Dagmar Novotná (daskaP) ID 43396
|
|
mimibazar.cz/daskap
|
Oblast: Vrchlabí |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 20. 2. 2007 |
Naposledy: 17. 4. 2024, 11:09
|
Aktualizace: 24. 10. 2022, 15:56
|
|
|
|
|
Blanka Š. (blankaš)
ID 251456
(6. 3. 2018, 17:51)
|
Vyaukcovala jsem lékořicové pendreky a i přes vzkazy se paní již neozvala Blanka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renata Š. (malina122)
ID 126807
(3. 1. 2016, 14:53)
|
??? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela K. (Mispulka)
ID 13812
(7. 5. 2009, 13:29)
|
Dobrý den, dnes jsem byla na poste a balicek tam byl. Dekuji za cluny na ktere jsem musela cekat 3 tydny. Nicmene Vam nemohu napsat pekne hodnoceni, protoze jsem s Vasim pristupem k obchodu nebyla spokojena. Pokud udavate, ze objednavka bude vyrizena do 7-9 dnu a neni to tak, pokladam za slusnost napsat mail a necekat, ze se zakaznik po 13ti dnech ozve a dozvi se, ze zbozi se teprve odesila. Dale se mi nelibi, ze po 4 pracovnich dnech po odeslani doporuceneho balicku Vam neni divne, ze jeste ne |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar Novotná (daskaP)
ID 43396
, mimibazar.cz/daskap
(7. 5. 2009, 20:49)
|
Dobrý den Vaše objednávka byla zadána 15.4. odeslání bylo 27.4. O tom, že se objednávka bohužel protáhne jsem Vám psala. Balíček ležel na poště 10 dní.Dáša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Blechová (Játa)
ID 26578
, mimibazar.cz/jata
(4. 11. 2008, 8:35)
|
Dobrý den, jsem opravdu zklamaná Vaším přístupem k zákazníkovi. Od 11.10.2008, kdy jsem odeslala peníze, čekám na vyřízení objednávky, a 30.10. po mé urgenci dostanu info, že balíček posíláte. 3.11. mi pak oznámíte, že moji objednávku nevyřídíte, neboť není na skladě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar Novotná (daskaP)
ID 43396
, mimibazar.cz/daskap
(upraveno 5. 11. 2008, 21:37)
|
Dobrý den Věřte , že ani mě není příjemné vám psát, že jsem zapoměla na vaší objednávku. Podnikám 1,5 roku a tohle moje 1. chyba +1. neg. hodnocení. Zákon schválnosti je , že tahle kapslovka teď není na velkoskladě- proto jsem vám navrhla vrácení peněz.Omlouvám se za způsobéné probémy- rozhodně to nebylo úmyslné. Dáša |
ODPOVĚDĚT
|