PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel:

Martin Keil
Krále Jiřího z Poděbrad 847
386 01 Strakonice

IČ: 07167270

Tel: +420 607 674 557
Email: testlyze@seznam.cz


1. Všeobecné obchodní podmínky

Vaše objednávka bude vyřízena v pracovní týdnu do 12hod , max do 24hod. Někdy pracuji i o víkendu, ale to Vám nemohu zaručit. Pokud se Vám do 24 hod. v pracovním týdnu neozvu, neváhejte mě kontaktovat telefonicky.

Dotaz na zboží neberu jako objednávku. Po mé odpovědi na Váš dotaz držím zboží 24 hodin a čekám zda učiníte závaznou objednávku a poté pouštím zboží dalšímu zájemci.

Zboží rezervuji maximálně týden nebo dle konkrétní dohody!

Cena dopravy, je vždy uvedena v inzerátu. Balíky pojišťuji a posílám je přes Českou poštu jako "Balík do ruky" či "Balík na poštu"

Inzerované komerční zboží máme všechno skladem, ale může se stát, že je rezervované z jiného nákupního serveru.

Platba za zboží může proběhnout: převodem peněz na účet, dobírkou, nebo hotově. Zboží odesílám po připsání peněz na účet. Většinou hned druhý den...nebo max do 3 pracovních dnů. Při dobírce odesílám zboží dle domluvy.

Číslo mého účtu je 107-5821520217/0100, prosím, ale vyčkejte na odsouhlasení objednávky a přidělení VS.

!!!!!!!! Nezapomeňte u objednávek uvádět Vaši adresu a telefonní číslo!!!!!!!!!!!


2. Výměna a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží je možná do 14-ti dnů bez uvedení důvodu a to v souladu se zákonem č. č. 89/2012 Sb kdy má zákazník právo odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Toto právo je podmíněno nákupem jako fyzická osoba (nikoliv na IČO) a pouze v případě, kdy zákazník není přítomen při převzetí zboží. V ostatních případech dle zákona tento nárok zaniká. K odstoupení od kupní smlouvy je nutný originál dokladu o koupi. V případě, že jednáním zákazníka vznikne prodávajícímu škoda ve smyslu §55 odst. 1, je kupující povinen tuto škodu uhradit (zejména neúplný obsah, poškozený obsah atp.).

Když se spotřebitel rozhodne vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, má nárok, aby mu prodejce vrátil částku odpovídající kupní ceně včetně dopravného, spotřebitel však platí poštovné spojené s vrácením zboží.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Vrácení peněz je možné až po obdržení vyreklamovaného zboží. Peníze posílám vždy na účet, platba dobírkou není možná. Peníze vracím včetně poštovného. Náklady na vrácení zboží si hradí spotřebitel sám!!!


3. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kupující může prodávajícímu sdělit, že chce ukončit zasílání obchodních sdělení, a to na elektronickou adresu získanou v souvislosti s plněním smlouvy, aniž by mu tím vznikly jakékoliv náklady.


4. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů

V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/


5. Závěrečná ústanovení

Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami.

V případě nejasností mě neváhejte kontaktovat. Na e-mailu či telefonu jsem prakticky neustále, takže se velice rychle domluvíme...

Přeji Vám příjemné nakupování na Mimibazaru.

Vaše objednávky a dotazy vyřizuje: Martin Keil, tel: 607 674 557.
Podmínky byly naposledy upraveny: 30.1.2023, 16:58
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu