Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483

Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483
mimibazar.cz/gabrielax
Oblast: Praha - západ
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 1. 2007
Naposledy: 5. 3. 2018, 17:57
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1221
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 15 negativních hodnocení
Dana Divišová (jarmyš) ID 103446 , mimibazar.cz/jarmys (7. 5. 2014, 21:53)
Paní Gábinu určitě nedoporučuji!!!!! (N) (N) (N) (N) (N) pí Gábině jsem vrátila boty s tím, že mi jsou velké a dodnes mi nepřišli peníze (6) Trapně jsem o ně víc jak 3 měsíce škemrala! Pí Gábina se mnou absolutně nekomunikuje. Je mi to moc líto, ale pí Gábina mi dluží 890,-Kč.
Dana
ODPOVĚDĚT
Ludmila B. (Boubrlíček) ID 487747 (13. 1. 2014, 21:38)
Dobrý večer paní Gabrielo.
18.října jsem vám zaslala peníze za Crocs Nadia w 8 s tím že botky budou max. do 5 týdnů.
A od té doby ticho po pěšině,nereagujete ani na mé vzkazy.
Jen chci vědět jestli se ještě vůbec dočkám zboží nebo mi aspon vrátíte peníze.
Stále doufám že se jen jedná o náké hloupé nedorozumění.
ODPOVĚDĚT
Anna D. (mummy1) ID 344679 , mimibazar.cz/mummy1 (11. 12. 2013, 10:08)
Souhlasim s pani Zuzanou U., na objednavku mi prisla bleskova reakce a nyni, kdyz se ptam po 5 tydnech po zbozi, tak na nekolikaty email zadna reakce. Penize jsem zaplatila a nic mi neprislo!
ODPOVĚDĚT
Zuzana U. (zuzicka 1969) ID 352003 (10. 12. 2013, 8:41)
Nezodpovědný prodejce, který není schopen měsíc reagovat na zprávy, poslat objednané zboží ani zpět peníze.
Na objednávku reagoval ještě týž den, se stejnou rychlostí jsem odeslala peníze a od té doby (měsíc) ticho po pěšině (N)
ODPOVĚDĚT
Jana P. (jana0308) ID 295961 (upraveno 26. 7. 2013, 8:04)
.pani mi prodala napodobeninu botu crocs...VARUJI TIMTO VSECHNY MAMINKY AT NEKUPUJI OD PANI BOTY CROCS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jana Š. (jaajja) ID 379330 (17. 6. 2013, 15:59)
VARUJI OSTATNI!!!!!! Nechapu, jak muzete dostavat pozitivni hodnoceni za boty Crocs Malindi. Mne totiz prislo neco, co s s originalem urcite neslucuje, hnusny jedovate smradlavy plast, balik primo odkudsi z Ciny, krive vylisovany plast, promackly na pate, otrepene okraje ze spatneho lisovani, za tu cenu neco otresneho! Takovou "paradu" svym noham tedy mile rada odpustim. Navic jste mi nevratila oboji postovne, jen cenu bot! To, ze maji boty cedulku Crocs tedy originalitu nezarucuje, ta je toti
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (20. 6. 2013, 14:11)
Dobrý den, toto hodnocení mne velice mrzí. S modelem Malindi nebývají problémy v podstatě nikdy, sem tam se stane, že přijdou trochu pomačkené (k čemuž dochází nešetrných zacházením během přepravy, případně působením tepla), což lze velice snadno odstranit - to ale vůbec nebyl tento případ. Po obdržení bot jsem byla opravdu překvapená, přijdou mi zcela v pořádku. Za originalitou si zcela stojím, dnes se v Číně vyrábí skoro všechno a boty zakoupené u n
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (20. 6. 2013, 14:12)
u nás v obchodech Crocs jsou rovněž až na vzjímky z Číny. Co se týče zápachu, tak je zcela pochopitelný, když je obuv několik týdnů v uzavřeném neprodyšném obalu. Nyní je mám několikátý den vybalené a není z nich cítit absolutně nic. Co se týče poštovného, tka je samozřejmé, že jej hradí kupující - je to zcela běžný postup - mám to uvedeno i v podmínkách prodeje.
Budu ráda, když toto negativní hodnocení odstraníte, protože si myslím, že i pře
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (20. 6. 2013, 14:12)
že i přes Vaši nespokojenost jsem Vám ve všem vyšla vstříc a jednala s Vámi maximálně slušně.
Předem děkuji
ODPOVĚDĚT
Petra Z. (pettinka*) ID 438002 (14. 5. 2013, 14:51)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VARUJI před touto prodejkyní !!!! Za 700,- jsem místo Crocs dostala boty, které jsou jasný FALZIFIKÁT a ještě k tomu dokonce rozlepený!!! Paní nereaguje na maily. Jsem opravdu naštvaná, tolik peněz a boty šmejdy můžu vyhodit do popelnice. Zejdová !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
lenka k. (leniceko) ID 102929 (20. 12. 2012, 9:47)
Špatné info o zboží (o vadě),komunikace minimální. Nespokojenost!!!! (6)
ODPOVĚDĚT
Petra B. (ppetra77) ID 195311 (12. 12. 2012, 11:56)
(box)
Již pátý týden mám zaplacené ZIMNÍ CROCSíky , bohužel GABRIELA nereaguje na mé dotazy- vzkazy a maily a zboží nikde - bohužel sníh všude!!!!! velká NESPOKOJENOST!!!! (destnik)
ODPOVĚDĚT
Dana R. (DanonkaR) ID 317147 (25. 1. 2013, 19:58)
Dobrý večer, také čekám, zatím od 6.1. Vám již dorazily??? :-o
ODPOVĚDĚT
romana h. (rouy) ID 267220 (4. 5. 2012, 9:11)
Musím dát velmi negativní komentář. Po tom co jsem po 5ti týdnech balíček nedostala, jsem napsala email. Asi po třech dnech jsem dostala suchou odpověď, že bohužel věci neobjednala a že je může objednat znovu nebo vrátit peníze. Objednané troje boty byly dárek a teď je musím koupit na rychlo o 1500 Kč dráž. A její chyba jí nestojí nic.Vám je samozřejmě ukradené, že jste tím způsobila škodu druhé straně. Vrátit peníze Vás samozřejmě nic nestojí. A dále nereagujete na emaily ohledně nějaké domluvy již 5 dní. Nedoporučuji vůbec.
ODPOVĚDĚT
romana h. (rouy) ID 267220 (7. 5. 2012, 17:21)
Můžete mi laskavě už odpovědět na moje emaily? Nemám ani peníze ani boty 8o|
ODPOVĚDĚT
Marie S. (Mahja) ID 150452 , mimibazar.cz/mahja (28. 4. 2012, 5:51)
Já bohužel musím napsat negativní hodnocení. 2.3. jsem si objednala nové balerinky crocs spring a do teď jsem žádné neobdržela, paní Gabce jsem napsala dva vzkazy, na které nereaguje. Tudíž požaduji penízky zpět! Čekám od ní ještě jeden balíček, tak uvidím, jestli dojde alespoň ten. Já teda spokojená s obchůdkem nejsem! (box) (N)
ODPOVĚDĚT
Gabriela B. (gabryn) ID 171706 , mimibazar.cz/gabryn (26. 10. 2011, 9:43)
(N) (N) Tak se připojuji k Vašim VELMI NESPOKOJENÝM zákaznicím. Budu ráda, když tímto hodnocením upozorním na Vaše velmi nespolehlivé a neprofesionální jednání ( v historii Vašich hodnocení jsem zjistila, že nejsem sama).
UPOZORNĚNÍ PRO OSTATNÍ - od této paní jsem si objednala v polovině září dvoje boty crocs Nadia. Dodací lhůta 3-4 týdny. Teď v pátek balíček konečně dorazil. Byl ale na dvoje boty dost malý. A skutečně - uvnitř byly boty pouze jedny. Sa
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Handah) ID 29412 , mimibazar.cz/handah (30. 9. 2011, 20:48)
Dobrý večer,

hodinky dnes dorazily po téměř 3 týdnech, děkuji. Spokojená bohužel nejsem, měly být odeslány po připsání peněz na účet a místo toho přestala paní absolutně reagovat na dotazy ohledně doby dodání. Jakýkoliv komunikační omyl je přitom vyloučený, email ohledně platby i další emaily poté, co jsem kontaktovala administrátora, a na které jako jediné paní odepisovala, šly na jednu a tu samou adresu. Nebýt administrátora MMB, nemám hodinky dodnes.

Nu, je to pro mě poučení, abych nesledovala jen poslední hodnocení prodávajících, ale prošla si i ta starší!

Hanka H.
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (30. 9. 2011, 22:11)
Milá Hanko, nebudu se tu nijak ospravedlňovat ani vymlouvat, neodpověděla jsem Vám na dva mejly 20. a 21. 9. pak mi rovnou přišla zpráva od administrátora. Myslím že jistě každý chápe, že každému se občas mže stát, že něco přehlédne nebo na něco zapomene....
Poprosila bych Vás o odstranění jednoho hodnocení, protože dle zdejších pravidel se každý obchod může hodnotit pouze jednou.
Prodeji hodinek a jiného drobného zboží s věnuji pouze okrajově, takže
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Handah) ID 29412 , mimibazar.cz/handah (30. 9. 2011, 23:25)
Gabi, Vaše odpověď bohužel není celá...a máte pravdu, každému se může stát, že něco přehlédne, zapomene, nepřijde zboží v termínu nebo zboží, které si prodejce myslí, že má skladem, už skladem není. Setkala jsem se s tím na MMB víckrát a nikdy jsem neměla problém se s prodávající dohodnout.
Pokud se chtěla dohodnout také ona. Ve Vašem případě jsem si jistá, že pokud bych se neobrátila na administrátora, hodinky nemám.
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Handah) ID 29412 , mimibazar.cz/handah (30. 9. 2011, 23:27)
Je to škoda, myslíte, že Vám těch 129 Kč za to stálo?
Trvám na tom, že nejste spolehlivá a věrohodná prodávající, a mazat žádné hodnocení nebudu. Hodnotit každého prodávajícího lze 1 x týdně, předcházející hodnocení jsem upravovala kvůli požadavku administrátora. Jak jistě víte, na negativní hodnocení byste měla zareagovat - což se u původního nestalo...
Ještě jednou opakuji, že jsem hodinky objednávala 12.9. a dotazy z mé strany nebyly proto ničím nepatřičným, naopak jsem Vás v mailech naivně upozorňovala, že Vás neuháním a jen chci vědět, že je vše v pořádku a balíček přijde se zpožd
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Handah) ID 29412 , mimibazar.cz/handah (30. 9. 2011, 23:32)
ěním.

Pardon, nevejde se to do jednoho příspěvku.
Škoda, že tu teď nad tím ztrácíme cenný čas...

Dobrou noc
Hanka H.
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (1. 10. 2011, 16:57)
Dobrý den, myslím, že nemá smysl nad tpouto konverzací trávit další čas....proto bych ráda dodala poslední věc. Samozřejmě jsem si vědoma toho, že to byla moje chyba, že jsem Vám hodinky poslala až tak pozdě, stejně tak byla moje chyba, že jsem Váš e-mail tak dlouho odkládala, až mi skočil na další stranu a už jsem na něj zcela zapomněla. To, že jste i poslala další zprávu se bohužel zobrazilo jen jako číslo u předchozího nepřečteného e-mailu, tak, jak
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (1. 10. 2011, 16:58)
to na gmailu bývá.
Nicméně si myslím, že tato skutečnost nemění nic na tom, že jsem stále spolehlivá a věrohodná prodávající - myslím, že o tom svědčí i množství pozitivních hodnocení. Bohužel jsem také jen člověk, to jistě každý chápe. Myslím, že už jsme tu obě dostatečně prezentovaly svoje postoje a náhledy na věc, takže už to stačí.
Dále mám dojem že v pravidlech je že se každý obchod smí hodnotit pouze jednou, proto opět žádám o ods
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (1. 10. 2011, 16:58)
Dále mám dojem že v pravidlech je že se každý obchod smí hodnotit pouze jednou, proto opět žádám o odstranění JEDNOHO hodnocení.
Předem děkuji
GAbi
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Handah) ID 29412 , mimibazar.cz/handah (1. 10. 2011, 20:00)
Dobrý večer,

máte pravdu, taktéž si myslím, že jsme probraly všechno. Za hodnocením si stojím, to původní nebylo zamýšleno jako hodnocení, ale dotaz, poté, co jsem nenašla jinou komunikační možnost.
Pokud máte pocit, že neoprávněně, obraťte se, prosím, na administrátora serveru.
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Handah) ID 29412 , mimibazar.cz/handah (1. 10. 2011, 20:04)
Ohledně přehlédnutí emailů jste to poprvé "vysvětlila" dnes, bohužel Vám nevěřím :-o

Co se týče pozitivních hodnocení, to je jediné, co mě mate. Že já, coby "normální", nenáročná a spokojená nakupující, mám najednou takto odlišnou zkušenost.

Nu, přeji všem lepší nákupy :-S :-S :-S

Hanka H.
ODPOVĚDĚT
Hana H. (Handah) ID 29412 , mimibazar.cz/handah (upraveno 23. 9. 2011, 13:09)
Dobrý den,
dne 12.9. jsem u Vás objednala dětské hodinky ( k odeslání IHNED) a poté, co jsme spolu mailem vykomunikovaly přesný typ, jsem 13.9. provedla platbu na Váš účet (VS
110928) Od té doby jsem Vám dvakrát psala, jak to vypadá s dodací lhůtou a odezva žádná, hodinky nikde, už nevím, jakým způsobem se dovolat Vaší reakce, proto píšu takto.
Je mi líto, že jsem si nepřečetla Vaše starší hodnocení, asi jsem se tomuto zklamání mohla vyvarovat.

Hanka H.
ODPOVĚDĚT
Markéta L. (Walina) ID 205903 , mimibazar.cz/walina (22. 4. 2010, 21:50)
Milé zákaznice,ráda bych se s vámi podělila o zkušenost s prodejcem Gabriela D., kterou v žádném případě nedoporučuji jako prodávající!!! Paní u značkových crocs uvádí nespolehlivé údaje a nepřesné číslování!!! Botky jsem zaplatila,balíček obdržela a velikost odpovídá vel. o 2 čísla větší!! Paní nereaguje na emaily, vzkazy na MMB, nic!!! Boty jsem zapatila, poslala informovaně zpet a nemám nic!!! JSTE ZLODĚJKA,NIC VÍC!
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (30. 4. 2010, 1:47)
Bohužel se zde jedná o velké nedorozumění. Moje chyba byla pouze ve zdržení se s odpovědí o pár dní včetně víkendu. Mezitím se paní Markéta L. rozhodla mi bez mého souhlasui či potvrzení adresy boty poslat zpět. Problém byl, jak uvádí, ve velikosti. Bohužel ale v inzerátu byly uvedeny přesné míry + číslování dle výrobce a doporučení dle mých zkušeností. Bylo tam i upozornění, aby kupující raději měřily, že tento model je trošku jinak číslován. P
ODPOVĚDĚT
Markéta L. (Walina) ID 205903 , mimibazar.cz/walina (30. 4. 2010, 10:32)
Ano,paní Gabriela peníze nakonec vrátila, bez poštovného... S jejím jednáním sice nejsem pořád spokojená a jako kupující ji nemohu dopiručit. Markéta
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (4. 5. 2010, 1:10)
Dobrý den, prosím, buďte tak laskavá a odstraňte z Vašeho odnocení nařčení o zlodějce. Nikomu jsem naprosto nic neukradla. Poštovné jsem zaplatila na poště, nenechala jsem si od Vás ani korunu.
Předem děkuji
Gabi
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu