PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel:

Jana Jandová
28. pluku 880
10000 Praha 10
Česká republika

mimibazar.cz/pitufo
email: janajandovammb@gmail.com
IČO: 43676120

Úřad příslušný podle §71 odst.2 živnostenského zákona: Úřad městské části Praha 10
Zapsán v registru živnostenského úřadu magistrátu města Praha 10 - Vršovice pod č.j.: OZI/7912/2010/Svo/1023497/3.

Provozní doba:
Na e-mailové adrese janajandovammb@gmail.com
odpověď do 24 hodin ve všední den (většinou i o víkendu, vyjímečně reaguji až první pracovní den po víkendu).

Část I.

1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího, u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit, u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal, u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik, u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.





2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny, není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
• bezplatné odstranění vady opravou,
• přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.

3. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.
-

Poučení o právu na odstoupení od smlouvy


1. Právo odstoupit od smlouvy
1.1 Do 14 dnů máte právo odstoupit od této smlouvy bez udání důvodu.
1.2 Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete dodávku zboží.
1.3 Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat (vložte Vaše jméno a příjmení, adresu a případně Vaše telefonní číslo a e-mailovou adresu) formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem).
1.4 Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

2. Důsledky odstoupení od smlouvy
2.1. Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil(a) pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil(a) jinak.
Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.“
2.2 Převzetí zboží
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.
2.3.Náklady spojené s vrácením zboží
Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.
2.4. Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží
Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.



Vlastní podmínky prodeje:

Dobrý den,

těší mě, že jste se podívali na mé stránky.

Pokud máte zájem o nové zboží a jste již několikátý zájemce, klidně můžete objednávat, ZBOŽÍ MÁM SKLADEM dokud je inzerát V DANÉM ALBU VELIKOSTÍ VYSTAVENÝ, nemusí však být skladem všechny uvedené barvy.
Dostupnost velikostí zjistite v albech jednotlivých velikostí - tabulka velikostí je pro Vaši informaci o velikostech, neznamená však, že všechny velikosti mám skladem. Při objednávce, prosím, vyhledejte velikost, o kterou máte zájem a ihned zjistíte, zda je ještě skladem případně, které barvy jsou v této velikosti skladem.
AKTUÁLNĚ DOSTUPNÉ BARVY V JEDNOTLIVÝCH VELIKOSTECH VÁM RÁDA SDĚLÍM NA DOTAZ, POKUD NEJSOU PŘÍMO V INZERÁTU UVEDENÉ.

U oblečení udávám tabulku s rozměry, prosím, řiďte se těmito rozměry!! Oblečení vybírejte podle uvedených rozměrů ne podle velikosti, kterou Vaše dítě aktuálně nosí. Každý výrobce má jiné rozměry oblečení ve stejné velikosti.
ZBOŽÍ MĚŘÍM SAMA MÍRY ODPOVÍDAJÍ SKUTEČNOSTI. Jedná se o konfekci, odchylka +/- 2 cm od udaného rozměru je možná.
Vhodnou velikost zjistíte nejlépe poměřením se stejným druhem oblečení, které máte doma a velikostně vyhovuje.
Pokud potřebujete změřit údaj, který není uvedený, napište mi a já ho doměřím. Pokud má někdo z obchodníků na MMB u stejného druhu oblečení uvedené výrazně jiné rozměry, než které uvádím já, je chyba na jeho straně. Mnoho obchodníků zboží neměří, ale kopíruje staré rozměry, které jsou chybné. Každá kolekce (i od stejné značky) má rozměry trochu jiné.


Objednávky vyřizuji postupně, tak jak přicházejí. Pokud se Vám neozvu do 48 hodin, prosím, kontaktujte mě znovu. Prosím respektujte víkendy, většinou odpovídám až večer. Pokud jsem na dovolené apod je tato informace uložena jako VZKAZ.

Po Vaší objednávce odešlu podklady pro platbu. Peníze očekávám nejpozději do sedmi dnů, pokud se nedohodneme jinak. Pokud peníze nepřijdou, odesílám urgenci platby.
Pokud nedostanu odpověď ani peníze objednávku stornuji a uděluji negativní hodnocení.

Zboží je možné platit převodem na účet. Číslo účtu je 2900084421/2010, jako variabilní symbol uvádějte, prosím, pouze číslo objednávky, které Vám zašlu.

Zrušit objednávku je možné do doby jejího odeslání. Prosím ušetřete mě obvyklé výmluvy pro několika dnech - "babička nám koupila". Před nákupem se proto, prosím, v rodině domluvte. Ušetříte tím čas všem.
To, že mají Vaše děti narozeniny, jsou vánoce, přišla zima apod víte dopředu, je proto třeba na to myslet a zboží objednat včas.

Prodejce musí vystavit doklad (bez ohledu na výši ceny) POUZE na požádání zákazníka (§ 31 odst. 14 živnostenského zákona). Pokud tedy požadujete přiložit do balíčku doklad, napište mi to. Všechny uzavřené obchody eviduji a vedu přesnou evidenci o datu nákupu, druhu zboží, množství, velikosti, barvě ev. i o číslu kolekce. Pro výměnu, vrácení a reklamaci zboží tedy doklad nepožaduji, protože přesně vím, kdy byl obchod uskutečněn a co bylo předmětem prodeje. Také platba za zboží je jasně prokazatelná, protože se nechá doložit výpisem z účtu. Dle §11/2 Zák. o cenách je prodejce u spotřebního zboží povinnen uchovávat cenovou historii 3 roky.

Nabízené zboží mám skladem. Pokud by se stalo, že uvedené zboží již není dostupné, budu Vás obratem informovat. O odeslání posílám avízo. Zboží zasílám prostředictvím České pošty nebo Zásilkovny.
Zásilky odesílané prostřednictvím České pošty odchází 1x za 7 - 10 dnů.
Zásilky odesílané prostřednictvím Zásilkovny odchází 1 - 2x týdně.
Prosím počítejte tedy s delší dobou dodání, zejména je-li zboží zasíláno prostřednictvím ČP.

POŠTOVNÉ a BALNÉ:

Zásilky, doporučuji zasílat prostřednictvím Zásilkovny.

Zásilkovna -
zásilky do 5 kg (součet stran max. 120 cm, jedna strana max. 70 cm) - 75 Kč
zásilky do 10 kg (součet stran max. 120 cm, jedna strana max. 70 cm) - 130 Kč
Výdejní místo si vyberte ze seznamu Výdejních míst přímo při objednávce. O možnosti vyzvednutí zboží budete informováni e-mailem a SMS ze strany Zásilkovny, Prosím proto o sdělení vašeho telefonního čísla.
Na Zásilkovnu neposílám zboží na dobírku.


Česká pošta -
Doporučené psaní - zásilky s maximálními rozměry 50 x 35 x 5 cm a váhou do max. 2 kg - poštovné a balné 70 Kč.
Doporučený balíček - poštovné a balné 130 -150 Kč.
Cenný balík - poštovné a balné 170 Kč.
V případě jiných, nestandardních, rozměrů zásilky, cenu za poštovné sdělím předem.
Zásilky odesílané prostřednictvím České pošty odchází 1x týdně.

O výši poštovného Českou poštou nesmlouvám, je pevně dané. Máte možnost zvolit levnější způsob doručení přes Zásilkovnu.

Na dobírku odesílám pouze zákazníkům registrovaným na MMB a to po předchozí dohodě. Na dobírku je poštovné o 40 Kč vyšší oproti základní sazbě poštovného. O výši poštovného na dobírku Vás budu informovat před odesláním.


Záruka na nové zboží je 2 roky. Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů.


Osobní odběry jsou možné pouze po předchozí domluvě v Praze 10 Vršovicích v podvečerních hodinách. Odběr zboží je možný až po jeho zaplacení předem na účet prodávajícího. Zkoušení zboží na místě není v žádném případě možné!!

PŘI VRÁCENÍ, VÝMĚNĚ A REKLAMACI ZBOŽÍ MĚ PROSÍM VŽDY PŘEDEM INFORMUJTE MAILEM O SVÉM ZÁMĚRU! Zásilky vracejte doporučeně a ne jako dobírku.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
nakupující má zákonné právo vrátit zboží ve 14ti denní lhůtě a to bez udání důvodu.
Pokud je zboží nepoškozené, včetně přidělaných originál visaček vracím 100% ceny zboží. V případě, že vrácené zboží bude poškozené či viditelně nošené, bude odečtena částka odpovídající opotřebení či obnošení zboží.
Za vrácené zboží odešlu nově vybrané zboží nebo vrátím peníze. Peníze vrátím po převzetí a překontrolování obsahu zásilky na Vámi udaný účet a to nejpozději do 14ti pracovních dnů po obdržení zboží.
. V případě vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě vracím částku za zboží + poštovné, které bylo připočítáno k ceně zboží při jeho nákupu. V případě, že vracíte pouze část nakoupeného zboží, částku za poštovné nevracím. Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci hradí zákazník.
Při odeslání nového (vyměněného) zboží účtuji nové poštovné ve výši skutečně vynaložených nákladů na poštovné. Balné a další poplatky už neúčtuji.

Dámské spodní kalhotky,pánské boxerky a plavky všeho druhu z hygienických důvodů nelze vrátit ani vyměnit za jinou velikost. U zboží uvádím rozměry v cm - prosím poměřte a vyberete si vhodnou velikost na základě tohoto poměření.



Poučení o právu na odstoupení od smlouvy je uvedeno výše.



REKLAMACE:
o reklamaci mě informujte mailem a uveďte důvod reklamace.
Reklamaci se snažím vyřít do nejdřív -zákonná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní.
V případě zjištění výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, pokud toto zboží už není skladem, bude zákazníkovi vrácena peněžní částka nebo nabídnuta sleva na zboží.
Pokud je reklamace uznána jako oprávněná, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s reklamací, nejčastěji tedy poštovného. Jedná se ovšem pouze o poštovné, které je nutné zaplatit za odeslání zboží prodejci k reklamaci a které zaplatí prodejce za odeslání nového zboží zpět k vám, nikoliv tedy o poštovné, které bylo započítáno do ceny zboží při jeho koupi.



V PŘÍPADĚ, ŽE ZÁSILKU ZTRATÍ ČESKÁ POŠTA, PROSÍM O TRPĚLIVOST.
Pokud zásilka nepřijde do pěti dnů od avíza, že byla odeslána, prosím, informujte se na své poště. Pokud tam nebude uložena informujte mě a podle podacího čísla zjistíme, kde zásilka je. Reklamaci o nedoručení zásilky je možné podat až 30 dní od podání. Peníze vracím až po vyřízení reklamace ze strany České Pošty.

Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.



JINÉ SLEVY NEŽ KTERÉ JSOU UVEDENY NEDÁVÁM, POŠTOVNÉ ZA NAKUPUJÍCÍ NEHRADÍM! ZBOŽÍ S NIKÝM NEVYMĚŇUJI!

POUŽITÉ ZBOŽÍ (soukromý prodej)
===========================
Jedná se o oblečení po mých dětech, případně po mě. Nabízím zde pouze věci, které jsou ve velmi dobrém stavu. Pokud je na něčem vada, uvádím to v popisu.
Poštovné je 40 - 85 Kč viz oddíl poštovné.
Platba je možná převodem na účet. Číslo účtu je 2600079997/2010.


Děkuji a těším se na Váš nákup. Jana

DŮRAZNĚ ŽÁDÁM PRODÁVAJÍCÍ, ABY NEKOPÍROVALI MÉ FOTOGRAFIE A POPISY ZBOŽÍ Z MÝCH INZERÁTŮ! Pokud tak učiníte, porušujete tím zákon o autorském právu. Doba socialismu, kdy vše patřilo všem už dávno skončila!
Upozorňuji, že v tomto případě kontaktuji administrátora, který vyvodí důsledky!
Podmínky byly naposledy upraveny: 29.9.2021, 16:37
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu