Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Olga H. (Olia) ID 38296

Olga H. (Olia) ID 38296
mimibazar.cz/olia
Oblast: Ostrava
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 18. 1. 2007
Naposledy: 30. 7. 2023, 20:19
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
64080811
DIČ Cz7501175594
HODNOCENÍ 2639
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 8 negativních hodnocení
Zdeňka Poslušná (Zdenka :)) ID 438708 (30. 11. 2015, 17:38)
Dobrý den,
na mimibazaru nakupuji už přes 3 roky a ještě nikdy jsem nikomu nenapsala špatné hodnocení. Proto mě mrzí, že jste první, kdo ho bohužel obdrží....
Dnes mi po měsíci od objednání přišla konečně záclona, a jsem velice zklamaná.... Záclona neodpovídá ani velikostí, ani motivem a ani tvarem.... Když to shrnu, přišla mi úplně jiná záclona než, kterou jsem si objednala..
Na druhou stranu, paní napsala, že mi posílá peníze zpět na účet. Tak doufám, že opravdu přijdou.
Jinak za sebe bohužel nemůžu doporučit... :(
ODPOVĚDĚT
Iva V. (Ivuša111) ID 77087 , mimibazar.cz/ivusa111 (14. 11. 2013, 7:21)
Dobrý den, dejte mi vědět, kdy jste poslali zpět peníze na účet za nedodané zboží - marcipánová tvořítka, Vrátná :-@
PS: Také se přidávám s negativním hodnocením k ostatním, bohužel. Dlouho jsem čekala, pak, že přijdou peníze zpět a do dneška se nic neděje, cca 3 týdny.
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (14. 11. 2013, 9:21)
Dobrý den, tvrzení se nezakládá na pravdě, peníze odeslány 11.11.2013. Informovala jsem Vás o nedostupnosti zboží a objednávku stornovala 5.11.2013.
ODPOVĚDĚT
Pavlína B. (pavlabron) ID 394740 (16. 8. 2013, 11:25)
jsem velmi zklamaná, prvně komunikace na gýbornou, poté, se odmlčeli a žádná reakce na dotazy kdy mi bude zboží dodáno nebo jak to bude, pobjednávala jsem na začátku léta a doteď ticho po pěšině, bohužel pro mě hodně špatné...už nikdy
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (1. 9. 2013, 9:13)
Dobrý den ,kdyby jste četla máme dovolenou do 31.8.je to napsáno i na mmb ...přeji pěkný den ...
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (upraveno 24. 3. 2012, 21:19)
Bohužel musím hodnotit negativně,nakoupila jsem ručníky,prostěradla a ostatní zboží,s tím,že kupuji kvalitní věci.Bohužel prostěradlo ihned zežmolkovalo,ručníky již po vybalení DĚS BĚS,samé vytahané nitky,teňoučké, (N)no prostě hrozná kvalita.Bohužel dané zboží jsem objevila i na ťamanských tržnicích (kam tedy vůbec nechodím),ale náhodně jsem tam viděla záclony i ručníky i stejné balení prostěradel,hm,za sebe nedoporučuji 8o| 8o| 8o|
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (upraveno 24. 3. 2012, 20:46)
Ano paní si nakoupila ,u nás dvakrát v měsících 6 a 7/2011 a zboží vůbec nereklamovala.Ale protože jsem chtěla ať zruší naše fotky ze svého alba ..toto je výsledek ..Když máme tak nekvalitní zboží proč nakupovala víckrát a neřešila zboží hned ,ale najednou po víc než 8 MĚSÍCÍCH toto hodnocení velmi DIVNÉ ?
Jak paní píše v e.mailu /který psala dnes / ručníky ihned po vybalení vyhodila do popelnice -proč?
A objednala si další během 14dnů ?
Když se zboží nehodí vždy jde vrátit není problém .Opravdu nemá smysl toto řešit,........
ODPOVĚDĚT
Simona Š. (Mamina Simča) ID 22377 , mimibazar.cz/maminasimca (24. 3. 2012, 21:21)
Sama víte dobře,že další objednávka byla na jiný rozměr záclon,prvotně jsem váhala nad délkou.Co se týče záclon,ubrusů-na to nemůžu říct ani slovo,jsou krásné,ale ty ručníky opravdu upřímně hrozná kvalita včetně prostěradlo-vše mám,mohu zaslat zpět.Já si zboží nakupovala dobředu,stěhovali jsme se začátkem března letos,hm,myslím,že mám právo na reklamaci ze zákona 2 roky,nebo u vás to neplatí?!?
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (25. 3. 2012, 10:20)
Protiřečíte si,jak můžete mít vše ,když jste napsala ,že jste zboží vyhodila hned ,jak přišlo ? Proč jste tedy nenapsala a neposlala zpět nikdo Vám žádnou reklamaci neodmítl ,toto jste začla psát až jsem chtěla ať odstraníte naše fotky ze svého alba ...
ODPOVĚDĚT
Romana V. (žofin) ID 72043 (27. 6. 2011, 13:13)
Přehoz na postel mi přišel v pořádku, bohužel v jiné barevné kombinaci než byla objednaná. Prodávající mě na tuto skutečnost ani neupozornil. Romana
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (27. 6. 2011, 13:35)
Dobrý den Romano ,tak máte napsat e.mail ,že máte něco jiného ,nebo vzkaz pokud se Vám neozvu vše se dá řešit foto přehozu je z hlavního obalu na přehozu
ODPOVĚDĚT
Alžběta L. (EliElizabeth) ID 295207 (3. 12. 2010, 8:48)
Dobré ráno,
v pondělí jsem si u Vás v albu objednala dva vánoční zelené ubrusy. Čekala jsem dva dny na nějakou zprávu, kam poslat peníze nebo zda ubrusy máte a jestli je stihnete poslat do Vánoc.
Po dvou dnech jsem zaslala ještě vzkaz přes mmb. A dnes pořád nic, přitom koukám, že jste na mmb byla. Navíc jsou ubrusy už z prodeje stažené!!! Příště byste se mohla alespoň obtěžovat těch pár minut a zaslat vzkaz, že zboží bohužel nemáte!!! Měla jsem v plán
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (upraveno 3. 12. 2010, 19:42)
Dobrý den mám napsáno na mmb ,že pokud se Vám neozvu do 24h ,tak mně kontaktujte přes vzkazy .Na mmb jsme až večer ráno jenom dávám inzerci .Jestli něco stáhnu je snad na mně a odpovídáme postupně ..doufám ,že jste si ulevila plán můžete mít ...
ODPOVĚDĚT
Alžběta L. (EliElizabeth) ID 295207 (4. 12. 2010, 10:28)
Dobrý den, jenže já psala i vzkaz. Samozřejmě jsem si přečetla, že když se neozvete do 24 hod, máme ozvat přes vzkazy. Ale ani na ten jste se neozvala. Ano, stáhnutí z prodeje je samozřejmě vaše věc, ale když si ji objednám když ji v inzerci máte, tak byste mi mohla dát vědět, ať zbytečně týden nečekám, že zboží už není a hledám jiné. A v plánu jsem měla u vás nakoupit i záclony ubrusy, ... tak pokud se vám příště ozvu, doufám, že budete odpovídat
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 14741 (9. 2. 2010, 17:06)
S paní není dobrá komunikace , povlečení přišlo dost flekaté , nedoporučuji (N)
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (9. 2. 2010, 18:23)
Ano není se mnou dobrá komunikace ,protože jsme vzala hned jsme Vám vrátila peníze a chybu uznala .Ale máte pravdu povlečení mohlo být špatné a to jsme to uznala Nemíním s Vámi nic dalšího řešit -
ODPOVĚDĚT
Světlana P. (xlanax) ID 222605 , mimibazar.cz/xlanax (5. 10. 2009, 11:20)
Dobrý den, dnes dorazil balíček s provázkovými záclonami, objednávala jsem si je 2x po sobě, pokaždé mi přišel jiný typ (jednou provázky, jednou jakoby nudličky). Nikde jsem na Vašich stránkách nenašla jasně uvedené, že záclony jsou pokaždé jiné, ani podle ceny nevidím rozdíl. Zakoupené zboží je mi teď bohužel k ničemu a jsem docela z takového obchodu zklamaná. (N)
ODPOVĚDĚT
Olga H. (Olia) ID 38296 , mimibazar.cz/olia (upraveno 26. 10. 2009, 15:52)
Tak za prvé jste se nemáhala ani psat není problém v yměnit a pokud si někdo objedná jednu potom další a nenapíše ,že už doma má já to nezjistím .Výrobci jsou dva a vždy se snažím vyjít vstříc .Stačilo napsat ,ale Vy radši píšete .hodonocení Vaše věc .....přeji pěkný den ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,a co se týká ceny je jasně daná nejsme na trhu ,,,,PENÍZE MÁTE VRÁCENY ZBOŽÍ SI NECHTE ,
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu