Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Veronika V. (mironia) ID 18435

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Veronika V. (mironia) ID 18435
mimibazar.cz/mironia
Bazárek na Slovensku
Oblast: Brno
Registrace: 17. 7. 2006
Naposledy: 23. 12. 2015, 17:21
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
02611724
HODNOCENÍ 946
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Všem nakupujícím děkuji za krásná hodnocení :-))
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 19 negativních hodnocení
Klára M. (Dzirovka) ID 157793 , mimibazar.cz/dzirovka (24. 12. 2015, 8:02)
Ani poté, co jsem byla vyzvána, abych poslala číslo účtu, mi peníze nepřišly. ...Všem potenciálním zájemcům radím
obchod neuzavírat a těm, kteří jsou na tom jako já, aby podaly trestní oznámení.Hromadná žaloba, znásobí kontrolu a bude vše rychleji vyřešeno. Nemám slov....
ODPOVĚDĚT
Klára M. (Dzirovka) ID 157793 , mimibazar.cz/dzirovka (14. 12. 2015, 8:45)
Dobrý den, paní Veronika absolutně nezvládá. Nikdy jsem se s takovým jednáním nesetkala. 2měsíce jsou to, co jsem poslala peníze na účet a nemám ani šál ani peníze a paní Veronika mlčí. Nedoporučuji nikomu...Podávám trestní oznámení. :-@
ODPOVĚDĚT
eva j. (vajane) ID 544413 (2. 12. 2015, 9:31)
dobry den s od pani veroniky jsem drive kupovala bez problemu ted bohuzel cekam na kabelku nebo na penize uz pomalu 3mesice nekomunikuje a nezveda telefon,, javascript :sm(´ (N)´)javascript :sm(´ (N)´)javascript :sm(´ (N)´) nespokojena cekam jak se bude postupovat daaal
ODPOVĚDĚT
Adela D. (silia) ID 69466 (2. 12. 2015, 17:33)
A nieste jedina!!!! :-@
ODPOVĚDĚT
Dagmar M. (Dasha2) ID 136375 , mimibazar.cz/dasha2 (3. 12. 2015, 21:08)
bohužel mám stejnou zkušenost, ale normálně jděte a podejte na policii trestní oznámení. Do týdne jsem měla peníze zpět.
ODPOVĚDĚT
Michaela Š. (mišule73) ID 133768 (25. 9. 2015, 19:16)
Dobrý den, poprvé dávám negativní hodnocení, mám toho dost!!!! nulová komunikace, slíbeno vrácení peněz....14 dní čekám. Co to má znamenat?????Jo a mimochodem, kabelku mám objednanou od května.
ODPOVĚDĚT
Martina L. (Ema a Ela) ID 281654 , mimibazar.cz/emaaela (upraveno 8. 10. 2015, 10:15)
Vše v pořádku, peníze mám na svém účtě..
ODPOVĚDĚT
Katarína R. (renko) ID 130578 , mimibazar.cz/renko (upraveno 9. 9. 2015, 20:00)
Neodporúčam!!! 14.8 som si objednala kabelku, ktorá mala byť do týždňa u mňa a odvtedy čakám. Strašne chabá komunikácia, jasnej odpovedi na stav objednávky sa nedočkáte. Takže prosím o vrátenie peňazí!!!
Nechápem ako môžte prevádzkovať internetový obchod s takýmto prístupom. Zvažujem podanie trestného oznámenia.
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (mironia) ID 18435 , mimibazar.cz/mironia (10. 9. 2015, 16:45)
platba Vám byla vrácena
ODPOVĚDĚT
Katarína R. (renko) ID 130578 , mimibazar.cz/renko (16. 9. 2015, 14:49)
Do dnešneho dňa nemám peniaze na účte, počkam ešte do piatku a potom to budem riešiť s právnikom. Poriadne si rozmyslite či tu nakúpite, myslim že je tu viac oklamaných zákaznikov ako spokojných!!!
ODPOVĚDĚT
Katarína R. (renko) ID 130578 , mimibazar.cz/renko (24. 9. 2015, 18:28)
Peniaze mi dnes nabehli na učet.
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (MisulkaP) ID 516127 (upraveno 9. 7. 2015, 13:03)
DOŘEŠENO

Po zaplacení kabelky Michael Kors nekomunikace. Po téměř 14ti dnech mi kabelku odeslal jakýsi asistent, ovšem bez faktury. Na emaily se žádostí o doposlání, opět nikdo nereaguje. Za mě tedy velmi špatné ! (N)
ODPOVĚDĚT
Gabriela J. (gabaj) ID 55976 (25. 6. 2015, 21:43)
DOŘEŠENO ----------- Ověřená prodejkyně s kladným hodnocením.. na to konto jsem si objednala jednu kabelku MK Vše v pořádku. Druhá objednávka Prada za 18 tisíc katastrofa!Paní obdržela platbu 1.6. od té doby nic ani kabelku ani peníze.Na maily nereaguje,telefon pouze sms kde ji zastupuje pán který něco chce vyřešit a nic. Dělají si z lidí dobré jitro.Též mi došla trpělivost!!!!!!!Předávám svému právnímu zástupci!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (Jituňačka) ID 559377 (27. 6. 2015, 0:24)
Jestli čekáš na Pradu jenom měsíc, tak to mi nepřijde až tak hrozné. Jde o to, že ty věci paní nakupuje zřejmě v Rakousku v outletu a je prostě problém zrovna na daný typ kabelky narazit a ještě v určité barvě. Prostě to tam nefunguje tak, že mají trvale konkrétní zboží. MK je levnější, tak kabelky nakoupí asi i na sklad a může je rovnou poslat. Já čekám na Pradu od dubna a pořád věřím, že se dočkám. Jen teda ta komunikace opravdu vázne, to zase jo.
ODPOVĚDĚT
Viktorie P. (VickyP) ID 7256 , mimibazar.cz/vickyp (27. 6. 2015, 21:22)
Je mi vas vsech lito, ale nechapu, ze poslete dopredu tolik penez, kdyz je zbozi udajne na objednani. Max zalohu... ale uprimne, do Parndorfu z Phy jsem tam za 3hodiny. Takze kdyz se domluvite 4 kamaradky a slozte se na benzin, tak koiupite Pradu levneji nez na mmb. Drzim palce. Doporucuji navstivit i web mironia.cz Snad se penez zpet dockate, hodne stesti!! :-o :-S :^)
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (Jituňačka) ID 559377 (27. 6. 2015, 23:41)
Ono jde spíš o to, že chci určitou kabelku Prada a v určité barvě. Musela bych tam z Prahy vyjet bůhví kolikrát a možná ani pak bych neměla štěstí, abych ji sehnala. Už se mi tam po ní koukala kamarádka a narazila zrovna na pomalu vybraný obchod. Taky se tam chystám, ale spíš to vidím na výlet. Jinak, dojet do Parndorfu z Prahy za tři hodiny si moc nedokážu představit, když se musí po D1.
ODPOVĚDĚT
Naděžda V. (*Bambulky*) ID 60320 , mimibazar.cz/nadezdaa (24. 6. 2015, 20:22)
DOŘEŠENO 2.7.2015 --------------- Bohužel i já musím napsat negativ!!
2.6.2015 jsem paní Veronice poslala na účet částku 1450,- Kč za náramek SWAROVSKI a do dnešního dne ho nemám!!
Paní Veronika nereaguje na maily ani na vzkazy!!
Rozhodně NEDOPORUČUJI!!!!
ODPOVĚDĚT
Martina P. (gattino08) ID 310047 (21. 6. 2015, 19:48)
DOŘEŠENO ----------- 20.4. jsem provedla platbu za kabelku, kterou nemám. Prý měla být poslána 2.6. Před pár dny se mi ozval jistý pán, že je paní Veronika v nemocnici, ale na dotaz ohledně čísla podacího lístku od kabelky ticho. Žádám vrácení peněz, ticho. Takovéhoto neseriozního jednání už mám taky dost. Pokud je Vás více nespokojených, ráda bych se hromadně obrátila na Policii ČR.
ODPOVĚDĚT
Martina P. (gattino08) ID 310047 (24. 6. 2015, 9:41)
Platba za kabelku mi byla dne 23.6. navrácena převodem.
ODPOVĚDĚT
Lenka N. (lenlib) ID 84035 , mimibazar.cz/lenlib (17. 6. 2015, 13:57)
Po 2 spokojených nákupech katastrofa čekám na Prada kabelu od 21.4. A nemam nic ani kabelu za 18.tis ani peníze ani zádné reakce :-@ (6)opravdu me to moc mrzi, měla jsem ji od manžela k výročí a mam (jazyk) (jazyk)
ODPOVĚDĚT
Vendula S. (beautychen) ID 346860 , mimibazar.cz/beautychen (5. 5. 2015, 19:42)
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) Já tedy absolutně nedoporučuji, po zaslání peněž (je to více jak měsíc) přestala paní absolutně komunikovat, na maily neodpovídá, zboží nikde, pak napíše, že zboží odesílá - opět skoro 14dní nic, na maily žádná reakce, pak tedy přijde jen 1ks místo 2ks, chci vrátit již přes týden peníze a stále bez reakce, absolutně příšerné jednání od někoho s 800+ poz. komentů
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (mironia) ID 18435 , mimibazar.cz/mironia (12. 5. 2015, 22:42)
Paní Vendulo, objednala jste dvoje holinky, první byly do týdne u Vás, na druhé jste říkala, že počkáte, v době kdy jste žádala o vrácení peněz jsem byla bez internetu a vzhledem k tomu, že mi denně chodí desítky emailů, nebylo je možné ihned všechny vyřídit. Psala jsem na mmb vzkaz s telefonem. Pouze nedorozumění. Kdybych měla tak příšerné jednání jak píšete, nemám jich tolik :-) , jsem ráda, že se celá situace vyřešila. Veronika
ODPOVĚDĚT
Vendula S. (beautychen) ID 346860 , mimibazar.cz/beautychen (15. 5. 2015, 11:33)
Veroniko, to jsou lži, ale nebudu se hádat, každou kupující každopádně odrazuji, jelikož přístup katastrofální, jen výmluvy a děláte ze mě blázna a když napíšete, že je věc skladem, tak předpokládám, že je hned k odeslání a né, že si necháte poslat peníze a až pak zboží sháníte načež nesežente a měsíc vůbec nekomunikujete!!
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (mironia) ID 18435 , mimibazar.cz/mironia (16. 5. 2015, 16:46)
Vzhledem v množství mých hodnocení s tím, že je píše málo kdo, musím říct, že šlo o nedorozumění. Moje komunikace a přístup naprosto v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Barbora H. (B&D Luxury shopping outle) ID 391628 , mimibazar.cz/BDLuxuryshopping (17. 5. 2015, 9:28)
Mironia je lhářka podvodnice! DLužila jakou dobu i mne a pořád jen slibovala, jak pléd bude. Až pod výhružkama jsem se po 2m dočkala vrácení peněz. Taky vím o paí, které dluží za kabelku Prada nemalou částku!
Takže tady nelžete!
ODPOVĚDĚT
Lucie Č. (lucius22) ID 436373 (upraveno 11. 6. 2015, 20:08)
..
ODPOVĚDĚT
Barbora H. (B&D Luxury shopping outle) ID 391628 , mimibazar.cz/BDLuxuryshopping (17. 5. 2015, 9:37)
Je to už pár měsíců, kdy i já jsem napsala negativní hodnocení a od té doby mi chodí maily od nešťastnách zákaznic, kterým dlužíte, jak to tedy dopadlo. Všechny emaily mám uložené, takže zde nic nekupovat! Podvodnice
ODPOVĚDĚT
Lucie Č. (lucius22) ID 436373 (upraveno 11. 6. 2015, 20:07)
..
ODPOVĚDĚT
Barbora H. (B&D Luxury shopping outle) ID 391628 , mimibazar.cz/BDLuxuryshopping (26. 2. 2015, 11:21)
Za mě bohužel NEDOPORUČUJI! Objednala jsem si na konci ledna pléd. Na dobírku paní nechtěla odeslat, takže 5200Kč předem na účet! Paní měla 31.1. prachy na účtě a přestala odepisovat! Odpověď vždy jednou za týden, o mé objednávce žádné informace. Pak jsem dostala zprávu, že pléd odesílá tento týden (což už bylo před 14-ti dny) a zase nic nedošlo, ani žádný mail. Když jsem tedy paní napsala, kde je můj pléd, tak jsem dostala odpověď zase až za pár d
ODPOVĚDĚT
Marketa S. (maki11) ID 96521 , mimibazar.cz/maki11 (upraveno 7. 2. 2015, 9:46)
(N)Zdravím,je mě líto,že Vám kazím hodnocení,boužel na mejlíky a vzkazy nereagujete,pléd jsem ještě nedostala,ani zprávu o zaslání balíčku je to 14dní,prosím dejte my vědět (pirko)
ODPOVĚDĚT
Barbora H. (B&D Luxury shopping outle) ID 391628 , mimibazar.cz/BDLuxuryshopping (26. 2. 2015, 11:14)
Mám tu stejnou zkušenost i se stejným zbožím! (N)
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Michaela1984) ID 164727 , mimibazar.cz/michaela1984 (20. 6. 2011, 9:29)
Bohužel musím udělit první negativní hodnocení, ato za nákup pásku LV v inzerci nebyla uvedena skutečnost že je pásek prohnutý.... Paní Veronika mi nechtěla vrátit peníze, i když si myslím že na ně nárok mám. Kupovala jsem nošenou věc ne poškozenou! (N)
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (1agi11) ID 265067 (23. 6. 2011, 9:10)
Já myslím, že každý kdo pásky LV zná a má, tak ví, že pásky to "ohnutí" dělají a tím spíše ty, co jsou z plátna. Ale ony to dělají i jiné širší pásky, nejen od LV. Poškozená věc to Michaelo, tedy rozhodně není :-o
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Michaela1984) ID 164727 , mimibazar.cz/michaela1984 (23. 6. 2011, 9:43)
Milá Andreo tady nejde o poškození nebo o co Vám vlastně jde to taky netuším.... ale o to že to v inzerci nebylo uvedeno a ani nafoceno je to dostačující takto ????
ODPOVĚDĚT
Iva P. (Annie1) ID 225260 , mimibazar.cz/annie1 (23. 6. 2011, 10:23)
WTF? Je ten pásek nepoužitelný nebo co? Tohle opravdu nechápu, spíš bych řekla, že jste nespokojená a nesedí velikost. Jasně, to bych pak chápala nespokojenost ze strany kupující, ale s tím už pak Veronika nemá co k do činění.

BTW, interpunkce ve větě má svůj smysl, Michaelo, bez interpunkce příspěvek nedává smysl. :-o
ODPOVĚDĚT
Eva Č. (adriana1) ID 70015 , mimibazar.cz/adriana1 (23. 6. 2011, 13:47)
Ivo ale tady jde hlavně o to že když kupuji věc od LV nebo jine značky nošenou tak bych o ni rada věděla vše (6)a když by pani poslala fotky že je pasek zakřiveny tak by ho ani Miša nekupovala ,-) Vy by jste ho koupila *-) prostě chyběla zasadni informace o zboži a to problem je (L)ja osobně bych taky chtěla penize na zpět pasky pak totiž nesedi tak jak maji a trči a odstavaji :´(
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Exclusivestyle) ID 202396 (23. 6. 2011, 20:37)
Mám LV pásek už několikátý a rozhodně mi nikdy nepřišlo, že by vadou bylo jeho zakřivení??? Dělají to naprosto všechny pásky... ne jen LV!! Je to nošená věc. I já jsem několik pásků prodávala a nikdy mě nenapadlo na něco takového upozorňovat! Pokud paní zvolila špatnou velikost je jasné, že jí odstává... Paní s velikostí S a XS asi nebude sedět pásek velikosti 100. To je jasné i malému dítěti... Toto je jen a jen záminka pro vrácení věci a získán
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Michaela1984) ID 164727 , mimibazar.cz/michaela1984 (23. 6. 2011, 20:50)
Můžete být v klidu velikost XS ani S nemám, možná tak před pěti lety ale vy mě jistě dobře znáte a mé míry máte v paměti :-))) další věc jak píšete ve vzkazu pro mě že se jedná o kůži tak se pletete a kůže to opravdu není, a za další o tom že je to velikost 100 moc dobře vím tato skutečnost uvedena byla na rozdíl od prohnutí!
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (1agi11) ID 265067 (23. 6. 2011, 20:52)
Michaelo, zespodu je samozřejmě kůže!!!!!!! ,-) ,-) ,-)
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Exclusivestyle) ID 202396 (upraveno 23. 6. 2011, 22:26)
Michaelo, zespodu všech LV pásků je samozřejmě kůže (některé jsou celokožené)... proto se také prohýbají!! Nejsou z plastu! U Azura je navíc horní vrstva plátno, abych tedy byla přesná... Andrejko, děkuji Vám za podporu... Tato paní toho o LV skutečně asi mnoho neví :-(
Mimochodem, pokud jste si koupila správnou velikost, tak proč jste si od mé kamarády chtěla před pár dny pořídit velikost 90 - ten stejný pásek?? A na to mám důkaz!!!!
ODPOVĚDĚT
Michaela P. (Michaela1984) ID 164727 , mimibazar.cz/michaela1984 (27. 6. 2011, 18:00)
Vy jste teda detektiv, co je na tom že jsem chtěla pásek velikost 90??? Ne všichni mají účet na mmb a rádi by si něco pořídili, že mě o to kamarádka požádala nemá s tímto nic společného.
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (Exclusivestyle) ID 202396 (27. 6. 2011, 22:35)
Pro nákup na MMB přece není žádná registrace nutná!! Nakoupit může kdokoliv i neregistrovaný... :-))
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (1agi11) ID 265067 (23. 6. 2011, 20:55)
To je pravda, některé příspěvky nejdou ani pořádně číst :-o :-o :-o
ODPOVĚDĚT
Andrea V. (1agi11) ID 265067 (23. 6. 2011, 17:37)
Mám z toho stejný pocit!! (Y) Pokud chcete pásek rovný jako pravítko, tak není nic snadnějšího, než si dojít do LV pro nový. Psala jste, že pásky od LV vlastníte, tak musíte vědět, jak pásek po několika nošeních vypadá!!! Prostě se ohne, ještě jsem neviděla nošený a naprosto rovný! (hello)
ODPOVĚDĚT
Iva P. (Annie1) ID 225260 , mimibazar.cz/annie1 (23. 6. 2011, 10:35)
Kupovala jsem nošenou věc ne poškozenou! Milá Andreo tady nejde o poškození ...

Může mi tohle někdo vysvětlit, jestli jde nebo nejde o poškozenou věc ? ,-)
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (mironia) ID 18435 , mimibazar.cz/mironia (28. 6. 2011, 10:48)
Je k podivení, že jste měla pásek ode mne tři dny doma a po třech dnech, kdy se na mmb objevil ten stejný pásek o dvě velikosti menší, jste jej hned objednala a chvilku po tom mi napsala, že můj pásek má vadu ( i když ten,co jste objednala byl také prohnutý, tedy VADA jak píšete, ale u něj Vám to nevadilo že ...) i blbec by pochopil, že Vám byl můj pásek velikost 100 velký a objednala jste 90ku .. a už byl můj pásek na obtíž, tak honem vymyslet vadu a vrátit...
ODPOVĚDĚT
Lucie Z. (lisl) ID 159929 , mimibazar.cz/lisl (13. 1. 2010, 8:51)
Přidávám se k dalším nespokojeným maminkám.Koupila jsem si u vás boty Lacoste,s tím,že byli nošené čtvrt hodiny před domem a bez vad.Boty mají mírně sešláplé paty a škrábance po stranách u podrážky.Odmítáte vady uznat.Žádala jsem o vrácení bot zpět,nebo o finanční vyrovnání.Od té doby nekomunikujete.V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NEDOPORUČUJI (N) (N) (N).Pokud se domluvíme,jsem ochotna hodnocení změnit.L.K.
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (mironia) ID 18435 , mimibazar.cz/mironia (16. 1. 2010, 22:14)
K dalším nespokojeným maminkám ? myslíte tu jednu ? dvě ? z 330 spokojených ? asi chyba nebude u mě ... já Vám vysvětlila že některé botky mají z výroby gumu na patě zvýšenou a hned po pár minutách chůze se ochodí , je jasné že když v botách budete 15minut chodit , nebude podrážka jako nová , podle mého úsudku mají být boty zvrchu a zevnitř jako nové když je tak v popisu uvedeno a Vy komentujete podrážku ..ale zbytek Vám vyhovoval .. zvláštní .. Veroni
ODPOVĚDĚT
JANA K. (koudelkova2) ID 51490 , mimibazar.cz/koudelkova2 (23. 12. 2009, 12:56)
dnes dorazil balík s tričkem, jsem zklamaná, triko je obarvené, košile není bílá, ale spíš batikovaná :-S
ODPOVĚDĚT
Zuzana K. (zuzka K) ID 97788 , mimibazar.cz/zuzkakolarikova (4. 11. 2009, 19:54)
Koupila jsem si u Vás botičky, které byly zničené,ač jste inzerovala, že po vyčištění budou jako nové-nenapsala jste ovšem, že vyčistit nejdou a namočený semiš je hnědý místo růžové a tvrdý.Jakoukoli dohodu jste odmítla, byla arogantní a vysmívala jste se mi, po dvou e-mailech už jste neodpověděla. :-|.
Boty mi přišly 14 dní po zaplacení, po té,co jsem se připomněla.
Je mi líto, že Vás nemohu doporučit.Věřím, že jste milá, pokud je vše v pořádk
ODPOVĚDĚT
Kateřina B. (kata120) ID 49570 (16. 9. 2009, 15:00)
Tak to tedy nachápu to hodnocení :-o :-o :-o :-o :-o :-o nevím co si myslíte ,ale já od vás nedostala meily je mi tedy divné vaše hodnocení (N) (N) jsem docela zaražená takhle zlýho člověka jsem tady ještě nezažila (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Veronika V. (mironia) ID 18435 , mimibazar.cz/mironia (16. 9. 2009, 20:12)
Proč tedy u mě objednáváte když nehodláte zaplatit ? nebaví mě Vás neustále anulovat jako zájemce .. jednou Vám napíšu že nemám o výměnu zájem a za dva dny to zkusíte znovu a pak zase , to mi nepřijde normální .. tak doufám že tím hodnocením si to uvědomíte a objednávat u mě už nebudete ,když jste to mailem nepochopila , děkuji Veronika
ODPOVĚDĚT
Pavlína B. (pajule77) ID 21213 , mimibazar.cz/pajule77 (18. 7. 2008, 12:44)
Dobrý den , bohuežl se nemohu připojit k dobrému hodnocení (N) Důvodem bylo nevyzvednutí si dobírkového balíku a neupřesnění důvodů . Sice bylo nechtěně započítáno poštovné , ale to by ovšem bylo velmi jednoduše řešitelné a vráceno samozřejmě zpět , jsme jen lidé . (N) (N) :-|
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu