Adriana F. (ADRIshop) ID 313308
Adriana Fromelova Sole Trader
|
mimibazar.cz/adrishop
|
Oblast: VELKÁ BRITÁNIE |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 27. 7. 2010 |
Naposledy: 28. 2. 2017, 17:13
|
|
|
|
|
|
Stanislava S. (Stáňa83)
ID 93081
, mimibazar.cz/stana83
(7. 1. 2015, 21:51)
|
Dobrý den, Adriano, bohužel mi již nezbývá, než se obrátit do hodnocení. Psala jsem Vám několik zpráv (e-maily i vzkazy přes mmb), zda budete ještě objednávat z katalogu Next a HM. Vaši odpovědi se mi dodnes nedostalo (nepočítám tu automatickou). Očekávala bych, že odpovědět je slušnost dobrého prodejce. Takové jednání u Vás momentálně postrádám a Vaše nečinnost mne velmi zklamala. Stáňa |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adriana F. (ADRIshop)
ID 313308
, mimibazar.cz/adrishop
(8. 1. 2015, 10:52)
|
Stano, v me automaticke odpovedi mam jasne psane, ze neobjednavam a ze prodavam pouze skladove zbozi na MMB, pokud bych psala vsem, denne bych odepisovala na 10-20 emailu, omlouvam se, ze jsem vam tedy nenapsala osobne, ale vse je receno v automat odpovedi..dekuji adriana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Stanislava S. (Stáňa83)
ID 93081
, mimibazar.cz/stana83
(8. 1. 2015, 11:35)
|
Adriano, právě v reakci na Vaši automatickou odpověď jsem se Vás několikrát dotazovala, zda vůbec ještě budete v dohledné době z katalogů Next a HM objednávat. Automatická odpověď je beze změny od léta. Obchod na mimibazaru je bohužel na e-mailové komunikaci založená. Zatím jsem se nesetkala s prodejcem, který by měl problém na e-maily odpovídat. Stáňa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Adriana F. (ADRIshop)
ID 313308
, mimibazar.cz/adrishop
(8. 1. 2015, 12:35)
|
OK, VAS NAZOR, JA KOMUNIKUJI NA FACEBOOKU SE ZAKAZNICEMI, JSEM PO OPERACI A NEOBJEDNAVAM, PROTO MAM OD 2. TYDNE V ZARI TU SAMOU ODPOVED A NIC SE NEZMENILO, PROTO NEMAM POTREBU AUTOMATICKOU ODPOVED MENIT..DEKUJI |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Stanislava S. (Stáňa83)
ID 93081
, mimibazar.cz/stana83
(8. 1. 2015, 15:16)
|
ADRIANO, JAK JE VIDĚT, KDYŽ CHCETE, ČAS NA ODPOVĚĎ SI UDĚLÁTE. ŽE KOMUNIKUJETE NA FACEBOOKU NIKDE NEUVÁDÍTE. i TAK ALE JESTLIŽE NA MMB PODNIKÁTE A INZERUJETE, MĚLA BYSTE ZDE TAKÉ SE ZÁKAZNICEMI KOMUNIKOVAT. FACEBOOK JE SOCIÁLNÍ SÍŤ, KTERÁ NEMÁ S MIMIBAZAREM NIC SPOLEČNÉHO. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Stanislava S. (Stáňa83)
ID 93081
, mimibazar.cz/stana83
(8. 1. 2015, 15:20)
|
ŽE JSTE PO OPERACI KOLENE VÍM, OSTATNĚ JSEM SI TO NESČETNĚKRÁT PŘEČETLA V AUTOMATICKÉ ODPOVĚDI. MŮJ DOTAZ OVŠEM ZNĚL, ZDA SE VŮBEC BUDETE K OBJEDNÁVÁNÍ VRACET, AŽ SI NĚKDY KOLENO DOLÉČÍTE. AVŠAK ANI NYNÍ, JSTE NA TUTO OTÁZKU NEODPOVĚDĚLA. DĚKUJI, STÁŇA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta B. (makyna77)
ID 147022
, mimibazar.cz/makyna77
(23. 12. 2012, 12:29)
|
tak mně balíček bohužel nedorazil a byl to dárek. Ach jo! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adriana F. (ADRIshop)
ID 313308
, mimibazar.cz/adrishop
(4. 1. 2013, 15:15)
|
Dobry den, z nasi strany bylo vse zaslane vcas, v automaticke odpovedi jsme meli 2 telefony, kde jste mohla zjistit cislo podaciho listku, nechapu tedy vase hodnoceni |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta K. (mdvori)
ID 166809
(16. 11. 2011, 20:28)
|
v červenci jsem objednala poprvé u paní Adriany,poslala mi jinou barvu čepice,než jsem chtěla a neodečetla mi jednu položku,peníze mi tedy nakonec poslala.Teď jsem si tu čepici objednala znovu,tentokrát mi jí neposlala vůbec,ale cenu mi zase neodečetla.ˇčepici mi poslala teď po urgenci.Pokud se to stane jednou,to chápu,může se stát,ale dvakrát,to už prostě nemám zájem a budu objednávat u někoho jiného.Jednou je to Vaše práce a nemůžete se odvolávat na to,že |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adriana F. (ADRIshop)
ID 313308
, mimibazar.cz/adrishop
(29. 11. 2011, 11:43)
|
Pani Marketa mi o jine barve ani nerekla, az pri dalsi objednavce. penize mela na ucte ihned po reklamaci, ze v balicku chybi polozka. Druha cepice ji byla s velkou omluvou poslana okamzite ten samy den z UK..K reklamacim se stavim profesionalne a vzdy ke spokojenosti zakaznika. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Markéta Š. (Halabala)
ID 25354
, mimibazar.cz/halabala
(8. 10. 2011, 14:14)
|
Dobrý den, balík s oblečením HM i vrácené peníze jsou v pořádku u mě, děkuji. Já bohužel rozjásané hodnocení dát nemůžu. Dost mi chyběla komunikace o tom, proč tak dlouho čekám na zaplacené zboží, co chybí, jak postupovat... /bylo objednáno 17.srpna, doba dodání byla inzerovaná do 10 dnů s upozorněním, že někdy vyskladnění u dodavatele trvá, dorazilo ale až včera, tj. 7. října, a to po několika dotazech z mé strany/. Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
Adriana F. (ADRIshop)
ID 313308
, mimibazar.cz/adrishop
(upraveno 10. 10. 2011, 17:57)
|
Dobry den, rada bych se vyjadrila k hodnoceni, doba dodani 10 DNU je v mych inzeratem na znacku NEXT, ne na H&M, 10 dni na H&M jsem nikde neuvadela. Delam maximum pro to, abych zaslala veskere zbozi, nabizim, ze zaslu objednavku na 2x, ale kvuli postovnemu se zakaznice vestinou rozhodnou cekat a ja cekaci doby na zpozdene veci neovlivnim. Prosim priste zkontrolujte dobu vyskladneni u kazde veci nez objednate. Dekuji, Adriana |
ODPOVĚDĚT
|