PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milí zákazníci,

objednávky můžete zadávat jak na mimibazárku, tak v našem e-shopu www.jatymy.cz.


Veškeré objednávky podané prostřednictvím internetové prodejny
www.jatymy.cz nebo www.mimibazar.cz/jatymy jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.



Provozovatelem internetového obchodu je

Pavla Klementová
IČ: 74596438
Živnostenský list vydal Živnostenský úřad v Karviné

Nejsme plátci DPH

Kontakty:

info@jatymy.cz

Na Vaše dotazy odpovídáme co nejdříve (zpravidla do 5, 15-30 minut), nejpozději do 24 hodin (o víkendech a svátcích odpovíme nejpozději následující pracovní den)

Pracovní doba: Pondělí - Pátek 8:00 - 16:00

Doručovací adresa:

Majakovského 2011
734 01 Karviná

VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou či právnickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na internetové adrese www.jatymy.cz

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Zboží můžete pohodlně nakupovat 24 hodin denně přímo z Vašeho domova, pomocí virtuálního nákupního košíku. Objednávat lze rovněž přes e-mail. Upozorňujeme však, že pokud dojde k současnému objednání stejného zboží e-mailem a přes e-shop, bude zboží prodáno zájemci objednávajícímu přes e-shop - toto platí pouze pro zboží, které bude kusově omezeno. Cena výrobku vždy odpovídá ceně, která je uvedena v internetovém katalogu v době objednání výrobku. Zde na MMB Vám po Vašem zájmu/objednávce sdělím, jestli je daná věc k dispozici ihned, v případě, že je na objednávku, sdělím předpokládanou dobu dodání.

Objednávka je vždy závazná pro obě strany, není-li dohodnuto jinak. Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost jeho objednávky a vyjadřuje souhlas s obchodními podmínkami prodejce. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Podmínkou pro naplnění platnosti elektronické objednávky je pravdivé vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Své údaje (jméno, příjmení, adresu) uvádějte s diakritikou, aby bylo zaručeno správné doručení.

Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti

POTVRZENÍ, VYŘÍZENÍ OBJEDNÁVKY
Pokud při objednání správně uvedete svůj e-mail, bude Vám na něj automaticky doručeno potvrzení o přijetí objednávky. V opačném případě nás kontaktujte, budeme Vás informovat, zda jsme objednávku obdrželi a vyřizujeme ji.

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

PLATBA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
Za zboží můžete zaplatit předem bankovním převodem na náš účet. V tomto případě v e-mailu potvrzujícím Vaši objednávku naleznete potřebné údaje. Zboží můžete také zaplatit dobírkou - při převzetí balíčku od doručovatele České pošty

Pokud zvolíte platbu bankovním převodem, čekáme na úhradu 7 - 10 dnů, není-li dohodnuto jinak. Pokud částku za zboží do té doby nepřevedete, pošleme Vám připomenutí a pokud ani poté nebudeme mít od Vás žádnou informaci, bude Vaše objednávka stornována a zboží uvolněno k dalšímu prodeji.

Veškeré zboží zasíláme prostřednictvím České pošty - o odeslání zásilky Vás vždy informujeme na Vámi uvedený e-mail (poskytneme Vám i podací číslo pro sledování). V případě, že všechno zboží z Vaší objednávky máme skladem, odesíláme Vám zásilku max. následující pracovní den od přijetí objednávky/platby. Zboží na objednávku dodáváme do 10-21 pracovních dnů. U objednávek sestávajících se ze zboží skladem i na objednávku automaticky čekáme na doskladnění chybějících položek.

V případě, že z různých důvodů bude dodací lhůta delší, či nebude v dohledné době možné vyřídit objednávku celou, budeme Vás o tom neprodleně informovat a nabídneme Vám náhradní řešení. Na základě naší dohody pak objednávku vyřídíme.

POŠTOVNÉ A BALNÉ:
Doporučená zásilka:

Při platbě bankovním převodem: 55,- Kč
Zaslání na dobírku: 55,- + 50,- Kč
Zásilka je dodávána zpravidla následující den po podání


Cenný balík:

Při platbě bankovním převodem: 90,- Kč - 211,- Kč (podle váhy balíku)
Zaslání na dobírku : cena cenného balíku + 50,-Kč
Balík je Vám dodán obvykle 2-3 pracovní dny po podání


Balík na poštu:

- balík si můžete vyzvednout na Vámi určené poště či DEPU zpravidla následující pracovní den po odeslání (na výběr máte z 2600 pošt, jestli právě Vaše pošta toto umožňuje zjistíte na http://www.napostu.cz ). U tohoto způsobu zaslání je nutno uvést, jestli Vás má pošta informovat o uložení balíku e-mailem nebo sms. Pokud byste si balík chtěli vyzvednout na jiné poště než původně uvedené, pak lze změnu provést v den podání balíku na https://formulare.cpost.cz/zmenadispozice/index.html

Na depa je možné adresovat Balík Na poštu již při objednávce v e-shopu nebo přesměrovat jakoukoliv avizovanou balíkovou zásilku prostřednictvím aplikace Změna doručení online.

Nakupujete na internetu? Jako formu doručení si vyberte službu Balík Na poštu. Do řádku pro vyhledání pošty napište „depo“ a vyberte preferované depo ze seznamu. Po uložení zásilky na vámi vybraném depu budete kontaktováni a zásilku vám připravíme k vyzvednutí v kteroukoli, vámi určenou hodinu.

Očekáváte zásilku? Po obdržení zprávy o doručování zásilky využijte aplikaci Změna doručení online a zvolte „uložit zásilku rovnou na poště“. Pak už postupujete stejně jako v případě objednávání přes zboží přes internet.

Služba je určena zejména fyzickým osobám, nakupujícím v e-shopech, kteří mají omezené časové možnosti pro vyzvednutí své balíkové zásilky. Výdej balíků na depech je poskytován zdarma, odesílatel hradí standardní poštovné dle zvoleného typu balíkové zásilky.

Při platbě bankovním převodem: 98,- Kč - 229,- Kč (záleží na váze balíku)
Zaslání na dobírku: cena balíku na poštu + 50,-Kč


Balík do ruky:

- balík Vám Česká pošta doručí obvykle následující pracovní den po odeslání. Pokud uvedete telefon, budete o doručení informováni přímo Českou poštou

Při platbě bankovním převodem: 115,- Kč - 250,- Kč (záleží na váze balíku)
Zaslání na dobírku: cena balíku do ruky + 50,-Kč


Sleva na poštovném, poštovné zdarma:

při nákupu nad 3 500,-Kč nehradíte poštovné za standardní balík do 10kg
poštovné zdarma nebo sleva na poštovné a dobírkovné neplatí pro objemnější zboží - např. kočárky, koše, pohovky - u těchto produktů účtujeme jednorázový kusový poplatek.


Váha do Doporučená zásilka Standartní balík Balík do ruky Balík na poštu
500 g 55,- 90,-*/ zdarma 115,-/ 25,- 98,-/ 8,-
2 kg dle rozměrů 90,-*/ zdarma 115,-/ 25,- 98,-/ 8,-
5 kg x 110,-/ zdarma 128,-/ 18,- 107,-/ zdarma
10 kg x 140,-/ zdarma 147,-/ 7,- 127,-/ zdarma
15 kg x 187,-/ 87,- 197,-/ 97,- 173,-/ 73,-
20 kg x 211,-/ 111,- 222,-/ 122,- 197,-/97,-
30 kg x x 250,-/ 150,- 229,-/ 129,-

* Pokud daná věc(i) půjde díky rozměrům poslat doporučenou zásilkou, změníme Vám to a celková částka bude 60,- nebo 65,- (dle váhy)
Za lomítkem je cena při nákupu nad 3 500,-
U dobírky se k dané ceně připočte ještě dobírkovné, tj. 50,-


Zboží zasíláme pouze v rámci ČR

V Karviné Vám zboží zdarma dovezeme až domů, pro mimokarvinské je možnost osobního předání v Karviné na předem domluveném místě. U osobního převzetí je možná pouze platba předem na účet. Děkujeme za pochopení

STORNO OBJEDNÁVKY
Objednávku lze stornovat e-mailem do 24 hodin od objednání. Bez sankce lze objednávku stornovat i později - až do odeslání zboží. Předchozí věta neplatí pro zboží s úpravou na přání zákazníka - v tomto případě bude při stornu déle než 24 hodin od přijetí objednávky požadován storno poplatek ve výši 30% z daného výrobku.

V případě, že zákazník již vyexpedovanou zásilku stornuje/nepřevezme, je povinen uhradit náklady na dopravu (poštovné a balné). Nepřevzetí zaslané objednávky neznamená odstoupení od smlouvy! (více níže). V případě, že si nepřevezmete balík zaslaný dobírkou a o zboží budete mít nadále zájem, zašleme Vám ho až po zaplacení částky (včetně dalšího poštovného) předem na náš účet.

Storno objednávky ze strany prodávajícího: Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v případě, že se zboží přestane vyrábět/dodávat nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, budeme Vás ihned informovat za účelem dohody o dalším postupu

VÝMĚNA, VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud Vám nesedí velikost/střih/barva máte právo během 14 dnů od převzetí zásilky toto zboží vrátit bez udání důvodu. Avšak budeme rádi, když důvod uvedete, abychom měli přehled a případně mohly být provedeny změny. Nepoužívané zboží (nenošené, neprané a nežehlené) odešlete bez zbytečného odkladu doporučeně na naši adresu, nejlépe v původním obalu. Pokud bude zboží nošené nebo prané, bude na Vaše náklady posláno zpět bez nároku vrácení peněz či výměny za jiné zboží. Zboží musí být kompletní, nepoškozené, označeno původní identifikační etiketou zboží. V případě poškozeného nebo nekompletního výrobku máme nárok na úhradu škody.

V případě, že Vám k objednávce byl dodán dárek a vrácením hodnota Vaší objednávky klesne a nárok na dárek by nevznikl, vraťte spolu se zbožím i tento dárek (případně Vám za něj bude započítána cena, pokud si ho budete chtít ponechat). Stejně tak, pokud díky vrácení zboží klesne hodnota objednávky pod hranici rozhodnou pro poštovné zdarma, bude toto poštovné započítáno a odečteno z vrácené částky.

V žádném případě nelze vracet zboží na dobírku - jakékoliv takto vrácené zboží nebudeme přijímat.

Ke zboží, které vracíte, prosím přiložte vyplněnou "Vrácenku" (je součástí každého balíčku). Při požadavku výměny zboží za jiné nás můžete kontaktovat i e-mailem pro rychlejší vyřízení (danou věc Vám odložíme/objednáme). Při splnění těchto podmínek a po doručení zásilky prodávajícímu bude uskutečněno s nakupujícím finanční vypořádání dle vzájemné dohody. Situaci je možno řešit těmito způsoby:

vrácením kupní ceny (případně snížená o částku úměrnou opotřebení, či částku za ponechání dárku,..). Platbu vracíme pouze bezhotovostně na Váš účet bez zbytečného odkladu, nejdéle do 14 dnů od přijetí vráceného zboží
zápočtem k následující objednávce (hodnota vráceného zboží bude odečtena od Vaší následující objednávky).
výměnou zboží - náklady na dopravu k nám hradí zákazník, vyměněné zboží pak posíláme zákazníkovi na své náklady (platí pouze u oblečení a pro 1. výměnu). U ostatního zboží je nutno zaplatit nové poštovné - uveďte proto prosím, zda vyměněné zboží chcete zaslat na dobírku či zaplatit převodem na účet. Děkujeme. Na své náklady neposíláme v případě, že bylo špatně objednáno zákazníkem (např. byl vybrán špatný rozměr, barva, apod.)


Pokud si zákazník výrobek nechá upravit dle svého přání (výšivka, jiný rozměr/barva - lze-li to), není možné takové zboží vyměnit ani požadovat vrácení peněz.



ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 53 odst. 8 zákona č. 40/1964 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“), nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy na dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího.

Nejedná-li se o případ uvedený v předchozí větě či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 53 odst. 7 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do 14 dnů od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14 dnů od převzetí zboží, a to na adresu provozovny prodávajícího.

V případě odstoupení od smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno nepoškozené, nenošené, neprané a, je-li to možné, v původním obalu a s původním označením. Po přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno nebo opotřebeno, prodávající kupujícímu vrátí kupní cenu (poníženou o náklady vynaložené na dodání zboží) bez zbytečného odkladu bezhotovostně na účet kupujícího.

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Nepřevzetí zboží a neplatné odstoupení od kupní smlouvy


V případě vyexpedování zboží kupujícímu či připravení k osobnímu odběru, kdy kupující zboží nepřevezme dle uvedených podmínek, je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré náklady, které mu tím vznikly. Prodávající je oprávněn určit výši těchto nákladů i paušálně a to ve výši ceny dopravy a platby, kterou měl kupující dle kupní smlouvy (objednávky) uhradit. Obě strany se mohou dohodnout i jinak (např. možnost druhého zaslání za poplatek dle ceníku apod.). Pokud nedojde k dohodě, pak má prodávající právo odstoupit od kupní smlouvy. Nepřevzetí zboží je klasifikováno jako porušení obchodních podmínek ze strany kupujícího a prodávající má právo požadovat na kupujícím odpovídající náhradu za způsobenou škodu. Nepřevzetí zboží kupujícím není platným odstoupením od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku a pokud kupující zboží nepřevezme nemůže od této kupní smlouvy jednostranně odstoupit (pouze dohodou obou smluvních stran), jelikož zákonná 14 denní lhůta pro právo na odstoupení od kupní smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku běží až ode dne převzetí zboží, kdežto kupní smlouva je uzavřena již okamžikem dokončení objednávky kupujícím a s tím i povinnost řídit se obchodními podmínkami.

REKLAMACE, ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi v souladu s platným právním řádem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním/opotřebením, nesprávným použitím výrobku dle návodu nebo nesprávným skladováním.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během 3 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Reklamaci, včetně odstranění vady, vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejdéle do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s Vámi písemně nedohodneme na delší lhůtě.

Postup při reklamaci:

informujte nás o reklamaci e-mailem, telefonicky, či písemně
zboží zašlete jako doporučený dopis nebo balík (ne na dobírku) na adresu Pavla Klementová, Majakovského 2011, 734 01 Karviná
do zásilky vložte Vrácenku s důvodem reklamace


Reklamace se nevztahuje na vady, o kterých byl zákazník při koupi informován

Došlo Vám poškozené zboží?

V případě, že obal, krabice bude poškozen, pošta Vám zásilku nebude doručovat a bude Vás informovat o jejím uložení na poště oznámením ve schránce. Pokud zásilka váží stejně jako při podání, můžete ji rozbalit a obsah zkontrolovat s pracovníkem pošty (např. vedoucí). V případě, že obsah bude poškozen, sepíšete reklamační protokol.

Byl obal, krabice v pořádku a obsah je přesto poškozený?

Dostavte se na kteroukoliv pobočku České pošty nejlépe v den doručení, max. pak do 48 hodin. Vezměte zásilku s sebou - včetně vnitřních obalů, výplní, byl - li balík převázán provázkem, pak i tento provázek k sepsání reklamačního protokolu.

Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících případech:

Poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s dopravcem při převzetí). Při převzetí zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte, případně rozbalte přímo před doručovatelem/na poště.
Porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud na výrobku jsou
Neodborným zacházením
Zboží bylo poškozeno živly
Pokud zboží bylo podáno na reklamaci pozdě, tzn. výrobek či zboží bylo používáno při zjištění vad dál


K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa: https://www.coi.cz

Zákazník je srozuměn s tím, že vzhledem k různým typům monitorů, se může barva nabízeného zboží na fotkách v eshopu minimálně lišit od barev zboží ve skutečnosti. Zboží je ušité strojově a proto může dojít k mírnému posunutí vzoru. Vzor se tedy nemusí nacházet na stejné pozici jako na fotografii. Což není bráno jako vada výrobků.

PODMÍNKY OCHRANY OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Účelem tohoto dokumentu je informovat Vás o rozsahu a způsobu ukládání Vašich osobních údajů, Vašich právech a o formě, jakou můžete svá práva uplatňovat.

Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Pavla Klementová, IČ 74596438 se sídlem v ČR, Majakovského 2011, Karviná (dále jen: „správce“).

Kontaktní údaje správce jsou:

email: info@jatymy.cz

Prodávající a zároveň správce prohlašuje, že veškeré osobní údaje považuje za důvěrné, nedotknutelné informace a jsou použity pouze k uskutečnění plnění kupní smlouvy či marketingových akcí. Vaše osobní údaje jsou zpracovány a uchovány v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění a také dle norem a evropského nařízení o ochraně osobních údajů.

Zpracováváme a uchováváme pouze ty osobní údaje, které nám sami se svým souhlasem poskytnete - a to buď odesláním objednávky, vyplněním některého z formulářů na webu, při osobním kontaktu, e-mailem, telefonicky,...

Zpracování osobních údajů za účelem nákupu, tedy uzavření kupní smlouvy a plnění smluvních povinností
Abychom s Vámi mohli uzavřít smlouvu a dodat Vám Vámi objednané produkty a vést s Vámi i s tím související komunikaci, zpracováváme tyto osobní údaje: Jméno, příjmení, adresu, e-mail, případně telefon. V případě reklamace i Váš podpis. Právním základem pro zpracování těchto údajů je tedy plnění kupní smlouvy (smlouva je uzavřená a osobní údaje od Vás získáme výhradně vyplněním a odesláním objednávkového formuláře na webových stránkách, či potvrzením objednávky e-mailem, ústně). Doba zpracování těchto údajů je po dobu vyřizování objednávky plus dobu minimálně 10 let, neboť tak nám to přikazuje daňový zákon.

Pro splnění povinností z účetních, daňových a dalších právních předpisů zpracováváme údaje uvedené na fakturách (tj. jméno, příjmení, fakturační, liší-li se, pak i dodací adresu a údaje o zakoupeném zboží).

Zpracování osobních údajů pro marketingové účely

V případě, že nám udělíte souhlas, budeme Vaše osobní údaje (e-mailovou adresu) využívat pro zasílání novinek o výrobcích, našich službách, zboží, akčních cenách, soutěžích, akcích, apod. Souhlas udělíte buď přihlášením Vaší e-mailové adresy k newsletteru na úvodní straně e-shopu nebo zaškrtnutím políčka "Chci odebírat newsletter" při registraci zákazníka či v košíku při odesílání objednávky. V žádném případě nebude Vaše e-mailová adresa předána třetím stranám. Váš souhlas se zasíláním marketingových sdělení můžete kdykoliv a s okamžitou platností odvolat kliknutím na odkaz, který je uvedený v každém newsletteru nebo nás kontaktujte na info@jatymy.cz. Jen s Vaším souhlasem zpracováváme (zveřejňujeme za účelem prezentace našich produktů či služeb) údaje ve Vašich referencích - písemných nebo formou fotografie. Fotografie zveřejňujeme pouze na stránkách e-shopu jatymy.cz (na naše facebookové stránky je dávat nechceme a nebudeme) a neuvádíme k nim žádná jména - pouze referenci k danému produktu, pošlete-li nám ji spolu s fotkou.

V případě, že nás kontaktujete na některém z našich kontaktních e-mailů nebo pomocí kontaktního formuláře https://www.jatymy.cz/napiste-nam/, můžeme Vás požádat o poskytnutí jednoznačných identifikačních informací, které poslouží k ověření oprávněnosti Vašeho požadavku. E-mailovou komunikaci s Vámi můžeme archivovat. Právním základem takového zpracování je náš oprávněný zájem. Oprávněným zájmem je ochrana a prokázání našich práv a právních nároků, zejména z uzavřených smluv anebo způsobené újmy.

Cookies

Jsou malé textové soubory, které si internetové stránky ukládají na pevný disk počítače nebo mobilního zařízení uživatele. Často jde o nastavení, které uživateli usnadní používání stránek, zajišťují správné zobrazení webových stránek. Některé funkce není možné bez cookies využívat.

Ukládáme cookies, které jsou nezbytné pro zajištění základní funkčnosti stránek a dále ke sběru anonymních dat ke zvyšování kvality našich služeb.

Pravidla pro používání nebo zablokování cookies si může každý uživatel nastavit na svém internetovém prohlížeči - můžete si nastavit povolení nebo odmítnutí veškerých nebo pouze některých souborů cookies. Zablokování souborů cookies může mít negativní vliv na použitelnost webové stránky. Uživatel může svou volbu ohledně nastavení cookies kdykoliv změnit. Již uložené soubory cookies můžete vymazat ve svém internetovém prohlížeči. Nebo máte možnost odmítnout, aby cookies nebo podobné nástroje byly ukládány do Vašeho počítače/mobilu... např. i tím, že spustíte ve svém prohlížeči funkci anonymního prohlížení. Detailní informace o nastavení ukládání souborů cookies v prohlížeči lze nalézt na stránkách poskytovatele konkrétního internetového prohlížeče.

Zpřístupnění osobních údajů jiným osobám

Se zajištěním některých našich smluvních nebo zákonných povinností nám pomáhají další osoby, které jsou v pozici zpracovatelů. Jedná se o dopravce zboží/služeb Českou poštu, s.p. a o Shoptet, zajišťující služby provozování e-shopu a dalších služeb v souvislosti s provozováním e-shopu. Se zpracovateli máme smlouvy, ve kterých je sjednáno plnění povinností v oblasti ochrany osobních údajů a mlčenlivosti, aby Vaše údaje zůstaly v bezpečí.

Informace o dalších Vašich právech v oblasti ochrany osobních údajů

Máte právo na:

přístup ke svým osobním údajům - můžete po nás požadovat informaci, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme, požadovat po nás vysvětlení ohledně jejich zpracování a vyžádat si u nás přístup k těmto údajům.
opravu svých osobních údajů - pokud jste u nás registrováni, můžete údaje změnit přímo po přihlášení do svého účtu. Samozřejmě nás pro změnu údajů můžete i kontaktovat e-mailem a provedeme ji za Vás.
na výmaz osobních údajů - kdykoliv nás můžete požádat o vymazání Vašich osobních údajů. Všechny Vaše údaje, které máme, smažeme bez zbytečného odkladu, pokud však Vaše osobní údaje nepotřebujeme pro splnění smluvních a zákonných povinností či ochranu našich zájmů, jak jsou uvedené výše (např. nutnost uchovat fakturační údaje na faktuře a nutnost jejich archivace ze zákona - v tomto případě by údaje byly uloženy i po odvolání Vašeho souhlasu a smazány a skartovány až po uvedené lhůtě. Protože k těmto konkrétním účelům není souhlas nutný a jejich zpracování nám ukládá zákon.)
na omezení zpracování Vašich osobních údajů dle čl. 18 GDPR
na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR k jinému správci, je-li to technicky proveditelné
vznést námitku dle čl. 21 GDPR - v případech, kdy osobní údaje zpracováváme pro účely oprávněných zájmů, máte právo vznést námitku proti takovému zpracování a pak nadále nebudeme údaje zpracovávat, pokud náš oprávněný zájem nebude převažovat nad Vašimi právy a svobodami
odvolat platnost souhlasu - udělený souhlas ke zpracování některých osobních údajů (např. pro marketingové účely) můžete kdykoliv odvolat bez udání důvodu. Berte prosím na vědomí, že odvolání Vašeho souhlasu nemá vliv na zákonnost jakéhokoliv zpracování prováděného na základě dříve uděleného souhlasu
podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (ÚOOU) v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů


Veškerá data chráníme v maximální možné míře, archivujeme je pouze na uložištích dat, které poskytují nejvyšší stupeň zabezpečení proti zneužití ze strany neoprávněných osob. Kromě správce nemá k osobním údajům v listinné podobě přístup žádné jiné pověřené osoby. Vaše osobní údaje neposkytujeme žádným třetím stranám, vyjma dopravce.

Závěrečná ustanovení

Odesláním objednávky z internetového objednávkového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte. S těmito podmínkami souhlasíte a přijímáte je zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. V případě, že objednáváte jinou formou než přes e-shop, je za souhlas považována samotná objednávka poslaná např. e-mailem.

Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách a zároveň Vám zašle novou verzi těchto podmínek na Vaši e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a

Toto znění je účinné od 18.5.2018
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.10.2018, 7:41
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt