Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483

Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483
mimibazar.cz/gabrielax
Oblast: Praha - západ
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 1. 2007
Naposledy: 5. 3. 2018, 17:57
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1221
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 14 neutrálních hodnocení
Světlana K. (svjetlana) ID 107723 , mimibazar.cz/svjetlana (upraveno 16. 2. 2017, 11:56)
Sice paní nekomunikovala, byť jsem měla zaplaceno od 8.2. a potřebovala balík včas.
Pár dnů nervy zda dojde, ale došel sice po týdnu bez jakékoliv komunikace, ale mám šaty doma a to je hlavní....
ODPOVĚDĚT
Petra P. (ppp88) ID 412346 (14. 5. 2013, 14:53)
Boty prisly v poradku, bohuzel ze strany prodavajici byl nekolikrat menen termin dodani, ktery nakonec stejne nebyl dodrzen, ale chapu, ze objednavat zbozi z ciziny je slozitejsi.
Skoda, ze prodejkyne temer nereaguje na emaily.
Priste nakoupim jinde, za ty nervy mi lepsi cena nestala.
ODPOVĚDĚT
ROMANA B. (KOFI) ID 9793 (8. 1. 2013, 21:12)
(radost) (radost) (radost) (radost) Huráááá já jsem tak šťastná, že po téměř 2 měsících a při tak mizerné komunikaci mám od Vás peníze za vrácené boty zpět [A]. Moc děkuji! Ale chápu, že v období Vánoc jste toho měla asi moc a při mých předešlých nákupech u Vás proběhlo vše bez chyby, tak věřím, že to opravdu způsobilo jen to hektické vánoční období (andel) :-)
ODPOVĚDĚT
Věra B. (Baronka) ID 31927 , mimibazar.cz/baronka (upraveno 23. 7. 2012, 0:59)
.
ODPOVĚDĚT
Marcela S. (mishuna) ID 44019 , mimibazar.cz/mishuna (15. 7. 2012, 18:26)
jelikož mi stále již 2 měsíce chybí jeden pár objednaných a zaplacených crocsů a neodpovídáte mi na emaily, tak Vás prosím o zaslání jednoho páru velikost 37, červené barvy, typ crocs crosband nebo o zaslání peněz zpět díky marcela s.
ODPOVĚDĚT
Veronika A. (verua) ID 82819 , mimibazar.cz/verua (upraveno 14. 12. 2011, 19:11)
MĚNÍM negat. hodnocení alespoň na neutrální, komunikace je opravdu velmi slabá, penízky za vrácené poškozené boty nakonec dorazily, za což moc děkuji... V.
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (11. 12. 2011, 0:54)
Dobrý den, nevím, opravdu kdo dává právo paní Veronice takto napadat lidi. Žádných podvodů jsem se nikdy nedopuštěla a nedopouštím, budiž mi dvědkem množství pozitivních hodnocení a ještě větší množství spokojených zkazníků. Paní Veronice jsem vždy odpovídala během 1 - 2 dní. Všem zájemclm mohu přeposlat naši e-mailovou komunikaci. Dne 24.11. jsem jí psala. aťmi pošle boty zpět, že až dorazí, vrátím jí peníze. Pravda, zde jsem se torchu opozdila,
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (11. 12. 2011, 0:55)
platbu jsem provedla až 2.12. (nevím už přesně, kdy boty přišly), bohužel jsem si nevšimla, že se mi dne 5.12. připsala na účet zpět jako automaticky vrácená - opět mohu přeposlat výpis - paní Veronika mne kontaktovala 7.11. ráno, ať jí okamžitě peníze pošlu atd., pak týž den večer, ať jí laskavě odpovím, jinka že bude kontaktovat administrátory atd., že na MMB jsem byla (ano, byla, ale ne na mejlu - a to je rozdíl - viz moje předchozí reakce na neg.hodnoc
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (11. 12. 2011, 0:56)
ení a podmínky prodeje). Odpověděla jsem jí hned druhý den - tedy 8.12., jakmiel jsem si vzkazy přečetla. Překontrolovala jsem účet a platbu poslala znovu. Se zablokování prodeje to asi nebude zas až tak jednoduché, že by to šlo takto na požádání. Všem zájemcům mohu poslat naši komunikaci i výpis z účtu, aby viděli, že nařčení v úvodu je křivé.
Co se týče bot, tak se nejdená o 2. jakost!!!! Je ale pravdou, že se sem tam stane, že boty přijdou poškozen
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (11. 12. 2011, 0:57)
é - buď to dodavatel přehlédne nebo se poškodí cestou - vždy ale může být uplatněna reklamace, na kterou mají všichni ze zákona nárok!!! A já s těmit případy samozřejmě nemám nejmenší problém.
Předem děkuji všem, kdo takto neplýtvají mým drahoceným časem a rádi se ke mně vracejí.
V případě jakýchkoli dotazů se na mne neváhejte obrátt - e nevěřte všemu, co se v hodnoceních zde na MMB dočtete.
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (braborka) ID 120433 (upraveno 5. 12. 2011, 10:36)
Uděluji neutrální hodnocení. Koupila jsem u paní Gabi ozdoby na Crocsy, vše proběhlo bez problémů a rychle. Dále jsem si u ní objednala zimní bílé croscy. Boty bohužel přišly ušpiněné a nekvalitní (křivé švy). Jelikož boty přišly přímo ze zahraničí (z Číny), nemohla paní Gabi zkontrolovat stav zboží, které prodává, což by podle mě prodejce měl, protože za zboží odpovídá. S paní Gabi jsme se domluvily na vrácení peněz. Peníze mám i s jedním poštovným. Vrácení mohlo proběhnout rychleji a bez urgencí. Přesto paní Gabriele děkuji.
Barbora
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (5. 12. 2011, 23:28)
Dobrý den, děkuji za hodnocení. Ráda bych se k němu vyjádřila. Skutečnost, že Vám boty přijdou PŘÍMO od dodavatele ze zahraničí, Vám byla sdělena v e-mailu společně s podínkami prodeje. Každý, kdo s tímto postupem z jakéhokoli důvodu nesouhlasí, má možnost objedávku zrušit (resp. dokud nezašle peníze - čímž souhlasí s podmínkami prodeje a uzavírá kupní smlouvu - tak neobjednávám). Důvod zasílání přímo od dodavatele ze zahraničí je prostý - snaž
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (5. 12. 2011, 23:28)
snažím se ušetřit VAŠE peníze (zejména za celní výlohy, o které bych spolu s poštovným musela navýšit konečnou cenu) a VÁŠ čas (zdržení zboží na celnici trvá mnohdy až týdny). U zboží objednávaného z USA nebo EU tento roblém není, to objednávám v 99% nejprve ke mně). Myslím, že odpovědnosti za zboží se zasíláním přímo od dodavatele nijak nezbavuji - budiž důkazem dohoda o vrácení zboží a vrácení peněz. Za veškeré zboží SAMOZŘEJMĚ odpoví
ODPOVĚDĚT
Barbora Š. (braborka) ID 120433 (6. 12. 2011, 10:35)
Dobrý den Gabi, já to všechno chápu (konkurence je velká), a může se to stát, v množství obchodů, které zrealizujete. Já jsem samozřejmě věděla, že zboží příjde za zahraničí, to jste mi psala emailem. Jen jsem prostě neočekávala, že příjde nekvalitní zboží, vzlášť,když se jedná o značku Crocs. Ze zákona je nárok na vrácení pěnez a to jste splnila.Přeji Vám hezké svátky vánoční a v novém roce 2012 méně problematických obchodů, jako ten náš. Barbora
ODPOVĚDĚT
Gabriela D. (Gabrielax) ID 39483 , mimibazar.cz/gabrielax (11. 12. 2011, 0:57)
Děkuji a tkaé přeji vše nej do nového roku.
S pozdravem
GAbi
ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (Zuzka111) ID 174832 (21. 8. 2011, 21:05)
dobrý den, již 1.8. jsem vás žádala o odpověď, kdy dorazí ozdůbky k botám a žádná odpověď nedorazila ani na poslaný e-mail. Botky dorazily v pořádku - prosím o info, jak to bude s ozdůbkami????? díky Zuzana
ODPOVĚDĚT
Michaela G. (Edouch) ID 15604 (3. 5. 2011, 12:49)
Dobrý den, včera došel balík s botkama a jedny jsou teda dost pomačkané a poškrábané a jedny do této zásilky nepatří a místo nich zase chybí jiné. Nereagujete na meily, tak prosím o rychlé kontaktování. Michaela
ODPOVĚDĚT
Katka L. (katkalx) ID 307157 (2. 5. 2011, 21:52)
Tak dnes mi přišly po 5-ti týdnech botky. Ani nevím co si myslet... Jsou na nich škrábance a jsou dost pomačkané, ale snad se na noze srovnají do původního tvaru.... Tak snad příští objednávka dopadne lépe [A]
ODPOVĚDĚT
Simona C. (jinaks) ID 96449 (8. 3. 2011, 22:36)
Dobrý den,
mohu vědět co se děje s crosckama které jsem již zaplatila? Již Vám píšu podruhé!!!!!! (N) (N) nereagujete. Jsou mé peníze v nenávratnu?
ODPOVĚDĚT
Michaela M. (Nilufe) ID 197844 , mimibazar.cz/nilufe (9. 3. 2011, 19:52)
Dobrý den Simčo,

mám taky objednaný botičky, ale zatím mi nepřišly. Přečetla jsem si u paní Gabriely ve vzkazících, že její synek má zlomenou nožku, takže bohužel teď bude vyřizovat objednávky dle časových možností. Tak se nebojte, o penízky jste určitě nepřišla a botky Vám dorazí, chce to trpělivost. Michaela
ODPOVĚDĚT
Adéla H. (AdeHa) ID 220214 (10. 3. 2011, 8:48)
Simi přesně jak píše maminka níže (F) (F)vůbec se nebojte.Gabča je suprová prodávající (Y) (Y) (Y).Navíc má teď taky pokazený počítač,takže sem chodí zřídka.A k tomu ta zlomená nožka ...a má mimčo...tak vydržte,ona se určitě ozve.Chce to trpělivost (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Helena K. (kopretin.a) ID 25328 (upraveno 28. 7. 2010, 10:18)
Boty dnes, téměř po dvou měsících dorazily, jsou pěkné. Chápu, že stát se může cokoliv, ovšem komunikace nebyla zrovna ideální.
ODPOVĚDĚT
Ivana N. (Oliver2610) ID 145732 (17. 5. 2010, 13:48)
Dobrý den, již jsem Vám psala vzkaz a mail, zatím bez odezvy, prosím o info o stavu mé objednávky, peníze zalsány před 2 týdny, VS 100435. Děkuji, Ivana Niedobová
ODPOVĚDĚT
Kateřina F. (14aa) ID 94304 , mimibazar.cz/14aa (14. 12. 2009, 11:36)
Dobrý den,

bohužel zatím nedorazila platba za

MIX vakuové pytle s vůní - 110x70+98x68+80x60+60x50 cm


Dejte mi prosím vědět zdali je nějaký problém.

Ráda bych všechny věcičky do vánoc prodala, a tak Vás prosím už o další neblokování.

Moc děkuji

Katka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu