Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Petr H. (hamik) ID 13256

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získal 2 negativních hodnocení
Petra S. (benqq) ID 148677 , mimibazar.cz/benqq (3. 10. 2011, 20:06)
Velka neochota :-@
ODPOVĚDĚT
Petr H. (hamik) ID 13256 , mimibazar.cz/hamik (3. 10. 2011, 21:58)
To je mě jasné, že Vás mé negativní hodnocení nepotěšilo.... Když nemáte peníze, tak si, prosím, u mě neobjednávejte! Já to za Vás bohužel musím zaplatit! Pak se diví slušné maminky, proč nikdo neposílá na dobírku... Tak doufám, že Vás to potěšilo, že jsem si zvýšila své zásoby o Vaše speciální závazně objednané zboží. Moc děkuji za takový obchůdek! (N) Radka
ODPOVĚDĚT
Petra S. (benqq) ID 148677 , mimibazar.cz/benqq (4. 10. 2011, 19:42)
Nezlobte se ale ja penize mám ja jsem si každe své závazně objednane zboží vždy včas zaplatila.Mam to i v hodnocení neměla jsem nikdy problem (N)
ODPOVĚDĚT
Jana F. (manjana) ID 15525 (upraveno 19. 4. 2009, 21:41)
*-)S paní se asi suprově mění, ale s jejím manželem se bohužel neblaze obchoduje. :( Zboží, které jsem mu dle jeho požadavků a z mé dobré vůle posílala expres (bez jeho peněz na mém účtě, které ani nikdy nepřišly!) mu přišlo vinou pošty poškozené. (comp)Vůbec mě o tom neinformoval a přestože věděl, že mám doma dvě nemocné děti a jsem na ně sama, zboží zabalil a poslal zpět. Když jsem mu později psala, že je váha rozbitá, řekl že tak přišla už jemu, ale on nemá čas jít na poštu. Rozhodně nedoporuč
ODPOVĚDĚT
Petr H. (hamik) ID 13256 , mimibazar.cz/hamik (16. 4. 2009, 14:36)
Dobrý den, na MMB jsem se dostala po porodu až dnes. Tak odpovídám až nyní. Dobře víte, jak to s penězi bylo, byli jste tak domluvení, že je pošle manžel, až později. Bylo to v době, kdy jsem byla v porodnici a on hlídal našeho staršího syna. S naší dcerkou jsme měli od začátku problém s příjmem jídla, takže se tu neřešilo nic jiného, než neustálé přikládání, odsávání mlíčka, krmení stříkačkou. To jsme Vám psali, problém jsme hned řešili i přes tyto problémy. Nemůžeme reklamovat na poště rozbito
ODPOVĚDĚT
Jana F. (manjana) ID 15525 (20. 4. 2009, 12:48)
Malé samozřejmě přeju zdraví! Bohužel ale nejste jediní, kdo má nemocné děti. Trvám na tom, že to, že Váš manžel přenesl vyřizování reklamace na mě nebylo fair. Jak jsem dopadla? Cituji: "ČP ... Vaší žádosti o výplatu nýhrady nevyhověla, protože kartonová krabice byla opakovaně použita pro přepravu obsahu, čemuž odpovídá i míra jejího opotřebení." Já jsem krabici posílala celou a nepoškozenou. Možná kdyby reklamaci provedl Váš manžel, nemusela jsem přijít obchůdkem s Vámi o 1000 korun.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu