Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Michaela K. (Nikolka178) ID 363957
mimibazar.cz/nikolka178
Oblast: Ostrava
Ověřená adresa
Telefon: 736675015
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30.3.2011
Naposledy: 2.5.2019 13:40
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
88224481
HODNOCENÍ 563
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
OBCHODNÍ PODMÍNKY

Všeobecné obchodní podmínky internetového v platném znění od 1. 3.

2016

Fakturační adresa:

Michaela Krestová

Kmochova 1248/8
721 00 Ostrava – Svinov

IČO: 88224481

Bankovní spojeni: 209015932/0600 účet je veden u Moneta bank

Obchodní podmínky upravují vztahy a vymezují vzájemná práva a povinnosti mezi provozovatelem a


Provozovatelem tohoto internetového obchodu je Michaela Krestová, Kmochova 1248/8,721 00 Svinov

Ostrava Svinov (dále jen prodávající).

Nejsem plátce DPH.

Zákazníkem se rozumí každý návštěvník internetových stránek provozovatele, který prostřednictvím

systému internetového obchodu odeslal řádnou objednávku (dále jen kupující).

Aktuální znění podmínek je vždy dostupné na www.Obchodacek.com. Odesláním objednávky kupující

stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, a že s nimi bez výhrad

souhlasí!

Nestanoví-li tyto všeobecné obchodní podmínky jinak, řídí se práva a povinnosti účastníků

příslušnými ustanoveními obecně závazných předpisů platných v České republice.

JAK NAKUPOVAT

Pokud máte vybraný výrobek, můžete jednoduše „PŘIDAT DO KOŠÍKU“. Požadovaný počet kusů tak

vložíte do košíku. Stejným způsobem můžete do košíku přidávat i další hračky. Pokud máte již vše

vloženo do košíku, klikněte na symbol košíku vpravo nahoře. Vyplňte správně požadované údaje

(nebo se přihlaste, pokud jste registrovaní). Zvolte způsob dopravy a platby, popř. napište poznámku.

.
Doprava

Zákazník má možnost si vybrat s několika typů dopravy. Zásilky zasíláme prostřednictvím společnosti

Česká pošta, s.p. a PPL CZ s.r.o.

POŠTOVNÉ

V případě, že u nás nakoupíte za více než 2000 Kč (platí pro konečné zákazníky v České republice),

dopravu a balné Vám dáme ZDARMA!!!

Pokud bude Váš nákup nižší, bude Vám účtováno takové dopravné a dopravce, které zvolíte ve

Vašem výběru. Můžete vybírat z následujících druhů dopravy:

Česká pošta – Balík do ruky – při platbě předem na účet (120 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní

den po expedici zásilky. Zásilka se odesílá na příslušnou poštu, kde bude uložena max. 7 dnů (adresát

dostane informaci SMS / e-mailem). Zásilka se odesílá až po připsání Vámi zaslané částky za zboží na

náš účet! Platba musí být uhrazená do pěti pracovních dnů. Po této lhůtě bude objednávka

stornována.

Česká pošta – Balík do ruky – na dobírku (130 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní den po

expedici zásilky. Adresát dostane informaci SMS / e-mailem

PPL ParcelShop při platbě předem na účet (80 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní den po

expedici zásilky. Zásilka se odesílá až po připsání Vámi zaslané částky za zboží na náš účet! Při

objednávce nad 2000 Kč dodání ZDARMA. Platba musí být uhrazená do 5 pracovních dnů. Po této

lhůtě bude objednávka stornována. Nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sít výdejních a

prodejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas

doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.

PPL ParcelShop při platbě na dobírku (120 Kč) Dodání zpravidla následující pracovní den po expedici

zásilky. Při objednávce nad 2000 Kč dodání ZDARMA. Nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sít

výdejních a prodejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na

určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů.

TIP !!! – PPL Vám doručí zásilku například i do práce během pracovní doby – stačí se dohodnout s

řidičem a nám sdělit správnou adresu dodání, která může být jiná než fakturační adresa.

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zákazník nebo příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a zda zásilka

nevykazuje zjevné znaky poškození. V případě zjištění poškození či jiné nesrovnalosti po převzetí

zásilky, je zákazník povinen neprodleně do 3 dnů kontaktovat provozovatele.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ!

NEVYZVEDNUTÍ ZÁSILKY NENÍ ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY!!!

Chtěli bychom všechny zákazníky upozornit, že:

Nevyzvednutí dobírky není odstoupení od kupní smlouvy!!! Pokud chcete od kupní smlouvy

odstoupit, lze objednávku, pokud ještě nebyla odeslána, stornovat. Vždy je časová prodleva mezi

objednáním a odesláním balíku.

Další možností je zásilku převzít a zboží nám vrátit (jste-li zákazník-spotřebitel) ve 14 denní lhůtě. Na

základě obchodních podmínek a v souladu s Občanským zákoníkem v případě nevyzvednutí

dobírkové zásilky budeme požadovat úhradu nákladů spojených s expedicí Vaší objednávky ve výši

120,- Kč. Náklady se skládají z ceny poštovného a z administrativně technických nákladů spojených

s expedicí objednávky (vyskladnění, zabalení, vystavení dokumentů k zásilce, manipulace se

zásilkou,….) V případě, že částku neuhradíte v požadovaném termínu, budeme nuceni přistoupit k

jejímu vymáhání právní cestou. V takovémto případě však budeme požadovat též úhradu veškerých

nákladů spojených s jejím vymáháním. Také bude dotyčný zákazník zapsán do registru nespolehlivých

zákazníků, kterou využívají ostatní e-shopy pro kontrolu spolehlivosti. Prosím, berte toto upozornění

na vědomí!

ZÁRUKY A REKLAMACE

Záruka na zboží prodávané prostřednictvím e-shopu, nebo webu určeného komerční prodej se řídí a je v souladu s platnou legislativou.

Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží v e-shopu, čehož důkazem je

daňový doklad.

Zaplacením a převzetím věci přechází na zákazníka vlastnictví zakoupené věci. Prodávající poskytuje

zákazníku-spotřebiteli záruku na zboží dodané prostřednictvím internetového obchodu

obchodacek.com, a to v délce trvání 24 měsíců od převzetí zboží zákazníkem-spotřebitelem. Záruční

doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě.

Záruční doba začíná běžet převzetím zboží.

Zákazník je povinen prohlédnout zboží bez zbytečného odkladu po jeho převzetí. Má-li zboží vady v

době jeho předání, je zákazník oprávněn odmítnout jeho převzetí. O případném poškození zboží

během přepravy je zákazník povinen neprodleně informovat jak přepravce, tak prodávajícího,

nejpozději však do dvou pracovních dnů od převzetí zboží.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným

opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním, či v důsledku

živelných pohrom.

Poškození zboží během přepravy:

Za neoprávněnou bude považována reklamace v případě, že k vadě či poškození zboží došlo při jeho

přepravě od prodávajícího zákazníkovi. V tom případě nese odpovědnost za poškození zboží

dopravce. Při převzetí zásilky je zákazník, případně příjemce zásilky povinen zkontrolovat, zda je obal

neporušený a zda zásilka nevykazuje zjevné znaky vnějšího poškození. Pokud zákazník nebo příjemce

zásilky zjistí zjevné vady (např. poškozený obal), je oprávněn ve svém vlastním zájmu zásilku

odmítnout, převzít a sepsat s dopravcem zápis o škodě. Podpisem dodacího listu zákazník potvrzuje,

že zásilka byla doručena řádně a neporušena. Pokud zákazník či příjemce zásilky zjistí po převzetí

zboží vadu vyplývající z poškození při přepravě, je povinen oznámit tuto skutečnost bez odkladu

písemně na adrese Michaela Krestová, Kmochova 1248/8, 721 00 Ostrava Svinov nebo

elektronickou poštou na reklamace@obchodacek.com prodávajícímu a především dopravci,

nejpozději však do 2 kalendářních dnů ode dne, kdy byla zásilka doručena a vyžádat si současně

sepsání zápisu o škodě. Do doby sepsání zápisu o škodě nesmí zákazník se zásilkou jakkoli

manipulovat a je povinen zachovat i obal zásilky, ve které mu byla zásilka doručena.

Je-li potřeba uplatnit reklamační řízení z důvodu poškození zboží, oznamte tuto skutečnost

prodávajícímu co nejdříve, písemně na e-mailovou adresu michaela.krestova{@email.cz

telefonicky na tel.: 736675015, případně písemně na adresu provozovny e-shopu.

Nemá-li věc uvedené vlastnosti, může zákazník-spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad,

pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci,

může zákazník-spotřebitel požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od

smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez

zbytečného odkladu, má zákazník-spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Právo na dodání

nové věci, nebo výměnu součásti má zákazník-spotřebitel i v případě odstranitelné vady, pokud

nemůže věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém

případě má zákazník-spotřebitel i právo od smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li zákazník-spotřebitel od

smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na

opravu věci, může požadovat přiměřenou slevu. Zákazník-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i

v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit,

jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo, že by zjednání nápravy

zákazníku-spotřebiteli působilo značné obtíže. Právo z vadného plnění zákazníku nenáleží, pokud

zákazník před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud zákazník vadu sám způsobil.

Ve své žádosti o reklamaci daného zboží nezapomeňte uvést Vaše kontaktní údaje, jaké zboží

reklamujete, důvod reklamace, termín nákupu zboží a kopii účtenky.

Na základě předešlého kontaktu zákazník zašle zboží provozovateli.

Provozovatel vydá zákazníkovi písemné potvrzení o doručení reklamace. Následně vydá provozovatel

zákazníkovi i písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace případně odůvodnění zamítnutí

reklamace.

Reklamace zákazníka-spotřebitele bude vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Je-li reklamace důvodná, prodávající ve lhůtě výše uvedené vyzve zákazníka-spotřebitele, aby si

vyměněné zboží vyzvedl, případně zboží zašle zákazníkovi-spotřebiteli poštou na adresu určenou

zákazníkem.

Protokol o vyřízení reklamace si pečlivě uschovejte pro případ další reklamace nebo manipulace se

zbožím. Není-li stanoveno či dohodnuto jinak, řídí se práva a povinnosti zákazníka a prodávajícího z

odpovědnosti za vady zboží příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku.

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

Bylo-li zákazníku-spotřebiteli zboží dodáno poštou nebo prostřednictvím dopravce, je zákazník-

spotřebitel oprávněn do 14 dnů od převzetí zboží od kupní smlouvy bez uvedení důvodů odstoupit.

Uplynutím stanovené lhůty zaniká právo zákazníka-spotřebitele odstoupit bez uvedení důvodů od

kupní smlouvy. Zákazník-spotřebitel však není oprávněn odstoupit od smluv na dodávku zboží, které

bylo upraveno podle přání spotřebitele, které podléhá rychlé zkáze, potravin, nápojů nebo jiného

zboží běžné spotřeby dodávaného do spotřebitelovy domácnosti nebo do jiného místa, které

spotřebitel určil, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím.

Zboží bude nepoužité a nepoškozené

Zboží bude v originálním obalu

Zboží bude zasláno zpět spolu s veškerými dokumenty ( doklady o koupi atd.)

Zboží je nutné vrátit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení

od smlouvy.

Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle

toho, co nastane dříve. Pokud odstoupíte od této smlouvy a zároveň vrátíte zboží, případně

prokážete jeho odeslání, tak Vám vrátíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů všechny

platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání, kromě dodatečných nákladů vzniklých

v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání. Pro vrácení plateb prodávající použije stejný platební

prostředek, který použil zákazník-spotřebitel pro provedení počáteční transakce, pokud zákazník-

spotřebitel výslovně neurčí jinak.

Zásilky, které budou zaslány zpět na dobírku, nebudou provozovatelem přijaty.

Zákazník-spotřebitel, který odstoupil od kupní smlouvy, odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty

zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem

na jeho povahu a vlastnosti.

Vrácení zboží bez udání důvodu není možné, pokud si zboží vyzvednete osobně.

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Internetový obchod Obchodacek.com si váží Vaší důvěry a zavazuje se, že bude chránit Vaše data,

která musela být uvedena při realizaci objednávky.

Vaše data nebudou v žádném případě poskytnuta třetí osobě. Vaše data mohou být využita pouze

provozovatelem internetového obchodu Obchodacek.com a to pouze pro účely statistického

zpracování a přímé komunikace se zákazníkem.

Zákazník má právo kdykoli písemně požádat provozovatele, aby jeho osobní údaje vhodným

způsobem vymazal ze své evidence nebo provedl požadovanou změnu ve struktuře osobních údajů

zákazníka.

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Internetový obchod Obchodacek.com si zakládá na tom, vždy se dohodnout se zákazníkem-

spotřebitelem. V případě sporu je možné se obrátit na Českou obchodní inspekci. Pro informaci

uvádíme kontakt na inspektorát pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj: Česká obchodní inspekce,

Inspektorát pro Moravskoslezský a Olomoucký kraj, Provozní 5491/1, 722 00 Ostrava – Třebovice, tel:

+420 554 818 211, fax. +420 296 366 236, e-mail: ov_coi@coi.cz, IS DS:5c2d2ch. Kontakt na centrálu

ČOI – Česká obchodní inspekce, Štěpánská 15, Praha, tel: +420 296 366 360, adr@coi.cz
Podmínky byly naposledy upraveny: 12.10.2017, 14:07
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu