Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467

Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467
MarVet s.r.o.
mimibazar.cz/FoxyModa
Oblast: Brno - venkov
Ověřená adresa
Telefon: 737 00 71 72
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11. 6. 2008
Naposledy: 21. 7. 2020, 19:20
Aktualizace: 27. 3. 2020, 21:54
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
29262801
HODNOCENÍ 2109
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 4 negativních hodnocení
Martina H. (Manhel) ID 294611 (upraveno 9. 3. 2016, 10:29)
Zde už nikdy více, peníze za kostým uhrazeny dne 19.2.2016 (ten den odesláno i písmené avízo o odeslané platbě), kostým přišel 25.2.2016.
Bylo domluveno, že kostým dorazí nejdéle do středy tedy 24.2.2016.
Do dnešního dne tedy do 9.3.2016 nevrátila peníze 1200,-Kč a neustálé problémy a vytáčky proč!!!!!

Absolutně nedoporučuji!!!
Dávám podnět na mimibazar a dále!

Nechápu jak může být takto drzá a nechat si peníze, které jí vůbec nenáleží!!!
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (9. 3. 2016, 14:09)
Paní Martino,dobrý den, jakmile se vrátí balík, který drží do 11.3.pošta,jelikož jste si balík nepřevzala, mohu vrátit vámi zaplacené peníze. Pokud byste si nyní balík převzala( což stále můžete), nemohu přece vracet peníze na účet. Byla jste informovaná, ale nechcete tomu rozumět a vyhrožujete nám právníky a inspekcí. Podejte podnět, ráda vysvětlím, přepošlu korespondenci a číslo balíku, který je nyní stále na poště. Jakmile se balík vrátí, ob
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (9. 3. 2016, 14:16)
obratem v ten den odešleme platbu zpět. Je nám líto, že pošta nedoručila balík včas, ale s denním zpožděním. O doručeném balíku a námi odeslané platbě vás budeme informovat. Přeji pěkný den. S pozdravem Marčelína
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (15. 3. 2016, 17:39)
Dobrý den,
platba ve výši 1200,-Kč byla dnes odeslána zpět na váš účet 2900229782/2010 pod varabilním symbolem 1608.
S pozdravem Větrovská, Foxymóda
ODPOVĚDĚT
žaneta n. (žanetek) ID 269179 , mimibazar.cz/zanetek (3. 6. 2015, 21:20)
Objednala jsem v dubnu...celou dobu tezko uhanim o informace...na mail,ze zboží potřebuji a muzu si objednat jinde mi prisla odpoved,ze je objednano. Tak ze slusnosti opet cekam,aby pani nemela zbytecne naskladneni. Uz mi ani neodpovida...zbozi vyprodano...negativni hodnoceni je jedine,jak muzu na nekorektni jednani reagovat.
ODPOVĚDĚT
Pavlína V. (Matylda27) ID 234819 , mimibazar.cz/matylda27 (upraveno 30. 7. 2011, 22:08)
BOHUŽEL,ale musím poprvé hodnotit negativně. Zaplatila jsem NOVOU bundu Next a přišla na dvou místech ušpiněná, zřejmě nepůjde vyprat.Přátelsky jsem uvedla, že to chápu, že se to může stát, že bunda je super a že ji chceme , ale v pořádku. Po osmi dnech mi přišlo info, že vrátí peníze -až se bunda prodá bez visačky(odstřihla jsem, nenosíme oblečení s visačkou, po té jsem zjistila vady) Neochota vyřídit reklamaci, bez jakékoliv omluvy. Chci jen za své peníze zboží bez vady. Žádná domluva mi nebyla nabídnuta. Mrzí mne neochota, ze strany prodávající. Proč má zákazník čekat až se ušpiněné zboží prodá znovu?
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (31. 7. 2011, 20:03)
Dobrý den, nepíšete pravdu. Psala jste, že ji vadu nafotíte, čekali jsme. Napsala jste,že se vám to nepodařilo nafotit. Naše reakce byla, že po obdržení balíčku Vám peníze obratem posíláme zpět . Bundička přišla bez originál visačky, proto ji ihned nabízíme dalšímu zákazníkovi s popsanou vadou a vám jsme napsali, jakmile se prodá, peníze ihned posíláme. Emaily mám uschované, případným zájemcům je přepošlu. Výměna nebyla možná, je poslední. Jinak
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (31. 7. 2011, 20:07)
je 30denní lhůta na vyřízení reklamace. My řešíme daleko rychleji. Omlouváme se, pokud se Vás natolik dotklo, že jsem po vás chtěla originál visačku zpět se zbožím. Jistě chápete, že takhle by toho mohl kdokoliv začít zneužívat. S pozdravem Marčelína
ODPOVĚDĚT
Pavlína V. (Matylda27) ID 234819 , mimibazar.cz/matylda27 (1. 8. 2011, 14:48)
Promiňte, ale napsat, že lžu, je velmi nefér,mám také všechny emaily k dispozici, protože jsem Vám psala ihned po rozbalení balíčku a fotky Vám přišly večer týž den. Ikdyž bylo na nich špatně viditelné, je to lesklý materiál. Nejsem žádný fluktuant, abych si něco vymýšlela a chápu, že přiznat chybu a omyl každý neumí.
ODPOVĚDĚT
Hana M. (BariTeri) ID 129981 , mimibazar.cz/bariteri (12. 11. 2009, 13:45)
Bohužel píši své 1.negativní hodnocení, paní Marcela se mnou prostě vůbec nekomunikuje :-|.Nejprve až po několika mailech potvrdila mou objednávku na zboží, pak nedodržela termín bez stručného vzkazu, o jakou dobu se vše prodlouží, poté jsem nemohla najít místo osobního odběru, protože jsem neměla dost informací - jsem "nová a všechny ostatní to znají"... vše jsem tolerovala, ale nyní chci vrátit přeplatek za nedodané věci a opakovaně žádná odpověď.H
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu