|
Brigita Kadaníková (Brigit.ka)
ID 102570
, mimibazar.cz/brigitka
(22. 3. 2023, 12:48)
|
Bohužel... již nenakoupím a ani nedoporučuji Proběhlo již několik bezproblémových nákupů, nyní část zboží po domluvě vrácena z důvodu neuvedených fleků a špatně uvedených mír, podotýkám, že vráceno 2x! Poprvé se paní neobtěžovala balík ani vyzvednout, takže si mi vrátil zpět. Odeslala jsem ho tedy znova, byl vyzvednut a od té doby paní mlčí a mlčí... Asi si myslí že mne umlčí K reklamaci se nevyjadřuje, vlastně se vůbec nevyjadř |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(23. 3. 2023, 8:24)
|
Dobrý den Brigito, vše hned napravuji. Spadlo mi od vás vše do spamu, děkuji za pochopení Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zuzka S. (ZUZINKAS)
ID 286302
, mimibazar.cz/zuzinkas
(11. 7. 2017, 12:12)
|
Udeluji pani Klare sve prvni negativni hodnoceni Objednala jsem si (dle inzeratu) temer nenosene saty. Dorazily saty flekate, sam zvireci chlup, zmolkate. Po urgenci na muj nespokojeny mail prisla odpoved":fleky jsem nezaznamenala, pokud chcete, muzete saty vratit, postevne nevracim, slevu zpetne neposkytuji". Beze slov omluvy. Takhle by se slusny obchodnik nemel chovat k zakaznikum Vlastne by mi stacila jen omluva, stat se muze, kazdy muze neco prehlednout...ale tohle? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(11. 7. 2017, 18:55)
|
Záleží na věci pohledu. Já mám spokojené zákaznice. Vždy se snažím vyjít vstříc, navrhla jsem Vám vrácení zboží. V době kdy mám výprodej chtít slevu opravdu neposkytuji zpětně. O nějakých chlupech a žmolcích nebyla řeč, flekaté šaty nebyly, tak asi přidáváte jak se Vám to hodí. Pokud myslíte, že jste si pomohla špatným hodnocením, tak myslím, že ne . Je to lživé a nepravdivé hodnocení, které mi píšete. Napíšu i na administrátora. Nenechá |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Zuzka S. (ZUZINKAS)
ID 286302
, mimibazar.cz/zuzinkas
(upraveno 11. 7. 2017, 19:47)
|
Napiste...ja jim rada preposlu nasi komunikaci a fotky, at si udelaji obrazek. A ja nenapsala, ze chci slevu. Ja Vam psala, ze by me zajimalo jak to chcete resit. A Vase reseni s vracenim zbozi, ale nevracenim penez za dvoje postovne, mi opravdu nevyhovuje. Jak rikam, hlavne jde o slusnost. Mohlo se stat, ze ajste neco prehledla...ale ze se ani neomluvite, to me namichlo! A jeste mi budete na me strance vyhrozovat, ze "dokud svuj negativ nestahnu"....Nakupuji na MMB roky, ale s takovym pristupem jsem se jeste nesetkala! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla M. (pajula123)
ID 548022
(19. 1. 2017, 20:20)
|
Hodnotím negativně. Paní nereaguje na zájem o zboží, ani na vzkazy. Proč nabízí tedy věci k prodeji je pro mne záhada a ještě větší údiv vzbuzují její podmínky prodeje, které sama bohuzel nedodržuje. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Linda S. (llinduška)
ID 92630
, mimibazar.cz/llinduska
(26. 11. 2016, 14:42)
|
Hodnotím negativně. Zboží přišlo poškozené, což nebylo uvedeno v inzerátu. Paní nereaguje na vzkazy. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Zemanová (nes)
ID 11066
(20. 10. 2016, 12:25)
|
Paní Kláro, nemám jinou možnost než vás zkusit kontaktovat tímto způsobem. Platbu máte na účtu od 5.10. 2x jsem vám psala a absolutně nekomunikujete. Před časem jsem od vás objednávala a vždy to bylo bez problémů, ale teď mám pocit, že jsem prostě naletěla a neuvidím ani oblečení ani peníze. Chápu jestli máte hodně práce, ale změňte si podmínky prodeje a neslibujte, že balíček odešlete do 2 dní nebo co to tam máte!!!! OZVĚTE SE, JESTLI SE DOČKÁM BALÍ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(23. 10. 2016, 7:31)
|
Jano vzdyt jsem vsem psala at vydrzite, ze jsem na skoleni, nemohla jsem odesilat, dekuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana Zemanová (nes)
ID 11066
(upraveno 24. 10. 2016, 11:00)
|
O žádné zprávě nevím. Balíček mi právě přišel, ale místo 3 věcí je tam 1? Ty 2x tepláky Diesel mi dopošlete nebo jak? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka U. (5czxfk)
ID 80076
(4. 2. 2016, 20:32)
|
Dobrý den Bohužel Musím udělit záporné hodnocení. Před měsícem jsem si objednala džíny a ihned zaplatila Paní Kláře jsem poslala několik emailů a dostala jsem ujištění že dá ihned vše do pořádku. Nic se nedělo tak jsem žádala vrácení peněz . Opět se mi dostalo ujištění že mi je posílá zpět na účet . Více jak týden peníze nikde a komunikace už žádná Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(8. 2. 2016, 13:04)
|
jelikož jsem v zaměstnání, tak jsem nestihla dát věc do týdne do pořádku, nyní už je vše vyřešeno a paní má peníze dávno zpět na účtě, děkuji za pochopení Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lenka U. (5czxfk)
ID 80076
(8. 2. 2016, 20:32)
|
Tak žádné peníze na účtě od vás nemám. Měla jste na to měsíc než sem napsala hodnocení A do práce chodím také. Dejte věci prosím do pořádku |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Lenka U. (5czxfk)
ID 80076
(16. 2. 2016, 18:57)
|
Džíny sice nemám,ale po 6 týdnech konečně vráceny peníze . Paní na vzkazy reagovala s tím že už je vše vyřízeno a peníze mám na učtu. Což nebyla pravda . Až po poslání sms zprávy že ji nahlásím administrátorovi peníze odeslala. Chápu že má paní starosti ale kdo je dnes nemá ? Stačílo fér jednání . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Vlasta C. (stina)
ID 40876
(22. 9. 2015, 11:01)
|
Milá paní Morinová, 1.9. objednáno, 3.9. uhrazeno - 8.9. po upomínce doručena vaše zpráva, že zásilka byla odeslána. Do dnešního dne nemám ani zboží ani peníze zpět na účtu. Na mé e maily nereagujete. Vyzývám vás již po několikáté abyste činila tak jak ukládají pravidla tohoto serveru a v neposlední řadě i pravidla slušného chování |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(24. 9. 2015, 9:40)
|
Dobrý den, zboží bylo na poště u nás vráceno. Špatně zadaná adresa. Měla jsem hodně jiných záležitostí a nestihla jsem vás řešit, moc se omlouvám a ihned napravuji pochybení! Peníze máte obratem na účtě, děkuji za pochopení Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vlasta C. (stina)
ID 40876
(24. 9. 2015, 14:32)
|
Dobrý den, nabízí se otázka proč jste ho neposlala znovu? Já mám jinou verzi - když jsem čekala na zásilku všimla jsem si v oblíbených fotografiích, že triko je v cizí rezervaci-v té chvíli mi to nedošlo, až později. Takže sečteno a podtrženo prodala jste ho dvakrát. I to se může stát a pokud se nejedná o úmysl dá se to pochopit . Ale dělat mrtvého brouka,14 dní neodpovídat na mejly a posléze po udělení negativu přijít s touto smyšlenou historkou mi nep |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Vlasta C. (stina)
ID 40876
(24. 9. 2015, 14:33)
|
nepřijde příliš čestné a fér. Mažu si vás z oblíbených prodejců. vlasta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iva S. (iwuska19)
ID 37652
(26. 3. 2015, 13:50)
|
Nemůžu hodnotit jinak,paní uvádí v nabídce leginy nové nebo minimum nošené,s opravenými dírkami.Velikosti 34,36,38,44...........Odpovídám,že bych nejraději nové nebo nošené, ale bez opravovaných dírek a velikosti 36 a 38.Přišli mi oboje bez cedulek s velikostí, ale rozdíl v pase nenataženém cca 4 cm takže určitě to nebude velikost kterou jsem žádala a ještě jsou ve švu díravé.Stály 45,-Kč ale jde o princip na e mail s fotografiemi jsem žádnou odpověď ned |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(26. 3. 2015, 17:17)
|
Dobrý den, proto byly černé klasické legíny v akci, pokud nejste se zbožím spokojená můžete je bez údání důvodu vrátit, problém v tom nevidím. Děkuji za pochopení a opravdu podle poměření mi velikostně seděly na 36 a 38 i bez cedulek, 4cm v pase není takový rozdíl. Přeměřit jste je nechtěla, snažila jsem vybrat ty bez záševků a šitých oprav. Lepší se příště ani nesnažit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka K. (arecaa)
ID 56836
(upraveno 2. 6. 2014, 18:22)
|
Bohužel,paní nemohu absolutně doporučit,jelikož jsem si u ní objednala mikinu a pásek a zaplatila hned následující den z účtu dne 29.4.Balíček nešel,tak jsem se ozvala co s ním je a paní nereagovala i když jsem jí psala i na MMB i do mailu.Pak se tedy ozvala až 11.5.,že se jí balíče vrátil jako vyrabovaný a byl jen pásek,mikina nikde.Jenže logické je,že to by se snažili balíček doručit i vyrabovaný příjemci a nevraceli by ho jen tak zpět!Řekla bych,že paní mikinu prodala a nevěděla jak z toho ven.Kdyby řekla omylem jsem ji prodala někomu jinému,nic by se nestalo..Peníze mi přeposlala na účet až jsem ji taky musela 2x upomínat a to,až 24.5.,tedy skoro až po měsíci!Pokud dojde tedy z její strany k nepříjemnosti,chová se dětinsky a zaujme postoj mrtvého brouka a ani nekomunikuje.Rozhodně nedoporučuju! odpověď na paní Kláru 2.6. Vážená paní Kláro,tak o nějaké komunikaci nemůže být ani řeč!!To já jsem se neustále ptala a Vám to nestálo ani za to,napsat co se děje!To za prvé a za další,historce přesně o vyrabovaném balíčku nevěřím,ale i kdyby,tak o peníze jsem Vás zas musela NĚKOLIKRÁT UPOMÍNAT a i když máte českou spořitelnu a převod peněz je otázka jednoho dne,tak jste se nenamáhala odpovědět!!A to jste se ozvala naposled 11.5. na můj zas dotaz a peníze po mých upomínkách jste zaslala bez 3 dní po měsíci!!Jen se tu trapně obhajujete teď,ale skutek utek!Uděláte nejlíp pokud se zdržíte veškerých komentářů,protože jak řekla i paní,kde je tedy nějaká zpráva od Vás o tom,že by jste to reklamovala-tedy úřední.Vykládat můžete co chcete..Měla jste komunikovat tehdy a ne teď a to nemluvím ani o tom,že jinak jste byla na MMB denně,takže by to jistě problém nebyl.A klidně tu uvedu i s datumama maily a sled,jak ta Vaše slavná komunikace vypadala!!Já se nemám s čím schovávat!.A můžu to poslat i na posouzení administrátoru MMB,z jakého důvodu VY MNĚ dáváte negativ,když já jsem chtěla zpět jen své peníze za vámi nedodané zboží a nekomunikaci.A trapné obhajoby vážně neberu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(2. 6. 2014, 6:56)
|
Z MÉ STRANY SNAHA BYLA, PŘI REKLAMACI BALÍČKU SE HOLT MUSÍ POČKAT, PÁSEK JSTE DOSTALA A MIKUNU JSEM VÁM UHRADILA ZPĚT, ANI JÁ NEJSEM SPOKOJENÁ Z TAKOVÉHO OBCHŮDKU, ZNIČENÉ ZBOŽÍ ZE STRANY JINÝCH A JEŠTĚ DOSTANU NA PRDEL JÁ!!!!!! TO TEDY NENÍ FÉR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPEKULUJTE A MYSLETE SI CO CHCETE, PENÍZE JSEM VÁM ZA MIKINU ŘÁDNĚ VRÁTILA, PÁSEK JSTE DOSTALA, VŽDY JSEM ODPOVĚDĚLA NA MEJL, TAK NEPIŠTE NESMYSLI, ŽE NEREAGUJI. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza S. (trraktorka)
ID 75298
(27. 3. 2014, 16:02)
|
Zklamání.. zboží neodpovídá popisu.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta Z. (beter)
ID 113803
, mimibazar.cz/beter
(7. 3. 2014, 21:23)
|
Děkuji za super trígo. Malej bude fešák.Zase nakouknu a objednám. Iveta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana M. (Figura)
ID 8554
, mimibazar.cz/figurovi
(8. 1. 2013, 20:15)
|
Dobrý večer Kláro, balík s legínami dnes dorazil. Legíny jsou hezké, jen nikde v nabídce nebyla zmínka o pěti cca 3 cm flecích, pravděpodobně od nějakých přilepených cedulek... ... pouze jsem v inzerátu vyčetla informace, že je potřeba vyprat je ze skladu. Doufám, že se mi podaří je vyprat. Hanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva C. (chorvatsko)
ID 59393
, mimibazar.cz/chorvatsko
(10. 1. 2012, 22:31)
|
Bohužel píši záporné hodnocení. I přes žádost o posečkání s platbou , kterou paní Klára nezamítla , byl vyhraný kabát dán opět do aukce. . Považuji to za nefér jenání Eva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(11. 1. 2012, 8:03)
|
Já tu nejsem pro někoho hej nebo počkej, před dražením jste mne mohla informovat a mohli jsme to dohodnout, psala jsem že máte 5 dnů na platbu jelikož do včerejška kdy 5 dnů od obdržení podkladů platba neproběhla byl kabát dám opět do dražby, takže si uklidněte nerva a za druhé čtěte podmínky prodeje!!!!!!!! Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana R. (teufi1)
ID 350603
(21. 2. 2011, 20:37)
|
Jsem moc sklamaná a rozhodně tuto paní nedoporučuji Já si objednala dvoje kalhoty (nike)nové!!!došly bez vysaček a po značce Nike ani památka vubec neodpovídají velikosti a o materiálu ani nemluva!! když jsem paní psala své sklamání a o nějaké vyřešení nezmohla se ani odepsat!Zamě bohužel!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára Morinová (Mattys)
ID 24035
, mimibazar.cz/celina
(22. 2. 2011, 9:44)
|
Nike má sportovní odvětví: já prodávám např. tepláčky a teplákové soupravy NIKE JORADN, bohužel paní není s touto kolekcí seznámena. A píše nesmyslné urážky!! Aktuálně jsem od18.2 do 23.2. mimo ČR a na mejlíku jsem byla až včera, paní psala 18.2. tak bylo zbytečné nařčení, že ani nekomunikuji!!!! Navíc velikost byla u tepláčků označená jako M - dětská odpovídá dle mého posouzení 140/146, ( v popisu byly rozměry tak se máte čím řídit) materi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Hana R. (teufi1)
ID 350603
(22. 2. 2011, 11:55)
|
Vubec mi nepřijde normální že zboží prodáváte jako nové a nakonec dojde bez vysaček!Chtěla jsem jedny kalhoty darovat jako dárek ale to bohužel nemohu protože nanich není znát že jsou nové! Dále se již nebudu vyjadřovat protože to stejně nikam nevede!Rollerová |
ODPOVĚDĚT
|