Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jana J. (pitufo) ID 40781

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 6 negativních hodnocení
Katerina M. (katerina84) ID 290291 , mimibazar.cz/katerina84 (26. 11. 2018, 14:34)
Váženou paní Jandovou žádám o vrácení 54Kč za poštovné.
Měla jsem u ní objednané legíny u kterých byly uvedené špatné míry, takže legíny nám byly malé. Paní jsme se nejprve dohodli a poštou jsem jí je vrátila a měla jsem u ní vybrané jiné u kterých jsem doplatila 20Kč rozdíl v ceně a měla mi poslat aniž by tedy chtěla zaplatit poštu, jiné. Po týdnu co jsem odeslala doplatek legínky nedorazily a na můj dotaz jestli poslala balíček mi bylo řečeno,
ODPOVĚDĚT
Katerina M. (katerina84) ID 290291 , mimibazar.cz/katerina84 (26. 11. 2018, 14:34)
že paní peníze prostě nepřišly. Nakonec mi paní Jandová peníze za legíny i s doplatkem 20Kč vrátila na účet, ale poštovné za ty vrácené legíny již ne. Natož já trvám na tom, i když se paní najednou ohrazuje nějakými odchylky, které nemá ani uvedené v popisu, o navrácení 54Kč za poštovné.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (26. 11. 2018, 16:10)
Paní Kateřina koupila více zboží, dvoje legíny z objednávky vrátila s tím, že jsou dceři krátké. Legíny byly kratší o 2 cm, což odpovídá toleranci, na kterou upozorňuji v podmínkách prodeje. Zboží je konfekce a každý kus neměří stejně. Vzhledem k tomu, že nelze částečně odstoupit od smlouvy, vrátila jsem pouze peníze za legíny nikoli za poštovné. Původně domluvenou výměnu za jiné zboží jsem odmítla z důvodu neustálých slovních útoků vůči mě.
ODPOVĚDĚT
Katerina M. (katerina84) ID 290291 , mimibazar.cz/katerina84 (26. 11. 2018, 20:49)
A já stále budu žádat o vrácení 54Kč za poštovné. Já jsem s Vámi jednala ve vší slušnosti. Ani nevíte jak to zvláštně zní, když nejprve píšete, že nelze částečně odstoupit od smlouvy a pak že jsme se domluvili na výměně za jiné zboží, kde jste po mě žádné poštovné nepožadovala. Tak opravdu nerozumím proč bych neměla mít nárok od Vás chtít vrácení poštovného za vrácené legíny, které by jste mi i tak poslala a poštu platila Vy.
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (MarP76) ID 577779 (10. 12. 2018, 11:13)
Pardon, nedá mi to nereagovat a zastat se prodejce. Ale v každém e-shopu standardně platí, že poštovné se vrací pouze v případě vrácení celé kompletní zásilky nikoliv jen její části.
ODPOVĚDĚT
Jana D. (zibulka) ID 496190 (7. 2. 2017, 9:08)
Spokojena bohužel nejsem, kupovala jsem boty na lyže (měly být pouze týden jeté, jsou omlácené a špinavé spíše po celé sezoně, 1500 Kč) a obal na CD (nedostatečně proražený plast, čili do kapsiček se nedá vůbec dostat, 49 Kč). Psala jsem paní, že nejsem spokojená, o vrácení jsem nežádala, chtěla jsem omluvu či vysvětlení, psala mi útočné a urážlivé maily, ráda poskytnu k pročtení. Je to nesolidní prodejkyně, která se navíc neumí chovat!
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (7. 2. 2017, 9:59)
Paní kupovala boty na lyže 1 týden používané. To, že nebyly nové bylo uvedeno v popisu. Boty OSOBNĚ vyzvedával manžel paní a minimálně 10 minut je prohlížel. Celé je rozebral až na vnitřní botičku, zkoumal přezky, vnitřní vložky. Důkladněji prohlídnout snad ani nešly. O tom, že by byly boty omlácené a špinavé, jak píše paní, se nezmínil a pokud by takové byly, jistě by je neodnesl, při tom, jak je tu zkoumal.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (7. 2. 2017, 10:09)
Paní se ozvala až po týdnu, že se jí boty nelíbí a že jsou hrozné, omlácené, špinavé což boty, které manžel paní odnášel nebyly. Dělá to na mě dojem, že paní chtěla na týden jen boty půjčit a teď je chce vrátit a hledá důvod. Na boty jsem měla dva zájemce prakticky okamžitě, jak jsem je vložila, byly opravdu pěkné.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (7. 2. 2017, 10:14)
Obaly na CD jsem měla dva naprosto stejné. Jeden doma používáme, druhý nepoužitý, jsem prodala. Fotku toho, jak je ten prodaný nefunkční, paní neposlala.
Nakonec zde vložím aspoň kousek z toho co mi paní píše: "Přeji Vám, ať situaci přehodnotíte a začnete se ke kupujícím na MMB chovat slušněji, neboť věřím, že se Vám to jistě nakonec špatně vrátí
ODPOVĚDĚT
Jana D. (zibulka) ID 496190 (7. 2. 2017, 14:38)
Akorát zde uvádíte nepravdy a zřejmě se domníváte, že čím budou Vaše maily ošklivější a drzejší a čím více mne budete osočovat, tím se asi Vaše vina a lži zmírní.
ODPOVĚDĚT
Aneta B. (Anet&) ID 489018 (upraveno 14. 3. 2015, 20:50)
Od paní Jany jsem si objednala bundu, která mně vlastně vůbec nepřišla i přesto, že jsem ji v mailu upozornila na to, že mám tady v MMB starou adresu a napsala jsem jí adresu aktuální, na kterou měla bundu odeslat. Odeslala bundu na starou adresu, ta se jí jako nedoručená zásilka vrátila zpět a ještě mě osočila, že není detektiv, že má denně k vyřizování 50 mailů. Chtěla jsem proto, ať mně bundu zašle na novou moji adresu, ale jí bylo líto zaplatit poštovné
ODPOVĚDĚT
Katka N. (KaPeJiN) ID 194117 , mimibazar.cz/kapejin (upraveno 13. 3. 2015, 22:28)
Změna adresy trvá na MMB chvilku.... napište si adminům, mě se to taky totiž stalo. Paní Jana za to nemůže, Vy si to máte opravit. :-$
ODPOVĚDĚT
Aneta B. (Anet&) ID 489018 (14. 3. 2015, 11:53)
No já vím, že to chvilku trvá.Změny adresy jsem se, už dočkala :) Bohužel jsem se nedočkala objednané bundy :(
ODPOVĚDĚT
Aneta B. (Anet&) ID 489018 (14. 3. 2015, 19:44)
Paní Jana byla v čas informována na kterou adresu měla balíček odeslat. Ještě ten den, když jsem bundu objednala. Pak na týden odjela pryč a balíčky odesílala, až se vrátila.Evidentně na to zapomněla, tak odeslala balíček na špatnou adresu, kterou jsem měla na MMB. Udělat chybu může každý, ale ona se za ní ani v závěru neomluvila a ještě mi řekla že to je chyba moje.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (upraveno 13. 3. 2015, 21:07)
Tato nakupující nemá v pořádku své kontaktní údaje a komunikuje z mailů jiných jmen. Objednala bundu, u objednávky nebyla žádná poznámka o tom, že zasílací adresa je jiná. Později adresu poslala, ale opět z mailu jiného jména. Myslím, že je povinností kupujícího mít pořádku své kontaktní údaje a pokud v pořádku nejsou, včas a z jednoho mailu informovat prodávajícího o změně. Jana
ODPOVĚDĚT
Aneta B. (Anet&) ID 489018 (14. 3. 2015, 11:50)
Já jsem vám psala, pořád ze stejného mailu. Bundu jsem objednala 28.2 a 28.2 jsem vás i informovala o změně adresy. Takže jako chcete říct, že jsem vás jako informovala pozdě?Prodávající před vámi, to pochopila hned a balíček odeslala správně.Jste absolutně neschopná prodávající, která nečte pořádně maily a nebo si nedokáže přiznat, že zapomněla napsat správnou adresu!Jestli mi něco jako tady chcete vracet, tak mi v první řadě vraťte peníze!Aneta
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (upraveno 14. 3. 2015, 15:01)
Ano paní Aneto, to Vám jde. Urážet, vyhrožovat, rozkazovat - v tom jste mistr. Ale rozumně komunikovat to je Vám na hony vzdálené. Jana
ODPOVĚDĚT
Aneta B. (Anet&) ID 489018 (14. 3. 2015, 19:13)
Jasně od vás to zrovna sedí. Vy máte pořád pocit,že když někdo řekne svůj názor tak vás uráží. Viz. negativní hodnocení co máte od kupujících.Teď se jim opravdu nedivím.Nehodlám s vámi dál diskutovat! Taková lhářka jak jste vy mi za to fakt nestojí.
ODPOVĚDĚT
Monika R. (rufino) ID 4665 , mimibazar.cz/rufino (upraveno 26. 5. 2013, 19:15)
Zakoupila jsem u Jany NOVÉ gumáky a dále nošená trička-dle popisu "pěkná,nošená,v pořádku". Přišlo mi bílé tričko s nechutně zažloutlými fleky v podpaží a druhé oprané a se žmolky. Napsala jsem paní Janě zpětnou vazbu, že nejsem spokojená se stavem a čekala alespoň omluvu, trička nebyla drahá-100,-Kč. Její odpověď"Pokud se Vám zdá nošené oblečení jako nechutné, nekupujte si ho"mě překvapila,foto jsem jí zaslala a skvrny jsou na ní vidět-nevyjádřila se k ní.
ODPOVĚDĚT
Monika R. (rufino) ID 4665 , mimibazar.cz/rufino (25. 5. 2013, 13:35)
Vrácení není možné, použité prý zpět nebere. Její reakce mě mrzí a již nikdy u ní nenakoupím. NEDOPORUČUJI (N) (N) foto trička je v albu
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (25. 5. 2013, 19:49)
Paní Moniko,
koupila jste nošená trička ne nová. Jejich stav odpovídal tomu, že byla nošená. To, že je oblečení nechutné jste napsala Vy, já jsem to ve své odpovědi pouze zopakovala. Není pravda, že na Váš mail nereaguji, dopisovala jsem si s Vámi dva dny, kdy mi od Vás chodily maily plné urážek. Budu ráda, když si už u mě nenakoupíte. Jana
ODPOVĚDĚT
Monika R. (rufino) ID 4665 , mimibazar.cz/rufino (26. 5. 2013, 0:31)
Nikdy jsem Vás neurážela, jednám slušně, doufala jsem, že uznáte své pochybení a alespoň se omluvíte za to, že jste neuvedla u inzerátu pravdivý stav, foto trička jsem vložila na své stránky a můžete se podívat i na komentáře, mrzí mě Váš arogantní postoj, ale nejedná se o tak závratnou částku, kterou bych musela "oplakávat", mohla jste vzít trička zpět a vrátit mi peníze, to jste odmítla, no nic bílé vyhodím,růžové bude po doma-jinak celou mailovou korespondenci mám a zájemcům ráda poskytnu.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (26. 5. 2013, 12:17)
Dobrý den,
" Nikdy jsem Vás neurážela, jednám slušně" - tak to mě opravdu pobavilo. Zveřejněním korespondence to jenom dokážete... Věřte, že komentáře mě vůbec nezajímají, do diskuzí nechodím, je ztráta času ty perly číst. Jana
ODPOVĚDĚT
Monika R. (rufino) ID 4665 , mimibazar.cz/rufino (26. 5. 2013, 19:14)
Vážená Jano, nenechám se urážet pomluvami, radím Vám si pozorně přečíst naší mailovou korespondenci, nikde jsem Vás neurážela, snažila jsem se o to, abyste uznala své pochybení, a to se bohužel nestalo, jen mne pomlouváte, já jsem u vás nakoupila NOVÉ zboží+použité, řádně zaplatila a Vy mi píšete neutrál, za co? Máte tolik spokojených zákazníků, stálo vám to za to? Mailovou korespondenci s Vámi mám na svých stránkách a kdo bude mít zájem, ať si o Vás udělá obrázek sám. Hodnocení měním z neutrálu na negativ, jen kopete okolo sebe a mstíte se.
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (26. 5. 2013, 20:02)
No já myslím, že kdo si toto přečte si obrázek určitě udělá. O Vás. Jana
ODPOVĚDĚT
Jana C. (JanaCCC) ID 256856 , mimibazar.cz/janaccc (26. 5. 2013, 21:19)
Já myslím, že většina inzerentů si udělalo obrázek o vás... +o( +o( To, že je oblečení nošené neznamená, že má vady, pokud jste žádné vady neuvedla, a věřte, že ty žluté fleky, by přehlídnul jen slepec, tak má být bez vad!!! :-@ Vaše osočování a argumentace, "co by paní chtěla za 100", jsou vyloženě sprosté, od vás bych si nekoupila ani knoflík 8-| 8-| 8-|
ODPOVĚDĚT
Michaela K. (kubovka 007) ID 114834 (8. 1. 2010, 11:08)
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)Super obchůdek, maminkla je velmi vstřícná .. (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (L) (L) (L) (L) (L) (L)zboží nemá chybu , spokojenost na 100% |:o) |:o) |:o) |:o) |:o)Maminka je anděl [A] [A] [A] [A]více takových maminek moc děkuji za obchůdek Míša (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (9. 1. 2010, 11:51)
Dobrý den,

děkuji Vám za pěkné hodnocení, jen nerozumím, proč jste mi dala "palec dolů", nebyla jste spokojená??
Jinak já Vás jako nakupující maminku můžu jen doporučit, rychlá platba, příjemná komunikace. Jana (snehulak)
ODPOVĚDĚT
silvie k. (mican) ID 149887 , mimibazar.cz/mican (1. 5. 2009, 12:02)
Paní Janě uděluji negativní hodnocení za to, jak sem chová ke svým zákazníkům. (N) (N) (N)
Obvinila jste mě, že nereaguji na maily a že jsem neposlal peníze, za to jste mi dokonce napsala špatné hodnocení, přitom mi od vás žádný mail (ani vzkaz na MMB) nepřišel!!!
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (3. 5. 2009, 22:24)
Tato nakupující si 20.3. objednala mikinu, na mail s podmínkami o platbě ani na další dvě urgence vůbec nereagovala. Udělila jsem tedy negativní hodnocení. Teď se paní vzbudila a jak mi napsala "na oplátku" mi také udělí negativní hodnocení. Doufám, že si pomohla. Víc to nehodlám komentovat a přeji si, aby ostatní maminky byly s nákupem i nadále spokojené, tak jako tomu bylo dosud. Jana
ODPOVĚDĚT
silvie k. (mican) ID 149887 , mimibazar.cz/mican (4. 5. 2009, 11:34)
Tato prodávající možná maily posílala, ale ne mně!!!! Mikinu bych nejen ráda zaplatila, ale vůbec někdy i viděla. Nehodlám si tady na tomto místě vyměňovat obhroublé vzkazy, jako činí ona na mých stránkách! Proto navrhuji následující: Očividně tato komunikace funguje, tak toho využijme. Pokud mikinu stále máte, tak mi laskavě pošlete číslo účtu, ať ji můžu konečně zaplatit. Ráda to udělám. Okamnžitě také zašlu (vždy to tak dělám) kopii o uskutečněné transakci.Silvie
ODPOVĚDĚT
Jana J. (pitufo) ID 40781 , mimibazar.cz/pitufo (4. 5. 2009, 17:20)
Nevím, kdo Vám posílá obhroublé výrazy, já tedy ne. Pokud chcete opravdu zjistit pravdu - podívejte se do mailu nebo spamového koše Vašeho mailu. Tam mé zprávy najdete. Na MMB už ne, protože je administrátor po měsíci maže. Tímto považuji naši komunikaci za ukončenou, budu ráda, když učiníte totéž.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu