Hana P. (horolezka) ID 215008
|
|
mimibazar.cz/horolezka
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 17. 4. 2009 |
Naposledy: 11. 2. 2022, 19:11
|
|
|
|
Celkem: 204 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,11
další >>
|
|
Monika H. (Nany321)
ID 385743
(11. 1. 2016, 12:37)
|
Dobry den, kombineza od Reimy dnes v poradku dorazila Dekuji Vam i Vasi kamaradce. Vse probehlo v poradku, kombineza odpovida popisu Doporucuji ! M. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marie K. (Marie_K)
ID 364648
(7. 11. 2015, 18:24)
|
Děkuji za bezproblémový obchod. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Blanka P. (bibi70)
ID 161956
(29. 10. 2015, 9:18)
|
Dobrý den,děkuji za obchůdek a rychlou platbu Vše v pořádku. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina B. (Babiska)
ID 94799
(25. 10. 2015, 21:11)
|
Děkuji za pěkné botky. Doporučuji Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea H. (andina75)
ID 235622
, mimibazar.cz/andina75
(25. 10. 2015, 17:23)
|
Hani , díky moc za super botky pro Vinýska Takové malé odskočení vedle do domu a tolik radosti |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana M. (Škubánek 1)
ID 292234
, mimibazar.cz/skubanek1
(20. 10. 2015, 13:31)
|
Dobrý den, Hani. Keen-y mám už doma. Dcera má z nich radost a já taky. Včera v nich lítala po bytě a těšila se na sníh . Komunikace s vámi byla v pohodě. díky za obchod a mějte se hezky. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana C. (Béruška77)
ID 236458
(12. 10. 2015, 13:22)
|
Krásný den,pozdě,ale přece.Boty jsou odzkoušené v Jizerských horách a opět značka Keen nezklamala.Moc děkuji za úúúúúúúúúúúžasný obchůdek a pohodovou spolupráci.Určitě Vás všem doporučuji.Krásný podzim a hodně spokojených zákazníků.Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka M. (marelak)
ID 88076
(8. 10. 2015, 16:51)
|
Hani, jsem ráda , že jsi spokojená. Já mohu taky jen doporučit - vše proběhlo super.Hezký den Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marcela J. (jirma dropo)
ID 361324
(7. 5. 2015, 9:12)
|
Milá komunikace, spokojenost! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Nikol Š. (Jolinka)
ID 23561
, mimibazar.cz/jolinka
(6. 4. 2015, 14:36)
|
Děkuji za super obchůdek Nikol |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka D. (Adelenka)
ID 245835
(23. 12. 2014, 12:16)
|
Dobrý den, moc děkuj za super botičky. Super obchůdek, ráda Vás doporučuji ostatním nakupujícím. Krásné Vánoce Lenka s Adélkou |
ODPOVĚDĚT
|
|
Táňa M. (Ta-Nina)
ID 135080
(9. 12. 2014, 21:40)
|
dorazil v pořádku Děkuji. Táňa |
ODPOVĚDĚT
|
|
Monika Z. (moza)
ID 145698
(8. 12. 2014, 20:38)
|
Parádní a rychlý nákup. Nemůžu si na nic stěžovat. Paní je velice ochotná a balíček přišel obratem. Děkuji. Monika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbara V. (Bára68)
ID 402769
, mimibazar.cz/bara68
(8. 12. 2014, 6:23)
|
Přeji dobrý den, děkuji za nákup. Všem Vás mohu vřele doporučit. Mějte se hezky Bára |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana S. (Vieras)
ID 527254
(26. 11. 2014, 14:30)
|
s paní je velmi problematická komunikace. Na prostý dotaz (po týdnu naprostého mlčení), co se děje, zda vůbec dostala moje peníze a prosbu o informaci o odeslání balíčku a podací číslo, (což považuji za základní slušnost v komunikaci mezi prodejcem a kupcem), mi odpověděla velmi rychle, stejně i následující komunikace byla rychlá (čemuž se značně divím vzhledem k tomu, že je jí zatěžko poslat informaci o tom, jestli jí peníze došly a jestli je balíček na cestě...). Nicméně paní připadlo hned od první zprávy, že ji nějak naháním, i když jsem jasně napsala, že chápu (když to navíc má v podmínkách), že odesílá cca jednou týdně, ale informaci o přijetí platby chci z prostého důvodu, abych věděla, že jsem je opravdu poslala na správný účet. Je snad prosba o informace nějak závadná a nevhodná? Pro mě tedy ne... Dále jsem tedy znovu poprosila o to, aby, až odešle, napsala "odesláno" a podací číslo. A opět z prostého důvodu, protože mi teď šly dva balíky do ruky, které mají být doručeny do druhého dne, týden... takže abych jednoduše mohla sledovat, kde se balíček nachází, a nemusela ji pak o x dní později skutečně nahánět s podacím číslem dávno založeného podacího lístku, které bych potřebovala pro stejný účel... Načež mi bylo řečeno, že takovéto "služby" paní neposkytuje. Takže pokud nevyžadujete "službu" informací o svých penězích a odeslaném balíčku, pak si u paní vesele nakupujte. Pokud ano, narazíte a paní z vás udělá kdovíjakého naháněče chudáka pracující matky dvou dětí... I vícedětné pracující matky jsou dle mých zkušeností schopny (a hlavně ochotny!) lépe komunikovat. Paní se nakonec rozhodla mi prokázat službu odeslání peněz zpět na můj účet, i když jsem o nic takového nežádala, jen jsem chtěla "službu" informace o odeslání, až bude posláno, a podací číslo. Naprosto normální věc... Opravdu se divím a nemám slov, tohle se mi ještě při mnohých obchodech nikdy nestalo, každý byl vždy schopen a ochoten komunikovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana P. (horolezka)
ID 215008
, mimibazar.cz/horolezka
(26. 11. 2014, 14:49)
|
Paní Jano, proč opakovaně nakupujete jako NEREGISTOVANA? Bojite se špatného hodnocení a svůj účet používáte až když vás někdo naštve, abyste mu mohla udělit negativ? Je mi líto, že jste tak nedočkavá. Kvůli pár korunám lidi zbytečně honíte, ráda si dopisujete a především každému poradíte jak by se měl chovat a jak má komunikovat s kupujícím. Jasně jsme se shodly na tom, že spolu obchodovat již nechceme, tak jsem Vám vrátila peníze. Za to mi udělujete negativ? Mimochodem je to moje první negativní hodnocení. Myslím, že teď prostě máte jen vztek, že jste prohloupila, protože za takovou cenu merino kalhoty jen těžko koupila. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana S. (Vieras)
ID 527254
(26. 11. 2014, 19:49)
|
registrovaná logicky nakupuji ve chvíli, kdy jsem přihlášená, když nejsem a nevšimnu si toho, nebo nakupuji z počítače, kde přihlášená nejsem, tak se není čemu divit. A mimochodem, Vaše hodnocení, je mé první hodnocení, které jsem kdy komu dala, a už vůbec moje první negativní zkušenost. Jestli pro Vás "pár korun", které zašle důvěřivý člověk, aby obdržel za své peníze zboží, nic neznamená, pak se není čemu se divit, že se ani nezajímáte, jak člověku je, když ani neví, zda jste vůbec jeho platbu obdržela. Chtěla jsem jen, abyste mi po týdnu mlčení dala alespoň informaci, zda jste peníze obdržela (a já to případně mohla napravit) a abyste mi dala vědět, až odešlete balíček, což je podle mého názoru naprosto normální, chtít být informovaná. Jestli Vám vadí napsat jednoduché informace v odpovědi na otázku, ale nevadí Vám druhému opakovaně psát (hned od první odpovědi), že Vás honí, i když to nikdy nebylo záměrem, tak asi opravdu nevím, kde je chyba... A vztek? spíš jsem znechucená z Vašeho jednání, protože se mi ještě nestalo, že by mi někdo nebyl ochoten sdělit při obchodování tak normální informace, o které jsem Vás poprosila. A musela jsem žádat opakovaně, neboť jste mi je stále odmítala podat. Vy prodáváte, Vaše chyba, že jste neprodala, já zájem měla. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea S. (ask5470)
ID 455968
, mimibazar.cz/ask5470
(23. 11. 2014, 20:07)
|
Dobry den, balicek vporadku dorazil. Polstar je krasny. Dekuji a doporucuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Barbara V. (Bára68)
ID 402769
, mimibazar.cz/bara68
(20. 10. 2014, 18:49)
|
Přeji dobrý den, děkuji za perfektní oblečení. Všem Vás mohu vřele doporučit. Mějte se hezky Bára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Karla Z. (kukulisek)
ID 160154
, mimibazar.cz/kukulisek
(16. 10. 2014, 23:47)
|
Dobrý den, balíček v pořádku dorazil. Děkuji za obchůdek, jako prodávající Vás mohu jen doporučit!!! Mějte se hezky. Zdraví Karla |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jiří Š. (kindr)
ID 207531
, mimibazar.cz/kindr
(9. 10. 2014, 5:17)
|
Také děkuji za bezva obchůdek Tak snad zase někdy |
ODPOVĚDĚT
|
|
Věra O. (verate)
ID 352830
(7. 10. 2014, 20:52)
|
Dobrý den, děkuji za pohodový a rychlý obchůdek. Ať se Vám daří. V. |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 204 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,11
další >>
|