Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček) ID 23320
|
|
mimibazar.cz/kellynka
|
Oblast: Písek |
|
Telefon: 731551607 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 14. 9. 2006 |
Naposledy: 3. 5. 2024, 12:46
|
Aktualizace: 3. 5. 2024, 12:46
|
|
|
|
|
|
Dagmar Vrbovcová (Dassaa)
ID 391862
(12. 9. 2012, 12:04)
|
Paní Kristýnu musím hodnotit neutrálně. Objednala jsem si od ní župánek. Kvalita odpovídá ceně, proti zaslanému zboží tedy nemůžu nic říct. Horší to bylo již s komunikací s paní Kristýnou, která byla dle mého názoru dost arogantní. Také mi zkomolila příjmení, takže je štěstí, že jsem byla doma a paní pošťačka mě zná, jinak by mi pošta těžko balíček vydala. Závěr je tedy takový - zboží v pořádku, komunikace nepříjemná a arogantní! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček)
ID 23320
, mimibazar.cz/kellynka
(15. 9. 2012, 8:25)
|
Obchůdek jak má být. Paní je spolehlivá, ale naprosto netrpělivá a pak až nepříjemná. Objednání v pátek 7.9., v neděli 9.9. zpráva o odeslání platby a 11.9. dotaz na to kdy dojde balíček a jaktože je neodesílám okamžitě po platbě... Údajně jsem na obálce zkomolila jméno, za což se omlouvám. Balíčků odesílám více a nejspíš jsem se překoukla a špatně to napsala. Dle paní je mé jednání arogantní, avšak myslím, že má hodnocení vypovídají o opaku. Kristýna |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Dagmar Vrbovcová (Dassaa)
ID 391862
(17. 9. 2012, 17:21)
|
Samozřejmě se můžete neustále odvolávat na Vaše hodnocení. Pro mě jste arogantní byla a nelžete o tom, že jsem se 11.9. ptala, kdy dojde balíček. Ptala jsem se, zda Vám přišla platba a že bych nejlépe balíček potřebovala na čtvrteční plavání, nic víc, nic míň. Vy jste mi pouze odpověděla, že platba došla, tak jsem se zeptala znovu, kdy balíček pošlete. To, že neposíláte balíčky ihned po připsání platby, je dle mého názoru dost nestandardní, protož |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Dagmar Vrbovcová (Dassaa)
ID 391862
(17. 9. 2012, 17:27)
|
protože každý dle mých zkušeností odesílá balíčky ihned! Zase jsem tedy o zkušenost bohatší! A ještě jedna věc, napsat mi, že jestli jsem na balíček spěchala, měla jsem zaplatit dříve, když jsem objednávala zboží o víkendu a ihned po Vašem potvrzení jsem platbu posílala, je taky dost mimo! A s tím příjmení to není údajně, ale skutečně jste mi příjmení zkomolila! Pošta by mi tedy těžko balíček vydala, myslím, že na to by jste si měla dávat pozor |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Dagmar Vrbovcová (Dassaa)
ID 391862
(17. 9. 2012, 17:29)
|
pokud jste tak zkušená prodejkyně, jakou se děláte! Mějte se! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Anonymní uživatel (Zrušený účet)
ID 225172
(14. 12. 2011, 16:07)
|
Píši neutrální hodnocení, protože kabátek, který jsem si u paní koupila byl inzerován jako nošený, bez vad, jen se žmolečky, ale nebylo to tak! Na jednom rukávu je vrstva zelenomodré barvy (můžu dodat fotku) . Chápu, že se dítě může vyválet v čemkoli, ale tak to napíšu do popisu, když je kabát zamazaný, ne ? Dále jsem si kupovala tuniku, která je vpořádku. Komunikace bylo také dobrá, ale spokojená nejsem se stavem kabátku . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček)
ID 23320
, mimibazar.cz/kellynka
(14. 12. 2011, 21:27)
|
Skvrny jsem si bohužel nevšimla - pořád jsem jen člověk - a pí. Jitka mi ani nic nenapsala, tak jsem nemohla nic řešit, ani dát do pořádku. Vrátit 49Kč, za kabátek je to nejmenší, ale o to pí. Jitka nejspíš nemá zájem. Udělit hodnocení je zřejmě zajímavější. Kristýna |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Milena M. (Milamka)
ID 30303
, mimibazar.cz/milamka
(9. 9. 2011, 12:15)
|
Objednala jsem u paní kabátek protože inzerovala 50% slevy, inzerát na slevu smazala a poslala mě podklady s plnou cenou. O komunikaci se nebudu vyjadřovat, jednání považuji za nekorektní. Pokud budete objednávat zlevněné zboží doporučuji zkopírovat si slevovou nabídku a to včetně času vložení a plného textu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček)
ID 23320
, mimibazar.cz/kellynka
(9. 9. 2011, 22:50)
|
Paní Milena nedočetla vzkaz, kde bylo uvedeno, že se akce nevztahuje na zimní a další oteplené věci a následně se snažila si kabát vynutit a ačkoliv se snažím maminkám vyjít vstříct, nejsem ani blázen a ani hloupá, abych nádherný kabát nechala za 45Kč. Spousta maminek u mne v této akci nakupovala a jsou spokojené, jak je jistě vidět i na hodnocení Snad se víc s takovými donucovacími prostředky nesetkám |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Milena M. (Milamka)
ID 30303
, mimibazar.cz/milamka
(10. 9. 2011, 1:14)
|
Jak si vůbec dovolujete takhle lhát? Nic jsem si nevynucovala a moc by mě zajímalo o jakých donucovacích prostředcích se zde zmiňujete. Zkopírovala jsem si text inzerátu o slevě a to, že vám za vaše pochybné praktiky ještě nikdo neudělil hodnocení není relevantní. Navíc jste mi udělila lživé hodnocení ze msty, což je od komerčního prodejce opravdu nevídané. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Kristýna Kundrtová (Adélka a Pepíček)
ID 23320
, mimibazar.cz/kellynka
(10. 9. 2011, 22:11)
|
Ne, ne, Milenko ... jen smutná pravda A mé praktiky? Napište maminkám z hodnocení, které za polovinu nakupovaly, jistě by mne jedině doporučily |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Drahomíra H. (miraka)
ID 11483
, mimibazar.cz/miraka
(30. 11. 2011, 18:47)
|
Tohle je u této prodejkyně běžné a můžu Vaši negativní zkušenost potvrdit tou svojí. Poslala jsem jí dotaz na bundu, pak jsem ji ukázala dceři, nelíbila si jí, tak jsem její koupi odmítla. Paní to naštvalo do té míry, že prý jsem svou rezervací blokovala její zboží a hned mi udělila negativní hodnocení. Bundu jsem ale rezervovanou neměla a moje hodnocení si nechala administrátory smazat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina K. (Kacakk)
ID 54686
(upraveno 25. 10. 2010, 8:20)
|
dorazil. Bohužel po bližším prozkoumání, jsem zjistila, že polovina věcí neodpovídá popisu. Zboží budu vracet. Ale musím s povděkem říci, že se s paní dobře domlouvá. Celou situaci jsme vyřešili, doufám, ke spokojenosti obou. Ale měla by si dát větší pozor při popisování věcí. Katka |
ODPOVĚDĚT
|