Michaela F. (Barevné šití) ID 219028
Martin Finda
|
|
mimibazar.cz/Barevnesiti
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Dačice |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 6. 5. 2009 |
Naposledy: 28. 12. 2015, 12:28
|
Aktualizace: 8. 12. 2015, 17:33
|
|
|
|
Celkem: 714 (zobrazuje se 161-180)
|
<< předchozí
1,.,
4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,.,36
další >>
|
|
|
ZUZANA T. (sherryzuza)
ID 91546
(13. 12. 2012, 10:13)
|
DOŘEŠENO------------Taky se přidávám k negativnímu hodnocení.. peníze jsem posílala 16. 11 a nic.. žádná zpráva, mejl.. takže to tak vidím že mám litr v prd..i!! a doprasený vánoce!!! fakt nechápu, kdyby aspon jeden z nich odpověděl a situaci vysvětlil, ale to ne... je mi z toho jednání fakt na zvracení.. samá kladná hodnocení a najednou nic... počkám do vánoc a pak budu řešit ještě se zeptám dá se nějak hromadně podat trestní oznámení? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Hana H. (hance84)
ID 461560
(12. 12. 2012, 20:43)
|
DOŘEŠENO--------Také se připojuji k negativnímu hodnocení. Peníze jsem odesílala 29.10. a stále čekám.. Posílala jsem maily na které mi nikdo neodpověděl...tedy až 7.12 se zprávou, že mi zboží bude doručeno na začátku týdne. Už je to dost dlouhá doba a přestává mě to bavit. Pokud zboží nedojde do konce týdne, budu žádat o vrácení peněz!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra P. (Petuuula)
ID 203384
(upraveno 14. 12. 2012, 14:06)
|
DOŘEŠENO-----tak jak na to koukám tak jsem nejspíše přišla o vánoční dárek tak o penízky ujištění že dorazí do vánoc už moc nevěřím jsem hrozně zklamaná a naštvana že jsem vyhodila 500 oknem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ivana Z. (iva-zeli)
ID 325741
(upraveno 16. 12. 2012, 8:54)
|
DOŘEŠENO------Mám-li po této zkušenosti popřát dobrého dne ani nevím, ale přeji. Koukám že jste na své stránce byla a přesto jste se neozvaly, zda vše napravíte a kdy. Jsem rozhořčená jako ostatní maminy. slibujete že vše napravíte , ale až 21. což je pro mě pozdě. Budu doufat že vše se vyřeší a bude co nejdříve nějaká náprava. Pan Finda se ozval a jsem ráda, snad i já budu mít to štěstí a budu stíhat udělal dětem radost. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Miroslava K. (mkuncik)
ID 224101
, mimibazar.cz/mkuncik
(12. 12. 2012, 7:33)
|
Dobrý den Míšo, koukám, že se tu na Vás sesypala kritika. Já si nemohu stěžovat. Balíček mi od Vás dorazil 5. 12. přesně tak jak jsme se dohodly. S kapsářem jsem byla moc spokojená. Děkuji a přeji pevné nervy. |
ODPOVĚDĚT
|
|
jana š. (yxyx00)
ID 414727
(11. 12. 2012, 9:19)
|
DOŘEŠENO---------Dobrý den, toto se mi taky vůbec nelíbí, dejte nám všem alespon vědět jestli kapsáře dorazí do vánoc nebo ne? Já zaplatila 15.11. a nic ,nevím jak pro Vás , ale pro mě na mateřské je i těch 450,-kč, které jsem poslala dost, chtěla jsem dceři dát pěkný dárek k vánocům a jak vidím asi z toho nic nebude. Pokud ne žádám o zpětné vrácení peněz na můj účet. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára L. (klaribo)
ID 287060
, mimibazar.cz/klaribo
(11. 12. 2012, 7:55)
|
DOŘEŠENO ----------- Nereagujete na maily !!! Kapsáře jsem zaplatila a píšu Vám po několikáté mail a žádná odezva. Už začínám být pěkně naštvaná !!!!! Ty kapsáře potřebuju mít doma ve čtvrtek !!!! :/ A pro ostatní ... toto jsem našla - účet pozastaven,takže se obávám nejhoršího. http://www.mimibazar.sk/podminky_prodeje.php?id=121074 a ke všemu telefon dočasně nedostupný !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka R. (Lennet)
ID 196396
(upraveno 23. 12. 2012, 0:57)
|
DOŘEŠENO--------Koukám, že nejsem sama, prosím o vrácení platby, o kapsář již nemám zájem!!!!!!!!! Velmi neprofesionální jednání, určitě nedoporučuju |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana T. (popilia)
ID 284186
(8. 12. 2012, 1:25)
|
DOŘEŠENO-----Dobrý večer, už poněkolikáte se snažím od Vás získat informaci, kdy mohu očekávat objednané kapsáře s krtečkem?! Na mail mi nepřišla vůbec žádná odpověď. Peníze jsem posílala 8.11.2012 s tím, že kapsáře budou od platby do 21 dní hotové. Dodnes nemám kapsáře ani nevím, co se děje. Pokud je z nějakého důvodu nemůžete vyrobit, tak Vás žádám o vrácení peněz. Pokud jste už kapsáře zaslali poštou, napište mi číslo pod jakým byl balíček odeslán. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Katarína V. (katina)
ID 332451
, mimibazar.cz/katina
(upraveno 7. 12. 2012, 11:41)
|
DOŘEŠENO-------Dobrý den, souhlasím s paní Anetou. Řešíte znova technické problémy i s mailem?. Bohužel vůbec maily nečtete . Omlouvám se za tón, ale už jsem dost naštvaná. Urguju svou objednávku, po dlouhé době mi bylo v pátek zděleno, že zboží bude v po odesláno. Ješte jsem si připlatila za PPL.Bohužel nebylo. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince? A co když jsem ho po prosbách potřebovala max do dnes? Zítra odjíždime na Slovensko a vracíme se až po vánocích. Nezlobte se na mně, ale je to fakt už ,,neseriózne,, jednání . Je mi to líto, nechtěla jsem veřejne.. ale bohužel nejsem asi sama. Taky jsem to chtěla dát prckovi k vánocům. A jen tak na ulici nenajdu 800 Kč. Vy ano? Situaci jde snáz pochopit, pokum Vám ji někdo vysvětlí a omluví se. Ale bohužel (Přeju všem krásne vánoce a štastný nový rok )) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(7. 12. 2012, 12:14)
|
Dobrý den. Dle vašeho přání jsme poslali PPL službou a přidali tel. číslo. Poslali jsme již v pátek, okamžitě po připsání platby a ne až v pondělí - protože jste poprosila a my jsme se max. snažili. PPL vám doručovala, ale vy jste nejpíše nebyla na tel. ani osobně k zastižení - toto aspoň je na stránkách PPL - zde můžete vy i ostatní zkontrolovat - 80216321161 pravdivost. Je mi líto, chyba není na naší straně. Všem ostatním se za šité věci, kde prodlev |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(7. 12. 2012, 12:15)
|
a opravdu bohužel nastala, se moc omlouváme a vše napravujeme. Děkujeme a přejeme klidné předvánoční období. S pozdravem Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
Katka K. (klimovakatka)
ID 335147
(6. 12. 2012, 22:58)
|
DOŘEŠENO ---------- dobrý den, v úterý jsem objednávala u vás nějaké materiály a zatím nepřišla žádná odezva už bych na to docela spěchala díky za info katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Aneta F. (netik28)
ID 273931
(6. 12. 2012, 20:32)
|
DOŘEŠENO--------Dobrý den, peníze jsem za zakoupený kapsář již poslala, bohužel zboží zatím nedorazilo. Byla bych ráda, kdyby se paní alespoň ozvala na mail, že jsou nějaké problémy s určitou omluvou, jinak mi to "zavání" neseriózním chováním. Paní jsem již psala na mail, ale bohužel nereagovala.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(7. 12. 2012, 9:58)
|
Dobrý den. Omlouváme se za nepříjemnosti a dlouhé čekání. Řešíme nepříjemné technické problémy. Nemusíte se však obávat nejhoršího - své zboží jistě obdržíte. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince, prosím napište. Děkuji moc, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla S. (Steffa 76)
ID 384477
, mimibazar.cz/steffa76
(4. 12. 2012, 19:18)
|
DOŘEŠENO-------Dobrý den, prosím Vás o info. Peníze jsem odeslala 20.11., posílala jsem Vám mail i vzkaz přes MMB, žádná reakce. Nechápu proč.....? Ale asi mám stejný problém jako ostatní maminky.... Prosím ozvěte se mi. Moc děkuji, P. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(6. 12. 2012, 19:15)
|
Dobrý den. Omlouváme se za nepříjemnosti a dlouhé čekání. Řešíme nepříjemné technické problémy. Nemusíte se však obávat nejhoršího - své zboží jistě obdržíte. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince, prosím napište. Děkuji moc, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
jana š. (yxyx00)
ID 414727
(4. 12. 2012, 8:52)
|
DOŘEŠENO--------Dobrý den, já penízky odeslala 15.11. a zatím také nic , minulý týden jsem s pánem mluvila a prý mi kapsář do konce týdne zašlou a do včerejška nic nedorazilo, počkám ještě na poštačku a jinak budu urgovat znovu, také bych chtěla vědět, kde je problém. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(6. 12. 2012, 19:16)
|
Dobrý den. Omlouváme se za nepříjemnosti a dlouhé čekání. Řešíme nepříjemné technické problémy. Nemusíte se však obávat nejhoršího - své zboží jistě obdržíte. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince, prosím napište. Děkuji moc, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
jana š. (yxyx00)
ID 414727
(7. 12. 2012, 7:42)
|
Dobrý den, kapsář mám jako vánoční dárek, takže bych uvítala jeho zaslání co nejdříve, měla jsem vybraný kapsář, kde bylo uvedeno 3ks skladem, takže jsem s takto dlouhým čekáním nepočítala, pokud by byly z váší strany nějaké další problémy, uvítala bych zaslat zpět peníze abych si případně do vánoc kapsář pořídila jinde.Pokud je již vše v pořádku a kapsáře šijete dál, budu doufat že dorazí co nejdříve, Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra P. (Petuuula)
ID 203384
(upraveno 4. 12. 2012, 6:32)
|
DOŘEŠENO-------Dobrý večer mám také problém peníky jsem také poslala 19.11 do teď žádná zpráva a koukám že nejsem sama mam ho malé k vánocům tak bych ráda věděla na čem jsem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(6. 12. 2012, 19:16)
|
Dobrý den. Omlouváme se za nepříjemnosti a dlouhé čekání. Řešíme nepříjemné technické problémy. Nemusíte se však obávat nejhoršího - své zboží jistě obdržíte. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince, prosím napište. Děkuji moc, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana S. (sjanisek)
ID 276193
(3. 12. 2012, 21:07)
|
Dobrý večer, dnes dorazil kapsář a je super Děkuji moc za skvělý obchůdek a všem Vás ráda doporučuji . Přeji krásné zimní dny |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michal J. (mikijindra)
ID 378611
(3. 12. 2012, 20:27)
|
DOŘEŠENO------Dobrý den, mám stejný probléma jako pani Jana. Peníze jsem odeslal cca před měsícem a doteď žádná reakce... Nevím co se děje Prosím o Info. Děkuji Michal Jindra |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea V. (Askavo)
ID 3624
(3. 12. 2012, 21:14)
|
DOŘEŠENO-------Dobrý den,vidím že se to hromadí,také čekám na kapsář,na emaily paní nereaguje,Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(6. 12. 2012, 19:18)
|
Dobrý den. Omlouváme se za nepříjemnosti a dlouhé čekání. Řešíme nepříjemné technické problémy. Nemusíte se však obávat nejhoršího - své zboží jistě obdržíte. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince, prosím napište. Děkuji moc, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(6. 12. 2012, 19:17)
|
Dobrý den. Omlouváme se za nepříjemnosti a dlouhé čekání. Řešíme nepříjemné technické problémy. Nemusíte se však obávat nejhoršího - své zboží jistě obdržíte. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince, prosím napište. Děkuji moc, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana J. (roxy 1)
ID 334040
, mimibazar.cz/roxy1
(2. 12. 2012, 13:38)
|
DOŘEŠENO------Dobrý den, chtěla bych se zeptat,přibližně kdy mi pošlete kapsáře.Penízky jsem Vám poslala 19.11.Na email z 29.11. jste mi neodpověděla. S pozdravem Jana Jurová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (Barevné šití)
ID 219028
, mimibazar.cz/Barevnesiti
(6. 12. 2012, 19:17)
|
Dobrý den. Omlouváme se za nepříjemnosti a dlouhé čekání. Řešíme nepříjemné technické problémy. Nemusíte se však obávat nejhoršího - své zboží jistě obdržíte. Pokud potřebujete dříve, než do 21.prosince, prosím napište. Děkuji moc, Martin Finda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika Z. (verrynka1)
ID 454043
, mimibazar.cz/verrynka1
(29. 11. 2012, 10:33)
|
Dobrý den, dnes dorazil balíček. Mantinel, povlečení a kapsář- nemají chybu! Krásnýýý!!! Jsem nadšená! Děkuji! Obchůdek určitě doporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anna D. (Anuš88)
ID 391369
(28. 11. 2012, 21:57)
|
Dobrý večer Dnes přišel kapsář je nádherný dcerka je nadšená a já Vám moc děkuji Přejí krásné svátky |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 714 (zobrazuje se 161-180)
|
<< předchozí
1,.,
4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,.,36
další >>
|