a si za to ,že jsem postupovala podle zákona což o Vás se to říci nedá! Soudy jsou tu od toho ,aby lidi rozsoudily.Podle toho co zde píšete se stále opakuje jen to za co již neg.hodnocení máte a to je,že jste schopna poškodit hračky a nestydíte se to sem napsat .Já mám hračky nafocené tak ,jak mi přišly a jak odešly.Tým co zde píšete jste si vědoma ,že hračky v pořádku nebyly ,když místo rekl
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 29. 12. 2011, 18:06)
(N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (27. 12. 2011, 13:54)
Znovu upozornění na již zmíněnou paní Plavinovu Janu !
Rozesílá emaily podepsané právníkem a vyhrožuje trestním oznámení. Obratem jsem právní kancelář kontaktovala a dnešním dnem mám v ruce písemné vyrozumění k dopisu ,který jsem odeslala do příslušné právní kanceláře .Jelikož mě uvádí v omyl považuji to za vydírání a postoupím věc k dalšímu šetření!
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (27. 12. 2011, 14:54)
Vy moc dobře víte o čem mluvím právník,který zastupuje váš e-schop ještě jste se tam napsala ,-) odeslán večer kolem 23 h ,když jsem Vám napsala,že peníze konečně dorazily.Tak jste sesmolila tento dopis z adresy emailu.cz .Kde požadujete smazat veškeré negativní hodnocení na vašich stránkách a heurece! MILÁ NEPODNIKAJÍCÍ OSOBO POKUD JSTE SI MYSLELA,ŽE SE ZALEKNU A VŠE SMAŽU A NECHÁM TAK NALETĚT DALŠÍ MAMINKY TAK TO SE MÍLÍTE!
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (27. 12. 2011, 15:00)
Vše mám doložené písemně a to i z právní kanceláře a dalé jsme postoupila další šetření.A pokud vy tady vyhrožujete soudem tak to trestní oznámení podejet protože teprve tam se ukáže zda jste to vše napsala a pokud jste to neudělal tak se nemáte čeho bát soud je spravedliví!
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 29. 12. 2011, 18:08)
(N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (29. 12. 2011, 14:37)
Doufám,že se vám právní kancelář ozve a začne jednat ve věci,že jste zneužila jméno jejich právní kanceláře.A věřím že si to líbit nenechají! :-D
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (29. 12. 2011, 17:17)
..Měla by jste si už po sobě přečíst ty příspěvky co zde píšete nějak se do těh vašich lživých příspěvku zamotáváte jelikož si už nepamatujete co jste napsala a kde ! (tudledudle)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 29. 12. 2011, 18:03)
(N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 12. 10. 2013, 9:50)
.
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (29. 12. 2011, 17:19)
..kdo bude chtít zaslat email ,který psala paní Plavinová ,podepsaná právníkem může mne kontaktovat! (Y)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 12. 10. 2013, 9:51)
.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 12. 10. 2013, 9:51)
LEŽ
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (upraveno 11. 3. 2012, 15:41)
...PROSIM VÁS UŽ TOHO NECHTE JS´TE UŽ TRAPNÁ A NA TEN SOUD SE OPRAVDU TĚŠÍM AŽ SE TAM SETKÁM S ČLOVĚKEM V TVÁŘÍ V TVÁŘ ,KTERÝ UMÍ JEN LIDI ŠPINIT A JE TO ZDE VIDĚT NA ODPOVĚDÍCH POD DALŠÍMI NEGATIVNÍMI HODNOCENÍM ,-)
ACH JO I TAKOVÝ LIDI NA PLANETĚ JSOU ! HRŮZA CO JÁ ZE SVÝCH DANÍ BUDU MUSET V DŮCHODU ŽIVIT!
COPAK RADĚJI JSTE VŠE PŘEPSALA ,ABY NEBYLO VIDĚT ŽE ZDE PLÁCÁTE JEDNU LEŽ PŘES DRUHOU ! ,-)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 12. 10. 2013, 9:51)
LEŽ
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (upraveno 30. 12. 2011, 13:45)
To je zajímavé teď mi volal pán a zjišťoval zda jsem opravdu předala vše ČOI a Živnostenskému úřadu.Prý má také problém s jiným e –schopem .A přesvědčoval mě ,že jste v právu ! To zda jste v právu rozhodnou úřady .Po zadání telefonní čísla mi obratem vyjelo telefoní číslo vaše manžela pana Stanislava Plavinu .Zde je telefon z kterého mi Váš manžel volal 728968450 to je zvláštní na zjišťování podrobností zda se máte obávat ČOI voláte,ale kupujícím telefony nezvedáte ani na reklamace ani na sms.A navíc toto je to číslo na které jsem se snažila dovolat,když jste mi nechtěla napsat zpáteční adresu na reklamaci to jste číslo nebrali.Ted nebudete vědět zda si u Vás kupuje věci nějaký chudák či ČOI.
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (30. 12. 2011, 16:37)
..pokud říkáte vstřícnost tisícům emailů a přípěvků urážek, špinění mé osoby dále vydírání a zneužívání právního jména tak to je opravdu síla.
TO UŽ BY JSTE SE MĚLA NAD SEBOU ZAMYSLET ! Pro mne REKLAMCE JE REKLAMCE to se může stát to jsem Vám také psala a dokonce podle emailu jsem Vám napsala ,že to nebudu řešit neg.hodnocením protože se to stát může .Přišla sprcha urážek a ponižování .Místo rychlé vyřízení reklamace jste tomu
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (30. 12. 2011, 16:38)
dodala ještě neg.hodnocení u mne,jako u všech ostatních co Vám jej daly po mě. Takto prodejce nejedná ,proto si následky musíte teď nést sama.A už mě prosím neobtěžujte ani emailem ,telefonicky ani zde jelikož dneska pokládám věc za vyřešenou niní je budou řešit příslušné úřady.Přeji hezký den Bára :-o
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 12. 10. 2013, 9:50)
.
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (30. 12. 2011, 21:10)
..vy jste mimo na co bych měla být IČ na obnošené věci po dětech ! Já vidím,že melete z posledního tak to přenecháme tem úřadům at sami určí zda na obnošené věci potřebuji IČ A JEŠTE BYCH DODALA,ŽE VŠECHNO CO SE TÝČE VAŠEHO PŘÍPADU NEBUDU DOKLÁDA ZDE ,ALE TAM KDE TO MÁM DOLOŽIT TAM UŽ ČÁST MAJÍ A JEN TAM PŘIDAM VÝPIS OD OPERÁTORA ZE VČERA ,ABY TO BYLO KOMPLETNÍ a myslím si ,že Vám z toho do smíchu nebude.Zbohem !
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 12. 10. 2013, 9:51)
.
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (Barbora) ID 162253 , mimibazar.cz/Barbora83 (30. 12. 2011, 21:44)
,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-) ,-)
ODPOVĚDĚT
Petr S. (patricek31) ID 356904 (21. 12. 2011, 13:28)
Dobrý den,bohužel taky musím napsat negativní hodnocení,u pani Jany jsme měli objednané zboží za 1287Kč,penízky měla na účtě od 12.12 asi 19.12 jsem pani kontaktovala s otázkou zda balíček už odeslala a bylo mi řečeno,že nemá platbu na účtě,několikrát jsem posílala potvrzení o transakci a prosila o kontrolu,až včera pani Jana,platbu zkontrovala a zjistila,že balíček byl odeslán a následně poškozen ze strany PPL,to se stát může,chápu,ale mrzí mě ze s
ODPOVĚDĚT
Celkem: 24 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu