Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček) ID 23320

Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček) ID 23320
mimibazar.cz/kellynka
Oblast: Písek
Ověřená adresa
Telefon: 731551607
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 14. 9. 2006
Naposledy: 3. 5. 2024, 12:46
Aktualizace: 3. 5. 2024, 12:46
INZERÁTY 199
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1732
VŠECHNY FOTOGRAFIE 41
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 4 neutrálních hodnocení
Dagmar Vrbovcová (Dassaa) ID 391862 (12. 9. 2012, 12:04)
Paní Kristýnu musím hodnotit neutrálně. Objednala jsem si od ní župánek. Kvalita odpovídá ceně, proti zaslanému zboží tedy nemůžu nic říct.
Horší to bylo již s komunikací s paní Kristýnou, která byla dle mého názoru dost arogantní. Také mi zkomolila příjmení, takže je štěstí, že jsem byla doma a paní pošťačka mě zná, jinak by mi pošta těžko balíček vydala.
Závěr je tedy takový - zboží v pořádku, komunikace nepříjemná a arogantní!
ODPOVĚDĚT
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček) ID 23320 , mimibazar.cz/kellynka (15. 9. 2012, 8:25)
Obchůdek jak má být.
Paní je spolehlivá, ale naprosto netrpělivá a pak až nepříjemná.
Objednání v pátek 7.9., v neděli 9.9. zpráva o odeslání platby a 11.9. dotaz na to kdy dojde balíček a jaktože je neodesílám okamžitě po platbě...
Údajně jsem na obálce zkomolila jméno, za což se omlouvám. Balíčků odesílám více a nejspíš jsem se překoukla a špatně to napsala.
Dle paní je mé jednání arogantní, avšak myslím, že má hodnocení vypovídají o opaku.
Kristýna
ODPOVĚDĚT
Dagmar Vrbovcová (Dassaa) ID 391862 (17. 9. 2012, 17:21)
Samozřejmě se můžete neustále odvolávat na Vaše hodnocení. Pro mě jste arogantní byla a nelžete o tom, že jsem se 11.9. ptala, kdy dojde balíček. Ptala jsem se, zda Vám přišla platba a že bych nejlépe balíček potřebovala na čtvrteční plavání, nic víc, nic míň. Vy jste mi pouze odpověděla, že platba došla, tak jsem se zeptala znovu, kdy balíček pošlete. To, že neposíláte balíčky ihned po připsání platby, je dle mého názoru dost nestandardní, protož
ODPOVĚDĚT
Dagmar Vrbovcová (Dassaa) ID 391862 (17. 9. 2012, 17:27)
protože každý dle mých zkušeností odesílá balíčky ihned! Zase jsem tedy o zkušenost bohatší! A ještě jedna věc, napsat mi, že jestli jsem na balíček spěchala, měla jsem zaplatit dříve, když jsem objednávala zboží o víkendu a ihned po Vašem potvrzení jsem platbu posílala, je taky dost mimo! A s tím příjmení to není údajně, ale skutečně jste mi příjmení zkomolila! Pošta by mi tedy těžko balíček vydala, myslím, že na to by jste si měla dávat pozor
ODPOVĚDĚT
Dagmar Vrbovcová (Dassaa) ID 391862 (17. 9. 2012, 17:29)
pokud jste tak zkušená prodejkyně, jakou se děláte! Mějte se!
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 225172 (14. 12. 2011, 16:07)
Píši neutrální hodnocení, protože kabátek, který jsem si u paní koupila byl inzerován jako nošený, bez vad, jen se žmolečky, ale nebylo to tak! Na jednom rukávu je vrstva zelenomodré barvy :´( (můžu dodat fotku) . Chápu, že se dítě může vyválet v čemkoli, ale tak to napíšu do popisu, když je kabát zamazaný, ne :-S ? Dále jsem si kupovala tuniku, která je vpořádku. Komunikace bylo také dobrá, ale spokojená nejsem se stavem kabátku :-( .
ODPOVĚDĚT
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček) ID 23320 , mimibazar.cz/kellynka (14. 12. 2011, 21:27)
Skvrny jsem si bohužel nevšimla - pořád jsem jen člověk - a pí. Jitka mi ani nic nenapsala, tak jsem nemohla nic řešit, ani dát do pořádku. Vrátit 49Kč, za kabátek je to nejmenší, ale o to pí. Jitka nejspíš nemá zájem. Udělit hodnocení je zřejmě zajímavější.
Kristýna
ODPOVĚDĚT
Milena M. (Milamka) ID 30303 , mimibazar.cz/milamka (9. 9. 2011, 12:15)
Objednala jsem u paní kabátek protože inzerovala 50% slevy, inzerát na slevu smazala a poslala mě podklady s plnou cenou. O komunikaci se nebudu vyjadřovat, jednání považuji za nekorektní. Pokud budete objednávat zlevněné zboží doporučuji zkopírovat si slevovou nabídku a to včetně času vložení a plného textu.
ODPOVĚDĚT
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček) ID 23320 , mimibazar.cz/kellynka (9. 9. 2011, 22:50)
Paní Milena nedočetla vzkaz, kde bylo uvedeno, že se akce nevztahuje na zimní a další oteplené věci a následně se snažila si kabát vynutit a ačkoliv se snažím maminkám vyjít vstříct, nejsem ani blázen a ani hloupá, abych nádherný kabát nechala za 45Kč.
Spousta maminek u mne v této akci nakupovala a jsou spokojené, jak je jistě vidět i na hodnocení (Y)
Snad se víc s takovými donucovacími prostředky nesetkám ,-)
ODPOVĚDĚT
Milena M. (Milamka) ID 30303 , mimibazar.cz/milamka (10. 9. 2011, 1:14)
(N)Jak si vůbec dovolujete takhle lhát? Nic jsem si nevynucovala a moc by mě zajímalo o jakých donucovacích prostředcích se zde zmiňujete. Zkopírovala jsem si text inzerátu o slevě a to, že vám za vaše pochybné praktiky ještě nikdo neudělil hodnocení není relevantní. Navíc jste mi udělila lživé hodnocení ze msty, což je od komerčního prodejce opravdu nevídané. +o(
ODPOVĚDĚT
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček) ID 23320 , mimibazar.cz/kellynka (10. 9. 2011, 22:11)
Ne, ne, Milenko ... jen smutná pravda [A]
A mé praktiky? Napište maminkám z hodnocení, které za polovinu nakupovaly, jistě by mne jedině doporučily (Y)
ODPOVĚDĚT
Drahomíra H. (miraka) ID 11483 , mimibazar.cz/miraka (30. 11. 2011, 18:47)
Tohle je u této prodejkyně běžné a můžu Vaši negativní zkušenost potvrdit tou svojí. Poslala jsem jí dotaz na bundu, pak jsem ji ukázala dceři, nelíbila si jí, tak jsem její koupi odmítla. Paní to naštvalo do té míry, že prý jsem svou rezervací blokovala její zboží a hned mi udělila negativní hodnocení. Bundu jsem ale rezervovanou neměla a moje hodnocení si nechala administrátory smazat. (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (Kacakk) ID 54686 (upraveno 25. 10. 2010, 8:20)
(G) dorazil. Bohužel po bližším prozkoumání, jsem zjistila, že polovina věcí neodpovídá popisu. Zboží budu vracet. Ale musím s povděkem říci, že se s paní dobře domlouvá. Celou situaci jsme vyřešili, doufám, ke spokojenosti obou. Ale měla by si dát větší pozor při popisování věcí.
Katka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu