Monika K. (Clemca) ID 62786
|
|
mimibazar.cz/clemca
|
Oblast: Ústí nad Labem |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 13. 6. 2007 |
Naposledy: 6. 11. 2018, 20:37
|
|
|
|
ZBOŽÍ REZERVUJI 24 HODIN....BALÍČKY ODESÍLÁM 1X TÝDNĚ....RESPEKTUJTE TO PROSÍM.....DĚKUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Monika K. (Clemca)
ID 62786
(29. 5. 2015, 22:54)
|
Nepřijde Vám to hloupé?Objednáte si zboží,já Vám prodloužím dobu na zaplacení,vy stejně peníze nepošlete a protože Vám dám negativ,dáte mi ho na oplátku také?To je jako v mateřské školce.Buďte soudná.Ale pokud Vám to pomohlo,tak jo.Jen prosím, už si ode mě nic neobjednávejte!!!Monika |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika S. (monadka)
ID 202187
(28. 11. 2014, 18:57)
|
Dobrý den, Moniko, balíček dorazil v pořádku, dcerka je ze šatečků nadšená, ale mám jedno pozitivum a jedno negativum. Super je, že šatky mají o dost krásnější barvu než na fotce, ALE píšete že oblečeny 3x a samou chválu, ale šaty jsou v jednom místě zažloutlé - snad vyperu, a vepředu bílé puntíky na hodně místech chybí, jsou sloupnuté a jsou to celá kola. Takže mě mrzí, že jste neuvedla. Jinak obchůdek bezva, ale nebyl popsán dobře stav šatů. Veron |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika K. (Clemca)
ID 62786
(29. 11. 2014, 13:14)
|
Veroniko,šaty jsem kupovala nové,dcera je měla u stromečku,na focení a jednou v létě asi půl hodiny.Je pravda,že nejsou vyprané,ale já jsem si žádných vad nevšimla.Puntíky jsem nekontrolovala,je jich tam milión,ale předpokládám,že kdyby to bilo do očí,tak to nepřehlédnu.Vady,pokud o nich vím VŽDY uvádím.Nerozumím spíš tomu,proč jste mi nenapsala,můžete šaty vrátit,když neodpovídají popisu.Monika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika S. (monadka)
ID 202187
(29. 11. 2014, 16:44)
|
Moniko, na šatech jsem si toho všimla hned, jak jsem je vytáhla a nemusela jsem je vůbec nijak dopodrobna zkoumat. Šaty si necháme, dcerka je z nich přes to nadšená. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Eva S. (Caress)
ID 65549
, mimibazar.cz/caress
(29. 11. 2014, 23:41)
|
Paní Veroniko, pod rámečkem, kam píšete hodnocení prodejci je UPOZORNĚNÍ, kopíruji: "Dřív než udělíte negativní hodnocení, kontaktujte druhou stranu přes vzkazy a pokuste se daný problém nejprve vyřešit" Očividně zde na MMB moc nenakupujete, vzhledem k Vašemu počtu hodnocení (=6), ale opravdu je vhodné nejprve druhou stranu upozornit, pokud zakoupené zboží neodpovídá popisu.. Stane se, člověk občas něco přehlédne....... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Eva S. (Caress)
ID 65549
, mimibazar.cz/caress
(29. 11. 2014, 23:44)
|
..........Paní Monika tu má přes 800 hodnocení, a ani jedno není neutrální! Natož snad negativní - s výjimkou toho Vašeho, které bylo jistě zbytečné. Věřím, že s paní Monikou by se dalo po zprávách domluvit na vrácení zboží či na slevě. A jistě nebylo hned nutné psát negativum! Negativní hodnocení se udělají až poté, co druhá strana nekomunikuje, odmítá přiznat chybu, či dokonce snad nezašle zboží vůbec ! |
ODPOVĚDĚT
|