Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele HANA Š. (HANČE A KUBA) ID 443558

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 5 negativních hodnocení
Eva S. (stehlici) ID 349965 (31. 8. 2018, 21:09)
Potápěčskou sadu pro dospělé nekupujte. Rozpadly se bryle po nošení synem po kratké době a reklamaci neuznali. Pry jsme moc tahali za gumu. Nevim jakym jinym zpusobem bryle nosit. +o( Majitelka nam navic napsala, že jsme brylym pásku asi ustřihli, či co
ODPOVĚDĚT
HANA Š. (HANČE A KUBA) ID 443558 , mimibazar.cz/hanceakuba (1. 9. 2018, 10:29)
Dobrý den Evi ,to je vážně škoda,že to berete takto,ale brýle se silikonovými pásky jen tak neprasknou.A tady je jasné,že ten kdo brýle používal nezamačkl šedé brzdičky,aby se pásek lehce posunul.Ale zatáhl a urtrhlo se to stejnoměrně na obou stranách.Brýle prodávám spoustu let a vždy byli zákazníci spokojeni.Takže jste první.Bohužel tak posoudil i výrobce a ten má ještě větší slovo jak já.Hanka.
ODPOVĚDĚT
Lucie J. (luca.h) ID 83962 , mimibazar.cz/lucah (8. 3. 2017, 8:51)
Bohužel mám také špatnou zkušenost :-(.
Balík přišel na jinou adresu. Teď se balík paní vrátil, má i peníze a vůbec neodpovídá.
ODPOVĚDĚT
HANA Š. (HANČE A KUBA) ID 443558 , mimibazar.cz/hanceakuba (12. 3. 2017, 16:46)
Ze zákazníků si legraci nedělám a už vůbec není pravda,že nekomunikuji.Je zvláštní,že když paní objednávala zboží ze stejné adresy na kterou já jí odpovídám.Tak najednou emaily nečte.Vyměnily jsme si SMS zprávy.V dobré víře jsem ji měnila zboží zakoupené na vánoce a balík se mi vrátí zpět. V žádném případě to není tak, jak popisuje paní - že bych nevracela platby.Pěníze vracím dle obchodních podmínek a pokudmožno jednou týdně.Vždy se snaž
ODPOVĚDĚT
Romana V. (Romiromi) ID 143579 , mimibazar.cz/romiromi (21. 2. 2017, 11:23)
Bohužel mám špatnou zkušenost, zboží bylo sice v pořádku ale i přes upozornění, byl balíček odeslán na jinou adresu, :-( doručení na správnou adresu jsem musela poště zaplatit :-S, paní jsem posílala e-mail, ale bohužel žádná reakce :-o, považuji za slušné jednání, alespoň odpovědět (N)
ODPOVĚDĚT
Veronika B. (verunka168) ID 269166 (27. 1. 2017, 16:08)
BOHUŽEL NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) zaplacené brusle byly prodány jinému zájemci
ODPOVĚDĚT
Radka S. (RadušN) ID 174635 (8. 6. 2016, 13:05)
Zakoupila jsem pro syna brankářské rukavice (sice jen za 109kč plus poštovné, ale i tak...) a již první den po hraní jen doma, popraskaly plastové nalepené části a drolí se nám všude po bytě. Paní na můj mail o tomto vůbec nereagovala, což se mi nelíbí.
Proto dávám hodnocení negativní.
Radka :-S
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu