MARTINA D. (MMB007) ID 405801
|
|
mimibazar.cz/mmb007
|
Oblast: Průhonice |
|
Registrace: 4. 12. 2011 |
Naposledy: 14. 9. 2016, 1:53
|
Aktualizace: 31. 8. 2016, 0:56
|
|
|
|
|
Jarca S. (myslady)
ID 210991
(5. 10. 2016, 13:51)
|
Také čekám více jak měsíc na vrácení peněz či doručení balíčku a paní nekomunikuje již i v řízení pře mimibazar a zvažuji tresní oznámení |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina Š. (siblovka)
ID 276794
, mimibazar.cz/siblovakatka
(3. 10. 2016, 8:04)
|
Maminky pozor!!! Již měsíc čekám na balíček nebo vrácení platby. Paní nereaguje na e-maily, vzkazy, upozornění administrátora. Prakticky okrádá lidi za bílého dne. Rozhodně nic neplaťte předem nebo dopadnete jako já Nepoctivý prodejce!!! Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela G. (Košišta)
ID 303679
(upraveno 3. 2. 2016, 19:01)
|
Takže bohužel, balíček dorazil po 14 dnech, komunikace skoro žádná a navíc místo dvou triček Frozen, přišlo jedno a noční košile :/ Navíc na rukávech špinavé!!!! Opravdu nemilá zkušenost, proto nedoporučuji! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (Klára 30)
ID 150382
, mimibazar.cz/klarazemanova
(28. 9. 2014, 18:13)
|
Jako velmi nerada píši negativní hodnocení Ale 21.9. jsem u vás projevila zájem o legínky, jen jsem vás prosila o změření vnitřní délky nohavic. Odpověď žádná...... Chápu, může se stát, tak jsem 24.9. urgovala přes vzkazy, zda jste moji poptávku obdržela a opět bez odezvy...... V podmínkách prodeje žádné informace o tom, že by jste nepřeměřovala nemáte, podle aktualizace jste tu denně několikrát. Opravdu tomu nerozumím |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
MARTINA D. (MMB007)
ID 405801
, mimibazar.cz/mmb007
(28. 9. 2014, 19:42)
|
Jsem s malou v nemocnici,fotografie mi aktualizovala starší dcera,jestli se to dá pochopit,že jsem nereagovala na emaily,M |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Klára B. (Klára 30)
ID 150382
, mimibazar.cz/klarazemanova
(28. 9. 2014, 20:33)
|
To se pochopit dá, ale v tom případě tedy aspoň neaktualizuji fotografie, aby ostatním zájemcům došlo, že se tedy něco děje, protože jinak obchod vypadá, že naprosto bez problémů funguje a nebo napíšu na svoji titulní stranu informaci o tom, že jsem v nemocnici a nejsem momentálně schopná odpovídat na dotazy. To mě jako přijde fér vůči zájemcům o vaše zboží. To se snad pochopit z vaší strany taky dá, ne? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
MARTINA D. (MMB007)
ID 405801
, mimibazar.cz/mmb007
(29. 9. 2014, 8:25)
|
Já jsem vám psala,že mi fotografie aktualizovala dcera,nevím ale myslím,že je pochopitené,že když jsme s dítětem v nemocnici,nemáme myšlenky odpovídat na emaily a v tu danou chvíli řešit maličkosti,ale to máme asi každý jinak,je mi líto,že to nedokážete pochopit a ihned napíšete negativní hodnocení.Vnitřní délka nohavic je 52cm.hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Klára B. (Klára 30)
ID 150382
, mimibazar.cz/klarazemanova
(29. 9. 2014, 15:43)
|
Martino, nerozumím vašemu hodnocení mě Poptávala jsem u vás leginky a prosila o přeměření. Nikdo se mi neozýval, tak jsem vám po pěti dnech napsala vzkaz, zda jste moji poptávku vůbec dostala? Chápu, že se to může stát. Ale pokud se mi někdo ani po týdnu neozve, přitom podle aktualizace na jeho stránkách tam je několikrát denně, pak jako zákazník nevím, co si o tom mám myslet a tak jsem to napsala i do hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Klára B. (Klára 30)
ID 150382
, mimibazar.cz/klarazemanova
(29. 9. 2014, 15:44)
|
Chápu, že jste byla s dcerou v nemocnici, ale k tomu jsem vám taky napsala vyjádření. Pokud někdo něco prodává a má obchod aktivní, jak má jako zákazník poznat, že se něco děje a obchod se tudíž nemůže hned uskutečnit? Nezlobte se na mě, ale zajímavé je, že na moje hodnocení jste se vyjádřila obratem? Pokud však máte potřebu ještě hodnotit vy mě a nešlo se dohodnout jinak, pak o obchod s vámi již nemám zájem. Přeji hezký den a dceři brzké uzdravení. Klára |
ODPOVĚDĚT
|