Aneta J. (Camelia) ID 10156
|
Oblast: Ústí nad Orlicí |
Telefon: 608551777 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 5. 2. 2006 |
Naposledy: 2. 2. 2024, 13:57
|
Aktualizace: 13. 11. 2022, 14:09
|
|
|
|
|
|
Blanka P. (GONITA)
ID 9506
, mimibazar.cz/gonita
(11. 12. 2018, 8:39)
|
Dobrý den, bohužel nemohu doporučit Paní nekomunikuje a na dotazy téměř neodpovídá.Asi 5x jsem se dotazovala zda má skladem k odeslání obratem dvě záclony a jaká by byla cena za poštovné.Ve finále jsem se dočkala pouze strohé odpovědi -máme pouze tyto a odkazu na e-shop Patrně mají tedy skladem záclony po 1 kuse? Nevím a už nemám odvahu se ptát Za 13 let na MMB se ke mě nikdy nikdo tedy takto arogantně a bez zájmu nechoval |
ODPOVĚDĚT
|
|
Aneta J. (Camelia)
ID 10156
(12. 12. 2018, 18:09)
|
Milá paní Blanko , jestli mě nedoporučujete z důvodu, že jsem vás odkázala na náš eshop, kde vidíte naše veškeré skladové zásoby a ostatní informace k záclonám, pak nevím co je na tom špatně. Bohužel v současném zápřahu letošních vánoc, kdy je toho hodně nám nezbývá větší prostor pro podrobné řešení dotazu a proto jsem vás také odkázala na náš eshop, kde vidíte vše co potřebujete. Nikdo s tím do teď neměl sebemenší problém. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Blanka P. (GONITA)
ID 9506
, mimibazar.cz/gonita
(12. 12. 2018, 20:01)
|
Podrobné řešení???? Na jednoduchý dotaz zda máte skladem obratem k odeslání dvě záclony a jaká by byla cena za poštovné??? |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Aneta J. (Camelia)
ID 10156
(13. 12. 2018, 16:04)
|
Paní Blanko, psala jsem vám v emailu, že nejsem v tu chvíli (kdy vy hrozně spěcháte na odpověď) ve skladu, abych se podívala, proto byl zaslán odkaz na naše stránky. Nevím, co je na tom stále k nepochopení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Blanka P. (GONITA)
ID 9506
, mimibazar.cz/gonita
(14. 12. 2018, 13:46)
|
Ano, po dvou dnech nekomunikace jsem již opravdu potřebovala vědět zda zboží máte,nebo zda mám objednat jinde.Stačilo napsat- máme,nemáme,podívám se ve skladu,odpovím zítra apod tj běžné jednání ostatních prodejců na MMB. Vtipné je, že na podrobné řešení mého chování máte nyní čas každý den Osobně bych jako prodejce hledala chybu prioritně u sebe místo napadání zákazníka |
ODPOVĚDĚT
|