PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminy, děkuji, že jste zavítaly do mého albíčka a doufám, že se vám budou věci líbit a zpříjemníte si tak svou chvilku.
NEZASÍLEJTE MI PROSÍM NABÍDKY NA VÝMĚNU!!!!!


JMÉNO PROVOZOVATELE A ADRESA PROVOZOVNY:
Markéta Macháčková
Pivovarská 246
686 01 Uh.Hradiště - Jarošov
TELEFON : 724 084 015
mail: machalajda@seznam.cz


IČO : 87609991

Živnostenský list vydán dne 14.2.2011. Vydal Městský úřad Uherské Hradiště, Obecní živnostneký úřad. č.j. ZIV/U2521/2011/Mac

nejsem plátce DPH
1. část podmínek :
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.




Vzorový formulář odstoupení od smlouvy:

Adresát (zde vložte jméno a příjmení/název obchodní firmy, adresu sídla, popř. faxové číslo a emailovou adresu prodávajícího) …..................................................................................................................................................

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží

(uveďte název zboží, popř. číslo objednávky, počet kusů a pod.)........................................................................
Datum objednání zboží …......................................................................................................

Datum obdržení zboží …........................................................................................................
Jméno, příjmení a adresa spotřebitele/nakupujícího ..............................................................

Datum …......... (v případě zaslání odstoupení od smlouvy v listinné podobě přidejte rovněž podpis)..................


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.


3. Ochrana osobních údajů
Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.


4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.

www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


5. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. https://www.mimibazar.cz/podminky_prodeje.php?id=23559
Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

V případě, že je následující Část II. či jakákoliv její část v rozporu s platnými zákony a ustanoveními, stává se neplatnou a transakce se řídí výlučně společnými podmínkami prodeje z Části I.


2. část obchodních podmínek:

Věci jsou z anglického tříděného seconhandu. Mám tu i pár věcí po holkách , po mně....

VEŠKERÉ ZBOŽÍ MÁM SKLADEM, TUDÍŽ SE NEMŮŽE STÁT, ŽE VĚC, O KTEROU MÁTE ZÁJEM NEMÁM. Pokud by se stalo, že zaplatíte zboží a nějakým nedopatřením ( třebas vinou dětí, které by s věcma něco provedly ) vám nebudu moci zboží poslat, obratem vám posílám celou částku, kterou jste mi poslaly na účet, zpět na vámi uvedené číslo účtu.

PLATBA A ODESLÁNÍ ZBOŽÍ :
Platbu preferuji převod na účet. Pokud účet nemáte nebo je problém dostat se do banky, není problém zaslat peníze složenkou..... Snažte se , prosím, zaplatit do týdne. Pokud budete potřebovat počkat s platbou, není problém. ale opět.... musíte mi to písnout. Jsme přece jen dospělé ženské a na všem se jde domluvit. Nerada bych psala špatné hodnocení....

Na dobírku nezasílám, obyčejně jen na vlastní riziko a opravdu vyjímečně.
Balíčky budu posílat 2x v týdnu a to v pondělí + pátek, nejpozději 3 dny od doručení platby.... Se třema dětma je pro mě dost obtížné dostat se každý den do města.

REZERVACE ZBOŽÍ :
Nedomluvíme-li se jinak, závaznou rezervaci držím týden .Pokud ale potřebuje přeměřit, čekám s rezervací pouze 24 hodin, poté pouštím věc dál do prodeje. Budete-li potřebovat rezervaci na delší dobu, tak není problém. Jen mě o tom musíte informovat – nejdéle však čekám 3 týdny.Pokud si rozmyslíte koupi rezervované věci, stačí napsat a zboží dávám zpět do prodeje.
Je možné nechávat si otevřené objednávky, většinou tak na těch 7 dní, po dohodě i déle......


REKLAMCE + ZÁRUKA :
Reklamační řád se řídí dle zákona č.40/1964SB. Občanského zákoníku ve znění zákona č.136/2002SB.
Na zakoupené NOVÉ ZBOŽÍ se vztahuje záruka 24 měsíců ode dne zakoupení, v případě nošených věcí - secondhandu - je záruka dle platného zákona
Kupující je povinen objednané zboží řádně zkontrolovat .Jakékoliv nedostatky či vady zboží je povinen neprodleně oznámit prodávajícímu na adresu prodejce. Po dodání dodavatel neručí za škody způsobené nevhodným skladováním nebo zacházením se zbožím ze strany zákazníka.
V případě, že zákazník chce zboží reklamovat, musí nejprve prostřednictvím e-mailu sdělit, že bude zboží reklamovat..
Zboží na reklamaci posílejte vždy DOPORUČENĚ na adresu sídla prodejce, nikdy dobírkou či obyčejně, taková zásilka nebude přijata. Při uznání reklamace má zákazník právo na výměnu vadného zboží nebo na vrácení platby – a to včetně poštovného
Reklamace bude vyřízena co nejdříve,nejpozději však do 30-ti dnů od jejího uplatnění.

Doklad zasílám na vyžádání.....

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY :
V souladu se zákonem č. 367/2000 , prodávající umožní nakupujícímu během 14 dnů od obdržení zásilky zboží bez udání důvodu vrátit. Zboží bude zákazníkem odesláno pouze doporučeně a nikdy ne formou dobírky či obyčejně a to na adresu sídla prodejce.
Nakupující se zavazuje, že zásilku odešle do 7 dnů po odstoupení od smlouvy, nejdéle však do 21 dnů po přijetí zásilky.
V případě vrácení zboží, které bylo používáno, je ušpiněné, nebo poškozené, si provozovatel vyhrazuje právo vrátit částku poměrně sníženou o vzniklé opotřebení.

Kupujícímu bude nejpozději do 30-ti dnů vrácena celá částka za zboží (případně snížena o vzniklé opotřebení) + poštovné.

UPLATNÍ-LI SPOTŘEBITEL PRÁVO NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, MÁ DODAVATEL DLE §53 odst.10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (tím se rozumí náklady za rozbalení zboží, kontrolu zboží, zda je v pořádku - čisté, nepoškozené, kompletní, za zavedení zboží zpět do systému, naskladnění, vystavení opravného dokladu, vrácení peněz zákazníkovi, vrácení zboží zpět do prodeje). Vrácení výrobku dodavateli provádí spotřebitel na vlastní náklady.

STORNOVÁNÍ OBEJDNÁVKY:
Zákazník má právo do 24 hodin od uzavření objednávky objednávku stornovat. Nejlépe mailem.

Moc Vás prosím, jestli by jste byly tak hodné a jak Vám balíček dorazí, daly mi vědět. Ne vždy pošty fungují jak mají.....ať jsem klidná.

POŠTOVNÉ :

Poštovné účtuji dle tarifu pošty od 80,-, dále dle váhy
při objednání zboží nad 2 kg posílám jako balík do ruky – cena od 129,- - dále opět dle váhy
Zásilkovna - 85,-

ZTRÁTA BALÍČKU:
Pokud víte, že jsem balíček odeslala, ale stále ho po týdnu nemáte, je dost možné , že se po cestě někde zatoulal. Informujte mne o tom prosím! Případnou ztrátu budu s ČP řešit já.
Lhůta stanovená Českou poštou na vyřízení je 30 dní, když se ani po této lhůtě balíček nenajde, vracím vám samozřejmě celou částku včetně poštovného zpět na Váš účet.

Moc Vás prosím, aby jste mi daly vědět, že balíček v pořádku dorazil. Pokud se do 14-ti dnů od mého odeslání neozvete, budu považovat náš obchod za uzavřený



KONTAKT + OTEVÍRACÍ DOBA :
- na netu jsem denně. Objednávat můžete samozdřejmě nonstop - 24 hodin denně. Na vaše dotazy či nabídky se snaží reagovat co nejříve. Večer většinou obratem, přes den jen nakukuju - se 3 dětma a zaměstnáním tu nemůžu být opravdu pořád....... O víkendech se snažím aspoň přes den věnovat rodinně, takže tak pružná nejsem. Ale utrčitě se se nejpozději do 24 hodin ozvu......Pokud nebudu delší dobu přítomná ( dovolená, nemoc .... ) , dám včas do albíčka vzkaz.....


TELEFON : 724 084 015 - přes den kdykoliv, nejpozději tak do té 20.00 hodiny....

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Já, Markéta Macháčková, se sídlem Pivovarská 246, 686 01 Uh. Hradiště - Jarošov, IČO: 87609991, ŽL vydán dne 14.2.2011. Vydal Městský úřad Uherské Hradiště, Obecní živnostneký úřad. č.j. ZIV/U2521/2011/Mac (dále jen „prodávající“) zpracovávám ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)(dále jen „Nařízení“), následující osobní údaje:

Jméno, příjmení, e-mailovou adresu, poštovní adresu a popř. telefonní číslo.

Výše uvedené osobní údaje jsou nutné ke zpracování přijatých objednávek a pro další plnění ze smlouvy, pokud mezi vámi a prodávajícím dojde k uzavření kupní smlouvy. Takové zpracování osobních údajů umožňuje čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení – zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy.

Odesláním objednávky kupující prohlašuje, že byl podle § 11 ZOOÚ v platném znění informován o těchto skutečnostech a podle § 5 ZOOÚ souhlasí s těmito skutečnostmi:

Osobní údaje kupujícího nebudou poskytovány třetím osobám s výjimkou společnosti ČP, která bude provádět dopravu zboží kupujícímu.

Kupující poskytuje své údaje dobrovolně v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy a plněním plynoucím z této kupní smlouvy.

Kupující je oprávněn svůj souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoliv odvolat.



Těším se na milé obchůdky a za ty již uzavřené moc díky. Markéta
Podmínky byly naposledy upraveny: 9.1.2023, 14:49
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu