PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel:
Jakub Fojtík
Masarykova 113
698 01 Veselí nad Moravou

IČO: 88500489

Email: Jakub.Fojtik@seznam.cz
Telefonickou podporu neposkytujete.

Kontaktní (zodpovědná) osoba:
Jakub Fojtík
Email: Jakub.Fojtik@seznam.cz



Dobrý den,
vítám Vás v mém albíčku na MMB a děkuji za Váš zájem o mé nabízené zboží a vaši důvěru.

Nabízím zde nové zboží skladem, ale i na objednávku a také něco málo ze soukromého prodeje.

PLATEBNÍ PODMÍNKY:
Kupující má možnost zaplatit za zboží prodávajícímu převodem na účet nebo složenkou. Způsob platby uvede kupující ve své objednávce. Poštovné je účtováno dle tarifů České pošty a balné dle objednávky.

NOVÉ ZBOŽÍ:

OBJEDNÁVKA - na všechny Vaše dotazy a objednávky se snažím odpovědět co nejdříve, nejpozději do 48 hodin. Nejčastěji ve večerních a nočních hodinách. Pokud se Vám do 48 hodin neozvu(kromě víkendu + svátku nebo dovolené), pošlete mi prosím dotaz znovu. Moc děkuji.

DOSTUPNOST ZBOŽÍ - O dostupnosti Vámi vybraného zboží Vás budu informovat prostřednictvím e-mailu. Může se stát, že pro velký zájem bude zboží vyprodané nebo dočasně nedostupné.
Zboží skladem je označeno v popisu: SKLADEM nebo IHNED K ODESLÁNÍ.

ZASÍLÁNÍ REKLAMNÍCH MAILŮ:
SOUHLASÍM se zasíláním obchodních sdělení (zákon č. 480/2004 Sb. § 7)
Zasílání informací elektronickými prostředky je nově upraveno zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, který nabyl účinnosti dne 7.9.2004, a podle § 7 tohoto zákona je možné šířit obchodní sdělení elektronickými prostředky.
Tyto sdělení se budou týkat aktuálních novinek, informací týkajících se prodeje zboží apod. Budete mít možnost se zde jednoduše kdykoliv zase odhlásit. Pokud napíšete na mail Jakub.Fojtik@seznam.cz

ZÁRUKY A REKLAMACE:
Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží a uplatnění nároků ze záruky spotřebitelem, v souladu s ustanoveními občanského zákoníku a zákonu o ochraně spotřebitele, v platném znění je-li kupujícím podnikatel, v souladu s ustanovením z.č. 513/91 Sb., obchodní zákoník, v platném znění,

Reklamaci mi prosím sdělte e-mailem, následně prosím odešlete na moji adresu jako doporučený balík. Do 30ti dnů Vaši reklamaci vyřídíme.

Záruka :
Na všechny výrobky je poskytována záruční doba 24 měsíců. V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, má kupující právo na jeho bezplatnou opravu. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný. V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván jako výrobek bez vady, má kupující právo na výměnu výrobku anebo má právo od kupní smlouvy odstoupit.
Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění této reklamace, pokud se prodejce s kupujícím nedohodne jinak.
Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na adresu prodejce

Záruka se nevztahuje na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna po uplynutí stanovené záruční doby a dále na opotřebení zboží způsobené jeho užíváním. Záruka se nevztahuje na vady způsobené při přepravě (tyto škody se řeší s přepravcem), nesprávným užíváním nebo nevhodnou údržbou výrobku

TERMÍN OBJEDNÁVEK od firmy BOMA vždy, prosím, sledujte ve VZKAZECH!!!
Jiné než mám vystavené skladem, objednávám po předchozí domluvě.

PRO NEREGISTROVANÉ
Upozorňuji, že zboží na dobírku nezasílám! Velmi špatné zkušenosti.

Věci či výrobky, které uvádím jako nové, jsou opravdu nové nepoškozené, nepotrhané jsou řádně kontrolované před odesláním.

DODACÍ PODMÍNKY - Osobní odběr možný, po předchozí domluvě, na výše uvedené adrese.
Balíčky jsou zasílány prostřednictvím České pošty. Odpovědnost za poškození zásilky v průběhu přepravy nese dopravce.

BALÍKY a ZÁSILKY se snažím odesílat následující den po připsané částce.
Budu Vás kontaktovat o odeslání balíčku.
Prosím posílejte adresu vždy při Vaší objednávce na můj e-mail, kterou si řádně před zaslání objednávky zkontrolujete.

Zboží je dodáváno nové, včetně visaček, sáčků nebo krabic - podle balení výrobce.
Veškeré zásilky posílám doporučeně po připsání platby na účet.
Na základě potvrzení z banky balíček nezasílám.

V případě ztráty doporučené zásilky nebo balíku Českou poštou Vám bude vrácena celá částka včetně poštovného, pokud jej nehradím já, a to do 30 pracovních dní od ztráty zásilky.
Pokud je zboží poškozeno při přepravě Českou poštou, je nutné reklamovat balíček do 48 hodin na dodací pobočce. Balíček si při převzetí nafoťte nebo natočte na kameru. Pokud je při dodání obal balíčku viditelně poškozen, zkontrolujte jeho obsah ihned při převzetí před doručovatelem. Prosím, abyste mě také informovali.

PRÁVO SPOTŘEBUTELE NA ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY A STORNO OBJEDNÁVKY:
Stornovat objednávku je možné e-mailem do 12 hodin od jejího odeslání.

Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky nazpět dle Občanského zákoníku a já Vám dle Vašeho výběru vrátím peníze nebo vyměním zboží za jiné. Tato ochranná lhůta neplatí v případě osobního odběru (kdy si zboží můžete prohlédnout a vyzkoušet), zákazník může v tomto případě odstoupit od kupní smlouvy nejpozději v době vyzvednutí zboží.
Pokud zboží nebude vyhovovat a budete ho chtít vrátit, prosím, informujte mě předem na email.

Finanční částka bude kupujícímu vrácena ve lhůtě do 14 dnů od odstoupení od smlouvy bankovním převodem. Napište mi, v tomto případě, ČÍSLO ÚČTU, kam mám vrácenou částku poslat.

Zboží zaslané zpět formou dobírky nebo neoznámené vrácené zásilky nebudou přijaty!



POUŽITÉ ZBOŽÍ:

Je po mých dětech nebo z rodiny. Pokud budete mít dotazy, ráda odpovím. Prosím, počítejte v tomto případě, se zpožděnou reakcí. Bohužel musím rychle vyřídit závazné objednávky. Děkuji za pochopení.

Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro moji potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům.

Pokud budete mít zboží objednané a stále nebudu mít částku na účtu a nebudete se mi ozývat na mé maily, budu nucena zrušit Vaší objednávku/nákup a Vám připíši negativní hodnocení za nespolehlivost a zmaření prodeje. Neregistrovaní – nahlásím na administrátora MMB.
Tyto kroky jsou pro mě velmi nepříjemné, bohužel poslední dobou je toho čím dál více!!!
Opravdu není problém se domluvit a zaplatit, třeba po vaší mateřské, rodičovském příspěvku nebo jak budete mít peníze na účtu. Je to jenom o domluvě. Prosím za pochopení.

Spolehlivým a stálým zákaznicím a jejich dětem moc děkuji za fotky a za všechna vaše krásná hodnocení, která mi píšete. Mám z nich velkou radost a velmi si jich vážím, stejně jako času stráveného při jejich psaní. DĚKUJI!

Budu ráda, když mi dáte vědět, že balíček v pořádku dorazil.
Daňový doklad zasílám společně s novým zbožím.

Příjemné nakupování
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.2.2015, 1:05
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt

© 2004-2022 CZECH NEWS CENTER a.s.