Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Negativní hodnocení uživatele Táňa Sedláková (smíšek) ID 677

Táňa Sedláková (smíšek) ID 677
mimibazar.cz/smisek
Oblast: Třebíč
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 13. 2. 2005
Naposledy: 29. 9. 2013, 16:29
Aktualizace: 3. 8. 2011, 9:10
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 377
VŠECHNY FOTOGRAFIE 1
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 1
RECEPTY 8
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 negativních hodnocení , celkem již získala 10 negativních hodnocení
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (upraveno 21. 9. 2013, 17:51)
Dd, je mi líto, ale i já se musím připojit k ostatním negativům...paní Táňa objednala věci, dotedˇ nezaplatila, ani nezrušila objednávku, slušnost by byla alespoň objednávku zrušit...pání Táňu jako NAKUPUJÍCÍ NEDOPORUČUJI !!!, Eva (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Táňa Sedláková (smíšek) ID 677 , mimibazar.cz/smisek (21. 9. 2013, 16:31)
Paní Evo, byla jsem nemocná a až dnes jsem vylezla z postele a dostala se k tomu, abych se podívala do pošty. Je mi líto, že jste hned psala hodnocení a nepočkala. Toto se stát může a nereagovala jsem víc než týden. Mějte se T.
ODPOVĚDĚT
Eva V. (Vildmánci) ID 82454 (21. 9. 2013, 16:36)
Dd, když se juknu na vaše hodnocení, již tam takových problémů s nezaplacením bylo hooodně, reagujete, až když dostanete negativ :-(, Eva
ODPOVĚDĚT
Jana D. (drbna) ID 46896 , mimibazar.cz/drbna (14. 3. 2013, 20:20)
BOHUŽEL JÁ PANÍ NEDOPORUČUJI :-( 6.3.2013 SI OBJEDNALA SVETR A DODNES NEPŘIŠLA PLATBA (N) PSALA JSEM JÍ EMAIL A ANI NEODPOVĚDĚLA A PŘITOM SE PŘIHLAŠUJE NA MMB!!! (6)
NO NENÍ NAD SLUŠNÉ CHOVÁNÍ :-S JÁ RADÍM DEJTE SI NA PANÍ POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-S
ODPOVĚDĚT
Táňa Sedláková (smíšek) ID 677 , mimibazar.cz/smisek (15. 3. 2013, 13:40)
Dobrý den, tak to jste tedy nemusela, ale jak myslíte. Dnes jsem Vám psala email s omluvou i výpisem transakce za svetr. Je vidět, že s negativním hodnocením neleníte a nechci ani nebudu se tady ospravedlňoat, vše najdete v mejlu. Tímto Vás žádám o zaslání zpět částky za svetr až Vám přijde na účet, ale jelikož jste měla stejnou banku jako já, už je tam máte. To se mi ještě nestalo a jsem zaregistrovaná opravdu už dlouho. Mějte se !!!!!!!!!!! Jak chcete !!!!!!
ODPOVĚDĚT
Jarka L. (liskj) ID 48959 , mimibazar.cz/liskj (upraveno 24. 6. 2009, 12:46)
PANÍ TÁŇO,
NAPIŠTE MĚ CO SE DĚJE...MÁTE U MĚ V REZERVACI OBLEČENÍ OD 14.5....NEVÍM JESTLI VÁM TEDY CHODÍ MAILY...PSALA JSEM VÁM ALESPOŇ 5X...SNAD SI TEDY VŠIMNETE HODNOCENÍ....DĚKUJI
ODPOVĚDĚT
Jarka L. (liskj) ID 48959 , mimibazar.cz/liskj (24. 6. 2009, 8:52)
PANÍ TÁŇO, KOUKÁM, ŽE NA MMB JSTE PŘÍTOMNÁ...TAKŽE NEODPOVÍTÁTE ZÁMĚRNĚ...MÁTE U MĚ NAOBJEDNÁNO...NECHALA JSTE SI TO I PŘEFOTIT...A TEĎ NEREAGUJETE...ALESPOŇ JSTE MOHLA NAPSAT, ŽE TO RUŠÍTE... PROTO VÁS TAKÉ NEDOPORUČUJI...
ODPOVĚDĚT
Veronika P. (adulínek) ID 15586 (18. 6. 2009, 8:47)
Je mi líto, nemohu doporučit, objednávku u mě máte od 16.5., od té doby jsem Vám minimálně 3xpsala a žádná odezva. Škoda,že si kazíte hodnocení, stačilo se ozvat a objednávku zrušit. :-@ Veronika
ODPOVĚDĚT
Jitka K. (krejsarka) ID 55476 (upraveno 13. 4. 2009, 17:27)
(comp) DO DNEŠNÍHO DNE NEDORAZILA PLATBA ZÁVAZNÉ OBJEDNÁVKY DVD
Z 18.1.2009. INZERENTKA SE NEOZVALA A ANI OBJEDNÁVKU NEZRUŠILA.
BOHUŽEL OSTATNÍM NEMOHU DOPORUČIT ... +o( +o( +o(
JITKA KREJSAROVÁ
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (zuzi22) ID 8624 , mimibazar.cz/zuzi22 (3. 6. 2008, 22:00)
Bohužel se musím také připojit (N) (N) (N) (N) (N) (N),paní Táňa si závazně objednala a nyní dělá mrtvého brouka :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ :-@ a fakt nevím proč,vždyť vše záleží na domluvě :-( :-( :-( :-( :-( Zuzka
ODPOVĚDĚT
Vladimíra K. (01timea) ID 48348 (1. 6. 2008, 19:02)
Paní Táňa je pro mě nespolehlivá nakupující, vyžádala si podklady k platbě a pak se neozvala, čekala jsem na platbu, tu odkládala a nakonec to stejně zrušila. Mrzí mě to, ale to se nedělá. (N)
ODPOVĚDĚT
Olga B. (JINDRISEK) ID 41779 , mimibazar.cz/jindrisek (25. 4. 2008, 18:00)
(N)
ODPOVĚDĚT
Liba J. (Iulík) ID 21866 , mimibazar.cz/100771 (upraveno 21. 10. 2007, 16:59)
MÁTE PRAVDU , JSOU MEZI NÁMI SLUŠNÝ A FÉROVÝ LIDI , ALE VY K NIM NEPATŘÍTE (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) .TO JE MŮJ NÁZOR A ZATÍM SI STOJÍM A STÁT SI BUDU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! V RODIN. ALBU MÁM FOTO SKLUZAVKY , KTEROU JSEM VÁM POSÍLALA LÍBA
ODPOVĚDĚT
Liba J. (Iulík) ID 21866 , mimibazar.cz/100771 (upraveno 20. 10. 2007, 23:29)
Bohužel musím paní Tane napsat negativní hodnocení, nejsem s touto nakupující spokojená.Prodala jsem jí !!!!!!!!!!!!!!!! NOVOU DŘEVĚNOU SKLUZAVKU !!!!!!!!!!!!!!! ,která byla pečlivě zabalená v krabici ,ale bohužel pošta ji poničila .Paní tana chce vrátit peníze , jsem ohotná vrátit polvičku , pokud mi zašle vyjádření s pošty že reklamaci neuznali .Dnes byla pani tána reklamovat skluzavku a není možné aby jí hned řekli že reklamaci neuználi .Rozhodnutí trvá několik dnů. Tudíž si vymýšlí (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) :-@ :-@ :-@ :-@
ODPOVĚDĚT
Táňa Sedláková (smíšek) ID 677 , mimibazar.cz/smisek (20. 10. 2007, 17:18)
Nemám na to nic říct jen to že všechno je o lidech (N) a o komunikaci toť vše. Ostatní nechám na maminkách jaký si na to udělají názor Táňa. (F)
ODPOVĚDĚT
Andrea Procházková (PAMPPI) ID 532 , mimibazar.cz/pamppi (20. 10. 2007, 18:24)
Paní Líbo, nemůžu se vyjádřit k tomu, co zapříčinilo Vaše hodnocení paní Táni, ale ráda bych zde napsala, že s paní Táňou už jsme uzavřely mnoho obchůdků a pokaždé šlo z její strany o velmi solidní jednání a přístup, vždy byla velmi komunikativní a vstřícná. (F) (F) Bohužel jsou situace, kdy i kdyby se člověk rozkrájel, tak se nedovolá pomoci nebo případné reklamace, jak je tomu i v situaci, kterou řešíte. Jsem přesvědčená, že paní Táňa pro to udělala maximum a nemá sebemenší důvod snižovat se ke lži - vždy´t stačí se podívat na její hodnocení od ostatních maminek! I já mám několik špatných zkušeností s Českou poštou, kdy zničili jídelní židličku, přesto, že byla dokonale zabalená. (skolak) Tak držím palečky (Y) a moc bych si přála, kdybyste ještě znovu přehodnotila názor na paní Táňu (comp) (flower). Zdraví Andrea Procházková (hello)
ODPOVĚDĚT
Táňa Sedláková (smíšek) ID 677 , mimibazar.cz/smisek (20. 10. 2007, 19:50)
Děkuji [A] [A] [A]
ODPOVĚDĚT
Monika O. (kloboučnice) ID 11593 , mimibazar.cz/kloboucnice (21. 10. 2007, 15:22)
Připojuji se na stranu paní Táni, jelikož už jsem také vyřizovala reklamaci na poště!! jednalo se o dřevěnou houpačku, rozbila ji ¨sice ČESKÁ POŠTA, ale jelikož nebyla poničena krabice - reklamaci neuznali a řekli mi to okamžitě!! Já osobně jsem tedy vrátila VŠECHNY PENÍZE nakupujícímu a to by jste měla udělat i vy paní LÍBO!! Nejednáte fér... (N)
ODPOVĚDĚT
Táňa Sedláková (smíšek) ID 677 , mimibazar.cz/smisek (21. 10. 2007, 20:29)
|:o) |:o) |:o) |:o) |:o) Moniko hrozně moc děkuji za vaši podporu a brečím dojetím, protože je to přesně tak jak píšete [A] [A] [A] [A] [A] [A] a já už nemám sílu se obhajovat. Jak je vidět, paní Liba mi musela napsale ještě repeté negativní hodnocení aby toho nebylo málo prostě holt smůla (N) krásnou neděli Táňa.
ODPOVĚDĚT
Lukešová H. (icuska) ID 6452 (20. 10. 2007, 19:10)
I já se připojuji k názoru, že je to jen nedorozumění. Každopádně Táňa je bezvadná nakupující i prodávající. Obchůdky byly vždy bez komplikací. Je velice vstřícná a ochotná. (Y) (Y) (Y)

Táni, doufám, že se takot situace vyřeší ke spokojenosti obou dvou stran.
ODPOVĚDĚT
Táňa Sedláková (smíšek) ID 677 , mimibazar.cz/smisek (20. 10. 2007, 19:51)
Děkuji (F) (F) (F)
ODPOVĚDĚT
Lidka K. (Lidulinda) ID 8397 , mimibazar.cz/lidulinda (21. 10. 2007, 20:13)
Také se připojuji na stranu paní Táni. Před nedávnem u mě b albíčku narazila na skluzavku a prosila mě o foto, že by si ji ráda dala do alba na koupi. Paní byla opravdu moc milá a já jí ráda vyhověla. Dokonce mi pak nadšeně psala, že objevila tu Vaši a byla moc ráda, že ji získala. A pokud byla poničená uvnitř a ne krabice, je mi líto, ale vina je na Vaší straně. Takovéto zboží by mělo být i uvnitř dostatěčně obaleno třeba bublinkovou fólií nebo vycpáno tak, aby se ani nehnulo. Věřím, že to spolu vyřešíte, ale každopádně si myslím, že z Vaší strany by bylo férové peníze vrátit. :-$ (flower)
ODPOVĚDĚT
Táňa Sedláková (smíšek) ID 677 , mimibazar.cz/smisek (21. 10. 2007, 20:31)
Lidko [A] jste anděl a prďola taky děkuji (F)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu