Radka P. (sikulka) ID 36047
|
|
mimibazar.cz/sikulka
|
Oblast: Olomouc |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 30. 12. 2006 |
Naposledy: 23. 4. 2024, 13:35
|
Aktualizace: 23. 4. 2024, 13:35
|
|
|
|
|
|
Petra O. (Peety)
ID 264161
(21. 6. 2011, 20:49)
|
Mrzí mne, že já s Vámi jako s prodávající dobrou zkušenost nemám . Nechápu, proč jste se mi 23.5. ozývala na můj inzerát s poptávkou na koš Sassy, když jsem přesvědčená, že jste neměla nikdy v úmyslu mi jej odeslat, ačkoliv jsem platbu včas uhradila-na účet u stejné banky. Několikrát jsem svou objednávku urgovala,odpovědí mi byly jen nelogické výmluvy ...Žádala jsem vrácení peněz , kterých jsem se kupodivu nakonec AŽ DNES dočkala. Jako prodávající Vás NEDOPORUČUJI! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea D. (Ricbínek)
ID 242753
, mimibazar.cz/ricbinek
(3. 3. 2011, 9:02)
|
Dobrý den, jsem naprosto nespokojena, balíček mi dorazil po měsíci a půl přesto že jsem prodávající mamince poslala penízky ihned. Na všech teplákách i mikinách jsou fleky o kterých jste mi neřekla !!!! Proto tuto maminku nedoporučuji !!!!! několikrát jsem ji psala na e-mail zda je balíček již odeslán, a pokaždé mi napsala že ho hned odešle......jsem NESPOKOJENÁ !!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka P. (sikulka)
ID 36047
, mimibazar.cz/sikulka
(4. 3. 2011, 5:50)
|
Vážená paní,vyhrála jste aukci,u které jsem upozorňovala,že jsou flekaté,že se draží od korunky,tudíž odpovídá ceně.Navíc jste dostala spoustu věcí nad rámec výhry-oboustrannou bundu s Mickey Mousem,bez chyb,další tepláky,mikiny,nevím,co byste chtěla,abyste byla jako spokojená.Že jste přihazovala až do výše 100Kč,byl váš zájem. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie O. (Cher)
ID 38127
, mimibazar.cz/cher
(18. 2. 2011, 20:34)
|
Balíček po téměř 3 týdnech, co měla paní peníze na účtě, dorazil. Kostým na karneval samozřejmě nedorazil včas, protože paní nebyla schopná ani po 14 dnech balíček poslat, přestože jsem ji prosila, že jdeme na karneval a ona slíbila, že ho pošle včas. Proto ji považuji za nespolehlivou a neochotnou prodávající. Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka P. (sikulka)
ID 36047
, mimibazar.cz/sikulka
(6. 3. 2011, 7:47)
|
Paní Lucie,psala jsem na mimibazar informace o mé nemoci a problémech.Když i toto není dostačující důvod a vy napíšete negativ,nemám k tomu slov. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka H. (Kubanela)
ID 195453
(2. 7. 2009, 14:52)
|
DOBRÝ DEN,BALÍK KONEČNĚ PŘIŠEL,HOUPAČKY JSOU PĚKNÉ. ALE KOMUNIKACE S PANÍ VÁZLA,PO TÝDNU PO ZASLÁNÍ PENĚZ MI ŘEKLA ŽE HO ZAPOMNĚLA ODESLAT A ŽE UŽ HO ODESLALA .PO DALŠÍCH DNECH JSEM PSALA ŽE BALÍK POŘÁD NEPŘIŠEL TAK MI PSALA,ŽE MÁ JINÉ BARVY,TAK JSEM S TÍM SOUHLASILA .SLÍBENÝ DÁREK ZA ČEKÁNÍ TAKÉ NIKDE ,JÁ PANÍ RADKU NEDOPORUČUJI ,UŽ BYCH S NÍ NECHTĚLA OBCHODOVAT .BOHUŽEL JSTE PŘIŠLA O ZÁKAZNICI.JITKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie K. (kapustička)
ID 54672
(8. 1. 2009, 10:09)
|
Dobrý den paní Radko, děkuji Vám za obchůdek. Nebyla jsem sice moc spokojená, zboží přišlo na dvakrát a nebylo dodáno všechno a i peníze za nedodané zboží jste slíbila poslat před vánoci a došly až 5.1.09. Ocenila bych i přístě lepší komunikaci. Na druhou stranu chápu,že toho bylo asi před vánoci hodně . Přeji Vám úspěšný nový rok a více spokojených zákazníků. Kapustová Marie |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Blanka K. (kanito)
ID 37297
, mimibazar.cz/kanito
(4. 1. 2009, 22:05)
|
Bohužel i já jsem nakupovala poprvé a naposledy! Nebyla jsem vůbec spokojená, zboží přišlo neúplné, platbu mi paní vrátila,šlo o symbolickou částku, ale až po měsíci a po urgencích.Druhá hračka byla poškozená, byla mi nabídnuta k vrácení pro reklamaci, ale já měla vztek už na Štědrý den a vrtačku jsem prostě vyhodila.Nedoporučuji! Kostková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
ZDENKA L. (chchiccory)
ID 26322
(27. 12. 2008, 19:59)
|
Dobrý večer,bohužel já jsem s obchudkem velmi nespokojena.Na balíček jsem čekala dlouho,zboží přišlo zcela jiné než jsem si objednávala,něco v balíčku chybělo. Upozornění o změně zboží a neuplnosti balíčku žádná.Komunikace nulová. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kasteřina C. (K...)
ID 61238
(18. 12. 2008, 21:48)
|
Ja musim propojit NEGATINVI hodnoceni, kdyz jsem se po 10ti dnech po zaplaceni dozvedela, ze zbozi neni na skladu a dozadovala se vysvetleni, bylo mi SPROSTE nadavano!!!!! .Velmi spatna komunikace a domluva!!!!!!!!!!!!!!!Katerina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka P. (sikulka)
ID 36047
, mimibazar.cz/sikulka
(18. 12. 2008, 23:07)
|
Vážená paní,že vy v telefonu nadáváte mé zaměstnankyni,nedá se s vámi rozumně domluvit,to je v pořádku?Jediné,co ona udělala,že po vašich nadávkách zaklapla telefon a už ho nebrala.Děkuji.Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona H. (heřmi)
ID 53071
, mimibazar.cz/hermi
(17. 12. 2008, 17:12)
|
Stejně jako paní Iveta musím i já bohužel napsat negativní hodnocení .Já jsem odpověď sice dostala,ale podklady k platbě už ne.Prosila jsem o ně 2x,protože jsem chtěla hračku k vánocům,což jsem paní Radce také včas napsala a dodnes nic.Pokud paní Radka nestíhá komunikovat a následně prodávat,tak nemá ani nic nabízet.Bohužel dávám .Simona |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
iveta m. (ivete)
ID 10844
, mimibazar.cz/ivete
(17. 12. 2008, 12:50)
|
špatná komunikace. Paní mi ani neodpověděla na vzkazy, měla jsem u ní objednané dárky na vánoce a čekala jsem 14 dní a nic |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
iveta m. (ivete)
ID 10844
, mimibazar.cz/ivete
(18. 12. 2008, 12:35)
|
Dne 11.12. jsem od vás dostala mejla že balíček odesílate v sobotu, upozornění že vám nejdou mejly máte s datumem 17.12. tak nevím co jsem si měla přečíst. Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Radka P. (sikulka)
ID 36047
, mimibazar.cz/sikulka
(upraveno 20. 12. 2008, 11:29)
|
Nevím,proč bych vám balíček měla odeslat,když jste ho neměla zaplacený . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
iveta m. (ivete)
ID 10844
, mimibazar.cz/ivete
(21. 12. 2008, 16:51)
|
neposlala jste mi podklady k platbě, jen jste napsala že baliček posílate , na můj mejl jste už nedpověděla, tak kam jsem ty peníze měla poslat. Nevím proč to pořád řešíte přes hodnocení, když jste mi poslala mejl kde jste už tkhle řešit nechtěla. Krásné vánoce. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Š. (Šepi)
ID 144202
, mimibazar.cz/sepi
(14. 11. 2008, 22:01)
|
Dobrý den, bohužel mám ten samý problém jako Jana K., mám zaplaceno od 1.11. s tím, že prý balíček (odejde) odešel ? v sobotu 8.11., do dnešního dne nic nepřišlo a paní Radka mi nereaguje na maily, může to být samozřejmě nějaká chyba pošty, ale s touto komunikací se to asi nedozvím. Je mi to moc líto, jsou to dárky pro děti k Vánocům. Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana K. (kovaja)
ID 86006
(14. 11. 2008, 10:38)
|
Dobrý den, bohužel musím napsat poprvé hodnocení velmi negativní. Před měsícem jsem si u p. Radky objednala tričko, poté ještě 2 hračky a bohužel vůbec nereaguje, neodpovídá na maily. Když se náhodou ozve, tak jen proto, že napíše že na mě opět zapomněla s objednávkou. Nyní už nepíše vůbec, i když jsem jí napsala, ať mi přímo napíše, jestli má vůbec o můj obchod zájem. Paní Radku NEDOPORUČUJI !!! Je velmi nespolehlivá a opravdu se obávám, zda-li máte o něco zájem k Vánocům, aby Vám to do té doby vůbec přišlo. Varuji před touto prodávající. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka P. (sikulka)
ID 36047
, mimibazar.cz/sikulka
(15. 11. 2008, 22:51)
|
Dobrý večer,paní Jano.Před nedávnem jsme obchůdek spolu uskutečnily a byla jste spokojená.Napsala jste mi kladné hodnocení.Tričko bohužel pořád není skladem,proto jsem vám neposlala podklady k platbě.Na mimibazar se dostávám až navečer a bohužel váš mail přehlídla,denně jich chodí přes dvě stě.Děkuji za pochopení.Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Helena Š. (Štěně 2005)
ID 25641
, mimibazar.cz/stene2005
(3. 10. 2008, 21:09)
|
dobrý večer, je mi líto ale pani Radka mi velmi zklamala 8.9 jsem si u ní objednala koloběžku napsala že do týdne bude,,, na další vzkazy jak to vypadá s mojí objednávkou už nereagovala. Myslim si že mohla alespoň napsat že zboží nebude..... nepřipadá mi to jako fér jednání...Helena |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Táňa M. (slavecek)
ID 20799
, mimibazar.cz/slavecek
(28. 5. 2008, 14:05)
|
Dobrý den Radko, včera nám konečně přivezli službou PPL koloběžku a garáže. Do garáží se vejdou jen některá autíčka z naší sbírky, ale nevadí. Sice dárečky dorazily až tři dny po narozeninách, ale chyba byla u PPL Vám díky. Táňa a |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lída T. (Taborak)
ID 64478
(5. 10. 2007, 21:43)
|
Hodnocení koloběžky,nikoli pí Radky: Jsem moc zklamaná ,koloběžka je v hrozném stavu,nevím jestli je to jen tento kus,ale pokoušet to nebudu.Odřená,prasklé kolečko,špatně lisovaná,žádný návod ani záruční list.Je mi líto,že píšu takové hodnocení.Ale zjistila jsem,že nejsem sama. Posílám zpět!! Lída Táborská |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka P. (sikulka)
ID 36047
, mimibazar.cz/sikulka
(7. 10. 2007, 15:30)
|
Paní Lído,objednávala jste si koloběžku modrou,já vám omylem poslala tuším růžovou.Záruční list u ní byl,tím pádem,když jste si objednávala jinou barvu,záručák jsem vám nepřikládala.Myslím,že se vám první koloběžka líbila,jinak byste chtěla peníze a netrvala na zaslání jiné s jinou barvou.Mrzí mne,pokud vám přišla podřená.Pokud je něco prasklého,je to vina pošty,ne výrobce.Opravdu je mi to líto.Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lída T. (Taborak)
ID 64478
(8. 10. 2007, 5:54)
|
Dobrý den,pí Radko.Tu růžovou jsem vůbec nevyndala z krabice.Taky nevím,proč bych měla vyndavat záruční list,když jsem jí vracela zpět.Nejsem si jistá,že za prasklé kolečko může dopravce,myslím,že je nekontrolujete než je posíláte.Jinak by jste o tom záručním listě věděla.Nechme toho,koloběžku vracím,asi jsem měla smůlu.Lída Táborská. |
ODPOVĚDĚT
|