Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Johana P. (jožka) ID 12142

ÚČET BYL POZASTAVEN
ukončení prodeje na Mimibazaru
Johana P. (jožka) ID 12142
mimibazar.cz/jozka
Oblast: Ostrava
Registrace: 13. 3. 2006
Naposledy: 11. 4. 2015, 21:35
Aktualizace: 11. 4. 2015, 21:35
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1142
VŠECHNY FOTOGRAFIE 228
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 2
RECEPTY 32
NÁVODY 1
nejsem z Ostravy ale adresa skladu je Rychvald !!!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 1142 hodnocení
Celkem: 1.142 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,58 další >>
Lucie B. (luxxxik) ID 448292 (9. 5. 2015, 7:13)
Moc děkuji nákup bez problémů a na jedničku v
ODPOVĚDĚT
Eva M. (E*v*a) ID 309220 (7. 4. 2015, 21:01)
Dobrý večer, moc děkuji za příjemný obchůdek. Objednané zboží přišlo v naprostém pořádku a obratem. Faktura také byla dodána a komunikace s prodejkyní byla moc milá a na špičkové úrovni. Paní byla moc příjemná, dokonce jsem objednávku měnila a paní Johana bez jakýchkoliv problému vše změnila. Vždy mi přišlo potvrzení ( jak při objednávce, tak při odeslání zboží - dopravě ) Obchůdek "U tří čertíků" VŠEM VŘELE DOPORUČUJI!!!!! Ráda se zde z
ODPOVĚDĚT
Ivana L. (IvankaLang) ID 548987 (3. 4. 2015, 7:31)
Objednali jsme si pro dceru tříkolku. S obchůdkem jsme velmi spokojeni, zboží došlo ihned po přijetí platby, žádný problém jsme neměli a tříkolka je úžasná. Moc děkujeme :)
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (25. 3. 2015, 14:45)
Dobrý den, připadá mi, že Vás baví provokovat a odesílat částku za reklamované zboží po částech. Nerozumím tomu, ale každý má nějakého koníčka. Asi nevíte co s časem, jinak si to nedovedu vysvětit. jJak už jsem napsala zaplatila jsem 1002,- Kč. Při reklamaci jsem vrátila všechny - opakuji všechny položky objednávky - na což mám svědka - balila jsem a poslílala s kamarádkou, takže máte ze zákona povinnost pokud jste nebyla schopna mi zaslat opravené zboží, mi zaslat celou zaplacenou částku. Nevidím jediný důvod, vašeho vymýšlení a posílání mi peněz po částkách. Takovéhle jednání jsem opravdu ještě nezažila. Místo toho než zde zase začnete psát nějaké lži, tak se raději zastyďte a uveďte vše do pořádku. Již jsem celou situaci popslala na zákaznickou podporu, tak věřím, že konečně dojde k nápravě, když vy jste to doposud neučinila. chybí mi sice od Vás již méně. než 200,- Kč, ale jde o princip a lhaní by lidem procházet nemělo.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (25. 3. 2015, 17:47)
Opakovaně hodnoceni opět jednim uživatelem. Zákaznice reklamovala jednu položku objednávky. Za tu ji byla vrácena kupní cena a náklady reklamace. Druha položka navrácena. Lze doložit i vahovym rozdílem cele objednávky a vracenou zasilkou. Když. Vas pět bude psát dokola nova a nova hodnoceni,je jisté ze jich bude houfně přibývat.
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (26. 3. 2015, 14:57)
Paní lže a lže a je smutné, že jí to lhaní prochází, ale nic netrvá milá paní věčně, Však ono na Vás také časem dojde - vrátila jsem obě položky na což mám svědky. Problém jsem konzultovala i s centrem podpory mmb. - doporučili mi set obrátit na policii - jste pěkně vyčůraná - Směji se váhovýmu rozdílu - pravda pár deka být rozdíl za nevrácené všechny tvrdé kartóny v krabici. Jak vidím už nevíte co byste si vymyslela. Varuji všechny kupující - jak jsem se dozvěděla z mmb paní už nebude prodlouženo členství, takže si nákup dobře rozmýslejte - v případě reklamace neuvidíte již ani zboží, ani peníze a zbydou vám jen oči pro pláč (zurim) (zurim) Tak než naletíte podvodnici, dobře rozmášlejte. Zboží bám ráda rychle pošle a v případě problému Vám máte pouze starosti.
ODPOVĚDĚT
ALENA B. (BABI) ID 23306 (27. 3. 2015, 22:09)
To je svatá pravda, já jsem taky tak dopadla, pořád trapné lživé odpovědi, arogance a urážení, už mi sní bylo nepříjemné pokračovat a dál něco řešit, ale věřím, že boží mlýny melou........
ODPOVĚDĚT
Věra K. (Knopka) ID 41974 (30. 3. 2015, 9:38)
Žádné boží mlýny, ale pořádný BIČ!!!!
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:11)
(L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:14)
Ano melou a nepoctivce jako vy semelou, stále je vás jen jedno procento,čili to hovoří za vše. Nenárokujte si něco co není v legislativě a nebudete muset bojovat za své křivdy bezprávně (zurim)krásný den (zurim) (L)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:10)
Jaké kartony lhářko myslíte?????? Od nás zboží v černé folii a od vás zpét v potravinové (zurim)ano obraťte se na pčr alespoň bude opet stvrzena naše poctivost. A nebojte mlýny melou a ikdyž to může trvat mesíce,vždy se pravda a lež,pomsta a zášt prokáže. Krásný den johanka + tři malí miláčci
ODPOVĚDĚT
Lucie A. (LucyeA) ID 379933 (23. 3. 2015, 17:42)
děkuji za obchůdek,zboží dorazilo v pořádku za krátký čas,jsem spokojená (Y)
ODPOVĚDĚT
kateřina m. (elfik7) ID 461411 (17. 3. 2015, 21:00)
(Y) :-)balíček dorazil dnes, vše o.k., super obchůdek, vřele doporučuji. (Y)
ODPOVĚDĚT
Blanka R. (Raicublanka) ID 446602 (17. 3. 2015, 15:45)
Dne15.3.jsem si objednala pro dceru kocarek.Dnes dorazil.Vřele doporocuji, ochotná, neuveritelna rychlost objednavky.Mocinky moc děkuji za super rychly obchudek :-) :-) :-)
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 9:57)
Reakce na opakované negativní hodnocení od p. Plavinové - ano, na ČOI nereagujete, fa jste mi neposlala, tak co od vás můžu očekávat, že? Čím více nás bude, tím líp. Kdyby jste plnila své povinnosti, není toto nutné. Nejsem zdaleka jediná, kdo s vámi má problém. Neposíláte faktury, neposíláte návody, nic. To, co jste mi poslala, jakože "fakturu", nemělo číslo, mělo chybnou částku, chyběla cena za dopravu a chybný způsob úhrady. Patrně už vůbec nevíte
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 9:59)
Patrně už vůbec nevíte co a za kolik jste prodala. Byl to naprosto neplatný doklad!!! Z ČOI mám informace, že se jim vyhýbáte!!! Asi víte proč, že...
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (16. 3. 2015, 15:10)
Opakovane hodnoceni jednim uzivatelem
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:18)
ano, jen reakce na prvně opakované od VÁS (H)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:40)
Opakovane hodnoceni,podklady zdokumentovany
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:35)
Neříkejte, nic smazaného nemám (H)
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:38)
a budu psát stále dál, dokud nedostanu platnou fakturu, návod a potvrzení o bezpečnosti hraček. Záleží jen a jen na vás, jak dlouho to bude trvat.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 7. 4. 2015, 22:18)
Doklad o koupi po vyzadani radne zaslan,navod na kocarek taktez, na kocarku Ce coz hovori za vse
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (17. 3. 2015, 18:45)
Mě stačí poslat, o co jsem vás několikrát žádala, tj. faktura, český návod a prohlášení že je výrobek bezpečný pro malé děti. Pokud je návod ke stažení (jak jste psala), pošlete mi link. Splňte své povinnosti a budeme mít všichni klid. Od vás jen stálé výmluvy a lži, že jste vše odeslala a že jsem o to vlastně ani nikdy nežádala.
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (26. 3. 2015, 0:38)
Stále jen lež za lží...
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 15:42)
kontrola se bohužel neuskutečnila, jak mě ČOI informovala, jelikož jste tam radši ani nebyla (N)
ODPOVĚDĚT
Ivana F. (Šemberka) ID 169168 (15. 3. 2015, 15:21)
Opakovaně žádám o fakturu, ale stále mi ji paní nezaslala. Na emaily nereaguje, na telefony také ne /pouze hlasová schránka/. Kupovala jsem klávesy za 1300,- NEDOPORUČUJI. Kontaktuji ČOI
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 7:56)
Já opravdu nechápu, jak tu ještě někdo může nakoupit :-o Určitě ČOI kontaktujte, už tam mají mnoho podnětů od dalších zákazníků, viz. hodnocení na Heuréce.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (7. 4. 2015, 22:15)
(L) (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Petra Ž. (Petruska Beruska) ID 271747 (16. 3. 2015, 10:22)
Dobrý den, já jsem objednávku po přečtení recenzí zrušila strhla se lavina nadávek, ponižování a urážení se strany obchodu, nehledě na to, že všechna má hodnocení a recenze byla smazána!!! ČOI jsem také kontaktovala!!! stačí se podívat na Heuréku http://obchody.heureka.cz/utricertiku-cz/recenze/ a na http://obchody.heureka.cz/utricertiku-cz/diskuse/ !!!
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 16:43)
Pan Žabenský,který u nás nenakoupil, pise receze ze ano, je vulgarni a maily jsou mimo obchodni ramec, zaslal udani na neexistujici nakup
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 11:00)
Fa se pravděpodobně ani nedočkáte, já na ní čekám už od prosince a NIC (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (16. 3. 2015, 15:09)
Opakovane hodnoceni jednin uzivatelem
ODPOVĚDĚT
Hana F. (sulla) ID 152693 (14. 3. 2015, 8:48)
(Y) (G) [A] (F) (K)D.den,děkujeme moc za set brusle- všechno proběhlo na 1.Dcera po dodání balíčku,hned brusle nasadila,a přes velikou zimu,jezdila a jezdila,veliká radost ,jsme moc spokojené,moc vám děkujem,krasné jaro, rádi k vám do obchudku nakoukneme. Hanka (jablka) [A] (G) (leto) (X) (&) (kolo)ps-vaš komplet 4 v 1 - je super.
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (upraveno 13. 3. 2015, 12:29)
Dobrý den, jelikož se mnou nekomunikujete, ač velice nerada, ale momentálně nemám jinou možnost, píši negativní hodnocení.
Dne 26.10. 2014 jsem si od Vás jako vánoční dárek zakoupila za částku 917,- Kč vláčkodráhu (749,.- Kč, náhradní autíčko 79,- Kč + poštovné - viz objednávka. O vánocích hračka přestala fungovat a tak jsem Vám ji dne 26.1.2015 - po konzultaci s Vámi zaslala za 85,. Kč (s pojištěním) na reklamaci. Po uplynutí reklamační doby 30 dnů jsem Vám napsala několik mailů s prosbou o informaci jak reklamaci vyřešíte, ale bohužel dodnes jsem tuto informaci od Vás nedostala. Dnes jsem objevila na účtu částku 749,- Kč - čemuž nerozumím - proč mi posíláte pouze 3/4 částky, kterou jsem zaplatila? Celková částka, kterou jsem zaplatila činí 1002,- Kč a tuto částku od Vás požaduji zpět. Už mě unavuje Vám neustále psát a ztrácet s Vámi čas. Nechápu, že Vám zákazník nestojí ani za odpověď. Velice si přeji, aby tato nepříjemnost byla urychleně dořešena a já už jsem neměla s Vámi nic společného. Pavlína
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:48)
Vse viz nize
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (14. 3. 2015, 21:50)
Nechápu jak můžete mít tu drzost a toto mi odepsat - takovou nechoráznou lež - odeslala jsem Vám všechny části objednávky tj - vláčkodráhu + poškozené autíčko, na což mám svědky - balila jsem ze sousedkou. Všechny položky jsem poslala i proto, že jste nebyla jste schopna mi po té, co jsem vám oznámila, že je poškozené trafo a autíčko zda mám poslat na reklamaci jen vadné části nebo celou objednávku, seriézně odpovědět - napsala jste pouze - dle reklamačního řádu, jiné odpovědi jsem se nedočkala a tak jsem raději poslala celou vláčkodráhu + poškozené autíčko, což jsou všechny položky objednávky. Od té doby jsem od Vás nedostala žádnou odpověď jak reklamaci řešíte a najednou takováhle lež. Zaplatila jsem částku 1002,-Kč a tuto částku - respektivě nyní její zbytek 253,- Kč požaduji zaslat na můj účet. Ráda bych viděla ty maily, ve kterých mi sdělujete jak řešíte reklamaci, ale ty mi nejste schopna poslat, neboť neexistují. Škoda že jsem si nepřečetla dříve Vaše reference - to bych si od Vás nikdy nic neobjednala a náš malej by nemusel být tak zklamaný - stále čekal, že mu vrátíte opravenou hračku, ze které měl radost. Nejen že nemá hračku, ale ani peníze na novou. Věřím, že pokud máte v sobě máte alespoň trochu slušnosti,vše napravíte.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (15. 3. 2015, 16:09)
Ano poslala jste dráhu a veškeré její příslušenství to je snad samozřejmostí když chcete nějaký produkt vrátit. A za tento produkt vám byla vrácena kupní cena. Za nic jiného co bylo ještě dalšími položkami objednávky,jelikož jinou položku jste nevrátila. Mylně se asi domníváte že když přinesete reklamaci výrobku a na paragonu figuruje mnoho položek,že vám bude vrácena celková cena uvedena na prodejním dokladu i za položky které máte. Doma. To jste troch
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (15. 3. 2015, 16:10)
To jste trochu na omylu. Dále vám nebylo uhrazeno poštovné k nám v rámci reklamace,jelikož jste ani po výzvách nedoložila Pl. A bylo vám sděleno,že až kopii dodáte,bude řádně doplaceno. A nelžete- jelikoz kopii výzev jsme vám zaslali dne 14.3. 05:13 a součátí jsou dva fotoprintscreeny!!!!
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (21. 3. 2015, 15:07)
Prošla jsem si znovu celou postu . včetně spamu, ale bohužel jsem od Vás žádný žádný mail nedostala - a tak moc viděla, komu jste mail odelala
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 16:45)
Pl jste vcera dodala,doplatek postovneho uhrazen,reklamace byla radne vyresena vracenim kupni ceny,kterou mate jiz davno pred uvedenim prispevku na ucte, v rodinnych foto vkladame kopii komunikace k objednavce
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (16. 3. 2015, 13:40)
Doplňte si informace, p. Plavinová...než napíšete, že paní nemá nárok na poštovné při reklamaci. https://www.dtest.cz/clanek-2404/reklamujete-vyrobek-pozaduj

Úprava kupní smlouvy v občanském zákoníku má své speciální ustanovení, které říká, že máte právo na úhradu nutných nákladů, které vám vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. Náklady musí být u prodejce uplatněny bez zbytečného odkladu po jejich zjištění, nejpozději však do konce záruční doby.
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:49)
Pokud se chcete plest do sporu kterych nejste ucastna,poradne nastudujte prispevky
ODPOVĚDĚT
Pavlína G. (gapa5309) ID 138901 , mimibazar.cz/gapa5309 (upraveno 17. 3. 2015, 13:52)
Dobrý den co si dovolujete psát takové lži - doklad o poštovném jste zatím nechtěla poslat - samozřejmě mám a hned Vám ho naskenuji - jsem zvědavá zda mi tedy obratem pošlete těch 253,- Kč - tj - 2 krát úhrada poštovného + 79,- Kč za autíčko, které bylo součástí objdenávky a které jsem Vám poslala s reklamovanou vláčkodráhou na což mám samozřejmě svědka - balila jsem a posílala s kamarádkou. A stále čekám na ty maily jak jste slibovala :-) :-) Z vašich odpovědí to vypadá, že vůbec nevíte co komu v maielch píšete. Jdu skenovat doklad a jsem zvědavá na ten výsledek - nezapomeňete postupovat dle reklamačního rádu - jak jste mi radila.
PS. Dnes ve 13.50 hod jsem paní doklad naskenovala - tak jsem zvědavá na ten zázrak
ODPOVĚDĚT
Lenka D. (LenkaD84) ID 445267 (11. 3. 2015, 10:51)
Dobrý den (G) dorazil v pořádku :-) mooc dekuju (Y)
Mějte se prima (hello)
Lenka
ODPOVĚDĚT
Kamila P. (slezule) ID 127291 (10. 3. 2015, 21:45)
Dobrý den (G)dorazil v pořádku (Y) (Y) (Y)brusličky jsou super (Y) (Y) (Y)děkuji za obchůdek,skvělou komunikaci (clamp) (clamp) (clamp)mějte e krásně (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Dagmar S. (Sculpture) ID 287535 (10. 3. 2015, 17:08)
Uděluji absolutně negativní hodnocení!!!!!!!! Koupila jsem si kabelku, která byla nositelná cca 1 měsíc. Šílený šmejd, který vypadá dobře jen na fotce. Kůže začala praskat, trhaly se uši... Reklamovala jsem ji , kabelka mi po měsíci přišla nazpět bez jakéhokoliv vyjádření a ve stejném stavu, jak jsem ji odeslala. V tomto obchodě už nikdy nakupovat nebudu!!! (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 16:55)
Kabelka ma utzene obe dost masivni usi, vec byla posouzena jako neadekvatni zatezovani ci nasilne odtrzeni coz lze snadno posudkem prokazat´ v jinem pripade k utrzeni dojit nemohlo. Navic byla na mnoha mistech znacne potrhana jakoby pokousana. Reklamacni narok z dovudu mechanickeho poskozeni byl zamitnut.
ODPOVĚDĚT
Andrea K. (Ramda) ID 150528 , mimibazar.cz/ramda (9. 3. 2015, 19:51)
Dobrý den, (G) dorazil v pořádku (Y) (Y) (Y)
Moc děkuji za bezproblémový a rychlý obchůdek (Y)
a velice ráda Vás doporučuji (L)
Mějte se krásně (hello) Anndrea
ODPOVĚDĚT
Hana B. (hanibaros) ID 29568 , mimibazar.cz/hanibaros (6. 3. 2015, 19:46)
(N) (N) (N) (N)
I já udělují zatím negat. hodnoceni za zakoupenou autodrahu. Výrobek je totální šmejd. Autodraha nejde sestavit, rozpada se pod rukama.Navic neobsahuje návod na sestaveni. Požaduji vrácení peněz. Pote své hodnoceni změním. Ale prodejce musí uznat, ze toto není absolutně vhodné jako hračku prodávat. Jestli ne, budu nucena informovat ČOI.
(N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (6. 3. 2015, 21:06)
Pokud neumíte výrobek ovládat a udržovat,tak se poraďte,jeliož jinak nadêláte více škody než užitku.Ale néjakou žadost o pomoc neregistrujeme jen nízkou řeťezovou kritiku!!!!!!!! Ani jeden zákazník za 8 let dráhu nekritizoval,čili není důvod stahovat z prodeje kvůlu vám co řádně neprovádíte údržbu
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (6. 3. 2015, 21:11)
Autodráhu jste měla řádně sestavenu již před 3- mi měsíci. Poté jste ji reklamovala že přestala fungovat. Reklamace byla zamítnuta jelikož dráha byla předána do servisu a po kontrole bylo zjišťěno,že je zceka funkční.
Jediný důvod proč autíčko nejelo,byla tuna prachu a vlasů ve sběrnicích,ale náklady servisu jsme museli uhradit za vás i zpétné odeslání (N) (N) (N) (N)¡!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (Janča.S) ID 134992 , mimibazar.cz/jancasa (9. 3. 2015, 9:15)
Kontaktujte ČOI, tady se vyřízení nedočkáte ani po několika měsících (bohužel vlastní zkušenost).
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:56)
Opet hra na soudce bez ucasti
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (upraveno 18. 3. 2015, 16:56)
Totez
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 17:01)
Zapopmneli jsme dodat vy i my,ze reklamovana autodraha vam byla plne funkcni po protisteni servisem na nase naklady zaslana taktez na nase naklady zpet. Bezna udrzba hracky nespada do zákonne zaruky,tam musite provadet cisteni sama. Presto i tak byla z nasi strany draha bezplatne vycistena a zaslana bezplatne k vam zpet. Cena drahy odpovida vyrobku a pokud vyzadujete masivnejsi konstrukci-nunto se pohlizet ve vyssi cenove relaci. Od nas draha vracena zcela bezvadna a fukcni
ODPOVĚDĚT
Barbora V. (wachy) ID 198270 (9. 2. 2015, 10:24)
Dobrý den Obcho proběhl bez problému.Zboží jsem měla do dvou dnu doma a platit na dobírku také nebylo problém... (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
ivana h. (IVHOL) ID 40739 , mimibazar.cz/himna (6. 2. 2015, 18:05)
(N) (N) (N) I JÁ UDĚLUJI NEGAT.HODNOCENÍ,OBDRŽELA JSEM BANKOMAT BEZ NÁVODU A PANÍ MI SE SE MNOU JEŠTĚ HÁDÁ,ŽE U ZBOŽÍ BYL,ALE JAK ČTU HODNOCENÍ JINÝCH MAMINEK,NEJSEM JEDINÁ (zurim) (zurim)
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 17:10)
Vse po vyzadani zaslano na mail. Bakomat je zcela snadne ovladat,je to stejne jako u opravdoveho. Vyrobek jste ani nereklamovala,ani neodstoupila od smlouvy. Zakon nenarizuje doklad o koupi zasilat automaticky a tedy tak necinime. Pi vyzvani ihned zasilame. Vse v historii komunikace u objednavky
ODPOVĚDĚT
Ivana F. (Šemberka) ID 169168 (23. 1. 2015, 19:29)
(zurim) I po žádosti o zaslání faktury mi ji prodejce nedodal, nekomunikuje, na email neodepisuje, na telefon nereaguje. Zboží je bez návodu. Nedoporučuji. :-@
ODPOVĚDĚT
Johana P. (jožka) ID 12142 , mimibazar.cz/jozka (18. 3. 2015, 17:12)
Vse po vyzadani zaslano na mail. HODNOCENI OD PANI DVAKRAT ABY SE MNOZILI NEGATIVY.Zakon nenarizuje doklad o koupi zasilat automaticky a tedy tak necinime. Pi vyzvani ihned zasilame. Vse v historii komunikace u objednavky
ODPOVĚDĚT
Alena L. (Ajleenka) ID 126377 (14. 1. 2015, 18:07)
Zboží jsem potřebovala odeslat opravdu velmi rychle (do druhého dne) a i přes platbu převodem to nebyl problém. Vše přišlo v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Celkem: 1.142 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,58 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu