Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179

Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179
Oblast: Liberec
Telefon: 723589119
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 3. 2007
Naposledy: 5. 1. 2021, 10:35
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1176
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 19 negativních hodnocení
Monika Č. (moncicak_k) ID 324363 (31. 5. 2012, 13:27)
Dobrý den,slíbila jste ,že my hned pošlete peníze na zpět ,když slíbené šaty nemáte budu ještě dlouho čekat.Potřebuji za ně zaplatit jiné šaty na svatbu a díky vám jsem bez šatů i bez peněz. Češková Monika
ODPOVĚDĚT
Monika Č. (moncicak_k) ID 324363 (4. 6. 2012, 13:31)
Penízky konečně dorazili.
ODPOVĚDĚT
Monika Č. (moncicak_k) ID 324363 (4. 6. 2012, 13:31)
Penízky konečně dorazili.
ODPOVĚDĚT
Ája W. (Milek) ID 94818 (25. 4. 2012, 20:49)
Paní Deniso, nereagujete na moje vzkazy ani dopis. Je to už víc jak měsíc, co jsem Vám vracela zboží, ale Vy jste mi peníze ještě nevrátila. (N) Byla bych ráda, kdybych se konečně dočkala. Je to od Vás drzost
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (29. 4. 2012, 20:43)
Nemám důvod nevrátit Vám peníze, ale Vy neodepisujete na mé vzkazy. Již 2x jsem Vás žádala o Vaše číslo účtu. Napište prosím do vzkazu.
ODPOVĚDĚT
Ája W. (Milek) ID 94818 (upraveno 22. 3. 2012, 20:50)
Uděluji špatné hodnocení. Objednala jsem mikinu JAPAN STYLE, kterou by asi měla paní přefotit. Realita je jiná než obrázek. 489,- za kus hadru horšího než od vietnamců je přehnané.Asi víte proč neberete toto zboží zpět. Balíček se o 3týdny opozdil, na což jsem nebyla upozorněna. Až po mojich urgencích jsem se dočkala odpovědi a to 2x po sobě, že snad zítra by měli zásilku doručit. To že máte novou práci a nestíháte jste si sem měla napsat dopředu
ODPOVĚDĚT
Ludmila V. (babička7) ID 392354 , mimibazar.cz/babicka7 (20. 3. 2012, 12:33)
Bohužel nemohu jinak,než hodnotit negativně. 18.12.2011 jsem objednala boty,po mnoha urgencích mi bylo zděleno dne 16.2.2012,že boty nemůže dodat. Po mnoha e-mailech,žádostích o reakci a proseb o navrácení peněz jsem se dnes dočkala 20.3.2012.ČTVRT ROKU ???
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (21. 3. 2012, 20:37)
Ludmilo,
je mi líto že jste mi udělila negativní hodnocení. Pochopila bych to v případě, že bych Vám peníze nevrátila, to bych pak byla podvodnice a to já rozhodně nejsem - myslím že o tom svědčí více než 1000 krásných hodnocení které tu mám. Penízky jsem Vám odeslala zpět, bohužel to "trochu" trvalo. Za to se omlouvám.
Denča :´(
ODPOVĚDĚT
Šárka F. (fiserka71) ID 235899 , mimibazar.cz/fiserka71 (17. 3. 2012, 23:27)
Dobrý večer Deniso, je mi to líto, ale musím napsat negativní hodnocení, už týden mi nereagujete na maily, ani na vzkaz, čekala jsem, až se přihlásíte na MMB a že se třeba ozvete :-@ 10.1. jsem Vám platila teplákovku Japan styl a během několika dnů ještě mikinku Next, do dneška nemám ani jednu věc (N), jen mi 2 týdny slibujete, že to vyřešíte.Tímto Vás prosím o vrácení 945 kč na můj účet, děkuji za rychlé vyřízení Šárka
ODPOVĚDĚT
Kateřina F. (hambis) ID 68087 (24. 1. 2012, 19:03)
Tak nevím, když jsem Vám bundu posílala 20. 12. 2011 jestli už je to těch 30 dní co mylně tvrdíte na vrácení peněz? Zítra si zavolám na ČOI do Liberce optám se.
Katka
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (24. 2. 2012, 13:41)
Peníze Vám byly už dávno vráceny, to už sem ale nenapíšete....
ODPOVĚDĚT
Kateřina F. (hambis) ID 68087 (16. 1. 2012, 17:40)
Já se také připojuji k negativnímu hodnocení, objednala jsem dceři zimní bundu. Čekaly jsme na ní sedm týdnů - bohužel byla malá, protože prodávající má špatně uvedené velikosti. Bundu jsem 20. 12. 2011 obratem odeslala zpět. Ještě dnes mi nevrátila peníze. Už mě nebaví čekat na pár stovek a nebaví mě Vaše výmluvy. Od každého vyžadujete platbu předem a pak si za cizí peníze nakupujete zboží. Doufám že Vám MMB to Vaše podnikání brzo zatrhne.
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (16. 1. 2012, 21:29)
Katko,
děkuji Vám za udělení hodnocení... :-S
Mám zde na MMB vzkaz s omluvou s vracením peněz maminkám. Tam můžete vidět že peníze pomalu ale jistě vracím. Jsou to především zákaznice kterým jsem zboží slíbila do Vánoc a nestihla jej dodat. Vy jste bundu vrátila jen tak z rozmaru... Na vrácení peněz mám lhůtu 30 dní, takže hodnocení ve Vašem případě není správné. Nebojte, tak dlouho Vás ale čekat nenechám :-S
ODPOVĚDĚT
Lucie T. (kejlovka) ID 317057 (6. 1. 2012, 16:31)
Bohužel již skoro dva měsíce čekám na vrácení peněz za zboží které již nebylo na skladě a stále nic :(((((Sliby...chyby!!!Pani mi teď už ani neodpovídá...A k tomu že zboží vypdá uuplně jinak než na fotkách se připojuji!!!!Mikina vypadá jako doma ušitá...hrůza!!Nedala bych za ní ani 100Kč (N) (N) :-o :-( *-) *-) (zip)
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (7. 1. 2012, 12:04)
Dobrý den Luci,
o tom že jste Vy sama provedla platbu o měsíc později než jste měla, to se tu nezmíníte? To totiž znamená, že Vám peníze nedlužím 2 měsíce... Objednala jste dvě mikiny, bohužel jedna z nich nedošla. Jednu jsem Vám odeslala a za druhou jsem Vám hned napsala že vrátím penízky. Na vrácení peněz mám lhůtu 30 dní. Omlouvám se, měla jsem toho moc, během příštího týdne peníze odešlu.
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (11. 1. 2012, 17:27)
Dobrý den Lucie,
dnes jsem Vám peníze odeslala. Máme stejnou banku, tak je budete mít během chviličky převedené. Ještě jednou se omlouvám že to tak trvalo.
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Luckamull) ID 295844 (28. 12. 2011, 13:07)
Dobrý den,

já bohužel také musím napsat záporné hodnocení! (N)Moc jsem se na zboží těšila, dlouho se rozmýšlela, jestli si ho objednat a nakonec jsem byla moc zklamána!!! Zboží absolutně neodpovídá fotkám, ať už jsem fota z vašeho MMB ukázala komukoliv a pak se vytasila s tím, co mi došlo, nikdo nevěřil, že se může jednat o totožné zboží. Sice jste mi odepsala, že u jednoho mého stveříku je uvedeno "velmi teplý", u toho druhého tato zmínka není
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (29. 12. 2011, 21:33)
Lucie,
to jste se snad spikly že mi teď budete udělovat negativy?? Mám tu přes 1000 kladných hodnocení. Objednala jste si dva teplé a velmi pěkné svetříky a udělíte mi negativ proto, že jsou teplé a ne slabé??? Co to má za logiku?? Pokud chci snad něco slabého, objednám si blůzku a ne svetr u kterého je napsáno velmi teplý!!!!
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Luckamull) ID 295844 (2. 1. 2012, 12:56)
Paní Deniso, důvod mých stížností je, že zboží, co jsem obdržela neodpovídá ani v nejmenším tomu, co máte nafoceno v inzerátu. Je mi jasné, že nafocené zboží na fotkách vždy vypadá o něco lépe než ve skutečnosti, ale tohle jsou naprosto jiné věci. Modelka v žádném případě na sobě neměla svetr, co jste mi poslala- ani jeden! Takové fotky s těmito svetříky nikdy nepořídíte!!! :-( :-o
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (3. 1. 2012, 16:48)
Už se s Vámi nebudu dohadovat - OBA svetry které jste si objednala jsou v reálu velmi pěkné, stejné jako na fotografii. Myslím že tak soudí i ostatní když mám přes 1000 hodnocení....
ODPOVĚDĚT
Lucie M. (Luckamull) ID 295844 (4. 1. 2012, 13:00)
1000hodnocení nic nevypovídá, když nevím, co si ti ostatní objednali a co dostali. Myslím, že nejsem jediná, která si stěžuje. Jak vidím, tak na to, že svoje zboží tak vychloubáte, tak si ho nechcete vzít zpět a vrátit peníze...to je ale divné??? Ale pokud aspoň někomu ušetřím peníze, aby taky nenaletěl, jsem ráda, že jsem měla možnost se ke zboží vyjádřit.... :-|
ODPOVĚDĚT
Jarka M. (janexa) ID 24192 (25. 12. 2011, 22:29)
Dobrý večer, Deniso!

Můžete mi vysvětlit , jak je možné, že vaše zboží , které objednáváte z Thajska , má na polsky psané cedulce produkt polski včetně kompletní adresy výrobce i internetové adresy ?? Váš obchod není nic jiného než podvod !Mimochodem míry , které uvádíte u zboží , se ani neblíží skutečnosti , celkově oblečení nabízenému zboží absolutně neodpovídá. Vaše informace o tom, že zboží Japan style nepřijímáte zpět z důvodu, že jde o objednávku až ´z Thajska ´ , mě z pochopitelných důvodů nezajímá a chci své peníze zpět. Jarka
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (29. 12. 2011, 21:31)
Jarko,
jak už jsem Vám napsala v emailu, v 1.řadě se mě dotklo že jste mi udělila negativ aniž byste měla jakoukoli snahu daný "problém" se mnou řešit třeba formou emailu... Hned jste mi udělila takovéto hodnocení. Zboží objednávám z Thajska, pokud jsou na Vašem svetříku štítky z Polska, nevím proč, bohužel, i když sama tomu moc nevěřím... Nicméně zrovna TYTO svetříky jsou zákaznicemi velice chválené a oblíbené... Ale Vám nevyhovuje, no nedá se nic dělat....
ODPOVĚDĚT
Šárka D. (Sara D.) ID 249760 , mimibazar.cz/sarad (12. 10. 2011, 21:38)
PŘIPOJUJI SE K PANÍ HANCE. TATO DOTYČNÁ NEDODRŽUJE TERMÍNY, KTERÉ SLIBUJE A DODÁVÁ JINÉ ZBOŽÍ!!!! 22.8.2011 JSEM SI U NÍ OBJEDNALA MIKINU VELIKOST S A TEPLÁKOVOU SOUPRAVU VELIKOST S, VELIKOST, KTEROU NOSÍM X LET. DNES, PO 1 MĚSÍCI A TŘECH TÝDNECH jsem SE DOČKALA MIKINY VELIKOSTI L. ZÁMĚNA SE STÁT MŮŽE SAMOZŘEJMĚ - ALE VYJÁDŘENÍ K ŠPATNĚ DODANÉ VELIKOSTI OD TÉTO PRODÁVAJÍCÍ ???? 1. VERZE BYLA, ŽE SI NEVŠIMLA, 2. VERZE BYLA, ŽE JI DOKONCE NEPOSLALA .
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (13. 10. 2011, 14:02)
Šárko, že se nestydíte tu takhle lhát.
ODPOVĚDĚT
Šárka D. (Sara D.) ID 249760 , mimibazar.cz/sarad (upraveno 13. 10. 2011, 22:50)
26.8.2011 byla připsána na váš účet platba. Do dnešního dne nemám soupravu !!!! Dodala jste pouze mikinu ve velikosti L místo velikosti S !!!! JIŽ PODRUHÉ VÁM OZNAMUJI, ŽE ZA NEDODRŽENÍ PRODEJNÍCH PODMÍNEK ODSTUPUJI OD OBJEDNÁVKY A ŽÁDÁM PO VÁS VRÁCENÍ PENĚZ !!!!!! MĚLA JSEM S VÁMI TRPĚLIVOSTI DOST, ZÍTRA POŽADUJI VYJÁDŘENÍ, UŽ JSEM PODNIKLA DALŠÍ KROKY.
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (16. 10. 2011, 15:31)
Šárko,
souprava Vám byla zaslána již minulý týden, psala jsem Vám vzkaz...
Nevím proč proti mně tak zbrojíte, měla byste se hodit trochu do klidu.
Mikina kterou jsem Vám poslala je velikost S, nejdřív píšete že je Vám malá, teď zase píšete že je to L místo S... Tak já už nevím, měla byste se aspoň držet jedné verze ,-)
Víc s Vámi debatovat NEBUDU.
ODPOVĚDĚT
Šárka D. (Sara D.) ID 249760 , mimibazar.cz/sarad (16. 10. 2011, 23:18)
MILÉ NAKUPUJÍCÍ, DEJTE SI POZOR NA TUTO PRODÁVAJÍCÍ. JE TO JEN VELKÁ LHÁŘKA. VŠE SE ŘEŠÍ S PODPOROU MMB, KTERÉ JSEM POSÍLALA FOTA RÁDOBY ZBOŽÍ. JESTLI SI CHCETE U NÍ OBJEDNAT, UPOZORŃUJI - BUDETE ROZHOŘČENÉ A ZKLAMANÉ !!!!!!!!! KVALITA, VELIKOST ANI BARVY NEODPOVÍDAJÍ!!! SAMA ZA SEBE MLUVÍ HODNOCENÍ, KTERÁ NA JAPAN STYLE NEMÁ. VRACÍM JÍ ZPĚT A POŽADUJI PENÍZE. VŠE JINAK ŘEŠÍM NA MMB A POLICII. (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (21. 10. 2011, 8:38)
Šárko, tak tohle už by vážně stačilo. To už přeháníte!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Veronika Kratochvílová (dzoudak) ID 103958 , mimibazar.cz/dzoudak (upraveno 18. 10. 2011, 14:46)
NO HOLKY,JA SI U PANI DENIS OBJEDNALA TRI TEPLAKOVY SOUPRAVY JAPAN STYLE A CEPKU A VSE MI DOSLO UPLNE V POHODE (child1) PRAVE DNES A NETRVALO TO ANI CELY MESIC,,,SICE REALITA JE DROBEK JINA NEZ NA FOTU,ALE TO JE PROSTE U VSEHO A NEJEN U JAPAN STYLE,JESTLI NAKUPUJETE HODNE PO NETU,TAK UZNEJTE,ZE NAFOCENE MAJI VSE SUPER A PAK CO PRIJDE JE NEKDY KATASTROFA,,,TZV NEXT,HM,JAPAN,TERRANOV,ATD,,TAK JA MELA ASI STESTI,ALE JA JSEM SPOKOJENA,KONECKONCU CO MUZU CHTIT ZA TEPLAKOVKU ZA 500.- :)
ODPOVĚDĚT
Kateřina K. (medynka) ID 166290 (2. 2. 2012, 18:55)
Souhlasím s paní Veronikou, již jsem poučená a zboží bych si tady nikdy neobjdenala. Nejvíc mě dostal matroš teplákovky :-S
ODPOVĚDĚT
Ivana K. (rybana18) ID 162041 , mimibazar.cz/rybana18 (22. 2. 2011, 19:42)
Denisko, co blázníte a píšete mi negativní hodnocení, dohledala jsem maily s vámi a psala jste mi, že po uhrazení objednáváte zboží. Zboží jsem chtěla pro kamarádku a nakonec jsme objednaly něco jiného a jinde. Tak se nezlobte, ale mě píšete, že dělám mrtvého brouka a já vůbec netušila, že jste něco objednávala??? Ani řádku jste mi nenapsala. Objevila jsem to dnes v hodnoceních a když jsem to dnes četla, tak jsem myslela, že jste zešílela..
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (22. 2. 2011, 20:39)
Ivano, zboží jste u mě objednala, poslala jsem Vám platební podmínky. Objednávka z Vaší strany byla stejná jako u ostatních, nevím jak bych měla rozeznat že již nemáte zájem!!! Psala jsem Vám několik mailů že čekám na platbu. Reakce z Vaší strany nebyla vůbec žádná, proto jsem Vám udělila negativní hodnocení. Je mi líto, mám tu desítky zákaznic které čekají na své zboží a musím s nimi komunikovat a neztrácet čas s Vámi.
ODPOVĚDĚT
Simona Bárta (Simibart) ID 57248 , mimibazar.cz/sbazar (8. 5. 2010, 17:42)
Dobrý den,
paní nedoporučuji, (N) (N) (N) (N),dodnes jsem nedostala žádné podklady k platbě ohledně zboží,o které jsem měla zájem a místo toho pouze negativní komentář!!!

Na sebe uvádím na MMB taky mobil,tak pokud mi paní chtěla s objednávkou vyjít vstříc a na její nedošlé maily jsem neodpověděla,mohla mně kontaktovat na mobil nebo přes vzkazy na MMB. (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6) (6)
Je mi líto,že musím dát negativní komentář,ale absolutně nesouhlas
ODPOVĚDĚT
Simona Bárta (Simibart) ID 57248 , mimibazar.cz/sbazar (8. 5. 2010, 17:42)
Dobrý den,
paní nedoporučuji, (N) (N) (N) (N),dodnes jsem nedostala žádné podklady k platbě ohledně zboží,o které jsem měla zájem a místo toho pouze negativní komentář!!!

Na sebe uvádím na MMB taky mobil,tak pokud mi paní chtěla s objednávkou vyjít vstříc a na její nedošlé maily jsem neodpověděla,mohla mně kontaktovat na mobil nebo přes vzkazy na MMB.
Je mi líto,že musím dát negativní komentář,ale absolutně nesouhlasím s postupem a jednáním prodá
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (10. 5. 2010, 21:40)
Objednala jste si ode mě zboží, já Vám obratem poslala podklady k platbě. Psala jsem Vám mezitím 4 vzkazy přes MMB, ani na jeden jste mi neodpověděla!!! Proto jsem Vám po 10 dnech Vašeho nereagování udělila negativní hodnocení. Myslím že se není čemu divit a ostatní by jednaly stejně jako já... +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Jaroslava D. (maammina) ID 66376 , mimibazar.cz/maammina (29. 9. 2009, 22:05)
Negativní hodnocení píšu na MMB poprvé a opravdu nerada. Místo obchodu s paní Denisou je jen zklamání - mám za to, že by se měly pravidla dodržovat - pokud něco prodávám, tak držím závaznou objednávku a neruším už zaplacený obchod, jen proto abych si založila aukci... Nehledě na půjčování fotek bez jediné zmínky... Takže spokojená nejsem (N)
Iva
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (29. 9. 2009, 22:34)
Ivčo, děkuji Vám za milé hodnocení. Nebudu se tu rozepisovat, že jste mi neodpovídala na vzkazy atd.... Obchod s Vámi se mi nezdál a tak jsem boty dala zpět do prodeje, přičemž o botky mělo zájem dost maminek, tak jsem je vložila do aukce. Víc zde vysvětlovat nebudu. Mějte se krásně a ještě jednou DÍKY! :-$ :-$ :-$ (L) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Andrea S. (Andy2) ID 6499 , mimibazar.cz/andy2 (22. 10. 2007, 9:36)
Dobrý den , Denisko. Dnes jsem obdržela od vás (G) , ale byla jsem celkem překvapena !! :-o :-o :-o. Elektrický kartáček na zuby je velice chatrný, myslím , že ho holka tak jednou použije. A zapoměla jste sundat cedulku 19 ,-kč :-( že stál . Jsem celkem zklamaná. Nemyslím si , že by se na bazárku na maminkách mělo vydělávat (N). Mějte se hezky a příště uvažte co prodáváte papa
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (22. 10. 2007, 12:29)
Dobrý den,
mrzí mě, že jste zklamaná, ale já jsem Vám cenu neurčila! Kartáček jsem dala od korunky, a jistě víte, že cena je jen a jen na Vás... [A]
ODPOVĚDĚT
Šárka Ferková (Elsinka) ID 57128 , mimibazar.cz/elsinka (4. 10. 2007, 8:22)
Tuto paní nemohu doporučit, vyhrala jsem si v aukci triko, poté mi psala paní Denisa o podrobnostech,uvedla jinou cenu, řídila jsem se vzkazem a poté mi psala že jsem se spletla já, a chtěla doplatit rozdíl...chtěla jsem se s ní domluvit, ale psala jen, že jí dlužim peníze...vrátit mé penízky nechce, tak musím doplatit, ackoli po takové komunikaci už nemám žádný zájem o koupi... :-@ :-@ :-@ nedoporučuji... (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (6. 10. 2007, 1:33)
Děkuji Vám za milé hodnocení.. Takové zlosti kvůli nedorozumění :-$
ODPOVĚDĚT
Eva S. (sl.eva) ID 71452 (27. 9. 2007, 23:26)
Ještě pochopím, že dojde ke zdržení odeslání kvůli nemoci dítěte. Co ale nepochopím, tak je neúplnost zásilky, kdy ke kolotoči chybí dálkové ovládání a poté nefunkčnost některých ovládacích prvků. (N) (N) Až na druhou urgenci jsem dostala odpověď, že reklamace není možná. Že zboží smrdělo kouřem jsem ani nereklamovala. Tudíž chci všechny varovat před touto prodávající. :-@ :-@ :-@ :-@
Eva
ODPOVĚDĚT
Denisa Preibisch (Natalis1) ID 47179 (28. 9. 2007, 23:00)
Cože??? To si snad děláte srandu??? Už se s Vámi nehodlám o ničem bavit!!
ODPOVĚDĚT
Andrea M. (LAILA) ID 4254 (22. 8. 2007, 22:34)
(N)Také se připojuje k řadě nespokojených zákaznic. Slíbila mi poslat balíček 16.8. a stále nic :-@
ODPOVĚDĚT
Kateřina Ď. (katula1978) ID 62226 (21. 8. 2007, 20:38)
Deniso ja vyhrala aukci v patek ,ale zatim nic :-( tak nevim co dal.Psala jsem i jeden vzkaz a stale nic. :-@ Celkem bychom helmicku uz potrebovaly tal se prosim ozvete co a jak. (N) Dekuji moc s pozdravem Katka
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu