|
|
Kristýna Š. (Tejtyna)
ID 10689
, mimibazar.cz/tejtyna
(13. 6. 2023, 12:07)
|
Paní nabízí krásné šperky za velmi rozumné ceny, ale bohužel je nelze zakoupit Moje objednávka a následný vzkaz zůstaly bez reakce - nechápu Škoda, snad budou mít ostatní zájemci více štěstí... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Antonie Šmídová (wlupo)
ID 188277
, mimibazar.cz/wlupo
(24. 8. 2023, 20:45)
|
Dobrý den paní Kristýnko. Bohužel jsem měla zdravotní problémy a byla jsem 7 týdnů mimo domov. Omlouvám se, pokud byste měla zájem o nějaké šperky, ráda se Vám budu věnovat. Mějte se krásně. Antonie |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta P. (Markos1)
ID 158632
, mimibazar.cz/markos1
(upraveno 16. 9. 2014, 20:23)
|
Stále balíček nedošel |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alzbeta T. (AlzbetaT)
ID 262078
(12. 6. 2014, 9:00)
|
28.5. somzaslala mail so ziadostou o potvrdenie, ze ma zbozi na sklade. Bolo mi okamzite potvrdene, ze ano a ze v momente pripisania penazi zbozi zasiela. Este ten den som previedla platbu. Do 4.6. som nedostala mail s info o zaslanom balicku, poslala som dotaz. Dostala som sokujucu odpoved, ze zbozi dostane od dodavatela az 9.6. ale nevie ci ho stihne poslat lebo 10.6. odchadza na dovolenku.Vzapeti ale prisiel mail, ze ani dodavatel zbozi nema. 6.6.mi bolo slubene vratenie penazi, do dnes ich na ucte nemam. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Antonie Šmídová (wlupo)
ID 188277
, mimibazar.cz/wlupo
(upraveno 9. 7. 2014, 21:17)
|
Musím reagovat na toto hodnocení. Šperk jsem měla doma skladem,při chystání balíčku jsem zjistila, že je šperk poškozen. Informovala jsm vás, že musím šperk opět objednat. Informovala jsem vás že odlétám na dovolenou a mám strach, že nestihnu šperk do odletu odeslat. Peníze jsem vám odeslala opět ze zahraničí, jelikož mě dcera, která mě MMB po dobu mé nepřítomnosti spravovala upozornila, že se platba vrátila. Zadala jsem bohužel špatný kód banky. Jsme jen lidi a nikdo z nás není neomylný. Peníze máte dávno na účtu, což jste sama potvrdila.Teď je na vás, zda splníte svůj slib a hodnocení upravíte. Děkuji. Antonie |
ODPOVĚDĚT
|