PODMÍNKY PRODEJE

Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Milé maminky,
přečtěte si prosím pozorně podmínky prodeje.

Věci, které nabízím, jsou po mých dětech - nošené, používané, nezničené = běžně opotřebené nebo po ostatních členech mé rodiny. Tomu odpovídá i stav těchto věcí, pokud výslovně neuvedu jinak. Pokud má zboží jakoukoli vadu, snažím se nafotit a podrobně popsat o jakou vadu se jedná, abyste měli všechny informace potřebné k rozhodnutí, zda nabízenou věc chcete nebo ne. Pokud si nejste jisté, napište si o další podrobnosti či foto.

Při zasílání poštou připočítávám poštovné dle ceníku České Pošty, balné ani poplatky bance neúčtuji. Snažím se vždy co nejpřesněji spočítat, kolik zaslání bude stát, ale někdy se stane, že se netrefím a to ve váš prospěch či neprospěch, proto v těchto případech prosím o shovívavost.

PROSÍM NEPOSÍLEJTE PENÍZE DŘÍVE, NEŽ VÁM POTVRDÍM REZERVACI!!!


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

PODMÍNKY SOUKROMÉHO PRODEJE - POUŽITÝCH VĚCÍ:

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Platba:
- předem převodem na bankovní účet 205160366/0300, VS je vaše ID na MMB, neregistrovaným ho posílám e-mailem.
- prostrřednictvím platební brány PaySec na účet číslo 3795220.
- platba na dobírku možná, příplatek 30,- Kč
- platba v hotovosti při osobním odběru po předchozí domluvě možná.

Pokud budete mít zájem o cokoli "VĚNUJI" a "ZDARMA K OBJEDNÁVCE", rezervujte si prosím vybranou věc stejně jako u prodeje.
Zboží zdarma k objednávce je také možno koupit za uvedenou cenu, pokud je uvedena. Nabídka zdarma je za poštovné, pokud si nepřijedete osobně.

Dodání:
BALÍČKY POSÍLÁM OPRAVDU AŽ PO ZAPLACENÍ.
Balíček je odesílán nejpozději do dvou pracovních dnů od připsání peněz na účet. Rekapitulaci Vaší objednávky vám zašlu emaiem.
VYBRANOU VĚC REZERVUJI NA 7 DNŮ - TO JE DOBA NA ZAPLACENÍ, NE NA ROZMÝŠLENÍ SE!!!
PO TÉTO DOBĚ (pokud není zaplaceno a předem se nedomluvíme jinak) REZERVACI RUŠÍM A DÁVÁM DÁLE DO PRODEJE!

FOTOGRAFIE MAŽU AŽ PO POTVRZENÍ, ŽE ZBOŽÍ DOŠLO V POŘÁDKU - tímto chci poprosit o zprávu, zda balíček dorazil v pořádku.

Věřím, že budete spokojené a moje stránky opět navštívíte.


________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

PRO NOVÉ ZBOŽÍ PLATÍ TYTO OBCHODNÍ PODMÍNKY:

Objednávky nového zboží, uskutečněné přes mimibazar.cz, se realizují přes můj e-shop www.e-pleny.cz, odkud vám přijde také potvrzení o přijaté objednávce.
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

1. Úvodní ustanovení
2. Objednání zboží a uzavření kupní smlouvy, storno podmínky, výměna zboží
3. Ceny zboží
4. Dodací lhůta, doprava zboží
5. Odstoupení od kupní smlouvy
6. Záruční podmínky
7. Reklamační řád
8. Ochrana osobních údajů
9. Závěrečná ustanovení


1. Úvodní ustanovení

Obchodní podmínky našeho internetového obchodu www.e-pleny.cz se řídí platným zněním Občanského zákoníku (40/1964 Sb.), hlava pátá - spotřebitelské smlouvy
Občanský zákoník §53 a §53a

Internetový obchod www.e-pleny.cz je zaměřen na prodej látkových plen a potřeb pro přebalování.

Dodavatel a provozovatel internetového obchodu
Gabriela Lorencová, IČ 63653044, sídlem Boloňská 305, 109 00 Praha 10.
Kontaktní adresa je shodná s adresou sídla.
Telefon: 604 270 795
Email: objednavky@e-pleny.cz
č. ú. 2700810345/2010, vedený u Fio banky


2. Objednání zboží a uzavření kupní smlouvy, storno podmínky, výměna zboží

Objednávky podané prostřednictvím internetového obchodu jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a s Reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.

Kupní smlouva vzniká v okamžiku podání objednávky kupujícím (elektronicky či telefonicky) a přijetí objednávky dodavatelem. Toto přijetí dodavatel neprodleně potvrdí kupujícímu informativní zprávou na zadaný e-mail, na vznik smlouvy však toto potvrzení nemá vliv. Vzniklou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody obou stran nebo na základě zákonných důvodů.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího zaplacením kupní ceny a jeho převzetím.

Zrušení objednávky

Zákazník má právo zrušit objednávku bez jakýchkoli sankcí až do okamžiku expedování zásilky. Tuto skutečnost je zákazník povinen neprodleně oznámit e-mailem nebo telefonicky.

V případě, že objednávka byla již vyřízena a byla expedována, budou zákazníkovi vyúčtovány náklady spojené s expedováním. Před expedicí zásilky je storno objednávky bezplatné.

Zrušení objednávky nebo její části dodavatelem je možné pouze v těchto případech:
~ zboží není na skladě
~ neproběhla platba za zboží ve stanovené lhůtě
~ zboží je již vyprodané a nelze objednat
Jestliže zboží není dlouhodobě skladem, je zákazník o situaci informován a je mu nabídnut produkt podobný či vráceny peníze.

Výměna zboží

Nevyhovující zboží na přání zákazníka může být vyměněno za jiné (po individuální dohodě i později, např. po porodu, kdy už víte, jaké se vám narodilo miminko) – může se stát, že zvolíte špatnou velikost plen apod. Podmínkou je nám spolu s měněným zbožím (nepoužitým, nepraným, nezničeným) zaslat i doklad o zaplacení. Tato služba je ZDARMA.


3. Ceny zboží

Ceny zboží jsou zřetelně uvedeny u jednotlivých položek a jsou platné ke dni objednání. Všechny ceny jsou koncové včetně DPH. K ceně výrobku je připočtena cena za dopravu v závislosti na způsobu úhrady a zaslání zboží.

Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.
Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě změny kurzu, výrazné inflaci nebo při výrazných změnách dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží.

Možné způsoby úhrady za zboží
dobírkou – hradí se v hotovosti při převzetí zboží - příplatek 30,- Kč
převodem na bankovní účet – platba předem na účet.č. 2700810345/2010, vedený u Fio banky - zdarma
PaySec - převod na účet č. 3795220 - zdarma
v hotovosti – hradí se v sídle provozovatele při osobním převzetí zboží - zdarma


4. Dodací lhůta, doprava zboží

Dodací lhůta, pokud není výslovně uvedena u jednotlivé položky zboží, se stanovuje na 7 pracovních dní a začíná běžet ode dne potvrzení závazné objednávky na dobírku nebo ode dne zaplacení, za podmínky obdržení všech podkladů, které jsou nutné pro včasné vyřízení dodávky.
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době. O tom, že prodejce předal zásilku k expedici, je zákazník informován e-mailem.

V případě, že objednané zboží nebude dlouhodobě na skladě nebo je nebude možné dodat přepravci v dohodnuté lhůtě, bude prodávající o této skutečnosti kupujícího informovat telefonicky nebo e-mailem. Kupující i prodávající má právo od kupní smlouvy (závazné objednávky) odstoupit. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze obratem vráceny na účet.
V případě zvolené platby předem na účet, bude objednávka rezervována po dobu 10-ti dnů od odeslání objednávky. Pokud během této lhůty nebudou připsány peníze na účet, bude objednávka stornována a zboží dáno dále do prodeje. Zboží zasíláme až po připsání celé částky na účet (tj. včetně poštovného).

Je-li nutno objednávku rozdělit na více částí z důvodu ležícího na straně dodavatele (např. delší lhůta dodání u některého zboží), další náklady na dopravu kupující neplatí. Pokud bude objednávka rozdělena na přání zákazníka, náklady na dopravu budou účtovány u každé samostatné zásilky.
V případě nevyzvednuté zásilky máme právo na náhradu námi skutečně vynaložených nákladů spojených s odesláním nepřevzatého zboží. Tyto náklady činí paušálně 120,- Kč. V případě opakovaného zaslání na žádost zákazníka bude účtován poplatek za dopravu navýšený o předchozí poplatek za nevyzvednutou zásilku. Opakované zaslání již nebude možno uhradit dobírkou, nýbrž pouze předem bankovním převodem.

Možnosti přepravy a poplatky:

Česká pošta doporučené psaní: ....... 50,- Kč
Česká pošta doporučený balíček: .... 80,- Kč
Česká pošta balík do ruky: ............... 110,- Kč
Česká pošta balík na poštu: ............. 110,- Kč
Osobní odběr v sídle firmy: ................ zdarma

Při objednávce nad 1.000,- Kč včetně je doprava zdarma přes kurýrní společnost InTime a to jak kurýrem, tak do poštomatu.


Převzetí zboží od dopravce

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.

Pokud příjemce zjistí zjevné vady (například poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřevzít, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte, aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!

Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.
Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky

Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena přímo s dopravcem.Kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 3 dnů od doručení zásilky. Je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní. Doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.


5. Odstoupení od kupní smlouvy

§53 odst. 7

“Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.”
Kupující má právo dle §53, odstavce 7 Občanského zákoníku odstoupit od smlouvy, a to do 14-ti dnů od převzetí zboží.
V takovém případě nás prosím kontaktujte a oznamte nám váš úmysl zboží vrátit co nejdříve. Při komunikaci uvádějte číslo objednávky, popř. jméno a datum nákupu.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu prokazatelně doručeno do 14-dnů od převzetí zboží, a to písemně na adresu prodávajícího: Gabriela Lorencová, Boloňská 305, 109 00 Praha 10 či na adresu elektronické pošty: objednavky@e-pleny.cz.
Zboží by nemělo být použité ani vyprané, aby bylo možno je dále nabídnout k prodeji. Zboží, nejlépe v původním obalu, zašle kupující zpět v uvedené lhůtě na adresu: Gabriela Lorencová, Boloňská 305, 109 00 Praha 10, Česká republika. Prosíme o zasílání zboží i s průvodním dopisem, kde je uvedeno číslo objednávky a číslo bankovního účtu, na který máme vrácené peníze zaslat.
Vrácené zásilky zaslané na dobírku nemohou být přijaty z důvodu nemožnosti kontroly vraceného zboží. Ve vlastním zájmu zašle Kupující zboží zpět jako pojištěnou zásilku a zvolí vhodný obal, jelikož prodejce neručí za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.
Ve lhůtě 10- dnů od vrácení zboží kupujícím je prodávající oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží, zejména za účelem zjištění, zda-li není vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

§53 odst. 10

„Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy dle §53, odst.7:
(viz výše), má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení.“
Při splnění všech výše uvedených podmínek vrátí prodávající kupní cenu zboží bezhotovostně na účet určený kupujícím, případně v hotovosti na adrese sídla, a to nejpozději do 10-ti dnů po skončení lhůty na přezkoumání zboží dle obchodních podmínek. Cenu dopravy při vracení zboží hradí kupující.
V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl, nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.


6. Záruční podmínky

Záruční doba námi prodávaného zboží je 24 měsíců, pokud není v popisu výrobku výslovně uvedeno jinak (např. z důvodu data min. spotřeby) a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.

Záruční lhůta se vztahuje pouze na výrobní vady, nevztahuje se na poškození v důsledku nesprávného užívání nebo v důsledku manipulace jednoznačně vedoucí k poškození výrobku. Při nesprávném postupu údržby prodejce neručí za případné škody a změny stavu produktu a není možné tyto vady reklamovat!


7. Reklamační řád

Reklamační řízení se řídí zákonem č.40/1964 Sb., - Občanským zákoníkem ve znění pozdějších předpisů Občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů Zákon o ochraně spotřebitele .
Při případné reklamaci kupující kontaktuje prodejce e-mailem nebo telefonicky.
Reklamované zboží následně zašle ve vyhovujícím obalu (nejlépe originálním) a vždy běžným obchodním balíkem na adresu: Gabriela Lorencová, Boloňská 305, 109 00 Praha 10.

Pokud bude reklamované zboží zaslané dobírkou, nebude tato zásilka přijata. Součástí reklamace by měl být doklad o zaplacení zboží a popis závady. Při oprávněné reklamaci má kupující právo na náhradu skutečných nákladů na dopravu spojenou se zasláním reklamovaného zboží.

V případě oprávněné reklamace se prodávající zavazuje reklamaci vyřídit do 30-ti dnů od jejího doručení tak, jak stanoví zákon.

V případě uznané reklamace, bude zákazníkovi zboží vyměněno kus za kus nebo vrácena peněžní částka na bankovní účet určený zákazníkem.


8. Ochrana osobních údajů

Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů.

Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje je možno na základě písemné žádosti zákazníka odstranit z databáze. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití.

Osobní údaje zákazníků dodavatel nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, nutném pro doručení zboží.

Jednotlivé smlouvy jsou po svém uzavření provozovatelem archivovány, a to ve formě elektronické a jsou přístupné pouze provozovateli obchodu.
Tyto osobní údaje je možno na písemnou žádost zákazníka vymazat z databáze. Správce osobních údajů poté nesmí dále uvedené údaje zpracovávat.


9. Závěrečná ustanovení

Objednávka spotřebitele je po svém doručení prodávajícímu jako uzavřená smlouva archivována za účelem jejího splnění a další evidence. Jednotlivé technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy jsou spotřebiteli zřejmé z vlastního procesu objednávky. Smlouvu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

Kupující má možnost zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky. Odesláním elektronické objednávky kupující akceptuje bez výhrad veškerá ustanovení obchodních podmínek ve znění platném v den odeslání objednávky.
Upozorňujeme, že informace na webových stránkách jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodejce může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.

Tyto obchodní podmínky platí ve znění uvedeném na internetové stránce prodávajícího v den podání elektronické či telefonické objednávky. Prodejce si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu Obchodních podmínek, avšak všechny starší verze obchodních podmínek jsou u prodejce archivovány a kupující si je může vyžádat e-mailem.
________________________________________
Tyto obchodní podmínky jsou platné od 01.01.2016
Podmínky byly naposledy upraveny: 25.3.2016, 20:42
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotné kontaktní místo
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu