Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Nikola K. (Nikis.) ID 12287

Nikola K. (Nikis.) ID 12287
Oblast: Opava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 16. 3. 2006
Naposledy: 29. 12. 2023, 17:29
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 817
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 31
RECEPTY 55
NÁVODY 2
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Veronika M. (vlasatá) ID 131277 , mimibazar.cz/vlasata (8. 9. 2011, 21:09)
(N) (N) (N)Tak ani bohužel já,nemohu paní napsat kladné hodnocení,od platby uběhlo 13 dní a paní balíček neodeslala,ani tak jak má v podmínkách o prodeji,na meil reagovala tím že pošle druhý den a ani tak se nestalo,pak už dělala jen mrtvého brouka i když byla přihlášená na mmb.Teď zase slíbila po 16dnech,že už balíček odeslala.......s dodatkem,ať už u ní nikdy neobjednávám!!!!to tedy taky nebudu a ani vás nikomu nedoporučuji!!!
ODPOVĚDĚT
Nikola K. (Nikis.) ID 12287 (9. 9. 2011, 6:53)
Ano, odeslala jsem ho pozdě, omluvila jsem se, víc nemám co dodat. Nebudu tady psát víc, vše jsem vám napsala do emailu, ale evidentně zbytečně ,-) Navíc vaše "tak bohužel ani já nemohu napsat kladné hodnocení" je dost k smíchu, když mám JEDNO negativní versus 523 kladných... Zveličujete to a těm zákaznicím, kterým se nechce kopat do historie to musí připadat, že se mi to těmi vašemi palci dolů tady jen hemží :-) Tak nehemží :-)
ODPOVĚDĚT
Veronika M. (vlasatá) ID 131277 , mimibazar.cz/vlasata (9. 9. 2011, 7:48)
Nikolo zatím jen sliby a sliby...balíček ještě nemám ....s tím že jste mi do meilu napsala ,že by jste triko radši sežrala než mi ho poslala....jste se tedy moc nepředvedla.
ODPOVĚDĚT
Veronika M. (Catwoman) ID 134647 (21. 1. 2010, 11:02)
Dobrý den.nevím jesli jste spokojeni nebo ste měli štěstí ale já s prodejem nejsem vubec spokojená objednala sem si od paní nikol fleesovou mikinku pro malého a poslala peníze předem na učet už je to 2 týdny a nic žádný balíček mi nepřišel přitom peníze už ji přišli na učet kontaktovala sem paní emailem a žádná odezva tak si prosímvás dejte pozor na prodávájícího byla sem hodně sklamaná. :-(
ODPOVĚDĚT
Nikola K. (Nikis.) ID 12287 (21. 1. 2010, 11:13)
Dobrý den, omlouvám se, ale psala jsem vzkaz, že mi onemocnělo dítě a že balíčky budu odesílat až dnes, váš balíček je připraven k odeslání a zítra je u vás. V podmínkách prodeje mám, že balíčky odesílám pouze jednou týdně, z důvodu zaměstnání a nedostatku času, tento týden jsem se opozdila pouze z důvodu nemoci syna. Ale jinak máte pravdu, měla jsem vám napsat přímo email, já to vyřešila tím vzkazem, je to poučení pro přístě... Platba 13.1.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu