PODMÍNKY PRODEJE
Michaela K. (Nikolka178) ID 363957 |
mimibazar.cz/nikolka178 |
Oblast: Ostrava |
|
Telefon: 736675015 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 30.3.2011 |
Naposledy: 2.5.2019 13:40 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFOBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné obchodní podmínky internetového v platném znění od 1. 3.
2016
Fakturační adresa:
Michaela Krestová
Kmochova 1248/8
721 00 Ostrava – Svinov
IČO: 88224481
Bankovní spojeni: 209015932/0600 účet je veden u Moneta bank
Obchodní podmínky upravují vztahy a vymezují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem a
Provozovatelem tohoto internetového obchodu je Michaela Krestová, Kmochova 1248/8,721 00 Svinov
Ostrava Svinov (dále jen prodávající).
Nejsem plátce DPH.
Zákazníkem se rozumí každý návštěvník internetových stránek provozovatele, který prostřednictvím
systému internetového obchodu odeslal řádnou objednávku (dále jen kupující).
Aktuální znění podmínek je vždy dostupné na www.Obchodacek.com. Odesláním objednávky kupující
stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad
souhlasí!
Nestanoví-li tyto všeobecné obchodní podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků
příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů platných v České republice.
JAK NAKUPOVAT
Pokud máte vybraný výrobek, můžete jednoduše „PŘIDAT DO KOŠÍKU“. Požadovaný počet kusů tak
vložíte do košíku. Stejným způsobem můžete do košíku přidávat i další hračky. Pokud máte již vše
vloženo do košíku, klikněte na symbol košíku vpravo nahoře. Vyplňte správně požadované údaje
(nebo se přihlaste, pokud jste registrovaní). Zvolte způsob dopravy a platby, popř. napište poznámku.
.
Doprava
Zákazník má možnost si vybrat s několika typů dopravy. Zásilky zasíláme prostřednictvím společnosti
Česká pošta, s.p. a PPL CZ s.r.o.
POŠTOVNÉ
V případě, že u nás nakoupíte za více než 2000 Kč (platí pro konečné zákazníky v České republice),
dopravu a balné Vám dáme ZDARMA!!!
Pokud bude Váš nákup nižší, bude Vám účtováno takové dopravné a dopravce, které zvolíte ve
Vašem výběru. Můžete vybírat z následujících druhů dopravy:
Česká pošta – Balík do ruky – při platbě předem na účet (120 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní
den po expedici zásilky. Zásilka se odesílá na příslušnou poštu, kde bude uložena max. 7 dnů (adresát
dostane informaci SMS / e-mailem). Zásilka se odesílá až po připsání Vámi zaslané částky za zboží na
náš účet! Platba musí být uhrazená do pěti pracovních dnů. Po této lhůtě bude objednávka
stornována.
Česká pošta – Balík do ruky – na dobírku (130 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní den po
expedici zásilky. Adresát dostane informaci SMS / e-mailem
PPL ParcelShop při platbě předem na účet (80 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní den po
expedici zásilky. Zásilka se odesílá až po připsání Vámi zaslané částky za zboží na náš účet! Při
objednávce nad 2000 Kč dodání ZDARMA. Platba musí být uhrazená do 5 pracovních dnů. Po této
lhůtě bude objednávka stornována. Nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sít výdejních a
prodejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas
doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
PPL ParcelShop při platbě na dobírku (120 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní den po expedici
zásilky. Při objednávce nad 2000 Kč dodání ZDARMA. Nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sít
výdejních a prodejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na
určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.
TIP !!! – PPL Vám doručí zásilku například i do práce během pracovní doby – stačí se dohodnout s
řidičem a nám sdělit správnou adresu dodání, která může být jiná než fakturační adresa.
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka
nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí
zásilky, je zákazník povinen neprodleně do 3 dnů kontaktovat provozovatele.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!
NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY NENÍ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY!!!
Chtěli bychom všechny zákazníky upozornit, že:
Nevyzvednutí dobírky není odstoupení od kupní smlouvy!!! Pokud chcete od kupní smlouvy
odstoupit, lze objednávku, pokud ještě nebyla odeslána, stornovat. Vždy je časová prodleva mezi
objednáním a odesláním balíku.
Další možností je zásilku převzít a zboží nám vrátit (jste-li zákazník-spotřebitel) ve 14 denní lhůtě. Na
základě obchodních podmínek a v souladu s Občanským zákoníkem v případě nevyzvednutí
dobírkové zásilky budeme požadovat úhradu nákladů spojených s expedicí Vaší objednávky ve výši
120,- Kč. Náklady se skládají z ceny poštovného a z administrativně technických nákladů spojených
s expedicí objednávky (vyskladnění, zabalení, vystavení dokumentů k zásilce, manipulace se
zásilkou,….) V případě, že částku neuhradíte v požadovaném termínu, budeme nuceni přistoupit k
jejímu vymáhání právní cestou. V takovémto případě však budeme požadovat též úhradu veškerých
nákladů spojených s jejím vymáháním. Také bude dotyčný zákazník zapsán do registru nespolehlivých
zákazníků, kterou využívají ostatní e-shopy pro kontrolu spolehlivosti. Prosím, berte toto upozornění
na vědomí!
ZÁRUKY A REKLAMACE
Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu, nebo webu určeného komerční prodej se řídí a je v souladu s platnou legislativou.
Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v e-shopu, čehož důkazem je
daňový doklad.
Zaplacením a převzetím věci přechází na zákazníka vlastnictví zakoupené věci. Prodávající poskytuje
zákazníku-spotřebiteli záruku na zboží dodané prostřednictvím internetového obchodu
obchodacek.com, a to v délce trvání 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem-spotřebitelem. Záruční
doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží.
Zákazník je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Má-li zboží vady v
době jeho předání, je zákazník oprávněn odmítnout jeho převzetí. O případném poškození zboží
během přepravy je zákazník povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího,
nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným
opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním, či v důsledku
živelných pohrom.
Poškození zboží během přepravy:
Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě či poškození zboží došlo při jeho
přepravě od prodávajícího zákazníkovi. V tom případě nese odpovědnost za poškození zboží
dopravce. Při převzetí zásilky je zákazník, případně příjemce zásilky povinen zkontrolovat, zda je obal
neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození. Pokud zákazník nebo příjemce
zásilky zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), je oprávněn ve svém vlastním zájmu zásilku
odmítnout, převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje,
že zásilka byla doručena řádně a neporušena. Pokud zákazník či příjemce zásilky zjistí po převzetí
zboží vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu
písemně na adrese Michaela Krestová, Kmochova 1248/8, 721 00 Ostrava Svinov nebo
elektronickou poštou na reklamace@obchodacek.com prodávajícímu a především dopravci,
nejpozději však do 2 kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si současně
sepsání zápisu o škodě. Do doby sepsání zápisu o škodě nesmí zákazník se zásilkou jakkoli
manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena.
Je-li potřeba uplatnit reklamační řízení z důvodu poškození zboží, oznamte tuto skutečnost
prodávajícímu co nejdříve, písemně na e-mailovou adresu michaela.krestova{@email.cz
telefonicky na tel.: 736675015, případně písemně na adresu provozovny e-shopu.
Nemá-li věc uvedené vlastnosti, může zákazník-spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad,
pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci,
může zákazník-spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od
smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez
zbytečného odkladu, má zákazník-spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání
nové věci, nebo výměnu součásti má zákazník-spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud
nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém
případě má zákazník-spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník-spotřebitel od
smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na
opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i
v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit,
jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo, že by zjednání nápravy
zákazníku-spotřebiteli působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění zákazníku nenáleží, pokud
zákazník před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.
Ve své žádosti o reklamaci daného zboží nezapomeňte uvést Vaše kontaktní údaje, jaké zboží
reklamujete, důvod reklamace, termín nákupu zboží a kopii účtenky.
Na základě předešlého kontaktu zákazník zašle zboží provozovateli.
Provozovatel vydá zákazníkovi písemné potvrzení o doručení reklamace. Následně vydá provozovatel
zákazníkovi i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí
reklamace.
Reklamace zákazníka-spotřebitele bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
Je-li reklamace důvodná, prodávající ve lhůtě výše uvedené vyzve zákazníka-spotřebitele, aby si
vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle zákazníkovi-spotřebiteli poštou na adresu určenou
zákazníkem.
Protokol o vyřízení reklamace si pečlivě uschovejte pro případ další reklamace nebo manipulace se
zbožím. Není-li stanoveno či dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti zákazníka a prodávajícího z
odpovědnosti za vady zboží příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.
MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU
Bylo-li zákazníku-spotřebiteli zboží dodáno poštou nebo prostřednictvím dopravce, je zákazník-
spotřebitel oprávněn do 14 dnů od převzetí zboží od kupní smlouvy bez uvedení důvodů odstoupit.
Uplynutím stanovené lhůty zaniká právo zákazníka-spotřebitele odstoupit bez uvedení důvodů od
kupní smlouvy. Zákazník-spotřebitel však není oprávněn odstoupit od smluv na dodávku zboží, které
bylo upraveno podle přání spotřebitele, které podléhá rychlé zkáze, potravin, nápojů nebo jiného
zboží běžné spotřeby dodávaného do spotřebitelovy domácnosti nebo do jiného místa, které
spotřebitel určil, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.
Zboží bude nepoužité a nepoškozené
Zboží bude v originálním obalu
Zboží bude zasláno zpět spolu s veškerými dokumenty ( doklady o koupi atd.)
Zboží je nutné vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení
od smlouvy.
Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle
toho, co nastane dříve. Pokud odstoupíte od této smlouvy a zároveň vrátíte zboží, případně
prokážete jeho odeslání, tak Vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů všechny
platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání, kromě dodatečných nákladů vzniklých
v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání. Pro vrácení plateb prodávající použije stejný platební
prostředek, který použil zákazník-spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud zákazník-
spotřebitel výslovně neurčí jinak.
Zásilky, které budou zaslány zpět na dobírku, nebudou provozovatelem přijaty.
Zákazník-spotřebitel, který odstoupil od kupní smlouvy, odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty
zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem
na jeho povahu a vlastnosti.
Vrácení zboží bez udání důvodu není možné, pokud si zboží vyzvednete osobně.
OCHRANA OSOBNÍCH DAT
Internetový obchod Obchodacek.com si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data,
která musela být uvedena při realizaci objednávky.
Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze
provozovatelem internetového obchodu Obchodacek.com a to pouze pro účely statistického
zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.
Zákazník má právo kdykoli písemně požádat provozovatele, aby jeho osobní údaje vhodným
způsobem vymazal ze své evidence nebo provedl požadovanou změnu ve struktuře osobních údajů
zákazníka.
MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
Internetový obchod Obchodacek.com si zakládá na tom, vždy se dohodnout se zákazníkem-
spotřebitelem. V případě sporu je možné se obrátit na Českou obchodní inspekci. Pro informaci
uvádíme kontakt na inspektorát pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj: Česká obchodní inspekce,
Inspektorát pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj, Provozní 5491/1, 722 00 Ostrava – Třebovice, tel:
+420 554 818 211, fax. +420 296 366 236, e-mail: ov_coi@coi.cz, IS DS:5c2d2ch. Kontakt na centrálu
ČOI – Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, Praha, tel: +420 296 366 360, adr@coi.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.10.2017, 14:07
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu