Když dorazí platba na účet, ozvu se Vám co nejdříve, že platba v pořádku dorazila a kdy budu posílat balíček.
BALÍČKY ZASÍLÁM 2 X TÝDNĚ - VŽDY NÁSLEDUJÍCÍ PONDĚLÍ A ČTVRTEK PO PŘIPSANÉ PLATBĚ.
Individuální dohoda je samozřejmě možná, pokuď je to v mých časových možnostech. Stejně tak výjimečně někdy není možné poslat balíčky v dané dva uvedené termíny - hlavně v případě nemoci dětí. V 90% procentech případů se mi ale daří balíčky nejpozději do třech pracovních dnů po obdržení platby odeslat, pokuť to možné není, určitě Vás o tom budu informovat.
Až Vám balíček dorazí, ocením krátkou zprávu, že je v pořádku u Vás.
NEKONTAKTUJTE MĚ, PROSÍM, S ŽÁDOSTÍ O VÝMĚNU. DĚKUJI ZA POCHOPENÍ!
Pokuď potřebujete nějakou další míru, či doplňující informaci, ráda Vám v co nejkratším čase dané informace poskytnu, poprosím Vás však stejně tak rychle se vyjádřit, zda o danou věc máte zájem. Budu Vám ji rezervovat maximálně 24 hodin, pokuď se do té doby neozvete, danou věc uvolňuji pro ostatní zájemce.
Děkuji za čas věnovaný těmto podmínkám a přeji příjemné nakupování.