Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Klára B. (labakan) ID 224939

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 6 neutrálních hodnocení
Petra M. (Petra0905) ID 508744 , mimibazar.cz/petra0905 (29. 9. 2021, 16:09)
Bohužel také nemohu hodnotit kladně. Zboží je pěkné, ale velmi vleklá komunikace a dlouhá doba vyřízení. Navíc ne vše je skladem, jak má prodávající uvedeno. Příště objednám jinde.
ODPOVĚDĚT
Šárka K. (Sarka59) ID 426728 (upraveno 16. 9. 2021, 19:59)
Upravuji původně negativní hodnocení, balíček po dvou týdnech a urgenci konečně dorazil. Věřím, že mohlo jít jen o souhru okolností, kdy paní opravdu balíček odeslat nemohla. Z mého pohledu jako zákazníka to nicméně na kladné hodnocení nebylo, znovu zde nakupovat nebudu. Věřím ale, že jsem situaci popsala dost podrobně, prodávající se k tomu jistě také vyjádří.

Původní negativní hodnocení:
Bohužel mi nezbývá, než udělit negativní hodnocení. Balíček jsem zaplatila 1.9. jako okamžitou platbu. Přes informaci o tom, že balíčky jsou odesílány 3x týdně jsem baliček dosud neobdržela a na mou urgenci nebylo odpovězeno. Je to první negativní hodnocení, které uděluji a jsem ochotná jej ještě upravit, pokud se situace vysvětlí, momentálně nicméně varuji ostatní kupující před rizikem ztráty peněz za zboží, které nebude odesláno!
ODPOVĚDĚT
Jitka Š. (JitkaZlin) ID 358050 (upraveno 24. 6. 2020, 18:47)
Dosud zde byly nákupy bez problémů, ale po poslední zkušenosti už nikdy více u této paní nenakoupím. Ve stejný den, kdy mi přišlo potvrzení objednávky, jsem slušně a s omluvou objednávku stornovala. Nejsem nikomu povinna vysvětlovat důvody. Paní na to reagovala hysterickými výčitkami a udělila mi negativní hodnocení. Chci povzbudit všechny kupující, aby podobné problémy s prodejci aktivně řešili. Pokud se provozovatel Mimibazaru k problémům staví laxně, můžete se obrátit na Sdružení obrany spotřebitelů nebo Českou obchodní inspekci. I když jsme jen nakupující maminky, můžeme se bránit proti nezákonnému a neetickému jednání.
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939 , mimibazar.cz/labakan (24. 6. 2020, 23:44)
Už mě vaše neustálé výpady a vyhrožování nebaví. Nic neprovedu, komunikují od samého začátku věcně a včas, narozdíl od vás a nemám náladu neustále řešit jeden klobouk za 140 Kč. To co tu předvádíte je naprosto neuvěřitelné . Dle vyjádření MMB, mám právo se vyjádřit negativně, když s vaším jednáním nejsem spokojená. Spíš je úsměvné, jak kopete kolem sebe, již 3xjste změnila toto hodnocení, nestojite si ani za vlastním názorem. Naštěstí
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939 , mimibazar.cz/labakan (24. 6. 2020, 23:46)
zákazníci nejsou hloupí a obrázek si udělají sami.
ODPOVĚDĚT
Vendula Š. (Vendulanek) ID 69333 , mimibazar.cz/vendulanek (upraveno 29. 10. 2017, 12:47)
paní není schopná mi poslat 14 dní správné podklady k objednanému zboží,nakonec jsem objednávku radši zrušila,za to jsem se dočkala urážek a lhaní. za mě nedoporučuji.
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939 , mimibazar.cz/labakan (1. 10. 2017, 21:25)
Když myslíte, že toto je důvod k takovému hodnocení,tak prosím. Možná by jste se nejdřív mohla zamyslet, že k tomu je asi nějaký důvod. Vše jsem vysvětlila v mailu, bohužel někdy jsou situace, které člověk neovlivní. Přeji více pochopení a ať se Vám daří
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939 , mimibazar.cz/labakan (7. 10. 2017, 0:10)
Píšete nesmysly a ještě upravujete hodnocení,které jste psala 29.9. S tak zlým člověkem jsem se už dlouho nesetkala.
ODPOVĚDĚT
Vendula Š. (Vendulanek) ID 69333 , mimibazar.cz/vendulanek (29. 10. 2017, 12:50)
já bych svoje hodnocení pokud by obchod proběhl v pořádku samozřejmě upravila na kladné,ale za to jak jste mě urážela a ještě si vymýšlela co není pravda,hodnocení ponechám,vše co jsem napsala je pravda,to se o vás říct nedá. (N)
ODPOVĚDĚT
Tereza M. (luznavila) ID 421719 (11. 10. 2016, 12:37)
Trička prezentovaná jako 100% bambus mají složení 73 % polyester a 27 % bambus. Trička vracím. Komunikace příjemná a vstřícná. Chápu vytížení, také ne vždy reaguji okamžitě.
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939 , mimibazar.cz/labakan (11. 10. 2016, 13:19)
Nechápu, proč si nejdřív nevyslechnete protistranu. Materiál 100% poly charcoral bambus obsahuje polyester. Bohužel výrobce nechal natisknout nové cedulky a jelikož je zboží na objednávku, nevěděla jsem o tom.
ODPOVĚDĚT
Michaela Ž. (broušenáváza) ID 396091 , mimibazar.cz/brousenavaza (3. 6. 2014, 17:37)
Nechtěla jsem být taková,jak tady ta dotyčná paní,ale bohužel.Když sem si u ni rezervovala punčochy,nebyla ani schopná mi odepsat,že ta rezervace je.Napíše mi až po třech dnech a to číslo účtu.A Nedokázala pochopit proč jsem ty peníze neposlala.A byla velice arogantní.Já jsem si veškeré zboží co jsem si z MMB,řádně zaplatila.A Byly to i větší částky než blbých 250,-Tak se nenechám od nikoho napadat.Já sama za sebe už nikdy víc. (N)
ODPOVĚDĚT
Klára B. (labakan) ID 224939 , mimibazar.cz/labakan (upraveno 3. 6. 2014, 18:24)
Objednáte si zboží, které nezaplatíte a ještě píšete hodnocení :^) Způsobila jstre mi škodu neodebraným zarezervovaným zbožím a ještě napíšete do mailu"zítra zasílám penízky" které samozřejmě nikdy nedošly. Takže si laskavě zameťte před vlastním prahem +o( V mailech jste byla strašně milá až do doby, kdy jsem se zeptala, kdy zboží zaplatíte. Jste nespolehlivá a mstivá. Rozumný člověk si udělá úsudek sám už ze stylu vašeho hodnocení.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu