Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Jana M. (OJOJ2) ID 187048

HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 25 negativních hodnocení
Celkem: 25 (zobrazuje se 21-25) << předchozí 1, 2
Ladislava p. (borůvky) ID 151733 (26. 11. 2009, 16:49)
Dala jsem závaznou objednávku na celé množství, které prodávající nabízela v inzerátu. Zaplatila jsem obratem, informovala prodávající o platbě atd. Obdržela jsem 1/6 množství. Na žádost o doposlání chybějícího zboží = mrtvý brouk, přestože se pravidelně přihlašovala a aktualizovala inzeráty.Odpověděla až pod pohrůžkou, že informuji administrátora MmB.
Jinak u této prodávající se 40 stránkami nového zboží nehledejte ŽL!
ODPOVĚDĚT
Ladislava S. (Ladasna) ID 154826 , mimibazar.cz/ladasna (26. 11. 2009, 17:26)
Dobrý den.Taky jsem si u paní zaplatila sako a zatím mi nic nepřišlo.Na vzkaz,mi zatím nic neodpověděla.Doufám,že je to jen nějaké nedorozumnění a brzy se mi ozve,nebo dorazí balíček.
ODPOVĚDĚT
Jana M. (OJOJ2) ID 187048 , mimibazar.cz/ojoj2 (26. 11. 2009, 23:56)
Dobrý večer,
odpovídám dle časových možností. Již jsem na dotaz odpověděla. Jana
ODPOVĚDĚT
Romana Ś. (syslicek) ID 132606 (upraveno 5. 9. 2009, 13:40)
Bohužel musím dát negativní hodnocení.Nezlobte se,ale zboží mi přišlo víc jak měsíc po zaslání peněz.A to jsem Vás musela neutále urgovat mailema,na které mi nechodily odpovědi!!!!!Bohužel jsem byla nespokojená s Vaším přístupem ke mě jako k zákazníkovy.Taková je má zkušenost je mi líto (N) (N)Do Zprávy pro příjemce jsem uvedla jméno a název zbožího,takže sice VS byl uveden jinak ale pro pojistku zasilám jeste jméno do zpravy.
ODPOVĚDĚT
Jana M. (OJOJ2) ID 187048 , mimibazar.cz/ojoj2 (4. 9. 2009, 10:52)
Dobrý den, Vaše hodnocení zcela chápu ohledně komunikace, kterou měla na starost s Vámi sestra Ivana, ale také byly komplikace ohledně Vašeho variabilního symbolu, které jste špatně uvedla. Na křesla je více zájemců, a pokud napíšete špatný VS je tu velká pravděpodobnost, že pošlu špatné zboží na špatnou adresu a k Vám se dostane později. Jana
ODPOVĚDĚT
MICHALA B. (mihalka11) ID 177499 (10. 7. 2009, 12:10)
Bohužel musím paní Janě dát negativní hodnocení (N) (N),na aukci jsem vyhrála kolo,poslala jsem peníze a paní mi napsala,že kolo je rozbité,že mi ho nemůže poslat,bohužel mi ale nevrátila celou částku peněz :-@ :-@.Ráda hodnocení změním,pokud mi paní penízky vrátí.Michala
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (marselina1) ID 181556 (upraveno 26. 5. 2009, 19:12)
tak bohužel já musím napsat negativní hodnoceníčko ač mě to mrzí.na aukci jsme vyhráli rádo by nové kolo,prvně jsme z něho byli nadšení ale jen do doby než ho začal dědeček skládat.kolo bylo dost hluboko poškrábané,obouchané,plastový kryt na řetaz prasklý že nešlo ani šlapat,řidítka nešly ani nasadit do konstrukce,protože byla celá promáčknutá tudíž nešlo řidítkama ani točit.
moc nás to mrzí,ale nejvíce snad to zklamání v očičkách syn
ODPOVĚDĚT
Jana M. (OJOJ2) ID 187048 , mimibazar.cz/ojoj2 (upraveno 27. 5. 2009, 9:41)
I když si člověk koupí něco v obchodě může mít zboží chybu. Paní jsem nabídla reklamaci. :( Úmyslně poškozené zboží neposílám.
ODPOVĚDĚT
Markéta P. (marselina1) ID 181556 (27. 5. 2009, 14:06)
je dobré zboží před odesláním pořádně(a ne jen zběžně) zkontrolvat a hlavně když se jedná o docela drahou věc,která má být plně funkční a hlavně bezpečná(bezpečné by to kolo určitě nebylo).reklamaci určitě přijímám,ale pro druhé zákazníky určitě épe zboží kontrolujte. (hello)
ODPOVĚDĚT
Jana M. (OJOJ2) ID 187048 , mimibazar.cz/ojoj2 (30. 5. 2009, 11:56)
I když si člověk koupí něco v obchodě může mít zboží chybu. V obchodě také kontrolují a jsou tam i dražší věci. Každý může něco přehlédnout a udělat chybu. Jana
ODPOVĚDĚT
Kateřina R. (balluuu123) ID 67846 , mimibazar.cz/balluuu123 (19. 4. 2009, 8:36)
Bohužel musím zaslat negativní hodnocení, nebyla jsem vůbec spokojená. Balíček mi došel měsíc po zaslání peněz, po několika urgencích (N) :-( Peníze za nedodané zboží nám došly, ale i přesto spokojená nejsem. Stačilo by napsat, že balíček odeslat nemůžete nebo aspoň něco.. ale nečekat, že Vás budu měsíc nahánět. je mi líto.. ale toť má zkušenost. (N)
ODPOVĚDĚT
Celkem: 25 (zobrazuje se 21-25) << předchozí 1, 2
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu