Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467

Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467
MarVet s.r.o.
mimibazar.cz/FoxyModa
Oblast: Brno - venkov
Ověřená adresa
Telefon: 737 00 71 72
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11. 6. 2008
Naposledy: 21. 7. 2020, 19:20
Aktualizace: 27. 3. 2020, 21:54
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
29262801
HODNOCENÍ 2109
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 3 neutrálních hodnocení
Jana Č. (jacaja) ID 289373 , mimibazar.cz/jacaja (10. 6. 2019, 15:36)
BOHUŽEL OBCHŮDEK S PANÍ MARCELKOU NEDOPADL, POPTÁVANÉ ZBOŽÍ ANI PŘES UPOMÍNKY NEUHRADILA, I KDYŽ NA NĚJ VELICE SPĚCHALA. TAK SNAD NĚKDY PŘÍŠTĚ. Jana a Barunka (mamca)
ODPOVĚDĚT
Ludmila B. (ludmilad) ID 424645 (upraveno 21. 4. 2014, 19:38)
Z obchodu jsem rozčarovaná. Pokud vše proběhne v pořádku, tak můžu doporučit.Pokud se objeví problém, tak se nemají k řešení. Ztratil se mi balíček – nedorazil a byl předán poštou někomu jinému – obchod se tvářil, že není co řešit, když balíček byl dodán – ale KOMU, když ne mně?! Neměla jsem ani zboží, ani peníze. K reklamaci na poště se nejdřív neměli, navíc sem mnou přestali komunikovat. Neprofesionální jednání.Nakonec jsme vše dořešili.
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (22. 4. 2014, 14:19)
Ludmilo, nepíšete pravdu. Reklamaci jsme podali, ovšem byla chyba na straně pošty, která balík předala jiné osobě,byť byl doporučený na OP. Po podání reklamace z mé strany poště jste nám napsala, že jste si to s paní vedoucí domluvila, aby pracovnice neplatila celou částku a vyřešili jste si to sami a prý vám zaplatili částku. . Mně pošta ještě neinformovala, taky mají na reklamaci několik dní k vyřízení. Kdyby jste nám nenapsala, ani nevíme, že balí
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (22. 4. 2014, 14:23)
balík nemáte, neboť dle podacího čísla byl předán příjemci. Já jsem rozčarovaná z toho, jak řešíte chybu pošty. Z naší strany proběhlo vše ok. Sama čekám na vyjádření pošty, jak se vyjádří k reklamaci. Ale já mám arch s podacím číslem, kde je uvedeno, balík předán příjemci a vy tvrdíte opak.Tudíž vyčkejte a řešte poštu , ne nás. Mně se to tedy za celou dobu, co podnikám, stalo poprvé.
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (23. 4. 2014, 8:44)
Přidávám svojí vlastní zkušenost. Mně se to již stalo, balík byl oficiálně dodán a paní tvrdila, že si ho ale nepřevzala. Po reklamaci na poště vše zdárně dopadlo a balíček se našel. Přeji i Vám hodně štěstí,
Lenka.
ODPOVĚDĚT
Ludmila B. (ludmilad) ID 424645 (23. 4. 2014, 9:24)
Ano, vím, že chyba byla na straně pošty, ale mě se nelíbil Váš přístup k reklamaci, kdy jste se tvářili, že za Vás není co řešit, když balík byl dodán, ale já neměla ani zboží, ani peníze. Když jsem Vás požádala o reklamaci, tak jste se mnou přestali komunikovat a musela jsem Vás několikrát urgovat, abyste se mi ozvali s informací. Jistě, za Vás problém nebyl, problém byl s poštou, ale když to nastane, je třeba se k tomu postavit čelem a snažit se věc
ODPOVĚDĚT
Ludmila B. (ludmilad) ID 424645 (23. 4. 2014, 9:24)
vyřešit.
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (24. 4. 2014, 10:24)
Lidi, v pořádku, za zpožděné reakce na Vaše emaily se omlouvám. Nicméně obchod je moje záliba, pracuje prodavačka, já se k odpovědím dostávám později, nebot mám své jiné zaměstnání. Reklamaci prodavačka řešit nemůže. Na reklamaci pošty nicméně stále čekám :-(. Mějte se hezky a děkuji za obchůdek.
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 303886 (4. 3. 2011, 21:03)
Včera jsem se jako první zájemce poptávala po bundičce z NEXTU. Prý je ihned k dodání. Právě se mi totiž stalo, že mi dvě paní po urgování odpovědí sdělily, že tyto bundičky jsou na netu vyprodané a stále je nabízely. Na odpověď stále čekám. Dnes jsem odepisovala podruhé, že mám o bundičku vážný zájem, to jsem už ale byla 3.zájemce. Tak uvidíme, snad se mi jí nakonec dostane.... *-)
ODPOVĚDĚT
Marcela V. (FoxyMóda) ID 139467 , mimibazar.cz/FoxyModa (4. 3. 2011, 21:35)
Miri, tak vydržte ještě do zítřejšího dne, až budu vědět, zda je vůbec skladem.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu