Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jolana P. (Jolča P.) ID 143418

Jolana P. (Jolča P.) ID 143418
mimibazar.cz/jolcapavelkova
Oblast: Mělník
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 4. 7. 2008
Naposledy: 12. 8. 2020, 11:53
Aktualizace: 25. 8. 2017, 6:19
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 533
VŠECHNY FOTOGRAFIE 836
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 8 negativních hodnocení
Kamila O. (Defny) ID 20293 (23. 5. 2016, 10:37)
(N) (N)Tuto paní rozhodně nedoporučuji. Objednala zboží a neuhradila i když tvrdila, že už platbu zaslala a nakonec ani nereagovala na emaily. Zbytečně jsem zboží blokovala. (N) (N) (N) Za mě tedy nedoporučuji, s takovým chování nesouhlasím. (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Dagmar a Vanessa U. (Gucci.girls/Vanessa) ID 478526 , mimibazar.cz/gucci.girls/vanessa (25. 9. 2014, 20:04)
4.9. U me pani si objednala zbozi a i kdyz ji pisu tak neodpovida! Nezlobte se ale pokud by byla jakakoli omluva beru , ale hrat mrtveho brouka to fakt se me nelibi +o( +o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Ivana Kovářík (ivanazm) ID 15815 (2. 3. 2012, 12:04)
Dobrý den, nechápu vaše jednání, objednáte, nezaplatíte a ještě nereagujete, když se ptám jak to vypadá s platbou - děláte mrtvého brouka, nikomu zboží nenutím, stačilo napsat..., takže je mi líto, ale takové jednání nemám ráda a proto NEDOPORUČUJI a píšu neg. hodnocení, s pozdravem Iva.
ODPOVĚDĚT
Andrea D. (andré.) ID 8142 , mimibazar.cz/andre02 (20. 12. 2011, 22:44)
Dobrý den,
myslela jsem, že k negativnímu hodnocení nebudu přistupovat. :´(Na můj e-mail, kde jsem vyjmenovala vady soupravy NIKE (jak uvádite vy) ve skutečnosti není originál ale nereagujete!! (N) (N) Náš obchod byl odstrašujícím příkladem nepoctivosti z Vaší strany. Poslala jsem Vám i nafocené vady a žádala o vysvětlení, ale nestála jsem Vám za to. :-o Dala jsem Vám dost dlouhý čas, aby se naš obchod dořešil a vy jste se neozvala.
Jako prodávající nedopo
ODPOVĚDĚT
Jana D. (děvčata) ID 35531 , mimibazar.cz/devcata (3. 10. 2011, 15:51)
Paní Jolano, dávám negativ, vaše chování a výmluvy mne k tomu donutily. Navíc jsem vás předem mailovou formou upozornila. Poté už na maily neodpovídáte, přestože na MMB chodíte. :-@ Objednala jste si triko, které je pro vás téměř měsíc v rezervaci. Nejdřív přišly výmluvy se mylným převodem peněz, pak že pošlete kopii převodu apod. (N) (N). Upozorňuji ostatní maminky, aby si daly pozor a zbytečně své věci neblokovaly pro jiné zájemce.
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (151982) ID 55555 (upraveno 16. 9. 2011, 15:00)
U PANÍ JSME MĚLY OBJEDNANOU ČEPIČKU NA MOU ZODPOVĚDNOST OBYČEJNĚ, PO TÝDNU PANÍ NEODPOVÍDALA NA TŘI VZKAZY PRÝ BYLY NA DÓVOLENÉ, TO SE DÁ POCHOPIT I KDYŽ NA STRÁNCE NENECHALA ANI VZKAZ. NICMENĚ POTOM NAPSALA ŽE BALÍČEK PŘED TÝDNEM HODILA DO SCHRÁNKY DNES JE TO VÍC JAK 14 DNÍ ČEPIČKU NAMÁME PANÍ TO VUBEC NEZAJMÁ JE PRÝ ZNECHUCENÁ KVULI PÁR KORUNÁM MĚ PRÝ NECHCE OKRÁDAT ALE TROCHU SLUŠNÉHO CHOVÁNI BY NEUŠKODILO. PROTO PÍŠU TOTO HODNOCENÍ. NA BAZÁRKU JSEM 5 LET A NIC PODOBNÉHO NEPAMATUJI
ODPOVĚDĚT
Jolana P. (Jolča P.) ID 143418 (15. 9. 2011, 20:34)
To si ze mě děláte legraci? Vy si necháte něco poslat na vlastní rizko a pak mě budete osočovat, že jsem na vás chtěla vydělat a čepičku jsem vám neposlala? Nebudu Vás již více řešit, já mám rodinu, děti a zaměstnání, spoustu starostí kolem, moje ostatní hodnocení mluví za vše a rozhodně na tom nejsem tak zle, abych si dělala kvůli 120 korunám ostudu. Zrovna tak si já mohu myslet, že čepičku máte a chcete jen dělat nepříjemnosti.
ODPOVĚDĚT
Jolana P. (Jolča P.) ID 143418 (15. 9. 2011, 20:49)
A navíc to že jsem znechucena, jsem vám napsala až po Vašich několika dost nepříjemných mailech, takže s Vámi již nehodlám nic řešit. A nechápu, kde jste přišla na to, že mě to nezajímá, jen netuším, jak mám asi hledat balíček bez podacího lístku, pokud Vás něco napadá, sem s tím. Já bohužel opravdu netuším, jak se hledá zásilka zaslaná na vlastní riziko.
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (pirunka) ID 85890 , mimibazar.cz/pirunka (24. 9. 2011, 10:45)
Joli jste nej :-)
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (151982) ID 55555 (15. 9. 2011, 21:30)
VY VUBEC NECHÁPETE. I JÁ MÁM RODINU, TĚŽKOU PRÁCI, I DĚTI A NESTĚŽUJU SI. JSTE NENORMÁLNÍ. URÁŽÍTE MĚ A NEMÁTE PROČ. JÁ JSEM ŘÍKALA ŽE SI NECHÁM POSLAT NA VLASTNÍ RIZIKO ALE NEČEKALA JSEM ŽE MY ABSOLUTNĚ NEZDĚLÍTE ŽE JSTE ODESLALA PAK NEREAGUJETE NA TŘI VZKAZY A JE VÁM TO JEDNO. ŘÍKATE ŽE JSTE TO HODILA DO SCHRÁNKY ALE NIC NEPŘIŠLO A JEŠTĚ JEDNOU MY NAPÍŠETE NĚCO NEVHODNÉHO A BUDU TO ŘEŠIT DÁLE NASCHLE, A TA SLEVA 10,- KČ STOU SE NEMUSÍTE TAK CHLUB
ODPOVĚDĚT
Hanka V. (Hanybunny) ID 67678 , mimibazar.cz/hanybunny (15. 9. 2011, 22:26)
Můžete podat na poště reklamaci a nepsat neoprávněná negativa.
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (151982) ID 55555 (16. 9. 2011, 7:45)
A JAKOU REKLAMACI 10 DNÍ POTÉ CO PANÍ ANI NENAPSALA ŽE MÁ PENÍZE NA UČTU ANI ŽE ODESÍLÁ BALÍČEK. PROSTĚ NIC CELÝ TÝDEN NEREAGOVALA POSÍLALA JSEM JÍ PŘI MEJLY A ONA NAPSALA V PONDĚLÍ ŽE MINULÝ TÝDEN V UTERÝ ODESLALA BALÍČEK. PSALA JSEM NEUTRÁL ALE ONA MY NASCHVÁL NAPSALA NEGATIVNÍ A TAK JSEM TO ZMĚNILA. JÁ TADY ŘEŠÍM JESTLY JSTE SI NEVŠIMLA JEJÍ PŘÍSTUP JAK SI TO MÁM OHLÍDAT TAK MY PORADTĚ KDYŽ MĚ OSOČUJETE.
ODPOVĚDĚT
ZUZANA D. (VEVERKA321) ID 123835 (16. 9. 2011, 8:32)
Nezlobte se, ale v tomto případě ani neutrál není na místě, na Vaše riziko paní odeslala obyčejně, že odjíždí na dovolenou taky nemusí troubit do světa, pokud jste chtěla mít jistotu, netrvala bych na obyčejném dopise
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (151982) ID 55555 (16. 9. 2011, 12:41)
NIKDO Z VÁZ JSTE U TOHO NEBYLY, PRO VŠECHNY PÍŠU JEŠTĚ JEDNOU 4.9. ODESLÁNÝ PENÍZE. TŘI MEJLY V CELÉM TÝDNU JESTLY UŽ JSOU PENÍZE NA UČTU A KDY PANÍ HODLÁ POSLAT ČEPKU. PANÍ SE OZVALA 12.9. ŽE JÍ MINULÝ TÝDEN ODESÍLALA V UTERÝ TO MĚLO BÝT 6.9. CO TEDY MĚLA BÝT NA DOVOLENÉ. PO PÁR MEJLECH JSEM SE DOČKALA Z JEJÍ STRANY SLOV ŽE NIC NEHODLÁ ŘEŠIT A NA BLBOSTI NEMÁ ČAS. I OBYČEJNÁ ZÁSILKA SE DÁ REKLAMOVAT ALE TO BY PANÍ MUSELA NAPSAT ŽE ODESÍLÁ BALÍČE
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (151982) ID 55555 (16. 9. 2011, 12:45)
ALE TOHO JSEM SE BUHEŽEL NEDOČKALA. JÁ VÍM ŽE NESU TO RIZIKO TO JÁ TAKY NEŘEŠÍM. STAČILO BY JEN KDYBY PANÍ INFORMOVALA A JÁ SI TO TROŠKU OHLÍDALA ALE UŽ PANÍ NEŘEKNE. NIKDY JSEM NENADÁVALA ŽE BALÍK NEDOŠEL JSEM SI VĚDOMA TÉ CHYBY ALE ŘEŠÍM TADY SLUŠNOST INFORMOVAT A NAMÁM ZAPOTŘEBÍ SE NECHAT URÁŽET. KDYBY BYLA TROCHU OCHOTNÁ MOHLA MY NAPSAT ŽE TŘEBA ZAVOLÁ NA POŠTU NEBO NĚCO JINÉHO ALE JAK MI NAPSALA NA BLBOSTI NEMÁ ČAS
ODPOVĚDĚT
Andrea N. (Angelli1) ID 133719 , mimibazar.cz/angelli1 (16. 9. 2011, 15:50)
Můžete mi napsat-podrobně prosím-jak by jste si to ohlídala :-D ,-) +o( |-)?
ODPOVĚDĚT
Lucie P. (pirunka) ID 85890 , mimibazar.cz/pirunka (24. 9. 2011, 10:45)
Nijak,protože to nejde,obyč.balíčky se prostě ztrácejí!! Tohle je absolutně zbytečné co tu paní řeší.Příště si připlaťte za doporučený balíček a jste v pohodě!
ODPOVĚDĚT
Andrea N. (Angelli1) ID 133719 , mimibazar.cz/angelli1 (16. 9. 2011, 15:49)
Bože můj, vy jste upadla asi ,-)-čtete to po sobě? NECHALA JSTE SI TO POSLAT OBYČEJNĚ, NA VAŠI ZODPOVĚDNOST! A to že to nedorazilo není rozhodně chyba prodávající-co by se změnilo na tom, že by vám dala vědět, kdyby nebyla na dovolená-by jste obíhala denně poštu nebo jak?!!! To je váš problém. Takže co tady teď řešíte za hlouposti, to fakt nechápu. Uáááá-chtěla bych mít vaše starosti 8-|, opravdu po ničem jiném netoužím +o(
ODPOVĚDĚT
Miroslava P. (151982) ID 55555 (17. 9. 2011, 8:44)
Já bych zase měla chtít vaše starosti plést se do něčeho po čem jevám ...... na poště my říkaly že i obyčejná se dá reklamovat,stačilo napsat že se zásilka posílá a bylo by to.
ODPOVĚDĚT
Aneta S. (Andaaaaa) ID 30620 , mimibazar.cz/andaaaaa (3. 1. 2011, 17:40)
Je mi líto, ale musím udělit tento komentář - paní si závazně objednala zboží (čili z mé stránky zmizelo a ostatní případní zájemci si jej nemohli koupit), následně jsem ji několikrát upomínala, ona platbu vždy slíbila, nicméně je to již téměř měsíc a platba nikde... (N)
ODPOVĚDĚT
Venuše L. (Laubice) ID 231891 (23. 7. 2010, 11:30)
Dobrý den, tak dneska dorazila zimní nextíková bundička....jen mě mrzí, že mé hodnocení nebude nijak super. Jsem docela zklamaná...ne, že výplň bundičky, jak bylo napsáno je "jen" slehlá, místy není vůbec. A nejvíc ze všeho mě mrzí, že rukávky jsou totálně sedřené a odřené - až k ramínkům, zatrhaná látka. Do školky jí fakt dát nelze. Tak děkuji za obchůdek, snad se mi příště povede lepší :-|
S pozdravem Vendula a Karolínka
ODPOVĚDĚT
Jolana P. (Jolča P.) ID 143418 (upraveno 26. 7. 2010, 22:54)
Dobrý den, to mě mrzí, že jste zklamaná až tolik, že to řešíte takto přes negativní hodnocení, pokud se Vám bundička nelíbila, nebyl problém dát vědět přes mailík a vyřešily bychom to jinou domluvou a vrácením peněz, zájemců bylo víc a myslím že za cenu 210 - 54 kč poštovné, které se od toho odečetlo, tudíž za cenu 160 kč za nextíkovou bundičku se nemám za co stydět a už vůbec nechápu ty totálně sedřené rukávky, jak píšete. Ostatně moje ostatní hodnocení mluví za vše, o domluvu evidentně zájem nemáte, takže za těch pár korun bundička zřejmě nebude tak hrozná. Přeji Vám alespoň pro příště více štěstí při nákupu na Mimibazárku. Jolana
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu