Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Dagmar D. (dasenka) ID 550

Dagmar D. (dasenka) ID 550
mimibazar.cz/dasenka
Oblast: Praha
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30. 1. 2005
Naposledy: 19. 4. 2024, 22:11
Aktualizace: 13. 4. 2024, 8:54
INZERÁTY 6
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
70242038
HODNOCENÍ 835
VŠECHNY FOTOGRAFIE 98
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Milé maminky a zákazníčci, vzhledem k nedokonalosti spojení se občas stane, že se mail od Vás ke mě nedostane, nebo se ztratí někde v davu. Pokud se tak stalo Vám a nedostali jste odpověd na Váš mailik do 24hod., prosím napištei znovu.Moc děkuji
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 2 negativních hodnocení
Kateřina Č. (Ilfka) ID 486249 (9. 6. 2015, 22:56)
Paní nedoporučuji. Je sice sympatická a velmi rychle balíček odeslala. Ale vzhledem k tomu, že mi zaslala něco úplně jiného, kvůli čemuž jsem musela posílat zpět, dávám negativní komentář. (zurim) Paní chybu neuznala a poštovné zpětné mi neproplatila, i když chyba byla jednoznačně na její straně (hadka) Od obchůdku s ní se každého 10x ptám, zda mi posílá to, co jsem si objednala... (witch) (box)
ODPOVĚDĚT
Dagmar D. (dasenka) ID 550 , mimibazar.cz/dasenka (10. 6. 2015, 8:09)
Vážená paní Kateřino , v podmínkách prodeje je že poštovné nevracím . Vám jsem poštovné vrátila a chybu uznala. Jednalo se o částku 106,- za dudlík a 45,- poštovné . To že jsem Vám nepřičetla částku 42,- kč za to ,že jste posílala dudlík zpět mi příjde přehnané dát negativní hodnocení . Když jedete vrátit zboží do obchodu tak Vám taky nikdy jízdenku nebo benzín neproplati .
ODPOVĚDĚT
Pavlína J. (everysmile) ID 303094 , mimibazar.cz/everysmile (10. 6. 2015, 9:44)
Při uznané reklamaci má ale zákazník ze zákona nárok na proplacení nákladů na zpětné zaslání zboží,takže požadavek kupující je opravněný.
ODPOVĚDĚT
Eva Hradecká (U Kubíčka) ID 149399 , mimibazar.cz/mumisek (10. 6. 2015, 12:25)
Vy jako komerční prodejce se neřídíte Občanských zákoníkem a neproplácíte při reklamaci zákazníkovi veškeré náklady s doručením? A proč mi ostatní to dělat musíme? Na vás by si ČOI teda smsla. Nehledě na to, že vaše OP vůbec neodpovídají zákonu...
ODPOVĚDĚT
Melinda P. (Linda) ID 721 (4. 2. 2009, 5:05)
Milá Dagmarko (F)

Balíček s krásnou soupravou dorazil v pořádku a je kráááááááááááááásná (Y) (Y) (Y). Jenom mně moc mrzí, co udělala naše pošta (6) :-@ (N). Už jsem to byla reklamovat, ale řekli mi, že ten mladík poštár tvrdí, že do schránky hodil vzkaz - oznámení, ikdyž to není pravda a taky nechápu, proč (G) nenašli v databáze, když jsem udala i podací číslo. No hruza, moc jsem na ne naštvaná (box)

Ještě jednou Vám mockrát děkuji, s pozdravem (flower)

Linda (hello)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu