PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel eshopu:

Markéta Březinová, Okružní 702, Kolín 5, 280 02 adresa provozovny: Antonína Kaliny 1000, 280 02 Kolín 5 (sem směřujte veškerou korespondenci a balíčky)

IČO: 71607251, DIČ: CZ7753150790

tel.: 603 519 721 nebo 773 665 707, mail: velikostixxl@seznam.cz

PRODEJ OUTLETOVÉHO OBLEČENÍ. Outlet = nové, nenošené zboží vyřazené z nabídky obchodních domů / prodejen z důvodu zařazení nových kolekcí. Obvykle bývají znehodnoceny (ustřiženy, přeškrtnuto logo) cedulky s logem výrobce.

Podmínky prodeje - týká se všech inzerátů mimo těch, kde je uvedeno soukromý prodej:

Objednávka je považována za závaznou, pokud odešlete odpověď na inzerát s textem, že o zboží máte zájem. Tím stvrzujete, že souhlasíte s podmínkami prodeje tohoto eshopu. Nedílnou součástí objednávky je pravdivé vyplnění všech uvedených kontaktních údajů.

Do 24 hodin po odeslání objednávky budou na Váš mail zaslány podmínky k platbě (číslo účtu, celková částka, atd.). Vaši objednávku můžete mailem stornovat a to do 24 hodin po jejím odeslání.

DŮLEŽITÉ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník) a řídí se těmito Obchodními podmínkami. V případě, že si nevyzvednete zásilku zaslanou na dobírku, budeme po Vás vyžadovat uhrazení nákladů na odeslání zboží. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami. Objednávku můžete stornovat do 24 hod. od objednání.

Ceny zboží se řídí platným ceníkem eshopu v momentě Vašeho nákupu.

Fakturu / doklad o koupi zboží zasíláme automaticky se zbožím.

Balíčky odesíláme prostřednictvím České pošty na Vámi udanou adresu z objednávky nejpozději do 3 dnů od připsání platby na náš účet, obvykle je to ale ten samý den.



Výměna zboží:

Pokud si zakoupíte oblečení, které Vám nebude sedět, rádi Vám zašleme jinou velikost, popř. Vám zboží vyměníme za jiné z naší aktuální nabídky. Kontaktujte nás, prosím, odpovědí na email s podklady k platbě nebo přímo na emailové adrese velikostiXXL@seznam.cz. Do 24 hodin Vám odpovíme, zda je zboží na výměnu skladem a jakým způsobem máte odeslat balíček zpět na naši adresu. Dříve, prosím, balíček neodesílejte! Náklady na výměnu zboží (poštovné a balné) hradí kupující.



Vrácení zboží:

Pokud Vám zboží nebude vyhovovat, můžete ho podle Občanského zákoníku vrátit bez udání důvodu, tj. odstoupit od kupní smlouvy (týká se prodeje fyzickým osobám, ne na IČO). Při odstoupení od smlouvy postupujte, prosím, následovně:

•písemně (ideálně emailem) ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od převzetí zboží nám oznamte, že žádáte o odstoupení od smlouvy - v žádosti uveďte Vaše celé jméno, číslo faktury, výčet vraceného zboží vč. pořizovací ceny a číslo Vašeho účtu / poštovní adresy pro vrácení peněz,


•zboží odešlete doporučeně zpět na naši adresu (zboží nezasílejte na dobírku).


My jsme povinni vrátit Vám celou zaplacenou finanční částku nejpozději do 14 dnů od obdržení odstoupení od smlouvy (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). V případě, že vrátíte zboží použité, poškozené, prané, atd., nebude Vám vrácena kupní cena za zboží v plné výši, ale bude ponížena o opotřebení. Tyto náklady jsou vždy individuálně posouzeny a jako takové jsou Vám poté naúčtovány a započteny s částkou za vrácené zboží. Vždy Vám vystavíme Protokol o odstoupení od smlouvy, kde budou tyto náklady vyčísleny a který Vám bude elektronicky odeslán.
V případě vrácení peněz složenkou na adresu (nechce-li zákazník převést peníze na účet), účtujeme poplatek 40,-Kč (35,-Kč poplatek za složenku, 5,-Kč cesta na poštu).



Reklamační řád (Práva z vadného plnění):

Reklamační řád se řídí Občanským zákoníkem.
Zákazník je povinen při přebírání zboží od dopravce překontrolovat, zda obal není porušen / zboží poškozeno / odcizeno. Pokud ano, MUSÍ na místě sepsat s doručovatelem protokol o poškození zásilky a domluvit se s ním na dalším postupu. Odpovědnost za poškození způsobené dopravou pak plně nese dopravce. Zákazník o tomto poškození / sepsání protokolu obratem informuje prodávajícího.

Zboží reklamujte neprodleně po zjištění vady, není možné jej nadále používat.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
 - má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
 - se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
 - zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
 - je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
 - zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik doručení projevu vůle kupujícího (uplatnění práva z vadného plnění) prodávajícímu. Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od tohoto okamžiku uplatnění.

Jinými slovy: pokud chcete zboží reklamovat, zašlete ho doporučeně zpět na naši adresu Antonína Kaliny 1000, 280 02 Kolín, ke zboží přiložte:
- dopis / zprávu, o jakou vadu se jedná,
- doklad o nákupu zboží - fakturu, opis výpisu z účtu, mailovou objednávku apod.
Zboží nezasílejte na dobírku.
Celý reklamační proces urychlíte, pokud zároveň s odesláním balíčku odešlete zprávu o reklamaci také e-mailem nebo nám zavolejte a my Vaši záležitost vyřídíme do 30 kalendářních dnů.

Vzhledem k prodeji přes internet bere zákazník na vědomí, že barevné nastavení monitorů a tedy barevné zobrazení zboží monitor vs. skutečnost se od sebe může mírně lišit. Toto není bráno jako vada výrobku, pro odchylku barvy není možné zboží reklamovat.
Reklamační řád / Obchodní podmínky nabývají platnosti k 01.01.2014 a jsou platné na celém území ČR.



Ochrana osobních údajů:

S platností od 25.5.2018 vydáváme samostatné Podmínky ochrany osobních údajů - viz.: https://www.velikostixxl.cz/files/GDPR-velikostiXXL-MMS-ver1.0.pdf

Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
Podmínky byly naposledy upraveny: 18.6.2018, 13:01
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt

© 2004-2022 CZECH NEWS CENTER a.s.