Jana F. (Leonek) ID 7835
|
|
mimibazar.cz/leonek
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Karlovy Vary |
Telefon: skype janabara2 |
Registrace: 28. 11. 2005 |
Naposledy: 23. 7. 2009, 10:33
|
Aktualizace: 23. 7. 2009, 10:33
|
|
|
|
|
|
Kateřina B. (katius)
ID 48211
(23. 8. 2009, 9:00)
|
již před 4týdny jsem si zaplatila tuničku a ta pořád nikde na email neodpovídáte, že vám to není trapné.Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radka M. (Radushka.)
ID 162547
(20. 3. 2009, 10:13)
|
Dobrý den,musím dát negativní hodnocení Objednala jsem si minimálně před 3 týdný věci když jsem něco chtěla přiobjednat vaše jednání bylo ale jakmile jsem chtěla provést platbu nebyla jste schopna poslat číslo účtu to je mi jedno,ale Vaše jednání,že se ani neozvete to mě odrazuje slušnost je aspoň napsat nemám ty věci nebo cokoliv jiného ale vy raděj neodepisujete proto vás NEMOHU NIKOMU DOPORUČIT A TO MĚ MRZÍ |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana F. (Leonek)
ID 7835
, mimibazar.cz/leonek
(20. 3. 2009, 10:25)
|
Radko, děkuji za hodnocení - všechny věci mám pro Vás připravené ...včetně přiobjednávky a pravděpodobně se jedná jen o komunikační nedorozumění - podklady jsem zasílala - Vámi požadované slevě na již slevněnou věc nemohu vyhovět . Nechápu tedy Vaše hodnocení a stejně tak bych nepochopila prodávající , která má vše připravené a "nepošle " číslo účtu - myslím, že smyslem toho, že mám album zde na MMB je že chci věci prodat - zvláště pokud prodávám oficiálně a na ŽL!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka M. (Radushka.)
ID 162547
(27. 3. 2009, 9:03)
|
tady se nic netýká slev ale vašeho jednání.Jestliže jste podklady k platbě posílala kde tedy jsou?? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie M. (Lucian)
ID 15685
, mimibazar.cz/lucian
(4. 12. 2008, 13:48)
|
je mi lito ze musim psat negativni hodnoceni ,s touto pani nejsem spokojena! vyhlidla jsem si krasny zimni komplet 19.11. jsem psala ze mam o nej zajem na nekolik emailu mi vubec neodpovedela. takze nejsem spokojena a NEDOPORUCUJI . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana F. (Leonek)
ID 7835
(4. 12. 2008, 15:45)
|
Milá Lucie velmi Vám děkuji za Vaše hodnocení - pokud byste sledovala mé album a vzkazy v něm - věděla byste, že jsem nemocná a hospitalizovaná v nemocnici. Takže to, že jsem neodpověděla hned na Vaší potávku nebyl žádný úmysl a žádný další vzkaz jsem |
ODPOVĚDĚT
|
|
Pavla Š. (hounousek)
ID 61156
(upraveno 9. 12. 2008, 16:18)
|
Já jsem paní Janě poslala peníze které ji přišli 13.11. napsala nám že 19.11.posílá balíček který zatím nepřišel a od té doby nereaguje na žádný náš mail. Balíček už dorazil takže je vše O.K. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Ilona K. (ILKRA)
ID 2278
, mimibazar.cz/ilkra
(4. 12. 2008, 11:27)
|
Janička se Vám ozve..má zdravotní problémy,už to zde psala..prosím vydržte je to spolehlivá paní |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla Š. (hounousek)
ID 61156
(4. 12. 2008, 16:03)
|
Hm to my víme že to psala a chápem ,ale taky psala že 19.11. posílá balíček.tak se nemůže divit za moji reakci. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Pavla Š. (hounousek)
ID 61156
(8. 12. 2008, 17:59)
|
Dnes už druhý balíček dorazíl v pořádku ,děkuji za obchod. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena S. (mimouš)
ID 49203
(25. 11. 2008, 15:50)
|
Dobrý den Jano, ještě jsem nepsala negativní hodnocení, ale jelikož jste se mi ani na třetí pokus neozvala, což mi připadá dost neseriózní, tedy tak činím. Je mi to moc líto, byla to moje první zkušenost s Vámi a měla jsem v úmyslu u Vás i více nakupovat. Škoda. S pozdravem Alena Simandlová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana F. (Leonek)
ID 7835
(26. 11. 2008, 12:06)
|
Dobrý den Aleno, nechávala jsem v albu vzkazy - jednak jsem byla hospitalizovaná a v nemocnici - po návratu se na mne nahrnula záplava objednávek - jsem stále nemocná a snažím se ze všech sil pracovat!!! Bohužel do toho mi ještě přestaly chodit maily a za jedno odpoledne a noc se jich pak najednou stáhlo 7500 tisíce - jistě uznáte sama , že je naprosto nad lidské možnosti tohle rychle vyřešit a zpracovat - samozřejmě mě Vaše nespokojenost mrzí - ale dávat někomu špatné hodnocení, za to že neodpoví na poptávku mi připadá přehnané. Denně zvládám vyřídit 40 objednávek - více není v mých silách - pokud je to málo, najděte si prosím rychlejsího prodávajícího Krásný den JAna |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Z. (eden)
ID 70103
(29. 9. 2008, 18:33)
|
Nevím čím to, ale já bohužel spokojená nejsem. Už víc jak 3 týdny mám u vás objednávku a stále nic. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Z. (eden)
ID 70103
(30. 9. 2008, 7:15)
|
Napsat, že jste UNAVENÁ ze záporného hodnocení je trochu zarážející. Mrzí mě, že jste nemocná, ale čekám na vaše zboží a stále nic.Psala jsem vám, že jak budete mít ty tři věci pohromadě ať mi pošlete číslo účtu a částku kterou mám poslat, aby jste mi mohla zboží zaslat. Nevím kde se stala chyba, ale budu ráda i když přes tento malinký konflikt mi zboží pošlete. Hezký den Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Jana F. (Leonek)
ID 7835
(30. 9. 2008, 7:54)
|
Jani, nejsem unavená ze záporného hodnocení - špatně jste to pochopila ....... podklady máte na stránce , balík je připravený k okamžitému odeslání - jakmile se peníze připíší na účet . Krásný den i Vám Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana F. (Leonek)
ID 7835
(upraveno 29. 9. 2008, 20:35)
|
Dobrý den Jani , oblečení bylo z části na objednávku a jeho dodání je závislé na dodacích lhůtách firmy - to neumím urychlit. Poslední mail jsem Vám psala 22.9. Objednané oblečení (kromě bundy- kterou, zatím nelze zajistit - a to jsem Vám psala ) mám od toho 22. pro Vás připravené . Pravděpodobně vám můj mail nedošel - prosím, napište mi přes vzkazy - zda Vám mám poslat podklady k platbě na ty tři kousky. Pokud byste četla mé vzkazy v albu - věděla byste, že jsem po operaci a od čtvrtka do dnešního dne bez počítače: Nebudu komentovat Vaše hodnocení - na to jsem opravdu unavená. |
ODPOVĚDĚT
|