Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Martina P. (roxyna) ID 35762

Martina P. (roxyna) ID 35762
mimibazar.cz/roxyna
Oblast: Třebíč
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 25. 12. 2006
Naposledy: 3. 5. 2024, 10:59
Aktualizace: 3. 5. 2024, 10:59
INZERÁTY 10
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
64429326
HODNOCENÍ 771
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 7 negativních hodnocení
Adéla V. (Devon) ID 359364 , mimibazar.cz/devon (31. 5. 2022, 10:42)
Bohužel musím napsat negativní hodnocení. První dotaz ohledně botek jsem odeslala přesně před týdnem. Sice mi paní do druhého dne odpověděla a poslala délku stélky, nic méně po mém potvrzení, že boty kupuji, na žádost o zaslání údajů k platbě dlouhá odmlka několik dnů, musela jsem i paní propsat druhým emailem. Následně po dalším dnu odpověď, že boty v mé velikosti již nejsou k dispozici. Obratem jsem zaslala další dotaz, na který opět několik dnů bez reakce. V závěru info, že boty jsou starší model a nejsou k dispozici ani v mnou další poptávané velikosti. Proč mi tedy paní posílala délku stélku, když boty nebyly k dospozici? Mohlo být vyřešeno vše druhý den. (zip)
Bohužel prodejkyni nedoporučuji. Obdobnou recenzi jsem dohledala mezi staršími hodnoceními. Jendání je nespolehlivé, ztráta času. |-)
ODPOVĚDĚT
Martina P. (roxyna) ID 35762 (31. 5. 2022, 11:47)
Paní Veverkové bylo odpovězeno na dotaz ohledně stélky velikosti boty, bohužel tento typ skladem není. Dané zboží zjišťuji individuálně a Hodnocení beru za bezpředmětné [A]
ODPOVĚDĚT
Ilona B. (ilča2) ID 61075 (21. 7. 2019, 15:57)
Na objednávkau několik dní žádná reakce, pozice "mrtvého brouka" , až po upomínce paní napsala, že v té velikosti, co jsem poptávala nejsou. To považuji za neseriózní jednání, mohla jsem už dávno hledat jinde. Hlavně, že píše, že ihned odesílá, ale bohužel ihned nereaguje. :-(
ODPOVĚDĚT
Alena Š. (chrustik) ID 81465 (7. 3. 2015, 10:23)
Nespoľalivá predavajúca!!!!!
Pri akomkoľvek probléme,odmieta vrátiť peniaze.
(N)
ODPOVĚDĚT
Martina P. (roxyna) ID 35762 (upraveno 7. 3. 2015, 14:56)
Dobrý den, pokud jste se zbožím nespokojená kontaktujte mě do mailu nebo telefonicky, věřím, že celou věc vyřešíme k oboustranné spokojenosti. Nemám jakýkoli problém!!!
Děkuji Martina Petráková Přemylová, revizor pro obchodní oddělení VLP-Vltava-Labe-Pres, a.s., Třebíčský deník.
martina.premylova@tiscali.cz, tel: 603 933 248.
ODPOVĚDĚT
Martina K. (madelinka) ID 237415 (15. 1. 2015, 22:56)
NEDOPORUCJI! Objednala jsem si boty, ktere mely byt dodany do tydne, nakonec jsem cekala 8 tydnu, pritom jsem psala 3x urgenci, pani by se zrejme sama ani neozvala. Neprisel mi ani listek od bot. Opet urgence na doklad. Nakonec najdu ve schrance pofiderni obalku bez znamky a v ni jeste pofidernejsi doklad.... Boty po 14 dnech noseni se rozparaly, nemam chut ani reklamovat, po tak bidne komunikaci a nespolupraci si je radsi necham zasit u obuvnika. NIKDY VICE, boty jsou pekne, ale prodejkyne nic moc
PS: je opravdu vtipne ze pri negativnim hodnoceni vam mimibazar zrusi ty priserne blikajici smajliky a vsemozne pitominy, ani palec dolu dat clovek nemuze....
ODPOVĚDĚT
Dorotka K. (KDorota) ID 409948 , mimibazar.cz/kdorota (18. 1. 2015, 20:27)
Právě čekám na vyřízení reklamace pokud bych se stále neptala nedostala bych ani odpověď, že má slova a boty paní dostala, každý rok je po 14 ti dnech cca posílám na reklamaci a k tomu mi poprvé paní dala odkaz na výrobce, že mám urgovat tam, udělala jsem, vyšli vstříc, ale další rok to samé, opět podrážka na prd, tak jsme poslala a dostala od výrobce odpověď, že je to jejich dobrá vůle, že urgovat příště paní, a že se tyto podrážky už nevyrábí,
ODPOVĚDĚT
Dorotka K. (KDorota) ID 409948 , mimibazar.cz/kdorota (upraveno 18. 1. 2015, 21:45)
a paní se diví, proč nereklamuji u ní od poprvé, když mi sama dala na výrobce kontakt jinak bych to dle paragonu jen s cenou a jejími iniciály asi těžko mohla udělat nevěděla bych výrobce.
ODPOVĚDĚT
Dorotka K. (KDorota) ID 409948 , mimibazar.cz/kdorota (18. 1. 2015, 20:37)
výrobce mi dokonce řekl po tel. že je stáhli z prodeje pro vadné podrážky že se tyto nedělají již !!!!! (box)
ODPOVĚDĚT
Dorotka K. (KDorota) ID 409948 , mimibazar.cz/kdorota (19. 1. 2015, 8:25)
Tak jsem dostala nazpět celou částku za reklamované botky, právě dnes, moc děkuji, že se reklamace zdárně vyřídila, přeji pohodové prodávání, lepší komunikaci a zdraví Dorota Šárka
ODPOVĚDĚT
Alena Š. (chrustik) ID 81465 (29. 3. 2014, 11:47)
Koncom zimy som si ojednala kozacky.Pri telefonickom kontakte,som pani upozornila,ze mam siroku nohu.Dohodli sme sa,ze mi usiju "atyp".Pri dotaze,co potom,ked aj tak nebudu sediet,pani odpovedala,ze neni problem a vrati peniaze a ze veri,ze to bude ok.
Samozrejme,kozacky nezapnem.Pani navrhla vymenu za ine zbozi.Ale ja som si uz nic nevybrala.
Peniaze vratit odmietla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Dorotka K. (KDorota) ID 409948 , mimibazar.cz/kdorota (9. 1. 2015, 14:37)
Momentálně řeším s paní reklamaci, tak jsem zvědavá, po třetí je reklamuji vždy když v nioch vyrazím ven po pár dnech se rozlepí, kožené sice jsou, ale paní ani moc nekomunikuje, poprvé mě poslala adresu a tel. na výrobce, nyní se diví, že jsme reklamovala u výrobce, ten byl vstřícný dvakrát, opravil a poslal, ale s tím, že peníze mohu chtít jen po paní. Tak sjem zvědavá.
ODPOVĚDĚT
Brigita Kadaníková (Brigit.ka) ID 102570 , mimibazar.cz/brigitka (11. 7. 2012, 7:39)
Dobré ráno Martino,
tak nám ten obchůdek, nějak nevyšel, že ?
15.5. jsem si u Vás objednala botičky, kde bylo uvedeno dodání 1. týden, v ten samý den jsem zadala příkaz k úhradě, banku máme stejnou, takže peníze na účtě jste měla mít následující den, tj. 16.5.
3.6. tzn. po více jak 3 týdnech jsem vznesla dotaz, zda jste již botičky odeslala, přišla odpověď, že je pošlete hned následující den. Neposlala, protože dorazily až 8.6.
ODPOVĚDĚT
Brigita Kadaníková (Brigit.ka) ID 102570 , mimibazar.cz/brigitka (11. 7. 2012, 7:45)
Botičky jsem hned 10.6. posílala zpět, s tím že chci vrátit peníze. Po 14 dnech, 24.6. na dotaz jak to vypadá s vrácením peněz, mě přišla odpověď, že jste si balíček teprve vyzvedla z pošty a po dalších 14 dnech, 10.7. mě napíšete, že jste na dovolené .... Takže z dodání 1. týden byly na konec týdny 4 a vrácené peníze nemám na účtě dodnes. Bohužel, nejsem spokojená s Vaším jednáním. (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Martina P. (roxyna) ID 35762 (11. 7. 2012, 10:33)
Dobrý den Brigito, botky jste měla ATYP a ten trvá déle. Psala jsem Vám, že se dodání zdrží. Peníze Vám samozřejmě budou vráceny, jen vy pochopte, že jsou řádné dovolené a hned jak skončí Vám 16.7.2012 částku odesílám. Děkuji Martina
ODPOVĚDĚT
Viktorie P. (VickyP) ID 7256 , mimibazar.cz/vickyp (1. 11. 2010, 16:24)
MIlá Martino, negativní hodnocení nepíšu ráda, ale když máte u mne více jak měsíc zboží v rezervaci a slibujete v x mailech, že posíláte peníze a platba stále nikde. Já se dotazuji x krát, kde je platba a Vy reagujete až na můj dotaz... Sama by jste se zřejmě neozvala. A dnes mi odpovíte, že máte finanční problémy... tak to se nedělá. Já mám blokované zboží od 28ho září!!! Dnes je 1.11.!!! (N) :-@ +o( 8-| (N) :-@ +o( 8-|
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu