Milí nakupující, předem vám děkuji, že jste navštívili eshop Family Shop a pokud se vám něco zalíbí a chcete udělat radost sobě nebo vaši nejmilejším, čtěte dále.
PLATBA Prosím o platbu převodem na účet, poštovne 65,- - 85,- Kc větší balíček a 100,-Kc velky balik.
NA DOBÍRKU odesílám, jen poštovné je vyšší dle velikosti zásilky. Je možné se domluvit i na zasláni hotovosti na adresu, po obdržení částky Vam bude zboží zaslano..Na Slovensko balíky ze špatných zkušeností již neodesílám !
ZBOŽÍ Balíček se zbožím je posílán doporučeně. V případě ztráty balíčku vinou pošty, Vám zaplacenou částku vracím Obyčejné zásilky jsou pouze na Vaše vyžádání a Vaše RIZIKO. Je též možnost osobního předání na Praze 5
VRÁCENÍ Přijimám věci pouze nepoškozené,nenošené s orig.cedulkami do 14 dnů po doručeni . .Platbu vracím ihned a to částku za zboží bez poštovného . V případě reklamace mne kontaktujte emailem . Veškeré zboží je prodávané s dokladem a zárukou a možnosti servisu.
REZERVACE Zavazné rezervace držim tyden, v této době očekávám převod od Vás na uvedeny účet, pokud se mi po této týdenní době neozvete a penízky nepřijdou, automaticky ji ruším.
Ráda Vam zodpovím vaše dotazy pokud jsem zrovna doma...jelikož chodím do práce a mám malé děti je možné že to nebude okamžite :-) Milé zákaznice ,na poštu chodím pondělí ,středa ,pátek .Po dohodě ihned Jestě jednou děkuji, pokud jste dočetli až sem a doufám, že budete spokojeni :-) NEPIŠTE O SLEVY ANI VÝMĚNY,ZBOŽÍ PRODÁVÁM NOVÉ S DOKLADEM A ZÁRUKOU !!! Chcete-li oblečení pouze přeměřit, ráda přeměřím, ale nepovažuji takovouto zprávu za rezervaci. Dagmar
Milé maminky a zákazníčci, vzhledem k nedokonalosti spojení se občas stane, že se mail od Vás ke mě nedostane, nebo se ztratí někde v davu. Pokud se tak stalo Vám a nedostali jste odpověd na Váš mailik do 24hod., prosím napištei znovu.Moc děkuji