PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky a ostatní kupující,
Vítám Vás v našem obchůdku.Zboží máme většinou skladem,není-li uvedeno jinak.
Vše se snažím podle skutečnosti co nejpřesněji popsat a poměřit.Dotaz na zboží a přeměření,nepokládám za závazné a věc tudíž může být nabídnuta dalšímu zájemci.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

Platbu požaduji předem na účet v plné výši objednávky do 5-ti prac. dnů od odeslání podkladů. Pokud potřebujete zaplatit později,není problém,ale je nutno o tom informovat předem,ne až po odeslání podkladů k platbě.


Pokud platba v termínu nedorazí,odesílám 1.UPOMÍNKU,když nedojde vysvětlení do 24 hodin,posílám 2.UPOMÍNKU. Pokud ani na tuto výzvu nebude odpovězeno do 24 hodin a situaci nebude zákazník nijak řešit,objednávka je stornována a píši negativní hodnocení.

STORNO OBJEDNÁVKY

Stornování je možné do 24 hodin emailem nebo telefonicky na kontakt uvedený na konci podmínek prodeje.

ODESLÁNÍ ZBOŽÍ

Probíhá vždy do 3 pracovních dnů od připsání platby na účet.Zboží zasílám s českou poštou(ceny dle tarifu české pošty),objemnější zásilky s přepravní společností(cena je uvedena vždy v inzerátu u zboží)


OS.ODBĚR

Pro všechny maminky z Kolína a okolí možný na adrese uvedené níže po předchozí domluvě BEZ PLATBY PŘEDEM.


VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Zákazník má právno na vrácení zboží bez udání důvodu a to do 14-ti dnů od jeho převzetí.

Pokud při otevření balíku a rozbalení zboží najdete výrobní vadu,kaz a podobně,obratem nás,prosím,kontaktujte. Neposílejte žádné zboží zpět na naši adresu bez předchozí domluvy a potvrzení z naší strany. Zákazník bude prodejcem průběžně informován o postupu věci u reklamovaného zboží.
Balíky vrácené dobírkou nepřijímáme!
Nelze reklamovat vady způsobené neodborným či nesprávným používáním.

-odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.
Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.
Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.
Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.

Balíky vrácené dobírkou nepřijímáme!
Před vrácením nás kontaktujte! Neohlášené balíčky nemusí být přijaty.
-Do 14-ti dnů od doručení zboží má zákazník nárok dle zákona na vrácení zboží v původním obalu s visačkami a celým příslušenstvím po PŘEDCHOZÍ DOMLUVĚ s prodávajícím na adresu uvedenou v podmínkách prodeje. Po dodání k prodejci a překontrolování zboží mu bude vrácena celá částka.
-Výměna je možná po předchozí dohodě obou stran. Poštovné hradí kupující.
-Při vrácení nošeného,nějakým způsobem poškozeného zboží,odtržených visaček apod. si prodávající vyhrazuje právo na odečtení poplatku za míru poškození věci a toto oznámí po převzetí zboží kupujícímu. Poštovné hradí kupující.
Pokaždé,prosíme,vracejte zboží i s paragony a vaším č.ú.,předejdete tak zdržování a prodlužování navrácení peněz.

BAZÁREK I NOVÉ ZBOŽÍ

Jedná se o nošené zboží po nás a o nové zboží kupované pro nás,ale nějakým způsobem nevyhovující (nikoli kazové nebo poškozené!). Na zboží z tohoto alba není poskytována záruka,jelikož se jedná o osobní inzerci! Dotaz na rozměry či jakýkoli podobný (materiál apod.) není důvodem k rezervaci zboží! O toto si musíte výslovně požádat,jinak je věc vrácena do prodeje.
Zboží není možné vrátit z důvodu je nám malé,nesedí apod.,pouze pokud má nějaké skryté vady,kterých jsem si nevšimla,což se nestalo,ale nikdo nejsme neomylní. Proto si předem dobře rozmyslete koupi. Samožejmě je možné se dohodnout na vyzkoušení. Zaslání věcí na vyzkoušení je možné vždy po zaplacení a při vrácení (jen v původním stavu,nepoškozené) posílám zpět částku bez poštovného. Při poslání zboží zpět jakkoli poškozeného (odtržení visaček,zašpinění..) bude odečten příslušný poplatek za míru "poškození" věci.
Rezervace trvá 7 dní. Po předchozí dohodě lze rezervaci prodloužit.
Balíčky odesílám dle připsaných plateb do 3dnů


majitel internetového obchůdku a odpovědný vedoucí:
Klára Štíchová
sídlo firmy: Vojtěšská 31,Kutná Hora,284 01
kontaktní telefon:608 555 320
e-mail: klara@sticha.
faktury jsou vystaveny na vyžádání
Podmínky byly naposledy upraveny: 21.5.2015, 6:05
© 2004-2018 CZECH NEWS CENTER a.s. | Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt