Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Michaela K. (Nikolka178) ID 363957

Michaela K. (Nikolka178) ID 363957
mimibazar.cz/nikolka178
Oblast: Ostrava
Ověřená adresa
Telefon: 736675015
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30. 3. 2011
Naposledy: 2. 5. 2019, 13:40
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
88224481
HODNOCENÍ 563
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 3 negativních hodnocení
Natálie D. (maranafa) ID 473995 (30. 1. 2017, 14:41)
Nedoporucuji!
Dne 19.01 jsem napsala ze mam zajem o zbozi.20.01 jsem obdrzela podklady k platbe.Hned jsem platbu odeslsla( kolem 15hodiny se splatnosti 20.01) a pozadala o co nejrychlejsi dodani,jelikoz 29.01 syn ma narozeniny.Pani prodavajici mi napsala ze neni problem,melo by se to stihnout.V utery jsem se zeptala jestli uz platba doratila.Bylo mi odpovezeno,ze ano a ze se balik odesle ve stredu.Kdyz ani v patek nedorazil,zadala jsemo podaci cislo baliku.To mi bylo sdeleno v pondeli kolem 11h. Pak prislo poskozene auto - reklamace v řešení
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Tkacikoj) ID 74708 , mimibazar.cz/tkacikoj (21. 8. 2015, 10:19)
Bohužel jsem narazila na neochotnou paní majitelku. Mrzí mě to... Platbu jsem provedla v úterý a zboží odešle až v pondělí a po mém dotazu. Ihned po zaplacení jsem odeslala oznámení o zaplacení. S tímto přístupem jsem se ještě nesetkala.Mám si zboží koupit v kamenném obchodě.
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Nikolka178) ID 363957 , mimibazar.cz/nikolka178 (22. 8. 2015, 11:41)
Paní se neřídí podmínkami prodejců - zboží chce zaslat po zaslání potvrzení, ačkoliv v podmínkách prodeje je stanoveno, že zboží bude zasláno po přijetí platby. Svádí vinu na ochodníka, ačkoliv my jsme nemohli ovlivnit to, jak dlouho trval převod v bance. Dá se domluvit, že zboží bude odesláno na základě potvrzení, ale paní nás nijak neinformovala, že na zboží spěchá!
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Nikolka178) ID 363957 , mimibazar.cz/nikolka178 (22. 8. 2015, 11:42)
Nakonec vše vyvrcholilo telefonickým hovorem, kde jsem se paní snažila vysvětlit, že jsem u lékaře a čekám na vyšetření a že nejpozději v pondělí bude zásilka odeslána, také jsem jí nabídla vrácení platby a nákupu v kamenné prodejně, když na zboží tolik pospíchá. Na to paní beze slova položila telefon. Velmi netaktní a neslušné chování. Jakékoliv pochopení ze strany této paní nemůže čekat nikdo a rozhodně jí nemůžu doporučit! Hodnocení jste udělila na základě toho, že jste odmítla podmínky prodejce, ačkoliv jste s nimi s objednávkou souhlasila.Negativní hodnocení budu rešit se správci webu. Můžu doložit potvrzení o tom, kdy byla platba přijata.
ODPOVĚDĚT
Jana M. (Tkacikoj) ID 74708 , mimibazar.cz/tkacikoj (24. 8. 2015, 13:00)
Jsem zvědavá kdy mi vrátíte peníze....
Dle Vašeho tvrzení, jste mou platbu měla na účtě ve čtvrtek. Odeslat balíček jste chtěla dnes (tj. v pondělí), takže ne ve čtvrtek, ne v pátek, ne v sobotu...
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Nikolka178) ID 363957 , mimibazar.cz/nikolka178 (upraveno 24. 8. 2015, 15:05)
Dle našich podmínek prodeje pracujeme od pondělí do pátku - s podmínkami jste nákupem souhlasila. I kdybychom pracovali v sobotu, pošta se kterou máme smlouvu je v sobotu zavřená. Prodlení v odeslání by byly tedy dva dny. U našich zákazníků naprosto pochopitelná doba odeslání. Upozorňuji znovu, že zpoždění nastalo pouze z důvodu dovolené kolegy a důležitého zdravotního vyšetření. Platba ve výši 128,- kč Vám byla již vrácena - opět můžu doložit dokladem z banky.
Je zajímavé, že nezmiňujete, jak rychlý byl u nás první nákup Človeče nezlob se, který jste u nás v roce 2014 provedla a který byl naprosto bezproblémový.
ODPOVĚDĚT
Šárka Š. (SSisley) ID 62273 (27. 2. 2015, 9:53)
Za sebe musím dát špatné hodnocení. Poprvé jsem objednala bederní pásy, které jsem chtěla v krabičce a psala jsem, že to chci jako dárek a zboží mi přišlo nejen v roztržené krabičce, ale navíc špinavé! Paní se omlouvala, že se stane chyba, že jsme jenom lidi. Po druhé ta samá objednávka a zase problém. Místo velikosti XL mi přišla velikost neznámá, protože cedulky odstřiženy a do pásů jsem nevlezla, takže velikost menší. Zboží jsem vrátila, email o t
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Nikolka178) ID 363957 , mimibazar.cz/nikolka178 (27. 2. 2015, 14:24)
A my jsme Vám vstříc nevyšli? Poprvé jsem Vám nabízela výměnu - nechtěla jste.
Teď Vám vracíme celou částku včetně veškerého poštovného.
Na hodnocení máte právo, ale i my máme právo udělit hodnocení. Člověk, který chce dělat problémy, si je vždy najde a to, že se ktomu obchodník staví čelem, problémové nakupující nezajímá. A to je přesně Váš případ. Situace mě mrzí ale víc jsem už pro Vás udělat nomohla.
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (Nikolka178) ID 363957 , mimibazar.cz/nikolka178 (27. 2. 2015, 14:35)
Ráda bych ještě dodala, že jste první nakupující, která udělila negativ, což také o něčem svědčí. Problém může nastat, může se i opakovat ale dle nás je nejdůležitější, jak se k tomu prodejce postaví.
Kdo chce psa bíti, hůl si vždycky najde.....
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu