Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Petra K. (zabkakvak) ID 23986

Petra K. (zabkakvak) ID 23986
Oblast: Tábor
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20. 9. 2006
Naposledy: 4. 4. 2017, 16:58
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 12
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 12 hodnocení
Kristýna K. (kyky.k) ID 436355 (19. 9. 2013, 6:41)
(F) (F)Milá Petruško (F) (F)
mocinky (balicek)děkuji (pack)
za bezproblémový (dance)obchůdek jako
nakupujíci (dance)Vás jen a jen (dance)
(F)D (F)O (F)P (F)O (F)R (F)U (F)Č (F)U (F)J (F)I (F)
(L)Kristýna (L)
(L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (mysli) ID 42157 , mimibazar.cz/mysli (25. 4. 2013, 9:04)
(F)Dobrý den Petro, (F) (F) díky za milý obchůdek s Vámi, (F) (F) všem Vás mohu jen a jen doporučit, (F) (F) krásné dny.Lenka (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Vendula K. (vendisek) ID 18619 , mimibazar.cz/vendisek (15. 3. 2013, 23:00)
Dobrý večer Petro (hello),
díky za prima obchůdek (Y) (Y) (Y), jako nakupující vás všem doporučuji (clamp), vše proběhlo na jedničku s hvězdičkou :-).
Mějte se krásně, Vendula (D)
ODPOVĚDĚT
Soňa P. (Plazma) ID 63647 (29. 8. 2012, 13:43)
Petruš, (G) dneska dorazil a kombinéza je naprosto super, moc děkuji za obchůdek a všem maminkám Vás jen a jen doporučuji, těším se na příště |:o) |:o) |:o) |:o) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Marcela L. (marlot) ID 222099 , mimibazar.cz/marlot (20. 8. 2012, 18:33)
děkuji za hezké hodnocení a za rychlý obchod. DOPORUČUJI (F)
ODPOVĚDĚT
Jitka M. (uJitule) ID 101723 (5. 11. 2011, 13:41)
(L) (L) (L) i já moc děkuji, bezva nakupující (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Kateřina S. (Kasandra) ID 169789 (22. 10. 2011, 17:57)
Dobrý den (F),
mi děkujeme za Vaší spokojenost a bezva obchůdek-vše proběhlo na (Y) (Y) (Y) (Y) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp). Přejeme pěknou "teploučkou" zimu (snehulak) (koule) (snehulak).
Katka+ (X)+ (child8)
ODPOVĚDĚT
Marta B. (maxikocka) ID 147562 , mimibazar.cz/maxikocka (18. 9. 2011, 19:13)
Dobrý den,
děkuji za pohodový obchůdek (Y) (Y) (Y)
všem Vás mohu jen a jen DOPORUČIT (radost) (radost) (radost)
budu ráda pokud někdy opět nakouknete (L) (L) (L)
s pozdravem Verča (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Markéta B. (Balis) ID 188772 , mimibazar.cz/balis (3. 8. 2011, 8:43)
(hello) (hello) (hello) (G) (G) (G) je na cestě,děkuji za ocbchůdek s pozdravem Markéta (C)
ODPOVĚDĚT
Jana L. (Želečka) ID 325423 , mimibazar.cz/zelecka (25. 3. 2011, 19:18)
:-D Dobrý den, přesně tak, dvě táboračky a posíláme si to poštou, no třeba příště :-) a děkuji za rychlé peníze, Klára.
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (upraveno 24. 1. 2011, 13:49)
Milá paní Petro, dříve, než mi udělíte špatné hodnocení, že jste na mnou zaslaných punčocháčích našla puštěná oka, bylo by vhodné, aby jste mě kontaktovala a napsala, že jste tuto vadu objevila. To je totiž naprosto běžný a správný postup. Jste na MMB registrována dostatečně dlouho, aby jste toto základní pravidlo znala. Vy se ani neobtěžujete napsat mi jediný vzkaz a ihned píšete špatné hodnocení. Neseriózní a zbytečné!! Pokud máte problém se zbožím, stačí jedna zpráva a věc bych s vámi řešila. Nic takového se ale nestalo a tak předpokládám, že nic řešit nechcete. Jako nakupující vás nedoporučuji - naprosto špatný postup z vaší strany. Lenka.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (zabkakvak) ID 23986 (5. 2. 2011, 21:18)
Promiňte,ale napsala jsem názor na zboží,jinak co se týče dopravy super...platím včas,takže mě nemusíte nedoporučovat.zabkakvak
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (upraveno 6. 2. 2011, 15:30)
Váš postup byl špatný. Máte mě napsat, že je na zboží vada a já bych vám ho vzala zpět. Jde o reklamaci, tudíž poštovné hradím já. To by jste měla vědět a je to napsáno i v podmínkách prodeje. Jako první jste mi špatné hodnocení napsala vy - bez jakéhokoli vzkazu předtím, že je na zboží vada. Proč mě tedy osočujete z toho, že vás nedoporučuji - vy jste tento postup zvolila jako první a špatné hodnocení jste mi jako první napsala vy. Bránit se musím, protože reklamaci bych s vámi určitě řešila, Lenka.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (zabkakvak) ID 23986 (16. 2. 2011, 10:54)
(clamp)
ODPOVĚDĚT
Jana V. (trojanka) ID 84108 (14. 1. 2011, 18:22)
Milá Petro (F) |:o) (F),děkuji za bleskový (skolak) a všem moc ráda doporučuji...Jana
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu